Niemand hier heeft een relatie johquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Waarom Paranoid Android? Dat is lekkere shit, maar wat heeft het te maken met relaties?
Oeiquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet handig, ben bang dat ik morgenochtend door mijn wekker heen slaap.
Ik zet de mijne ook altijd extra hardquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, net al extra hard gezet voor de zekerheid maar weet niet of dat genoeg is.
want jij bent ook bang dat je je verslaapt? Komen je katten je niet wakker maken en om aandacht vragen na een tijdje dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zet de mijne ook altijd extra hard
Whehehe, ik deed een faxismequote:Op dinsdag 11 november 2014 01:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
want jij bent ook bang dat je je verslaapt? Komen je katten je niet wakker maken en om aandacht vragen na een tijdje dan?
Ja, ik dacht eens kijken wat er gebeurt als ik eroverheen praat....quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehehe, ik deed een faxisme![]()
En nee, de katten mogen voorlopig niet meer boven komen
Nee, Dave heeft het tot 2 keer toe nodig gevonden op het bed te zeikenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eens kijken wat er gebeurt als ik eroverheen praat....
lol
Oh, om die reden, of een andere reden?
Nja ze hebben elkaar nog, dat scheelt natuurlijk. Ze zullen vast niet eenzaam worden samen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, Dave heeft het tot 2 keer toe nodig gevonden op het bed te zeikenEn hij deed vervelend als ik achter de PC zat
![]()
Maar ze lijken het zo best te vinden
Nee daaromquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ze hebben elkaar nog, dat scheelt natuurlijk. Ze zullen vast niet eenzaam worden samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |