Wat kan mij dat schelen. Je vervuilt de discussie simpelweg met dat soort onzinnige termen. Heb het liever over de inhoud in plaats van op de man te spelen met dat soort holle termen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
In tegenstelling tot wat Koos trollerig beweert stem ik op de PvdD, ik heb daarvoor op de SP en de PvdA gestemd. Er is dus geen sprake van een beweging richting de PVV. Niet dat ik het zou hoeven te verdedigen als ik wel op de PVV zou stemmen. Iedereen moet het zelf bepalen op wie hij/zij stemt, dat gaat een ander niets aan. Van mijn part stemmen ze op de Libertarisch Partij.
Dat kan Adriaan ook, en dan moet Bassie er wel bij, anders is het niet leuk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij zou zo premier kunnen worden!
Dus het is de schuld van Quinsy?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:35 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Profpiet en muziekpiet. De pieten een klein beetje aanpassen, de mensen hebben er weinig problemen mee. Pas sinds Quinsy opkwam met zijn racismegezeik, toen is de discussie verhard.
Alsof dat een verandering is voor de hele traditie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:35 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Profpiet en muziekpiet. De pieten een klein beetje aanpassen, de mensen hebben er weinig problemen mee. Pas sinds Quinsy opkwam met zijn racismegezeik, toen is de discussie verhard.
Pas maar op. Straks is Bassie vanwege zijn schmink ook al controversieel!quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat kan Adriaan ook, en dan moet Bassie er wel bij, anders is het niet leuk.
Die Quinsy wordt een enorme macht toegedicht door bepaalde figuren.quote:
Bassie is te blank, daar herkent de donkergepigmenteerde medemens zich niet in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks is Bassie vanwege zijn schmink ook al controversieel!
Quinsy is de belangrijkste initiator.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Quinsy wordt een enorme macht toegedicht door bepaalde figuren.
De discussie staat of valt niet met Quinsy.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Quinsy is de belangrijkste initiator.
Tsja, hij gedroeg zich tenminste nog enigszins, of je het nu eens bent met zijn boodschap of niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En zijn kleine clubje aanhangers dat o.a. rechtzaken start en schadevergoedingen wil.
Dat heb ik meermaals geprobeerd, dat heeft hier geen zin. Daarom dat ik het maar even meespeel op het niveau wat hier wel werkt. Over de inhoud kunnen we betrekkelijk kort zijn:quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat kan mij dat schelen. Je vervuilt de discussie simpelweg met dat soort onzinnige termen. Heb het liever over de inhoud in plaats van op de man te spelen met dat soort holle termen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks is Bassie vanwege zijn schmink ook al controversieel!
Hij is geboren op Curaçao, ik denk dat Quinsy meer op zijn gedrag, dan uiterlijk afgerekend wordt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, hij gedroeg zich tenminste nog enigszins, of je het nu eens bent met zijn boodschap of niet.
Ik persoonlijk heb me meer gestoord aan alle 'grapjes' over zeurpieten, zwarte koffie die niet meer mag en het gehuil over buitenlanders (Quinsy is nota bene een Nederlander, maar er echt bij horen zal hij nooit doen want hij ziet er anders uit dan wij!) die 'onze' tradities proberen te verkrachten.
Gelukkig zijn er top deskundigen bij aanwezig zo te zien!quote:
Serieus?quote:
Ze zijn vergeten de handen van dat Moriaantje te schminken.quote:
Nice! Ik ga kijken.quote:
Are you serious???quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nice! Ik ga kijken.
Ik begrijp alleen niet waarom die Filemon aan tafel zit. Ik heb niets tegen die knul maar inhoudelijk zie ik hem niet iets toevoegen.
Henk Westbroek voegt wel wat toe omdat hij lekker recht voor zijn raap zegt wat veel mensen denken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er top deskundigen bij aanwezig zo te zien!
Henk Westbroek
Tanja Jess (?)![]()
Filemon![]()
Wordt weer een avondje ouderwets propaganda
Tanja Jess zit daar vanwege haar deskundigheid, intellect en gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Are you serious???
Die andere namen dus wel?
Filemon springt er het meest uit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Are you serious???
Die andere namen dus wel?
Okequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Serieus?
Jij wil het hier gaan hebben over de zin en onzin van partijen? Open daar maar een andere draad voor. Hier volsta ik met de opmerking dat jij er verstandig aan zou doen om je eerst een beetje in te lezen, dan voorkom je dat je zo treffend illustreert je er nooit in verdiept te hebben.
Dan hadden ze ook Bobbi Eden kunnen uitnodigenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Henk Westbroek voegt wel wat toe omdat hij lekker recht voor zijn raap zegt wat veel mensen denken.
Henk is een zielige klootzak.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Henk Westbroek voegt wel wat toe omdat hij lekker recht voor zijn raap zegt wat veel mensen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |