Daar heb ik mijn herrie voor.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:42 schreef Qwea het volgende:
Als ik pissig ben, stress heb, whatever, ga ik ook sporten. Daarna is de wereld stukken beter.
Heb tijden zonder sport gedaan, maar dit is 100% waar.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou echt heel ongelukkig worden van geen sportschool. Ook van niet kunnen hardlopen trouwens. Die momenten zijn echt van mij. Tijd om bij te komen, hoofd leeg te maken en 100% tijd voor mij.![]()
Als ik pissig ben, stress heb, whatever, ga ik ook sporten. Daarna is de wereld stukken beter.
Vroeger ging ik etenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn herrie voor.Kneiterharde boze metal om op af te reageren.
Wel grappig altijd hoe verschillend mensen met dat soort dingen omgaan.
Ik gebruik daar een ouwe telefoon voor. Stuk kleiner dan m'n huidige, maar kan er wel gewoon muziekjes mee luisteren. En als 'ie verzuipt is er ook geen man overboord.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb tijden zonder sport gedaan, maar dit is 100% waar.
Sporten i.c.m. muziek is totale ontspanning, nergens aan denken. Na het sporten even kut gevoel ff douchen en alles is mooi.
Wel een reden trouwens dat ik nu even aan het kijken ben voor een mp3 speler. Een telefoon is daarvoor niet praktisch, ding is gigantich groot maar rinkelt ook om de have klap met mail/apps/ en dat soort zooi.
Da's wel een mindere uiting inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vroeger ging ik etentot misselijk aan toe.
Muziek doet bij mij niet hetzelfde als sport. Ik heb achteraf bij muziek niet die voldoening / euforie die ik bij sport wel heb.
Wel een goed idee, alleen als ik mijn oude tel verkoop kan ik daar gemakkelijk mooie mp3 spelers (meervoudquote:Op woensdag 19 november 2014 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik daar een ouwe telefoon voor. Stuk kleiner dan m'n huidige, maar kan er wel gewoon muziekjes mee luisteren. En als 'ie verzuipt is er ook geen man overboord.
Oh, neuh. Deze kostte toen al geen drol, denk niet dat 'ie nu meer waard is dan twee tientjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wel een goed idee, alleen als ik mijn oude tel verkoop kan ik daar gemakkelijk mooie mp3 spelers (meervoud) voor kopen
.
Dan kan het prima iddquote:Op woensdag 19 november 2014 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh. Deze kostte toen al geen drol, denk niet dat 'ie nu meer waard is dan twee tientjes.Des te handiger voor mij.
(Ik zou het wel echt jammer vinden als m'n huidige mp3spelert overlijdt door een overdosis vocht namelijk.
)
Ik zet mijn iphone op stil. Dus ik hoor er niks van. Alleen muziek hoor ikquote:Op woensdag 19 november 2014 15:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb tijden zonder sport gedaan, maar dit is 100% waar.
Sporten i.c.m. muziek is totale ontspanning, nergens aan denken. Na het sporten even kut gevoel ff douchen en alles is mooi.
Wel een reden trouwens dat ik nu even aan het kijken ben voor een mp3 speler. Een telefoon is daarvoor niet praktisch, ding is gigantich groot maar rinkelt ook om de have klap met mail/apps/ en dat soort zooi.
Altijd blijft er bij mij de neiging over om ff te kijken. Ik ben van iphone naar android, 5,5 inch scherm is heel erg leuk behalve tijdens sportenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zet mijn iphone op stil. Dus ik hoor er niks van. Alleen muziek hoor ik
Ik had laaaaaaast van de PWO vandaagquote:Op woensdag 19 november 2014 16:40 schreef sandertjuh het volgende:
Voorheen had ik nooit muziek op met sporten.. eigenlijk pas sinds een paar weken.
De combinatie pre-workout en muziek op =![]()
![]()
Ik check in de rust tussen de sets altijd ff.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Altijd blijft er bij mij de neiging over om ff te kijken. Ik ben van iphone naar android, 5,5 inch scherm is heel erg leuk behalve tijdens sporten.
Denk dat ik een simpele ipod shuffle haal ofzo. Geen gedonder, geen beeld, klein.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef CrunchySelf het volgende:
Sporten weer gehad. KT compleet uitgevoerd, cardio op warming up en kleine cooling down na overgeslagen. Zo verkouden dat ik met normaal lopen al buiten adem was
Ze hebben ook van die sticks die je in je neus kan proppen. Die werken ook keigoed.quote:Op donderdag 20 november 2014 07:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt, moet ik even gaan doen
Sticks? Die ken ik niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hebben ook van die sticks die je in je neus kan proppen. Die werken ook keigoed.
https://www.kruidvat.nl/vicks-inhaler/p/2655360quote:Op donderdag 20 november 2014 08:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sticks? Die ken ik niet.
Neusspray ga ik straks wel ff halen, stomen op werk is niet praktisch
Hmm, nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 november 2014 09:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/vicks-inhaler/p/2655360
Net lijstje.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:31 schreef Karstman het volgende:
Inderdaad die chemische troep, heb wel eens last van dat mijn voorhoofdsholtes verstopt zitten en dan is dat het enige dat helpt.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 crackers, 2 met slankie 1 met prindakaas, sinaasappel, melk
L: 2 boterham kipfilet, soep rauwkost
T: mandarijn, komkommer, boterham milner 30+ komijn
D: weer eens uit eten hier staat het menu, tips?
T: naar de film (mandarijntjes mee?)
Ik zou de nachosalade iig niet nemen.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:31 schreef Karstman het volgende:
Inderdaad die chemische troep, heb wel eens last van dat mijn voorhoofdsholtes verstopt zitten en dan is dat het enige dat helpt.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 crackers, 2 met slankie 1 met prindakaas, sinaasappel, melk
L: 2 boterham kipfilet, soep rauwkost
T: mandarijn, komkommer, boterham milner 30+ komijn
D: weer eens uit eten hier staat het menu, tips?
T: naar de film (mandarijntjes mee?)
Ben blij dat ik jou PT niet hoef te doen, ik trek dat (nog) niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou de nachosalade iig niet nemen.
Pikante aardappel- en groentegratin klinkt goed. Of iets van vis. Iig geen gefrituurde shit.
Lijstje :
O: 4x spelt, pindakaas, kaas, ham, kalkoenfilet, bak kwark, banaan, roggebrood met kaas.
S: PT. Squats o.a150 stuks
Lunges, 100 alternerend
Squats asymetrisch zijn hoerig. Pushups zuigen ook aars trouwens
L: Banaan, wheyshake, bak kwark, pasta, 3x speltbrood, pindakaas, kaas, ham.
T: Wat wortelen met rijst, 2 speltbroodjes, pindakaas, kaas.
S: PT Interval hardlooptraining
D: Wokgroenten, gebakken aardappels zelf gemaakt, bak griekse yoghurt, stuk zalm, sausje van yoghurt en honing en kruiden.
T: 4 handjes noten, restje rijst met wortelen en wat kip er door, 2 gekookte eitjes en 2 plakjes roggebrood met kaas.Hardlopen
Tering. Das gewoon een rustig fiets tempo.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:54 schreef Qwea het volgende:
Sprintsnelheid 21.7 km per uurfysio was nog sneller die liep me er dik uit.
Snelheid gemiddeld met lopen : 11.3 km per uur.
Ik loop 1 km in 5:07... dus ik ga die santarun fucking easy redden binnen de 15 min dan hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering. Das gewoon een rustig fiets tempo.
Harder trainen als je haar er wilt uit rennen
Goed bezigquote:Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen frisdrank, maar tot nu toe een shitload aan thee.
/Kroegwerkstruggles
K just sayingquote:Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik loop 1 km in 5:07... dus ik ga die santarun fucking easy redden binnen de 15 min dan hoor
En damnz, ze is echt pijlsnel. Ik moest een halve stap achter haar blijven, bij de eerste 3 oplopen moest ik me inhouden, de 4de kon ik dr nauwlijks bijhouden en de 5de schoot ze vol wegIk denk dat ze wel tegen de 23 / 24 km/u heeft aangezeten
Ze gaat dinsdag mijn horloge omdoen en het klokken
Crosspost want verkeerde topicquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:29 schreef Qwea het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dunne_paupers.html Ik ging helemaal stuk
Squote:Op vrijdag 21 november 2014 08:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje:
O: 3 volkoren met kipfilet
S: Ramen krabben van auto
T: Magere kwark, handje nootjes
L: 2 volkoren met kipfilet, 2 volkoren met 1 gekookt ei
T: Banaan met of nootjes of kwark
D: AGV
S: 40 min cardio, KT
T: Kwark
Moet voldoende zijn denk ik zo
Die Lquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:40 schreef Karstman het volgende:
Vrijdagslijstje
O: havermout met rode vruchten
T: mandarijn
L: buiten de deur, zit net even op de kaart te kijken en ik denk dit: Dun gesneden, licht gerookt en gepekeld scharrelrund met basalmico en oude boerenkaas.
T: komkommer, mandarijnen
D: curry van wat er nog in de groentela ligt met kip.
T: 0% griekse yoghurt met banaan
Klote zooi. Ik had niks door, ging gewoon rustig zitten. Raam beslagen dus wou ruitenwissers aan doen, heeft mij zeker 20/30 sec gekost voordat ik doorhad waarom ze het niet wouden doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
SMijn auto ramen waren gewoon normaal
[..]
Die L
Sukkelquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klote zooi. Ik had niks door, ging gewoon rustig zitten. Raam beslagen dus wou ruitenwissers aan doen, heeft mij zeker 20/30 sec gekost voordat ik doorhad waarom ze het niet wouden doen.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sukkel
Boh, ik heb geniale pasta gemaakt. Uitje, knoflook, kipfilet, hot sauce, paprika, wat honing, tomatensauspureezelfgemaaktprut, peper, klein snufje zout, rode ui en wat champignons erdoor
Ja, lulwammes, daar zit volkoren pasta (penne) doorquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is de saus, ik mis pasta. Klinkt wel lekker
Hehequote:Op vrijdag 21 november 2014 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lulwammes, daar zit volkoren pasta (penne) door![]()
Hoe is het met je buik? En met je gewicht?
Minder eens op de zuivel? Kijken of dat werkt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe![]()
Gaat op zich wel goed (nog steeds op en neer), denk dat die kwark me niet echt bevalt. Heb ook na cappuccino's last, dus misschien iets met melk troep.
Morgen weegdag, stiekum al dinsdagavond ff gewogen en het was toen al weer 0,5 kg lichter dan zaterdag.
Hoe gaat het met jou vorderingen?
Was ik van planquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Minder eens op de zuivel? Kijken of dat werkt?
Hier gaat het goed. Rustdag. Ziel onder arm enzo. Heb de halve middag lopen snurken.De functionele PT gaat me steeds beter af, maar is wel loodzwaar
![]()
Ja, alleen dan moet je die whey wel met water mengen en niet zoals ik doe met yoghurt, want dan blijf je hetzelfde houden. Ben benieuwd of het nou zuivel is waar je tegenaan hikt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was ik van plan. Sowieso geen twee keer kwark meer op 1 werkdag en zat te denken aan Whey poeder shizzle voor na het sporten en evt een ei als tussendoor als vervanging voor die kwark
.
Kut reactie op jou stukje, komt eraanNice, ff bijtanken
. Maar jij viel nog steeds af toch terwijl dat niet de bedoeling was?
Kloptquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, alleen dan moet je die whey wel met water mengen en niet zoals ik doe met yoghurt, want dan blijf je hetzelfde houden. Ben benieuwd of het nou zuivel is waar je tegenaan hikt.
Hier gaat de weegschaal inmiddels naar bovenDus, is weer eens wat anders dan naar beneden
Ik zou idd de isolaat nemen. En nee, geen smaak ervaringen, ik krijg geen enkele smaak met water weg. Ik vind ze allemaal even ranzig. Sorryquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt. Ik zelf ook, daarom ga ik het gewoon ff proberen vanaf morgen. In het weekend heb ik het over het algemeen al minder en dan gebruik ik eigenlijk geen zuivel. Zal ff poeder bestellen bij body&fit, die whey isolaat perfection troep. Nog smaak ervaringen voor in water?
Naar boven zou ik eigenlijk toch ff eng vinden, maar dat hou jij wel goed in de gaten dunkt mij
Meh. Hap, slik, weg dan maar. Ik heb het meteen maar besteld, anders vergeet ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou idd de isolaat nemen. En nee, geen smaak ervaringen, ik krijg geen enkele smaak met water weg. Ik vind ze allemaal even ranzig. Sorry
Vind ik ook eng. Moest vandaag eigenlijk dietiste, maar die belde af. Dus a.s vrijdag nu....
Ooh smakeloos heb ik ook. Die smaakt idd nergens naarquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Meh. Hap, slik, weg dan maar. Ik heb het meteen maar besteld, anders vergeet ik. Smaakloos is de omschrijving, nou ik ben benieuwd.
Ach ja, het zit er gelukkig niet allemaal in 1 a 2 weken weer aan.
Mooi, dan kan ik dat vast met water verteren. Anders flikker ik er nog wat limonade extra doorheenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh smakeloos heb ik ook. Die smaakt idd nergens naar
Daarom. Anderzijds, als het er wel aankomt is het van goed voer en dan ga ik gewoon lekker bulken en in het voorjaar cutten voor meer massa
Was superlekker. Rookvlees maar dan superluxe op dik boerenbruin!quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:43 schreef Karstman het volgende:
[..]
Was superlekker. Rookvlees maar dan superluxe op dik boerenbruin!
Als extra T vanmiddag twee crackers geitenkaas en een paar drupjes whisky om te proeven.
Ik moet mezelf dwingen tot die keuze hoor. Anders ga ik stressen en alquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik dat vast met water verteren. Anders flikker ik er nog wat limonade extra doorheen
Die instelling van jou, wat een genot als je er zo in kan staan. Dat je gewoon keuze hebt zeg maar
Ik had gisteren ook echt zo lekker gelopenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel gecharmeerd van de chocoladesmaak. Maar ik ben gecharmeerd met bijna alles met chocoladesmaak.![]()
Net echt verdraaid lekker gehobbeld.Straks biefstuk.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |