SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeiden ze ook toen ik begon met posten in de GYM.quote:Op maandag 10 november 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dit topic is wel echt naar de kloten laatste tijd.
Sneren? Ik zeg het recht in je gezicht ipv zielig een post in het Turks te vermelden of elkaar te DM-en.quote:Op maandag 10 november 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zeg je tegen borte vrouwen zijn echt. Volgens mij heb jij ook zo vaak sneren gemaakt richting mij en anderen hier. Maok. Dat gezegd hebbende, dit topic is wel echt naar de kloten laatste tijd.
Komt door jullie (vrouwen, red.)quote:Op maandag 10 november 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zeg je tegen borte vrouwen zijn echt. Volgens mij heb jij ook zo vaak sneren gemaakt richting mij en anderen hier. Maok. Dat gezegd hebbende, dit topic is wel echt naar de kloten laatste tijd.
Laatste 2 jaar~quote:Op maandag 10 november 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
volgens mij is dat niet de enige dikke klit die je bezitquote:Op maandag 10 november 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. Allah straft. dikke klit uit mijn haar geknipt.
Ja dannog zijn het sneren die net zo zielig zijn als zulke posts imho.quote:Op maandag 10 november 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sneren? Ik zeg het recht in je gezicht ipv zielig een post in het Turks te vermelden of elkaar te DM-en.
Alsof ik nog zo actief ben geweest afgelopen dagen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Komt door jullie (vrouwen, red.)
Niet eens grap
Kb kun je in die zin vervangen door de naam van elke willekeurige user in dit topic.quote:
EN VOOR ÉÉN X IS HET NIETT MIJN SCHULD.quote:Op maandag 10 november 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh, er komt nu hele drama. Nobody cares.
Hhhhhhhh, maar jij bent altijd recht door zee. Kan dat wel waarderen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
EN VOOR ÉÉN X IS HET NIETT MIJN SCHULD.
stimorol doet een beetje aangebrand de laatste tijd idd..quote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kb kun je in die zin vervangen door de naam van een willekeurige user in dit topic.
Maar ik bemoei niet.
Dat kun je op dat moment aangeven ipv achter, want nu kan ik er niets aan doen he?quote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dannog zijn het sneren die net zo zielig zijn als zulke posts imho.
[..]
Alsof ik nog zo actief ben geweest afgelopen dagen.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dannog zijn het sneren die net zo zielig zijn als zulke posts imho.
[..]
Alsof ik nog zo actief ben geweest afgelopen dagen.
ben je aan de pil?quote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op dat moment aangeven ipv achter, want nu kan ik er niets aan doen he?
Nou, dan ben je de enige geloof ik.quote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhh, maar jij bent altijd recht door zee. Kan dat wel waarderen.
Mozes gewoon.quote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhh, maar jij bent altijd recht door zee. Kan dat wel waarderen.
Zal het onthouden, dit is gwn feedback achteraf.quote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kun je op dat moment aangeven ipv achter, want nu kan ik er niets aan doen he?
Is nog steeds van toepassing vriend. Zie mijn topic in FB.quote:Op maandag 10 november 2014 23:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ik begon met posten in de GYM.
Ze3ma ietsquote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Crip het volgende:
Maar sws wrm gaan we nu discussiëren om iets/iemand die niet eens 's ballen genoeg heeft om het rechtstreeks te posten. Grow a pair of balls gwn. hhh
Ja ik weet niet wat nog wel natuurlijk is of niet.quote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ze3ma iets
Een voorwerp, dier of zaak.
Ooooooo
Ik vertaal het wel voor je.quote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat nog wel natuurlijk is of niet.
Best weird, soms doen mensen echt achterbaks ( gaat niet specifiek over deze reeks maar gwn mensen in het algemeen) en dan in je gezicht zo poeslief. Dat vind ik pas echt walgelijk.quote:Op maandag 10 november 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou, dan ben je de enige geloof ik.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vriend volgens mij heb ik al mijn NSFW vandaag in een spoiler gezet.quote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is nog steeds van toepassing vriend. Zie mijn topic in FB.
Ga daar ruzie over maken in je eigen reeks, ja?quote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is nog steeds van toepassing vriend. Zie mijn topic in FB.
je doet hard. maar je bent het nietquote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Maar KB, zie je hoe anderen het doen? Stiekem in het Turks iets posten, Sylvester die er sneaky zijn mening over geeft, na een uitgebreide DM sessie denk ik.
Ik weet dat ik overkom als een bitch, maar ik zeg het nog recht in je smoel ipv zo nasty.
Zie dat maar als iets positiefs.
je bent marokkaans?quote:Op maandag 10 november 2014 23:45 schreef Dimachaerus het volgende:
je ziet ook echt dit soort shit alleen bij turken he
Ja beter ga je voor een Friese chick. Recht van het platte land.quote:Op maandag 10 november 2014 23:45 schreef Dimachaerus het volgende:
je ziet ook echt dit soort shit alleen bij turken he
Deze reeks zit er vol van, ik zeg jequote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Best weird, soms doen mensen echt achterbaks ( gaat niet specifiek over deze reeks maar gwn mensen in het algemeen) en dan in je gezicht zo poeslief. Dat vind ik pas echt walgelijk.
Eerste keer in dat het niet Marokkaan dr schuld is.quote:Op maandag 10 november 2014 23:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze reeks zit er vol van, ik zeg je
Ik heb terpentine, maar veiligheidsdop zit er nog op if yu nah mean ; ) ; )quote:Op maandag 10 november 2014 23:46 schreef Peunage het volgende:
Ik bemoei niet. Echt de enige die niet bemoeit.
marokkanen zijn nu niet actief op het net. ze zijn bezig met inbreken a nerdquote:Op maandag 10 november 2014 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste keer in dat het niet Marokkaan dr schuld is.
Ja, iedereen zal het wel doen. Maar nu voel ik mij een loser omdat ik dat dus niet doe, of iig niet daarmee bezig ben.quote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Maar KB, zie je hoe anderen het doen? Stiekem in het Turks iets posten, Sylvester die er sneaky zijn mening over geeft, na een uitgebreide DM sessie denk ik.
Ik weet dat ik overkom als een bitch, maar ik zeg het nog recht in je smoel ipv zo nasty.
Zie dat maar als iets positiefs.
dima vertaal een tekst aub..niemand wilt het doen..quote:
quote:Bazı insanlara hayran kalıyorum. Nasıl oluyorda kendilerini bulunmaz hint kuması sanıyorlar. Hayır yani, görünen köy kılavuz istemezHadi bunu bıraktım, birde surekli dış görünüşünü öne sürerek interneten onay almak icin her yolu deniyorlarya... sadece gülesim geliyor. Çok komik ama aynı zamanda çok itici bence. Sence?
Vertel over je huis. Helpt papa mee?quote:Op maandag 10 november 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, iedereen zal het wel doen. Maar nu voel ik mij een loser omdat ik dat dus niet doe, of iig niet daarmee bezig ben.Jij zegt het idd recht in iemands gezicht, maar dat maakt het imo niet minder zegmaar. Blijf het raar vinden dat mensen het nodig vinden om zo uit te vallen/raar te doen tegen mensen die ze alleen van een forum kennen. Mrja wie ben ik.
ohja geef mij maar de schuld joh imbecielquote:Op maandag 10 november 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
Eerlijk, sinds Amar dit topic weer is ingekomen is het wel echt verslechterd met minstens 75%.
begrijp er ook niet zoveel vanquote:Op maandag 10 november 2014 23:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
dima vertaal een tekst aub..niemand wilt het doen..
[..]
Wrm loser? Wie de fuck doet de moeite om te roddelen over mensen op internet in prive en zo achter people om.quote:Op maandag 10 november 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, iedereen zal het wel doen. Maar nu voel ik mij een loser omdat ik dat dus niet doe, of iig niet daarmee bezig ben.Jij zegt het idd recht in iemands gezicht, maar dat maakt het imo niet minder zegmaar. Blijf het raar vinden dat mensen het nodig vinden om zo uit te vallen/raar te doen tegen mensen die ze alleen van een forum kennen. Mrja wie ben ik.
Dudequote:Op maandag 10 november 2014 23:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb terpentine, maar veiligheidsdop zit er nog op if yu nah mean ; ) ; )
dezequote:Op maandag 10 november 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Che. Ik stuur je dm met vertaling ok
Ging echt goed toen je weg was hier, je komt vandaag terug en meteen weer shitty sfeer. Heb je je goden opgeroepen om dit topic te vervloeken?quote:Op maandag 10 november 2014 23:49 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ohja geef mij maar de schuld joh imbeciel
koulo marokkaan
jij maakt mij moe a sahbiquote:Op maandag 10 november 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm loser? Wie de fuck doet de moeite om te roddelen over mensen op internet in prive en zo achter people om.
Een van de normale bedoel je.
stuur ook meteen naar mij door xxquote:Op maandag 10 november 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Che. Ik stuur je dm met vertaling ok
nee ik vertel niks.quote:Op maandag 10 november 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel over je huis. Helpt papa mee?
no bbquote:Op maandag 10 november 2014 23:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ging echt goed toen je weg was hier, je komt vandaag terug en meteen weer shitty sfeer. Heb je je goden opgeroepen om dit topic te vervloeken?
ja geen idee men deze reeks echtquote:Op maandag 10 november 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm loser? Wie de fuck doet de moeite om te roddelen over mensen op internet in prive en zo achter people om.
Een van de normale bedoel je.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:53 schreef Crip het volgende:
Entouma mehboulin, walakeen shi wa7deen arahoum zwinien. Ou bari nzjouwez shie weld hnaya..
mana3reft skoun. Ou shi bnat hnaya la hawla wa la quwatallah illah billah, inshallah rabi ey e3teehoum le3kel.
hahaha neeee bedoelde het niet zo! Maar dit zijn vrij privé details enzo.quote:Op maandag 10 november 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt het over niets anders dan je huis en als ik wat vraag is het gelijk nee?
hou je bek eens ff tegen mij. heb ff genoeg van je vandaag a psycho. ga douchen ofzoquote:Op maandag 10 november 2014 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg. 35 ben je dan. Je doet mij er zelfs volwassen uitzien man.
Ow, oke. Was gewoon benieuwd. En tis een beter onderwerp dan die ene.quote:Op maandag 10 november 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha neeee bedoelde het niet zo! Maar dit zijn vrij privé details enzo.
OH SNAP OHH EEEEM DJIIEEEEE NO YOU DIDNT.quote:Op maandag 10 november 2014 23:56 schreef Crip het volgende:
Stim 3anda fom kbira shie marat, walakeen hiya zina.
zamel.quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef Crip het volgende:
Montelly ke dir b7al 3andou zebi kebier walakeen 3andou zebi sreer, ou houwa zamel.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
OH SNAP OHH EEEEM DJIIEEEEE NO YOU DIDNT.
arabieren (quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:00 schreef Crip het volgende:
Deuce weld zine, inshallah ej oulli muslim. In sha Allaah. Goullou ameen.
maar verder gaat het goed hoor! Komende woensdag laminaat erin, alles is geverfd, bank, tafel en leuke kast gescoord. Nu nog een bed en kledingkast en twee stoelen. En een koelkast.quote:Op maandag 10 november 2014 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow, oke. Was gewoon benieuwd. En tis een beter onderwerp dan die ene.
zebi zebi zemel..quote:
oh oh..quote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, jij hebt diehard al je Marokkaanse matties ingeschakeld voor die.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:04 schreef Che_ het volgende:
Crip wat ik er van uit opmaak is: beetje gek maar dat geeft niet
Julis antee bint zina, Ma sha Allaah. 3andek elkalb ta3 dhab.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:05 schreef Julis het volgende:
Ik wil ook een spreuk met mijn naam erin.
J anjanlı sözler etmeyeceğim artık sanaquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:05 schreef Julis het volgende:
Amin.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Julis antee bint zina, Ma sha Allaah. 3andek elkalb ta3 dhab.
Vavv, wel romantisch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
J anjanlı sözler etmeyeceğim artık sana
Ü mitleri bildireceğim giderse hoşuna
L al olmadan dilim anlatmalıyım hepsini
İ çimden geçenler bizi götürecek mutluluğa
D uy beni, sana olan büyük sevgimi anla
E rteleme sevgiyi, sevgi artar yaşadıkça
Een gouden hond?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Julis antee bint zina, Ma sha Allaah. 3andek elkalb ta3 dhab.
Julis حزينةquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:05 schreef Julis het volgende:
HSHAHAHA, Ik wilde hart typen. Naja had ik ook gedaan, qua spelling gwn dichtbijelkaar in marokkaansquote:
Oké. Dan ehm... Ik weet niet wat er staat, maarquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:08 schreef Crip het volgende:
Taz, mijne was kapot lief alles. Krijg droge amin.
Er stond: Je bent een lief meisje en hebt een hart van goud.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Oké. Dan ehm... Ik weet niet wat er staat, maar![]()
.
Of een gouden hond. Golden retriever misschien?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Er stond: Je bent een lief meisje en hebt een hart van goud.
c:
Shush anta.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Of een gouden hond. Golden retriever misschien?
N'awhh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Er stond: Je bent een lief meisje en hebt een hart van goud.
c:
Waarom verdrietig?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:11 schreef AbdulMalik het volgende:
Bij mij stond er: julis is verdrietig
Dat nummer tho.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mooiboi, jou vergeet ik toch niet.
[b][b][b]B7bk ya 7mar![/b][/b][/b]
shokran i guess..quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mooiboi, jou vergeet ik toch niet.
B7bk ya 7mar!
moest lachen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
geef mij maar gewoon de schuld weer.
Doe danquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
IK DM ZOVEEL MENSEN NU MET DIE VERTALINGEN IK RAAK DE DRAAD KWIJT MENSEN KAP
Jij bent zelf verdrietig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Omdat ik schreef dat je verdrietig bent.
İnception!
Echt hè. Ik ben eigenlijk razend. Neyse (betekent dikke bitch).quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
julis mad was beter geweest idd
Waarom?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:15 schreef Crip het volgende:
ben moe man maar kn nie slapen , che heeft geflasht.
Hehe, zou me niet verbazen nee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
geef mij maar gewoon de schuld weer.
hahahahhaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:21 schreef Che_ het volgende:
Elke ruzie van vrouwen hier heeft echt gewoon inspector gadget speurwerk voor nodig, omdat ze nog steeds met oude shit zitten. Die steken van Unlabeled waren door die vergelijking van Crip met die Willemijn.
Ik wil mijn agenten die het harde werk verrichten hierbij bedanken.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
je zou asmr geluiden voor me doen.......
Dit dus.quote:Op maandag 10 november 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:21 schreef Che_ het volgende:
Elke ruzie van vrouwen hier heeft echt gewoon inspector gadget speurwerk voor nodig, omdat ze nog steeds met oude shit zitten. Die steken van Unlabeled waren door die vergelijking van Crip met die Willemijn.
Ik wil mijn agenten die het harde werk verrichten hierbij bedanken.
STIL GENOEGquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik zie conflict, ik zie Arabisch geschreven in dit topic.
Ik zie dit topic als een symbool voor het huidige Toerkai, het is allemaal de schuld van Erdogan.
NS was heerlijk vandaag. Beide keren een zitplaatsquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet? Als je met NS reisde vandaag, waarschijnlijk wel..
Wat is deze Crip. Ben je over mij aan het roddelen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:00 schreef Crip het volgende:
Deuce weld zine, inshallah ej oulli muslim. In sha Allaah. Goullou ameen.
Nee, ben bang van niet. Maar ik heb de komende 2 weken toch druk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:24 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kun je iedereen regelen dan van de oude garde?
ERDOGAN <3333333333333333333quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik zie dit topic als een symbool voor het huidige Toerkai, het is allemaal de schuld van Erdogan.
Wanneer ik cijfers heb gememoriseerd ga ik Turkije nummer 1 in mijn sig zetten. In het Arabisch!quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Die van jou was 1 van de liefste die ik had geplaatst.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is deze Crip. Ben je over mij aan het roddelen?
Jij bent gek op cammen of watquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Laat me weten als er een link is
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef Crip het volgende:
[..]
ERDOGAN <3333333333333333333
ALLAH I 7AFDEK.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Minder slapenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, ben bang van niet. Maar ik heb de komende 2 weken toch druk.
Niks voor mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Die van jou was 1 van de liefste die ik had geplaatst.
Druk met scriptie dingenquote:Op maandag 10 november 2014 23:44 schreef AMAR420 het volgende:
waar is santello ook de laatste tijd? etc
De 22ste ben je er toch wel bij hè, Julis?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, ben bang van niet. Maar ik heb de komende 2 weken toch druk.
Ik weet niet. Ik durf niets te beloven. Kub en zG gaan wel iig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De 22ste ben je er toch wel bij hè, Julis?
Wat stond er?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Die van jou was 1 van de liefste die ik had geplaatst.
Türkiye altijd nummer Bir sadik, altijd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wanneer ik cijfers heb gememoriseerd ga ik Turkije nummer 1 in mijn sig zetten. In het Arabisch!
De ة erachter is voor vrouwelijke namen, vrouwelijke persoonlijke voornaamwoorden of vrouwelijke zelfstandige naamwoorden wanneer je het gebruikt als adjectief.quote:
Op een minder slapen? Op een yastık is veel fijner hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zo los ik al mijn tijdproblemen op.
Minder slapen.
Sadikataturk is beste turk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Türkiye altijd nummer Bir sadik, altijd.
Hopelijk kun je tijd vrijmaken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Ik durf niets te beloven. Kub en zG gaan wel iig.
Vertaling?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:31 schreef Crip het volgende:
AbdulMalik, allah ej 7afdek anta weld halal.
Ahquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:31 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
De ة erachter is voor vrouwelijke namen, vrouwelijke persoonlijke voornaamwoorden of vrouwelijke zelfstandige naamwoorden wanneer je het gebruikt als adjectief.
Ik snapte hem eerst nlet en toen moest ik lachen om dat woord. Volgens mij heb ik dat woord buiten TR nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op een minder slapen? Op een yastık is veel fijner hoor.
Buewehehe... [ afbeelding ]
ja rustig. wanneer ga je voor ons koken goozquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Druk met scriptie dingen
Alles goed kerel?
Jij bent de avatar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:32 schreef Landysh het volgende:
Wat maken jullie ruzie zonder mij omg.
En waarom is iedereen zo boos op Unlabeled. Ik heb globaal doorgelezen maar snap er niksz vannn.
masalay?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aw masalay danasi dale: nazani shayi bka, dale 3ard xwara
Turkse tekst ook?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:32 schreef Landysh het volgende:
Wat maken jullie ruzie zonder mij omg.
En waarom is iedereen zo boos op Unlabeled. Ik heb globaal doorgelezen maar snap er niksz vannn.
Zijn Koerdische scheldwoorden. En crip zegt Marokkaans scheldwoorden. Alles was best netjes(van mijn kant)quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen vertaling gekregen. Echt schandalig!
Oh, die dag ben ik wel vrijquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hopelijk kun je tijd vrijmaken.
Xoştim dewêquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze zei eerder ook iets over mij, maar ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn Koerdische scheldwoorden. En crip zegt Marokkaans scheldwoorden. Alles was best netjes(van mijn kant)
Ik begrijp het nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is mijn afkomstquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:35 schreef AMAR420 het volgende:
ff wakeup call naar de (wannabe) arabisch sprekende marokkanen en koerden in dit topic:
arabs don't like you
Wat, minder? Dacht dat het een algemeen bekend woord was.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik snapte hem eerst nlet en toen moest ik lachen om dat woord. Volgens mij heb ik dat woord buiten TR nog nooit gehoord.
Ik like ze wel a schaap. Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:35 schreef AMAR420 het volgende:
ff wakeup call naar de (wannabe) arabisch sprekende marokkanen en koerden in dit topic:
arabs don't like you
Nigga, ik heb helemaal niet tegen je gescholden. Alleen maar hou je mond.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn Koerdische scheldwoorden. En crip zegt Marokkaans scheldwoorden. Alles was best netjes(van mijn kant)
Ik like jou ook 3arabi inou.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik like ze wel a schaap. Vind ik leuk.
THANKS HEquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, die dag ben ik wel vrij. En eigenlijk wil ik jou o.a. (ik weet even niet meer wie er allemaal gaan) wel meeten. Maar ik zie dan wel
.
Jaa maar niemand heeft minders hier. Zelfde geldt voor kirlent. Hoor je ook nooit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat, minder? Dacht dat het een algemeen bekend woord was.
Zij stuurde toen dat lipstick fotootje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja maar ik wlsr niet dat het voor Crip was.
Op een vieze manier. Ik gebruikte alleen scheldwoorden die best lief waren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Nigga, ik heb helemaal niet tegen je gescholden. Alleen maar hou je mond.
Die was wel lekker hequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij stuurde toen dat lipstick fotootje.
Ik weet het niet. Ik heb alleen koranlessen gevolgd als kind. Ik weet niet wat ik dan lees, helaas.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoe is het dan wel met een mannelijke naam?
Niet waar! Ik zei alleen houd je mond letterlijk. Ga je mij wat uitschelden. ;cquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op een vieze manier. Ik gebruikte alleen scheldwoorden die best lief waren.
Beboera, gyanquote:
'Du pshk' is een fucking lieve woord. Vraag Che.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet waar! Ik zei alleen houd je mond letterlijk. Ga je mij wat uitschelden. ;c
Gewoon de ة weghalen, dus:quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb alleen koranlessen gevolgd als kind. Ik weet niet wat ik dan lees, helaas.
Hoe meer oldbies, hoe meer vreugd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, die dag ben ik wel vrij. En eigenlijk wil ik jou o.a. (ik weet even niet meer wie er allemaal gaan) wel meeten. Maar ik zie dan wel
.
Wanneer kwam je daar dan achter? Nadat je betaald had?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me vet opgelicht. Ik was zo in de AH en daar had je van die bakken met aanbiedingen en daar zaten ook 10 van die flesjes van mr. Proper, dus ik dachr die zijn ook afgeprijsd enzo, bleek dat niet zo te zijn.Bitches.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me vet opgelicht. Ik was zo in de AH en daar had je van die bakken met aanbiedingen en daar zaten ook 10 van die flesjes van mr. Proper, dus ik dachr die zijn ook afgeprijsd enzo, bleek dat niet zo te zijn.Bitches.
Weet niet, wij gebruiken het best wel vaak.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaa maar niemand heeft minders hier. Zelfde geldt voor kirlent. Hoor je ook nooit.
Volgens mij woonden er toch vooral apen en slangen in India?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:39 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
er bestaan geen leeuwen in turkije behalve dierentuin, just saying
Wie zegt dat dan weer? Waar haal je het uit? Hè, hè hè.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar geen gewilde gast merk ik zo.
en leeuwen, tijgers en olifantenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Volgens mij woonden er toch vooral apen en slangen in India?
Kerim bimzha, heez.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beboera, gyan
[..]
'Du pshk' is een fucking lieve woord. Vraag Che.
Heb je Life of Pi niet gezien?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Volgens mij woonden er toch vooral apen en slangen in India?
Deze dis tegen iedereen hierquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe meer oldbies, hoe meer vreugd.
Gaat Abdul in zich eentje meeten straks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:44 schreef Landysh het volgende:
De mensen die jou niet mogen komen toch niet Abdul.
'Heez'. Weet je hoe grof dat is?quote:
Ja, ze hadden niet zo'n scanding in de winkel. En na het betalen vroeg ik aan die vrouw of ze hem nog een keer kon scannen. Maar niks hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wanneer kwam je daar dan achter? Nadat je betaald had?
Ik was sowieso mijn portemonnee vergeten. Jan betaalde.quote:
Omg check die steek dan stimo kom er maar inquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Gaat Abdul in zich eentje meeten straks.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
'Heez'. Weet je hoe grof dat is?
Ik verwacht een excuus
sucuk eten is verboden? misschien heb ik nog wel sucuk liggen hier ff zoeken..quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:44 schreef Landysh het volgende:
UUF. Ik wil sucuk eten maar mijn vader zit nog beneden.
Jaa Abdul, kom gewoon. We rijden samen!quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:44 schreef Landysh het volgende:
De mensen die jou niet mogen komen toch niet Abdul.
Of Duitsland.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
KB, schoobmaakshit haal je niet bij de Ah. Ga naar blokker enzo.
Netals waspoeder etc, ga naar de kruidvat ofzo.
Scheelt geld.
Jaaa Abdul.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jaa Abdul, kom gewoon. We rijden samen!
Werd al een keer gedreigd dat als ik kwam dat die persoon niet zou komen. Die persoon voelt zich wel hint kumasi.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan weer? Waar haal je het uit? Hè, hè hè.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of Duitsland.
Oh wacht..
Crip tik hem aan.
Betekent iemand met overleden ouders.quote:
wowowowowowowoowowowwow.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Betekent iemand met overleden ouders.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of Duitsland.
Oh wacht..
Crip tik hem aan.
Goede inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
KB, schoobmaakshit haal je niet bij de Ah. Ga naar blokker enzo.
Netals waspoeder etc, ga naar de kruidvat ofzo.
Scheelt geld.
ja zo zie je nog eens watquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Klinkt eerder dat heel India een dierentuin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |