Je zou ook nog kunnen kijken of de Artist Pitt Pens van Faber-Castell of de Tombow markers wat voor je zijn. Mijn plaat op de vorige pagina (oid) is gedaan met Tombowsquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:38 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Grr, jammer zeg.. zoek mooie vervangen voor mijn stabilo ' s, maar alleen als ze niet doordrukken. Denk dat dat hopeloos is, dus dan maar meer met potlood en kleinere oppervlakken met stabilo ' s, zodat de strepen niet zo te zien zijn.
Ik vind Lotus Designs leukerquote:Op vrijdag 14 november 2014 04:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb Tesselation Patterns, nietTerrific Tesselations. Is het wat? Ik heb 'm al een paar keer in m'n mandje gehad maar nog niet genomen.
Ik zal voornamelijk in boeken van creative haven kleuren, die hebben dat probleem gelukkig niet. Maar m'n Actionboeken lopen wel door tot de rand en da's inderdaad niet zo handig, ik herken het wel. Maar mijn 'ik wil het compleet houden' wint het dan toch weer van het gemakquote:Op donderdag 13 november 2014 21:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Sommige boeken hou ik wel heel,zoals kaleido color en deco color laat ik er wel gewoon in zitten. Maar bij platen die tot de rand doorlopen vind ik dat niet fijn kleuren
Ja dit heb ik ook.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal voornamelijk in boeken van creative haven kleuren, die hebben dat probleem gelukkig niet. Maar m'n Actionboeken lopen wel door tot de rand en da's inderdaad niet zo handig, ik herken het wel. Maar mijn 'ik wil het compleet houden' wint het dan toch weer van het gemak
Bij dat merk moet je sowieso goed oppassen, die doen dezelfde platen in boeken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zag gister dat er in die actionboeken dus een plaat zit die uit 'creatief kleurboek voor grote mensen' gejat is. Zullen er vast meer tussen zitten die uit andere boeken komen
Art therapie heeft er ook een handje van om dat te doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij dat merk moet je sowieso goed oppassen, die doen dezelfde platen in boeken.
Heeft die van mij ook ja. op het einde..quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:33 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik heb bij 1 van die dikke action boeken dat de laatste 15 pagina's ofzo blanco zijn. Hebben jullie dat ook? Het is bij degene met de bloemen op de voorkant.
Dan ben ik iig niet de enige. Dacht al heb ik weer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heeft die van mij ook ja. op het einde..
Kijk eens voorin (daar stond het in ieder geval bij dat boek wat ik kocht), bronnen als shutterstock.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zag gister dat er in die actionboeken dus een plaat zit die uit 'creatief kleurboek voor grote mensen' gejat is. Zullen er vast meer tussen zitten die uit andere boeken komen
Ik vind cocoa en walnut mooi bij elkaar passen. Maar als je cocoa te donker vindt als lichtste kleur van de twee, kun je voor spice kiezen (maar die neigt wel een beetje naar oranje). En beigekleurig is bijvoorbeeld cinnamon.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn promarkers zijn binnen! Eindelijk.
Weet iemand twee kleuren bruin die mooi bij elkaar passen? Een lichte en donkere?
Over platen in andere boeken, de enige echte heeft ook veel platen uit andere boeken. Kan je niet omheen denk ik.
Geweldig!quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:07 schreef Sylvana het volgende:
MIJN peertje is binnen. Ja MIJN peertje, want mijn naam staat erop
Enorme doos trouwens voor zo'n klein lampje
[ link | afbeelding ]
Alleen heb de lamp nog niet, dus kan er nog niet echt wat mee
Maar die kleuren echt niet zo fijn/moet je mee leren werken. Bij mij ging het papier daarvan stuk zeg maar. Maar drukte niet door.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Copics zijn net als promarkers op alcohol basis en alles met inkt op alcohol basis zal altijd doordrukken.
Bedoel je deze? http://www.letraset.com/PDF/ProMarkerColChart148Blank.pdfquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil ook zo'n kleuren-schema-ding haha.
Dat dacht ik al. Dan moet dat maar wachten. Dan maar eens kijken wat ik wel ga bestellen!quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil ook zo'n kleuren-schema-ding haha.
Ingrid, nee kan je niet los bestellen dacht ik.
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:03 schreef Skoap het volgende:
Ik ben ook om... Ik heb nu 1 boek aangeschaft en daarbij een simpel setje kleurpotlooden.
Daarna het hele weekend zitten kleuren![]()
Na een post van lijnloos op facebook heb ik ook maar goede stiften aangeschaft.
Kan niet wachten tot de set binnen komt.
(http://www.letraset.com/p(...)ited-Edition-24-Set/)
Kleuren
Net een aantal Creative Haven boeken daar besteld.quote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik bestel die boeken bij www.bookdepository.com. Gratis verzending!
Ik vind ze wel fijn kleuren en de kleuren zijn prachtig (ik heb de set nog niet, ik heb er een paar los besteld.) Maar het is wel even wennen om binnen de lijntjes te blijven, de kleuren lopen erg uit, daar heb ik nog wel wat moeite mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:42 schreef Cygne het volgende:
Gister een beetje gekleurd met mijn promarkers. En wat fijn om te kleuren!![]()
Ook nog gekleurd met mijn kleurpotloden en die zijn ook.
Dat heb ik ook hoor, als je goed naar mijn platen kijk zie je ook wel dat het op sommige plekken een beetje doorgelopen is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:49 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik vind ze wel fijn kleuren en de kleuren zijn prachtig (ik heb de set nog niet, ik heb er een paar los besteld.) Maar het is wel even wennen om binnen de lijntjes te blijven, de kleuren lopen erg uit, daar heb ik nog wel wat moeite mee.
Komt misschien ook door het papier van dit kleurboek... Ik heb het idee dat het de inkt erg opzuigt.
thnx! ik zal eens wat leuken platen op gaan zoeken en printen!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb platen geprint op 120gram papier en dat loopt niet uit
Zit nu ook te kijken daar, zoveel keusquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:23 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Net een aantal Creative Haven boeken daar besteld.![]()
Ze zijn daar stuk goedkoper dan bij Bol.com zag ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |