Ditquote:Op maandag 10 november 2014 16:42 schreef Basp1 het volgende:
Kut ik had de ijdele hoop dat het afgenomen was vanwege een grove overtreding.
Iemand anders heeft jouw rijbewijs verloren?quote:Op maandag 10 november 2014 16:43 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dit was overduidelijk niet mijn fout
Ook ik hoopte op een sterk verhaal TSquote:Op maandag 10 november 2014 16:42 schreef Basp1 het volgende:
Kut ik had de ijdele hoop dat het afgenomen was vanwege een grove overtreding.
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 10 november 2014 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand anders heeft jouw rijbewijs verloren?
Leg uit? Hij is uit je hand gewaaid de gracht in toen je hem moest laten zien aan de popo?quote:Op maandag 10 november 2014 16:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Overmacht.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:45 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik zal eens nakijken wie er zoal een nieuw rijbewijs aanvraagt deze week bij gemeente Utrecht zonder een bestaand rijbewijs te kunnen overhandigen.
Komen we eindelijk wat meer over roadtrip te weten, zijn naam bijvoorbeeld
Ik gun je hetzelfde lot als Nikonlover.quote:Op maandag 10 november 2014 17:47 schreef NieuweNier het volgende:
[..]![]()
Als het serieus is ben je om te kotsen
quote:Op maandag 10 november 2014 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wenste dat hij was ingenomen
Hoe waren zijn gegevens eigenlijk gelekt?quote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik gun je hetzelfde lot als Nikonlover.
Iemand had aan de hand van zijn geposte foto's zijn gegevens weten te achterhalen.quote:Op maandag 10 november 2014 17:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hoe waren zijn gegevens eigenlijk gelekt?
KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijnquote:Op maandag 10 november 2014 17:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wat een sneue mannetjes zijn sommige mensen hier tochquote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik gun je hetzelfde lot als Nikonlover.
Min of meer op dezelfde manier als bij jou. Je zoveelste topic over een bekwaamheid waarvan jij denkt dat je die bezit, maar waarin je hopeloos faalt.quote:Op maandag 10 november 2014 17:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wel een beetje stom om foto's op die manier hier te posten. Zeker als je ze ergens anders met je eigen naam hebt geupload. Daarom doe ik hihier geen foto's meer enzo.quote:Op maandag 10 november 2014 17:52 schreef HexHunter het volgende:
[..]
KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijn
Zo gaan die dingen he.quote:Op maandag 10 november 2014 17:54 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wel een beetje stom om foto's op die manier hier te posten. Zeker als je ze ergens anders met je eigen naam hebt geupload. Daarom doe ik hihier geen foto's meer enzo.
Maar wel schandelijk dat zijn naam niet weggehaald is ofzo
Dus als iemand jouw onthoofd en je dode lichaam verkracht "gaan die dingen zo?"quote:Op maandag 10 november 2014 18:07 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen he.
Voordeel is wel dat je direct je pohi aan je cv kunt toevoegen.
...quote:Op maandag 10 november 2014 18:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dus als iemand jouw onthoofd en je dode lichaam verkracht "gaan die dingen zo?"
Ik denk niet dat iemand trek heeft om jou te verkrachten.quote:Op maandag 10 november 2014 18:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dus als iemand jouw onthoofd en je dode lichaam verkracht "gaan die dingen zo?"
Dit zou prachtig zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 17:45 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik zal eens nakijken wie er zoal een nieuw rijbewijs aanvraagt deze week bij gemeente Utrecht zonder een bestaand rijbewijs te kunnen overhandigen.
Komen we eindelijk wat meer over roadtrip te weten, zijn naam bijvoorbeeld
Je kan nog altijd een aangifte verzinnen, aangifte doen en dan krijg je een papiertje mee waarmee je wel mag gaan rijdenquote:Op maandag 10 november 2014 16:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Overmacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |