Zoals altijd volgens mij. Zal het thuis even navragen voor de zekerheidquote:
Mijn verzekering geeft me nog steeds jongerenpaketten, they never noticedquote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht 125 voor komend jaar met tandarts tot 500. Had vorig jaar nog een jongerenpakket, maar daar ben ik nu te oud voor.
Kun je zelf ook iets merken? Broekriem strakker? oidquote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoals altijd volgens mij. Zal het thuis even navragen voor de zekerheid
Nope, hier schuiven ze me het liefst door naar de twee middelste pakketten, maar aanvullend voor alleen lenzen vind ik onzin. (de extra kosten zijn hetzelfde als wat ik vergoed zou krijgen. Laat dan maar.quote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mijn verzekering geeft me nog steeds jongerenpaketten, they never noticed.
*proest* Dafuqquote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mijn verzekering geeft me nog steeds jongerenpaketten, they never noticed.
Vervang je cornflakes eens. Suikertroep. Beter eet je broodquote:Op maandag 24 november 2014 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe ik zo nu en dan ook al![]()
Vandaag:
O: Cornflakes met melk
L: Twee bruine boterhammen oude kaas / tweebruine boterhammen filet american
T: flink grote appel
D: AGV
T: mandarijn of banaan
En ik weet dat ik nog lang niet van alles het meest magere e.d. neem. Maar waar het mij meer om gaat is dat ik veel bewuster al bezig ben met gezond eten en 3x per week vaker sport en dan juist een tegengesteld resultaat zie...
Ik merk overigens wel in de fitheid dat ik me beter begin te voelen, dat dan weer wel.
Hoe groot is die portie cornflakes met melk? Als je zoals mij was vroeger eet je een flinke bak wat 4 a 5 keer de portie isquote:Op maandag 24 november 2014 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe ik zo nu en dan ook al![]()
Vandaag:
O: Cornflakes met melk
L: Twee bruine boterhammen oude kaas / tweebruine boterhammen filet american
T: flink grote appel
D: AGV
T: mandarijn of banaan
En ik weet dat ik nog lang niet van alles het meest magere e.d. neem. Maar waar het mij meer om gaat is dat ik veel bewuster al bezig ben met gezond eten en 3x per week vaker sport en dan juist een tegengesteld resultaat zie...
Ik merk overigens wel in de fitheid dat ik me beter begin te voelen, dat dan weer wel.
Voorspelbaar, klootzakken allemaal. Het kan hier bij mij niet eens uit een aanvullende pakketquote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, hier schuiven ze me het liefst door naar de twee middelste pakketten, maar aanvullend voor alleen lenzen vind ik onzin. (de extra kosten zijn hetzelfde als wat ik vergoed zou krijgen. Laat dan maar.)
That way uh uh I like itquote:
Onderschat kcal van cornflakes niet. Een pak muesli van 500 gram ofzo kon ik net geen vier keer mee doen, iets meer dan 125 gr dus. Denk zo ongeveer 140 gr. Zit 465 kcal in 100 gr, 650 kcal aan muesli + een bak melk. Het at altijd zo lekker weg voor de TVquote:Op maandag 24 november 2014 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vervang je cornflakes eens. Suikertroep. Beter eet je brood
Ik vind het sowieso ietwat weinig. Misschien ligt dan aan mij. Enig idee hoeveel kcal dit is? Wat zijn je AVG verhoudingen?
Ja, dat zeg ik, beter eet hij broodquote:Op maandag 24 november 2014 16:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Onderschat kcal van cornflakes niet. Een pak muesli van 500 gram ofzo kon ik net geen vier keer mee doen, iets meer dan 125 gr dus. Denk zo ongeveer 140 gr. Zit 465 kcal in 100 gr, 650 kcal aan muesli + een bak melk. Het at altijd zo lekker weg voor de TV
Nee niet direct volgens mij. Maar ik lette er dan ook eigenlijk nooit echt op.quote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kun je zelf ook iets merken? Broekriem strakker? oid
Normaal eet ik WASA crackers met kaas of smeerkaas, maar vanmorgen op (dank je wel vrouwliefquote:Op maandag 24 november 2014 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vervang je cornflakes eens. Suikertroep. Beter eet je brood
Geen idee hoeveel dit precies is eigenlijk, maar wel al veel meer als "vroeger". Toen at ik alleen soms tussen de middag (zeg maar 1 o pde 2/3 dagen) en verder alleen avondeten. Ook geen ontbijt dus.quote:Ik vind het sowieso ietwat weinig. Misschien ligt dan aan mij. Enig idee hoeveel kcal dit is?
Ben geen echte aardappel eter, dus wat zal dat zijn. 3 scheppen denk ik, klein beetje jus er op. Gronte is erg afhankelijk van wat het is, maar toch wel een schep of 4-5. Vlees is mijn favo, minimaal 1 groot stuk of 2 kleinere. Voornamelijk varkensvlees of rundvlees.quote:Wat zijn je AVG verhoudingen?
Niet zo bijzonder veel, zo groot zijn de schaaltjes die we in huis hebben nietquote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoe groot is die portie cornflakes met melk? Als je zoals mij was vroeger eet je een flinke bak wat 4 a 5 keer de portie is
Maar waarom geen brood? Vult beter en langer.quote:Op maandag 24 november 2014 16:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Normaal eet ik WASA crackers met kaas of smeerkaas, maar vanmorgen op (dank je wel vrouwlief).
Voer het eens in? : https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/dashboard/eetmeter/advies/ ik ben zeer benieuwd.quote:Geen idee hoeveel dit precies is eigenlijk, maar wel al veel meer als "vroeger". Toen at ik alleen soms tussen de middag (zeg maar 1 o pde 2/3 dagen) en verder alleen avondeten. Ook geen ontbijt
3 scheppen, dus 3 aardappelen? Hele? Dat is dus 6 halve. Dus ongeveer 200/250g? 240kcal aan aardappelen, 250g groente (ruim genomen) is 90 kcal. Vlees groot stuk, dus dan zul je zitten rond de 400.quote:Ben geen echte aardappel eter, dus wat zal dat zijn. 3 scheppen denk ik, klein beetje jus er op. Gronte is erg afhankelijk van wat het is, maar toch wel een schep of 4-5. Vlees is mijn favo, minimaal 1 groot stuk of 2 kleinere. Voornamelijk varkensvlees of rundvlees.
Netjes, 600g per weekquote:Op maandag 24 november 2014 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Officiële weegdag kwam op 86kg tov 86,6kg vorige week, btw. Prima vooruitgang.
Ik post redelijk vaak lijstjesquote:Op maandag 24 november 2014 16:17 schreef Qwea het volgende:
Ooh en crunch? Ik wil updates over je nieuwe lijstje binnenkort.
Of het bevalten hoe je qua gewicht gaat
/mam Want als je alsnog flink zakt kunnen we nog wellicht er iets aan tweaken. Zeker omdat je dus ook niet per PM roept dat je zwaarder wil gaan trainen
Netjes toch welquote:Op maandag 24 november 2014 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Officiële weegdag kwam op 86kg tov 86,6kg vorige week, btw. Prima vooruitgang.
Ja, slimmerd, als jij meer spieren opbouwt, gaat toch je bmr omhoog. En je spieren wil je toch ook behouden dus je moet ook zeker niet te weinig eten want dan gaan je spieren eraan. En dat zou serieus fucked up zijn en zonde van alle moeite.quote:Op maandag 24 november 2014 16:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik post redelijk vaak lijstjes. Maar zal dat er wel aan toevoegen. Gewicht meet ik ook wekelijks, plak ik ook hier. Maar ik wil afvallen he, wil niet stagneren
Dus tweaken prima.
quote:Roep bewust niet dat ik zwaarder wil gaan trainen, voor je het weet krijg ik weer meer geweldige ingevingen (aan de hand van tips) wat ik er allemaal aan kan toevoegen.
Prima tevreden mee inderdaad! Binnenkort mijn hardloopdagen weer uitbreiden, dan zou het met braafachtig eten nog een tijdje goed moeten doorgaan.quote:
Ja maar daar houden die kut BMR calculators geen rekening mee he. Dus hoe wil je dat bepalen? Aan de hand van de afval snelheid?quote:Op maandag 24 november 2014 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, slimmerd, als jij meer spieren opbouwt, gaat toch je bmr omhoog. En je spieren wil je toch ook behouden dus je moet ook zeker niet te weinig eten want dan gaan je spieren eraan. En dat zou serieus fucked up zijn en zonde van alle moeite.
[..]Dippen zul je, luie flikker
Vetpercentage kunnen ze toch wel wat mee?quote:Op maandag 24 november 2014 17:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja maar daar houden die kut BMR calculators geen rekening mee he. Dus hoe wil je dat bepalen? Aan de hand van de afval snelheid?
Meten ze daar relatief onbetrouwbaar.quote:Op maandag 24 november 2014 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vetpercentage kunnen ze toch wel wat mee?
En ik raak uit verhouding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |