Woonde toentertijd in Engeland, hoorde dit nummer geregeld voorbijkomen in clubs etc. Heb toen de cd nog gekocht, pas jaren later toen ik weer terug was (er was geen internet) kwam ik erachter dat ze Nederlands was haha, al vond ik haar accent wel wat merkwaardigquote:
Is dit nostalgie? Smakeloos vind ik het!quote:
Omdat het oud is is het smakeloos? Neuh, Robin's van Show Me Love (waar dit nummer natuurlijk instrumentaal gezien enorm van gejat heeft) is inmiddels ook 73 maar blijft een goed nummer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit nostalgie? Smakeloos vind ik het!
Trijntje loopt inmidddels tegen de 60 aan! Dat kan écht niet meer Johan.
Nou, ik ben het eens met Pluto1975, Total Touch is overduidelijk pure kwaliteit, check dit:quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit nostalgie? Smakeloos vind ik het!
Trijntje loopt inmidddels tegen de 60 aan! Dat kan écht niet meer Johan.
Guus Hiddink zet je toch ook niet meer in een korte broek op het trainingsveld? Dat is geen gezicht! Nee Johan dit is gewoon klaar, tijd voor een jongere generatie om het over te nemen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:19 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Omdat het oud is is het smakeloos? Neuh, Robin's van Show Me Love (waar dit nummer natuurlijk instrumentaal gezien enorm van gejat heeft) is inmiddels ook 73 maar blijft een goed nummer.
Noem jij dan eens een geschikte artiest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Guus Hiddink zet je toch ook niet meer in een korte broek op het trainimgsveld, dat is geen gezicht! Nee Johan dit is gewoon klaar, tijd voor een jongere generatie om het over te nemen.
Nou, jij bijvoorbeeld! Nee grapje. Ik had Dotan graag zien gaan ouwe reus. Geschikte pik, prima gozer, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij dan eens een geschikte artiest.
Of Dotan een geschikte pik heeft vind ik helemaal niet rullevant.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, jij bijvoorbeeld! Nee grapje. Ik had Dotan graag zien gaan ouwe reus. Geschikte pik, prima gozer, niks meer aan doen.
Ik heb er nu al heel veel vertrouwen in hoor. In mei ga ik gewoon weer met het broekje uit voor de buis zitten met een Nederlands vlaggetje in mijn hand schreeuwend: "Wij zijn de beste van Wenen jaaaaaaaquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:29 schreef Pluto1975 het volgende:
We roepen alleen maar dat we het niets vinden uit zelfbescherming, bang teleurgesteld te worden. Dit gebeurde met Anouk (iedereen vond het saai en oubollig), vervolgens met TCL....en daar zijn we weer als het toch blijkt te lukken en we de trotse Nederlander mogen uithangen als het toch goed verlopen is.
Zelfde als bij een WK, dan zie je hetzelfde voltrekken.
Nou, ik wel! Zo heeft iedereen zijn criteria. Die Trijntje kan bijvoorbeeld alleen in haar gezicht al 20 kilo afvallen. Dat vind ik dan weer een minpuntje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of Dotan een geschikte pik heeft vind ik helemaal niet rullevant.
Dat mag je nog zeggen als je 14 bent hoor, we vergeven het jequote:Op dinsdag 11 november 2014 01:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, ik wel! Zo heeft iedereen zijn criteria. Die Trijntje kan bijvoorbeeld alleebnin haar gezicht al 20 kilo afvallen. Dat vind ik dan weer een minpuntje.
Dat valt reuze mee, een weekje Sonja Bakkeren en jij gaat toegeven dat je verliefd op haar bent, en niet langer op Waylon.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, ik wel! Zo heeft iedereen zijn criteria. Die Trijntje kan bijvoorbeeld alleen in haar gezicht al 20 kilo afvallen. Dat vind ik dan weer een minpuntje.
Vorige keren vonden we de artiest geweldig voordat we het nummer hoorde, nu hebben Greys en co. haar al bij voorbaat op de brandstapel gegooid.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:29 schreef Pluto1975 het volgende:
We roepen alleen maar dat we het niets vinden uit zelfbescherming, bang teleurgesteld te worden. Dit gebeurde met Anouk (iedereen vond het saai en oubollig), vervolgens met TCL....en daar zijn we weer als het toch blijkt te lukken en we de trotse Nederlander mogen uithangen als het toch goed verlopen is.
Zelfde als bij een WK, dan zie je hetzelfde voltrekken.
Laten we in hemelsnaam wachten tot we het nummer gehoord hebben, of beter nog: de totale performance.
Wie weet is het een ultracool nummer geschreven door Anouk (dus geen simpel hoempapa liedje) met een briljante productie van Afrojack of Nicky Romero of wie dan ook.
En nee, ben zeker geen trijntje fan maar gun haar zeker de kans!
Waarom moet je gelijk zo persoonlijk worden, we zijn hier als volwassen mensen aan het discussieren!quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:33 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Dat mag je nog zeggen als je 14 bent hoor, we vergeven het je
Er zullen nu eenmaal altijd users zijn met een onredelijke visie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vorige keren vonden we de artiest geweldig voordat we het nummer hoorde, nu hebben Greys en co. haar al bij voorbaat op de brandstapel gegooid.
Welnee, Ilse was een boerenmeid, Waylon een snuivende mafkees, Anouk een rockbitch met een lullig liedje. check de eerste (vooral nederlanders) commentaren bij de youtube filmpjes maar eens, er is werkelijkwaar niemand die het leuk vond. En dan scoort het wel en roepen we in koor "zie je wel we hebben gewonnen. WE hebben gewonnen" dat vind ik hypocriet. Dus graag eerst het nummer horen en dan beoordelen (en wel eerlijk).quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vorige keren vonden we de artiest geweldig voordat we het nummer hoorde, nu hebben Greys en co. haar al bij voorbaat op de brandstapel gegooid.
Gezien het oppervlakkige geklets over 30 kilo afvallen in je gezicht kan ik het niet volwassen noemen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom moet je gelijk zo persoonlijk worden, we zijn hier als volwassen mensen aan het discussieren!
Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:42 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Gezien het oppervlakkige geklets over 30 kilo afvallen in je gezicht kan ik het niet volwassen noemen.
Toen de Common Linnets voor het eerst optraden bij DWDD kan ik mij herinneren dat FOK! ook vrij kritisch was over het nummer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:41 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Welnee, Ilse was een boerenmeid, Waylon een snuivende mafkees, Anouk een rockbitch met een lullig liedje. check de eerste (vooral nederlanders) commentaren bij de youtube filmpjes maar eens, er is werkelijkwaar niemand die het leuk vond. En dan scoort het wel en roepen we in koor "zie je wel we hebben gewonnen. WE hebben gewonnen" dat vind ik hypocriet. Dus graag eerst het nummer horen en dan beoordelen (en wel eerlijk).
Dus dat, iedereen vond het een ramp. Twitter maakte overuren met blatende twitteraarsquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen de Common Linnets voor het eerst optraden bij DWDD kan ik mij herinneren dat FOK! ook vrij kritisch was over het nummer.
Toen had het natuurlijk ook nog niet die mooie choreografie, scheelt een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:44 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Dus dat, iedereen vond het een ramp. Twitter maakte overuren met blatende twitteraars
Ja maar voor we het nummer hoorden vobden we het allemaal een fantastich duo. Pas daarna werd voor veel mensen Waylonquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen de Common Linnets voor het eerst optraden bij DWDD kan ik mij herinneren dat FOK! ook vrij kritisch was over het nummer.
Dat is wel belangrijk voor de stemmen lieverd. Trijntje kunnen we niet in jarretels het podium optakelen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:43 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ben zelf een slanke den, maar wijs mensen niet af op een uiterlijk kenmerk.
Incorrect: we vonden Ilse leuk maar haar muziek totaal niet geschikt, bij voorbaat al, en toen het nummer bekend werd werd dat alleen maar versterkt. Niemand maar dan ook niemand had durven hopen dat het zo hoog zou eindigen. En als we écht eerlijk zijn is het een goed nummer, maar ook geen fantastisch nummer. Ik heb echt goede hoop dat dit nummer wel een knijter gaat worden. Birds vond ik overigens vanaf het begin al prachtig, maar het ligt ook allemaal aan ons verwachtingspatroon. En tot nu toe is zowel Anouk als TCL met iets totaal onverwachts gekomen, dus wellicht gaat Traincha wel op de dance tour o.i.d.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar voor we het nummer hoorden vobden we het allemaal een fantastich duo. Pas daarna werd voor veel mensen Wayloneen junk en Ilse een manisch depressieve heks. Dus Pluto doet nu aan geschiedsvervalsing.
Wie weet herkennen mensen zich er in groten getale in, en zijn blij dat er niet een slanke hupsende dame zoals veel oostbloklanden, op het podium staat. je wéét het niet, dat is nou meteen het leuke.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk voor de stemmen lieverd. Trijntje kunnen we niet in jarretels het podium optakelen.
De omas van Rusland waren trouwens wel bloedgeil, dat moet ik je meegevenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:54 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Wie weet herkennen mensen zich er in groten getale in, en zijn blij dat er niet een slanke hupsende dame zoals veel oostbloklanden, op het podium staat. je wéét het niet, dat is nou meteen het leuke.
Hier kan ik mij niets van herinneren, ik kan mij slechts een euforische stemming herinneren over TCL, voor het nummer bekend werd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:53 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Incorrect: we vonden Ilse leuk maar haar muziek totaal niet geschikt, bij voorbaat al.
Dat scheelt al een slok op een borrel.quote:
of ditquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik ben het eens met Pluto1975, Total Touch is overduidelijk pure kwaliteit, check dit:
#JoinTheTrijntjeTrain
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
Als 'we' niet winnen, heeft Cornald het gedaan...![]()
http://glamora.ma/2014/11/we_gaan_het_songfestival_winne.html
Zijn we het hier mee eens?quote:En als het dan onverhoopt toch mislukt, dan lijkt het ons een goed idee om Cornald 'ik lul maar wat' Maas standrechtelijk te executeren.
Ook als Nederland wel wint, zou ik hier niet meteen een tegenstander van zijn.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook als Nederland wel wint, zou ik hier niet meteen een tegenstander van zijn.
Dat is precies wat ik de hele tijd zei.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:05 schreef Mani89 het volgende:
Uiteindelijk zullen we met zijn allen achter Trijntje staan. En Total Touch was best leuk.
Ja ok maar het is niet makkelijk om toe te geven dat je als jongetje vroeger aan het dansen was op Nobody Else's Lover.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik de hele tijd zei.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
Wanneer komt het liedje? Ben heel erg benieuwd. Ik ga er toch van uit dat de kwaliteit van het liedje het maakt of breekt. Een beetje als naar een goede film gaan, ondanks dat de hoofdrol wordt gespeeld door Nicholas Cage.
BAM!quote:En in tegenstelling tot concurrenten als Alain Clark en Dotan had Trijn ook meteen een liedje meegenomen. Of nou ja 'liedje', dat vindt Maas een wat magere classificatie. 'Trijntje nam een grote voorsprong door meteen met een supersong te komen.' BAM. U hoort het goed: wij hebben een SU-PER-SONG.
Ik ben altijd zuur over onze kansen. Ik wil eerst even wachten op het liedje, maar van het nieuws dat Trijntje gaat, werd ik niet heel vrolijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Jane het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het feit dat Cornald en Daniël het een 'supersong' vinden, doet mij het ergste vrezen. Het mogen dan ESF-fanaten zijn, ze hebben er in het verleden nog nooit blijk van gegeven verstand van zaken te hebben als het om de kansen van onze inzending ging. Volgens mij gaven ze zowel Birds als CATS van te voren ook geen schijn van kans.
Ben ik de enige die bang is dat zich hier precies het tegenovergestelde scenario dan dat van vorig jaar gaat voltrekken? Iedereen van te voren euforisch, 'we gaan winnen!', en dan kansloos stranden in de halve finale?
Ach ja, misschien is dat scenario voor de echte ESF-fans ook wel beter. Meer voorpret, zeg maar.
Als ik nou gewoon even elke dag een kwartier naar dit gifje ga staren houdt het me misschien net kalm genoeg tot en met mei.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zullen nu eenmaal altijd users zijn met een onredelijke visie.
Greys is ongetwijfeld furieus dat er geen lekkere kerel is zoals de vorige keer.
[ afbeelding ]
Omnomnomnom![]()
Anouk vond ik vanaf minuut 1 een geweldige keuze en het liedje ook meteen prachtig. Het enige waar ik toen een pietsie aan twijfelde was of het 't op het songfestival goed zou doen, maar dan lag het niet aan het nummer maar aan de stemmersquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:41 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Welnee, Ilse was een boerenmeid, Waylon een snuivende mafkees, Anouk een rockbitch met een lullig liedje. check de eerste (vooral nederlanders) commentaren bij de youtube filmpjes maar eens, er is werkelijkwaar niemand die het leuk vond. En dan scoort het wel en roepen we in koor "zie je wel we hebben gewonnen. WE hebben gewonnen" dat vind ik hypocriet. Dus graag eerst het nummer horen en dan beoordelen (en wel eerlijk).
Moet er dan ook een dweiltje onder je stoeltje worden gelegd of is dat nou ook weer niet nodig?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon even elke dag een kwartier naar dit gifje ga staren houdt het me misschien net kalm genoeg tot en met mei.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben altijd zuur over onze kansen. Ik wil eerst even wachten op het liedje, maar van het nieuws dat Trijntje gaat, werd ik niet heel vrolijk.
Anouk was ik wel superpositief over. Ilse en Waylon ook, tot ik het liedje hoorde. Ben nog steeds van mening dat, zonder die show, het keihard geflopt was want het blijft een slaapverwekkend nummer. Hoe dan ook, gebaseerd op de artiest geef ik ons weinig kans. Ik vind Trijntje typisch een persoon die in het rijtje past van de artiesten die ons de afgelopen jaren hebben laten floppen. Van die muziek die leuk is op Sky Radio, maar die toch echt geen kans maakt. Van die belegen rotzooi voor mensen die graag risico's mijden.
Ik ben dus erg benieuwd wat hier dan zo fantastisch aan is.
Laten we het even nuchter bekijken. Dat Anouk een geschikt liedje kan schrijven voor dit festival is al gebleken, het zal vast ook geen toeval zijn dat het Ilse en Waylon eveneens lukte. Blijkbaar is dit een logisch gevolg van het laten schrijven door een vaderlandse A-artiest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Anouk vond ik vanaf minuut 1 een geweldige keuze en het liedje ook meteen prachtig. Het enige waar ik toen een pietsie aan twijfelde was of het 't op het songfestival goed zou doen, maar dan lag het niet aan het nummer maar aan de stemmers
Bij Ilse en Waylon geef ik grif toe dat ik blij was dat zij gingen (vooral hij) maar dat ik bij het eerste DWDD optreden vond dat er nog wel heel wat nodig was qua presentatie. Dat kwam gelukkig goed.
In het nummer van Anouk heb ik dit jaar best veel vertrouwen, maar je mag toch een persoonlijke voorkeur hebben qua artiest? Ik heb Trijntje nooit wat gevonden en dan ga ik nu niet staan jubelen. Heb al eerder hier toegegeven dat als we het straks horen ik de eerste zal zijn die zal toegeven als het een topcombi blijkt, Trijntje met het nummer van Anouk. Want zo ben ik dan echt ook wel weer hoor. (Hell, zelfs als ik het kut vind, wapper ik op de avond van de halve finale weer met zestien vlaggen tegelijk). Maar ik zal nooit na afloop ineens zeggen 'Ik vond Trijntje vanaf het begin al goed en leuk' want dat is gewoon niet zo.
Oh, ik ben het met beide stellingen niet eens, maar goed, smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Trijntje kan beter zingen dan Anouk en ze ziet er niet slechter uit dan Anouk
Over het tweede verschillen smaken inderdaad. Let op, ik stel dat ze er niet slechter uitziet, ik stel niet dat ze er beter uitziet.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik ben het met beide stellingen niet eens, maar goed, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ik weet niet of dat het ongrijpbaar is maar inderdaad. dat is zelfs waar het om gaat. Dan denk ik echter eerder aan iemand als Joss Stone of Norah Jones of die actrice in The Hunger Games, zij hebben die X-factor qua uitstraling. Misschien wint Anouk het van Trijntje maar het is voor mij eerder geneuzel in de marge. Al moet ik zeggen dat Anouk er verdomd goed uitzag toen ze rond de 20 was.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:50 schreef Jane het volgende:
-edit- Er zijn ook nog ongrijpbare kwaliteiten als charisma en uitstraling. Het is belangrijker dat je daar wat van hebt dan dat je een echte beauty bent.
TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS ohwhowhowhoquote:Op woensdag 12 november 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat Joss Stone van de 00's is is Trijntje (met Total Touch van de 90's, dit gaat goed komen. Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.
Met microfoonbezit voor Anouk.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS TRIJNTJE OOSTERHUIS ohwhowhowho
Ja ik zie het al helemaal voor me.
Ben het ook absoluut niet eens met die twee stellingen. En oké ik ben een vrouw, maar mijn man denkt er ook zo over. Anouk vindt ie mooi en een lekker ding, bij Trijn komt een grote ergernisfactor opzettenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik ben het met beide stellingen niet eens, maar goed, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
-edit- Er zijn ook nog ongrijpbare kwaliteiten als charisma en uitstraling. Het is belangrijker dat je daar wat van hebt dan dat je een echte beauty bent.
Dit geldt echt voor IEDEREEN die ik ken... Ik ken in mijn vriendenkring niemand die zegt 'Trijntje, wat een sympathiek en lekker wijf'.. Echt NIEMAND! Voor Anouk geldt sympathiek ook niet altijd, maar ik ken genoeg mannen die wel een beschuitje met haar willen etenquote:Op woensdag 12 november 2014 11:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ben het ook absoluut niet eens met die twee stellingen. En oké ik ben een vrouw, maar mijn man denkt er ook zo over. Anouk vindt ie mooi en een lekker ding, bij Trijn komt een grote ergernisfactor opzetten
Was die broer van Trijntje niet nog erger?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:39 schreef Paddenstoel2015 het volgende:
[..]
Dit geldt echt voor IEDEREEN die ik ken... Ik ken in mijn vriendenkring niemand die zegt 'Trijntje, wat een sympathiek en lekker wijf'.. Echt NIEMAND! Voor Anouk geldt sympathiek ook niet altijd, maar ik ken genoeg mannen die wel een beschuitje met haar willen eten
En dat laatste hadden Ilse en Waylon op het podium perfect voor elkaar. Alles klopte aan hun optreden. Hun looks, de ingetogen maar toch zeer opvallende setting, ze leken chemie te hebben (en De Knipoog niet te vergeten).quote:Op woensdag 12 november 2014 00:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Haar vader noemden ze ook wel de blikken dominee. Maar dit terzijde.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was die broer van Trijntje niet nog erger?
tim douwsma. Die kan vast goed knipogen. Vergeten de kijkers de loensende blik van trijntje meteenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:56 schreef Peter het volgende:
Sturen we dinges mee, puntenjongen van vorig jaar.. die Fries.
Arie Boomsma is een engnek, echt zo'n zijig typequote:Op woensdag 12 november 2014 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haar vader noemden ze ook wel de blikken dominee. Maar dit terzijde.
Ik vind dat we een petitie moeten starten om een lekkere hunk aan Trijn te koppelen voor een duet. Ik noem een Arie Boomsma, die kan vast ook wel zingen, want Arie kan alles.
Echt een gladjanus.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Arie Boomsma is een engnek, echt zo'n zijig type
Je geeft zelf het voorbeeld al.. het doet er dus wèl toe.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het gaat er toch om of ze goed kan zingen :S Wat een oppervlakkigheid weer.
Maar Waylon was wel een lekker ding ja, rawr!
Met of zonder vies baardje?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Een gladjanus is precies wat we nodig hebben voor dat smakeloze Songfestival. En vertel Arie dat er een camera aanwezig is en hij doet alles.
Je moet de Christelijke ESF stem niet onderschatten inderdaad.quote:
Joss Stone doet het nog steeds goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat Joss Stone van de 00's is is Trijntje (met Total Touch van de 90's, dit gaat goed komen. Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.
Je moet sowieso naar de BBC kijken ongeacht hoe Nederland het doet. Heb je liever dat domme gelul van de NPO of serieus commentaar met droge humor van de BBC?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Excuse me terwijl ik even van de Domtoren ga springen...ik vlucht wel weer naar de BBC
Jouw man kent beide dames, in andere landen kenden ze geen van beide dames.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ben het ook absoluut niet eens met die twee stellingen. En oké ik ben een vrouw, maar mijn man denkt er ook zo over. Anouk vindt ie mooi en een lekker ding, bij Trijn komt een grote ergernisfactor opzetten
Misschien maar hij is atletischer dan 99% van de mannen. Hij heeft nog op een goed collegeniveau gebasketbald in de USA.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Arie Boomsma is een engnek, echt zo'n zijig type
Nee, maar op de avond zelf is er natuurlijk genoeg vergelijkingsmateriaal van andere landen, die gemiddeld gesproken jongere deelnemers gaan inzenden.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jouw man kent beide dames, in andere landen kenden ze geen van beide dames.
Dan sturen we hem het jaar erna, in duet met Peter R.de Vries ofzoquote:Misschien maar hij is atletischer dan 99% van de mannen. Hij heeft nog op een goed collegeniveau gebasketbald in de USA.
Ik weet dat het SF een hoop fout publiek trekt maar ik hoop toch dat ze niet zo fout zijn dat ze op basis van uiterlijk stemmen. De ervaring is trouwens dat ze dat niet doen. Hell, ze stemden vorig jaar op een transgender.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar op de avond zelf is er natuurlijk genoeg vergelijkingsmateriaal van andere landen, die gemiddeld gesproken jongere deelnemers gaan inzenden.
Met het Ajax-supporterslied.quote:Dan sturen we hem het jaar erna, in duet met Peter R.de Vries ofzo
Puur op basis van uiterlijk winnen is inderdaad niet mogelijk. Net zo goed als dat niet lukt met behulp van burenstemmen of door een toer door Europa te doen voor het festival zelf. Het is alleen wel een factor die punten kan opleveren of kosten en die daarmee kan zorgen voor wel of niet kwalificeren voor de finale of wel of niet de Top 10 van de einduitslag halen.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet dat het SF een hoop fout publiek trekt maar ik hoop toch dat ze niet zo fout zijn dat ze op basis van uiterlijk stemmen. De ervaring is trouwens dat ze dat niet doen. Hell, ze stemden vorig jaar op een transgender
Hij kent ze alleen qua uiterlijk, precies hetzelfde waar ze in andere landen ook op af gaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jouw man kent beide dames, in andere landen kenden ze geen van beide dames.
Zo, even gefixed.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:51 schreef ato het volgende:
Het kan ook zo zijn dat mensen het een verademing vinden, een mooie jonge zanger of zangeres met uitstraling en een goede stem na alle mooie zangers en zangeresjes met een matig geluid die een zoveelste copie van een 13 dozijn zingen..
Nou ik weet niet wat Johannes allemaal voor kwaliteiten in huis heeft he!quote:Op woensdag 12 november 2014 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ach Greys, bekijk het van de positieve kant. Voor hetzelfde geld zou Johannes Vermeer ons vertegenwoordigen.
Ze gaat denk sowieso alles doen om niet slechter te scoren dan de afgelopen twee jaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:57 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde dat Traincha (![]()
![]()
) wel veel wil gaan afvallen voor haar ESF deelname. En hoe stommig ik haar ook vind, ik denk wel echt dat ze haar best gaat doen om er echt goed uit te zien als er zoveel miljoen mensen naar je kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |