Het waren gewoon goedbedoelde reacties. Dan is zo'n opmerking een beetje raar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gast ik heb hier geen zin in, ik meld wat er net is gebeurd, zoek het uit met z'n alle, ik heb hier even totaal geen behoefte aan, ga lekker iemand anders aanvallen.
Auckland.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
VRAAG:
Wat is de hoofdstad van Nieuw Zeeland?
gvd, deze wist ik ookquote:
Da's wel heel snel... Orakel wintquote:
westvleterenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef dasorakel het volgende:
Vraag: in welke Belgische gemeente staat de sint sixtus abdij. Bekend om zijn heerlijke biertjes?
Westvleterenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef dasorakel het volgende:
Vraag: in welke Belgische gemeente staat de sint sixtus abdij. Bekend om zijn heerlijke biertjes?
westvleterenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef dasorakel het volgende:
Bestaat dat? Dan zeg ik Vleterenquote:
Hey! Westvleteren is fout hoor, dat is het dorp niet de gemeentequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:32 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Correcg. Wil jij stand ff bijwerken. Zot op mobiel te kutten
Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bestaat dat? Dan zeg ik Vleteren
Blijkbaar wel, ik ben pitten.quote:
West vlaanderen danquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hey! Westvleteren is fout hoor, dat is het dorp niet de gemeente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |