quote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Katoenplukkers
Klittebandkop
negers
wehehehe
quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah right, Nederlands grootste tokkie (op de tokkies zelf na dan) Anouk is volgens mij zo'n beetje de grootste zp tegenstanderquote:Op maandag 10 november 2014 17:45 schreef HexHunter het volgende:
Leef en laat leven TS.
Of profileer jezelf tenminste niet als een tokkie.
De veranderingen zijn al in gang gezetquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:20 schreef GhpH het volgende:
Ik maak me er niet meer druk om, zelfs al zou er een volledig links kabinet komen, zwarte piet kunnen ze toch niet verbieden
het is op zijn minst dubieus (vraag neutrale buitenlanders maar naar hun mening) en je moet je ook wel kunnen voorstellen dat het kwetsend kan zijn. Bijna iedereen kent wel voorbeelden van kinderen die op straat een zwart iemand zien en roepen dat het zwarte piet is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die beweren dat zwarte Piet racisme is, weten heul niet wat racisme inhoudt.
Vooral jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
De veranderingen zijn al in gang gezetmede door alle dieptrieste racistische reacties van veel tokkies (dan ga je maar met de boot terug naar je eigen land
) durven veel mensen al niet meer te zeggen dat ze voor zwarte piet zijn.
je maakt zelf de associatie alquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vooral jaAl moeten we weer leven in de NSB blazen ... ZP blijft.
Nu willen we eindelijk negers in ons land behouden, is het nog niet goed.
moet je wel de juiste letters kiezen want op sommige staat een zwarte sinterklaasquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:59 schreef mapima het volgende:
Ik ga zometeen baar de Hema toe om chocoladeletters met zwarte piet voor mijn gezin te kopen
Geen hyperbolen kunnen onderscheidenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
je maakt zelf de associatie al
niet precies weten wat een hyperbool is en wanneer je die moet gebruikenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Geen hyperbolen kunnen onderscheiden
want vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor eensgezindenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
Wel zo makkelijk. Is het direct duidelijk welke users ik een ban moet aansmeren
fok is geen openbare democratiequote:Op dinsdag 11 november 2014 12:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
want vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor eensgezinden
wel een beetje, maar het is vooral een verzameling autisten, werklozen en trolls.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:21 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wel een beetje, maar het is vooral een verzameling autisten, werklozen en trolls.
maar voordat je kan reageren op het forum, moet je je registreren, dus dan al niet openbaar en tijdens dat registreren aanvaard je een policyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |