in ieder geval is nieuws niet de reden want dat wordt erbij verzonnen. november: markt gaat omhoog vanwege lagere olie. December: markt gaat omlaag vanwege lagere olie.quote:
heeft er iemand trouwens ervring met degiro en hoe bevalt het in vergelijking met lynx? ik gebruik nu lynx veel opties en soms futuresmaar als degiro goedkoper is zou ik dat graag horen.quote:
Ja, staat op 4.08% + vandaag.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Well done! 10%+ in 3 dagen.
Ik betaal voor mijn TA en hij werkt heel goed hij betaalt zich dubbel en dwars trug, ik heb binnen twee dagen al genoeg winst gemaakt om de abo te betalen. het is geen lijntjes service ala tostrams, veel professioneler en analyse op de echte driver van de aex, de snp.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef Coelho het volgende:
TA als in Technische Analyse? Indien ja, maken jullie die zelf of zijn er sites waar ze goede analyses doen? Indien nee, waar staat het dan voor in deze context?
ok en wat doe je dan op de S&P?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:31 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Ik betaal voor mijn TA en hij werkt heel goed hij betaalt zich dubbel en dwars trug, ik heb binnen twee dagen al genoeg winst gemaakt om de abo te betalen. het is geen lijntjes service ala tostrams, veel professioneler en analyse op de echte driver van de aex, de snp.de aex en analyse op de aex is helemaal niet interessant.
long gegaan 2 dagen geleden. de TA werkt nog steeds al wordt het wijdverspreid op twitter en zelfs door mij. in feite signalen lijken zelfs beter te worden, meer en sneller winst. efficientemarkt theorie flauwekulquote:Op donderdag 18 december 2014 18:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
ok en wat doe je dan op de S&P?
ok, dan stel ik de vraag anders: wat voor TA doe je? Wat 'vertellen' die indicatoren je? Waarop is dat gebaseerd?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:12 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
long gegaan 2 dagen geleden. de TA werkt nog steeds al wordt het wijdverspreid op twitter en zelfs door mij. in feite signalen lijken zelfs beter te worden, meer en sneller winst. efficientemarkt theorie flauwekul
Zo kan ik het ook..quote:Op donderdag 18 december 2014 20:12 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
long gegaan 2 dagen geleden.
ik weet niet zeker of ik leechers wil helpen, ik zou bijv. demoderator van dit forum sitting_elfling wel vertellen welke TA ik gebruik omdat ik hem sympatiek vind of bijv coole users als selang en lxiv omdat ze veel informatie sharen, maar nu hebben jullie i.i.g. in real-time gezien hoe goed TA kan werken. het is geen waarzeggerij ala tostrams. tenzij jij een heel zielig verhaal heb zoals die student die 10.000 verloorin een week tijd(was dat op fok?)quote:Op donderdag 18 december 2014 20:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
ok, dan stel ik de vraag anders: wat voor TA doe je? Wat 'vertellen' die indicatoren je? Waarop is dat gebaseerd?
moet je goed de posts van een aantal dagen terug lezen, ik x=zei dat de markt had gebodemd op 16 dec om 10.02 savonds.quote:
Ik geloof namelijk nooit dat je puur op TA langdurig winst kunt maken. Wat je doet is gokken op rood of zwart. Soms ben je lucky en denk je dat je inzicht in de markt hebt.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of ik leechers wil helpen, ik zou bijv. demoderator van dit forum sitting_elfling wel vertellen welke TA ik gebruik omdat ik hem sympatiek vind of bijv coole users als selang en lxiv omdat ze veel informatie sharen, maar nu hebben jullie i.i.g. in real-time gezien hoe goed TA kan werken. het is geen waarzeggerij ala tostrams. tenzij jij een heel zielig verhaal heb zoals die student die 10.000 verloorin een week tijd(was dat op fok?)
Mwah, als je trends gaat volgen is dat prima mogelijk. Dan volg je min of meer de TA van de marktquote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik geloof namelijk nooit dat je puur op TA langdurig winst kunt maken. Wat je doet is gokken op rood of zwart. Soms ben je lucky en denk je dat je inzicht in de markt hebt.
Ja dat was op fok. Wel lang geleden. Stond dat niet een tijd in de op als waarschuwing voor beginners?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of ik leechers wil helpen, ik zou bijv. demoderator van dit forum sitting_elfling wel vertellen welke TA ik gebruik omdat ik hem sympatiek vind of bijv coole users als selang en lxiv omdat ze veel informatie sharen, maar nu hebben jullie i.i.g. in real-time gezien hoe goed TA kan werken. het is geen waarzeggerij ala tostrams. tenzij jij een heel zielig verhaal heb zoals die student die 10.000 verloorin een week tijd(was dat op fok?)
Jij had toch ook geld te veel altijd? You sokzquote:
ik beschouw patronen als onzin. Er zijn maar een aantal manieren waarop je een top kan tekenen en het menselijk brein heeft deze gegoten in makkelijk te herkennen figuren als HenS, dubbel top, triple top enz. het is typische menselijke valkuil zoals je jezus kan herkennen in een chips. alleen maar omdat je een patroon ziet die 50% van de tijd bij tops voorkomen betekent niet dat de markt omlaag gaat juist door die patroon. er is simpelweg geen andere manier om een trendomkeer te tekenen op een chart.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef ssebass het volgende:
Puur ta is handelen op standaard patronen. Dat werkt totdat het niet werkt.
ik geloofde het twee jaar geleden ook niet maar het bewijs is echt geld dat ik kan uitgeven volgende maand. je hoeft niet te geloven je hoeft alleen maar uit te voeren.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik geloof namelijk nooit dat je puur op TA langdurig winst kunt maken. Wat je doet is gokken op rood of zwart. Soms ben je lucky en denk je dat je inzicht in de markt hebt.
Maar jij koopt handmatig dus?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:56 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik geloofde het twee jaar geleden ook niet maar het bewijs is echt geld dat ik kan uitgeven volgende maand. je hoeft niet te geloven je hoeft alleen maar uit te voeren.
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw TA z'n signalen doet maar toen ik nog met een SS werkte kon ik dat gewoon aan m'n trading platform knopen, scheelde zo veel werk en belangrijker, je kan veel sneller reageren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:19 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ja want het is andermans TA (geheime condities) dan kan ik het niet automatiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |