abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146527486
Terechte klacht / vraag.
Copthorne 2.0
pi_146527487
Heb je gelijk in en dat bedoelde ik eigenlijk inderdaad :') het ergste vind ik die vertrouwensbreuk, maar jaloezie speelt idd ook mee. Sowieso zou ik geen open relatie hebben, imo kies je voor elkaar en als je toch een ander wil heeft een relatie blijkbaar geen nut en kun je beter allebei je eigen weg gaan.
pi_146527641
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom? Het gaat toch prima zo?
Omdat ze het niet weet, ja. :') Wat een schijnrelatie heb je dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je gelijk in en dat bedoelde ik eigenlijk inderdaad :') het ergste vind ik die vertrouwensbreuk, maar jaloezie speelt idd ook mee. Sowieso zou ik geen open relatie hebben, imo kies je voor elkaar en als je toch een ander wil heeft een relatie blijkbaar geen nut en kun je beter allebei je eigen weg gaan.
Ik neem aan dat een relatie meer is voor je dan een vast neukmaatje. Dus hoezo geen nut? Alles blijft hetzelfde, alleen laat je de lust die je voor anderen voelt soms de vrije loop gaan. Ik zou het niet kunnen, overigens. :)
pi_146527757
"wat niet weet wat niet deert" wtf? een normaal persoon voelt zich toch kut dat je degene waar je het meest van houdt en die lief is voor je vanalles voor je doet en laat etc zo bedriegt
pi_146527825
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank. Je kan best inschatten hoe ze erover zou denken als ze erachter zou komen.
Het is geen drogreden, het is een verschil in moreel-denken.

Hij hanteert gewoon het principe: wat niet weet, wat niet deert.
pi_146527854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:34 schreef Arident het volgende:
"wat niet weet wat niet deert" wtf? een normaal persoon voelt zich toch kut dat je degene waar je het meest van houdt en die lief is voor je vanalles voor je doet en laat etc zo bedriegt
Mwau, denk dat je je daar nog behoorlijk in kan vergissen.
pi_146527918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:34 schreef Arident het volgende:
Je kan in je hoofd een heleboel goedpraten voor jezelf, als je maar graag genoeg wilt.
pi_146527990
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan in je hoofd een heleboel goedpraten voor jezelf, als je maar graag genoeg wilt.
Klopt, maar je moet ook weten dat vreemdgaan geen moord is, dus voor veel mensen is er ook serieus weinig verkeerd aan.
pi_146528300
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt, maar je moet ook weten dat vreemdgaan geen moord is, dus voor veel mensen is er ook serieus weinig verkeerd aan.
Ik kan moord beter begrijpen dan vreemdgaan. Want bij vreemdgaan bedrieg je iemand waar je zgn van houdt of om geeft. Als een pedofiel zich aan je kind vergrijpt en je legt die om bijv.. veel begrijpelijker :P voor mij dan.
pi_146528312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:54 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik kan moord beter begrijpen dan vreemdgaan. Want bij vreemdgaan bedrieg je iemand waar je zgn van houdt of om geeft. Als een pedofiel zich aan je kind vergrijpt en je legt die om bijv.. veel begrijpelijker :P voor mij dan.
:P
pi_146528313
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 01:35 schreef wickedmen het volgende:

[..]

DOE HET GVD LAPZWANS/FALER.
treinmeisje dr schoolvriendin ziet me ook wel zitten volgens mij lol

we ware zo bij pc ruimte

en we zitten in zelfde groepje voor practicum

we hebben een eigen tafel met allemaal pc's

ik ging helemaal in hoekje tegen de muur zitten

komt zo precies schuin tegenover me zitten aan de overkant

zodat je elkaar kan zien zegmaar

links en rechts van haar waren de pc's vrij

maar ik ging toen eentje naar rechts opschuiven zodat ik naast een jongen zat en zodat ik tegenover haar zat zodat we elkaar niet konden zien
pi_146528353
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is geen drogreden, het is een verschil in moreel-denken.

Hij hanteert gewoon het principe: wat niet weet, wat niet deert.
Andere moraal, ja. Hij beoordeelt goed/fout aan de hand van de consequenties die het berokkent. Wij beoordelen de daad an sich. Wat betreft die consequenties kan hij nooit 100% garantie hebben dat ze er nooit achter komt. Maar goed. Het voelt als een cirkelredenering om telkens haar gevoelens buiten de discussie te zetten omdat 'ze het toch niet weet'. Terwijl haar gevoelens, haar wensen, juist de basis zijn van de hele discussie. Het bewust buiten spel zetten van zo'n belangrijke factor, zeker als het een relatie betreft tussen twee wilsbekrame personen met ieder eigen overtuigingen en wensen, getuigt mijns inziens niet van ander moreel-denken, maar van egoistisch omdenken.
pi_146528371
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:P
ben je pedofiel ofzo?
pi_146528388
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vreemde redenering. Diefstal is ook geen moord. Vreemdgaan met iemands broer is ook geen moord.
pi_146528426
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vreemde redenering. Diefstal is ook geen moord. Vreemdgaan met iemands broer is ook geen moord.
Dat bedoel ik niet, iedereen heeft zijn eigen morele-kader. De een legt de grens bij vreemdgaan, voor de ander stelt dat allemaal niet veel voor.

Doe je niets aan.
pi_146528434
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:57 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

ben je pedofiel ofzo?
Ben jij puber ofzo?
pi_146528521
Pics van de bedrijfsleidster.
Blub
pi_146528886
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ben jij puber ofzo?
Ja en ik heb een stijfje voor je moeder
pi_146528919
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:13 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ja en ik heb een stijfje voor je moeder
ok
pi_146528991
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, iedereen heeft zijn eigen morele-kader. De een legt de grens bij vreemdgaan, voor de ander stelt dat allemaal niet veel voor.

Doe je niets aan.
Klopt maar je kan in ieder geval hopen op een betere onderbouwing dan "wat niet weet, wat niet deert"
pi_146529018
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt maar je kan in ieder geval hopen op een betere onderbouwing dan "wat niet weet, wat niet deert"
Waarom is een betere onderbouwing nodig?

Iemand hoeft toch niet te onderbouwen dat hij/zij gewoon wil genieten van het leven? (ik speel hier de advocaat van de duivel).
pi_146529177
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik hoop ook altijd dat mensen die vreemdgaan alles kwijt raken en in de goot belanden
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_146529208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom is een betere onderbouwing nodig?

Iemand hoeft toch niet te onderbouwen dat hij/zij gewoon wil genieten van het leven? (ik speel hier de advocaat van de duivel).
Zonder onderbouwing is er geen discussie mogelijk. Zonder mogelijkheid tot een discussie is er geen reden om het te bespreken op een forum.
pi_146529256
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zonder onderbouwing is er geen discussie mogelijk. Zonder mogelijkheid tot een discussie is er geen reden om het te bespreken op een forum.
Een discussie hoeft niet eindeloos te zijn, dit is geen rationele/technische discussie he.

El_matador wil gewoon genieten van het leven en dus ook seks hebben, zolang hij daar iemand anders maar geen pijn mee doet. Wat valt daar nu tegen in te brengen? niets toch?

Dat je het er moreel gezien niet mee eens bent is een ander verhaal.
pi_146529263
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:22 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Nounounou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')