Het resultaat komt zeer dicht in de buurt van de referentie, een gladde eikelrandquote:
Tenzij je het ook hebt, is het makkelijk pratenquote:
20 tot 30% hebben die dingen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef viezeman het volgende:
[..]
Het resultaat komt zeer dicht in de buurt van de referentie, een gladde eikelrand
[..]
Tenzij je het ook hebt, is het makkelijk praten
Ik weet niet wat er zoquote:
Dat is een andere parelketting.quote:
was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op maandag 10 november 2014 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Leuk, zo'n koraalrif in je broek
Omdat vrouwen waarschijnlijk denken dat je een soa hebt. No way dat ze dat ding dan in hun mond nemen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Waarom dingen weghalen als het geen kwaad kan?
Ik zal als ik jou was je schaamflappen dan ook maar bij laten snijden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef Kirsstten het volgende:
Hmm ik denk niet dat vrouwen het waarderen hoor. Ik had er nog nooit van gehoord, maar toen ik dit plaatje voorbij zag komen ging ik bijna over m'n nek, echt jakkie![]()
Dus supergoed dat je het heb weg laten halen!
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef Kirsstten het volgende:
Hmm ik denk niet dat vrouwen het waarderen hoor. Ik had er nog nooit van gehoord, maar toen ik dit plaatje voorbij zag komen ging ik bijna over m'n nek, echt jakkie![]()
neej joh nu hoef je nooit zo'n ring te kopen met frutsels er aanquote:Op maandag 10 november 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een andere parelketting.
gelukkig kun je het weg laseren die maandelijkse periode laser je niet wegquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef Kirsstten het volgende:
anders echt jakkiequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zal als ik jou was je schaamflappen dan ook maar bij laten snijden.
Ow, en als je dan toch bezig bent, bleek je anus dan ff. Geen halve maatregelen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |