"Ronaldo scoort 2x, Ronaldo is de beste!!"quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:45 schreef opreis het volgende:
[..]
"Ronaldo scoort 2x, Ronaldo is de beste!!"
"Messi scoort, meeste goals ooit in primera division, Messi is de beste!!"
twitter:valenciacf twitterde op zondag 30-11-2014 om 20:01:52Once del @valenciacf : Alves, Barragán, Mustafi, Otamendi, Gayà, Javi Fuego, Parejo, André Gomes, Feghouli, Negredo, Rodrigo reageer retweet
Scheids: David Fernández Borbalántwitter:FCBarcelona twitterde op zondag 30-11-2014 om 20:02:06Barça 11: 13. Bravo, 3. Piqué, 5. Sergio Busquets, 6. Xavi, 9. Suárez, 10. Messi, 11. Neymar, 14. Mascherano, 18. Jordi Alba, 22. Alves, 24. Mathieu - On the bench: Ter Stegen, Bartra, Adriano, Rakitic, Rafinha, Pedro & Munir reageer retweet
Ik hoor hem niet graag pratenquote:
Kieft als commentator is een baas.quote:Op zondag 30 november 2014 21:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje zeurderig, maar op een minder leuke manier dan Kieft
Bij je pols met de arm mee of in je elleboogholte, dan hoef je hem nooit meer aan te horen.quote:Op zondag 30 november 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft als commentator is een baas.
Ten Cate zijn commentaar maakt me alleen maar dat ik in mezelf wil snijden.
Ik zie hem nog liever als analist dan een Mario Been of Jan van Halst.quote:Op zondag 30 november 2014 21:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Kan die Vigo niet in een of ander schijtlollig programma van RTL4 gaan zitten, wat moet hij als voetbalanalist ?
Barca mag ook wel eens benadeeld wordenquote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
Die arbitrage in Spanje![]()
Onterecht afgekeurde goal van Suarez. En niet zo'n klein beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |