Vorig deel:
K&W / Saisai's en Fokloze's uitgewoonde huurwoning In maart zijn mijn vriend (Fokloze, hij leest stiekem wel mee

) en ik verhuist van Groningen naar Amsterdam. Omdat deze overgang niet groot genoeg was, besloten we naast een nieuwe baan, het verhuizen en alles wat daarbij komt kijken óók nog direct een koopwoning te kopen. Want ja, waarom niet

We hebben onze plaats gevonden in Vensterpolder, wat een onwijs slechte naam heeft. Ik ben het er alleen niet zo mee eens. Tot dusver alleen maar lieve en behulpzame mensen hier.
Maar daar gaat dit topic niet over. Het koophuis wat we kochten was een voormalige huurwoning, volledig uitgeleefd. Familie en vrienden verklaarden ons voor gek, maar we gingen aan de slag.
Zo hebben we bijvoorbeeld van de badkamer een badkamer gemaakt waar je daadwerkelijk het idee hebt dat je schoon wordt.
![IMG-20140405-WA0004.jpg]()
![20140802_113841.jpg]()
![20140822_134405.jpg]()
De oude keuken hebben we weggehaald en onze nieuwe keuken bij de (nieuwe) woonkamer getrokken.
![groteslaapkamer2.jpg]()
![20140928_211033.jpg]()
De oude keuken heeft vervolgens plaats gemaakt voor een kledingkast:
![20141108_172721.jpg]()
Zoals je ziet is het 'groen' hier en daar ook vervangen
De planning:• Korf maken om de afzuigkap-buis (met spotjes)
• Afwerking kledingkast (deur, laden)
• Leeghalen van klushok, hiervan de computerkamer maken
• De woonkamer inrichten zoals de bedoeling was (o.a. zonder computer)
• Afwerken zoals gordijnen, nette nachtkastjes, plinten e.d.
Verdere plannen:• VVE smeken om de mogelijkheid tot een houtkachel
• aanschaffen/ bouwen van een aantal meubels (tv-meubel, bureau e.d.)

Naast hier foto's plaatsen zou ik het leuk vinden om zo nu en dan feedback te krijgen van jullie