SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Dat mag je vinden.quote:
daar zitten toch alleen 12jarigen dus waarom geen relatie MEER?quote:Op maandag 10 november 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Girlscene![]()
De gemiddelde chick die daar post hoef ik absoluut geen relatie meer..
Vreselijke huppekutjes
quote:Op maandag 10 november 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
daar zitten toch alleen 12jarigen dus waarom geen relatie MEER?
Inb4 Fokkie is pedo grappenquote:Op maandag 10 november 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
daar zitten toch alleen 12jarigen dus waarom geen relatie MEER?
Ja. En dan word toevallig een kritische mod permbanned.quote:Op maandag 10 november 2014 14:41 schreef Muto het volgende:
Er is altijd gelekt vanuit de crewfora toch
quote:Op maandag 10 november 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, ik ga proberen mijn snor zo te krijgen:
[ afbeelding ]
Tot over een jaar he.quote:Op maandag 10 november 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
Enige leuke aan mod zijn is de crewfora e.d. lezen en het daar met iemand over hebben.
quote:
hoe dichter bij de 0quote:Op zondag 2 november 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik geef wel de voorkeur aan iets strakker ja. Geeft toch wat meer feeling.
Wie weet.quote:
Wordt wel moeilijk denk ik, maar wel tof.quote:
Whehehe. Boefje dat je bent.quote:
Triestquote:
Ja. Helaas Fylaquote:
Maar eh hoe kom jij in contact met meiden van Girlscene?quote:Op maandag 10 november 2014 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Helaas Fyla
Toch maar op Habbo proberen.
Niet?quote:Op maandag 10 november 2014 14:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar eh hoe kom jij in contact met meiden van Girlscene?
en genoeg meiden 12-15 op girlscene hoor
Ik zie juist veel 18+ op girlscene maar ja dat ligt aan de topics waar je kijktquote:Op maandag 10 november 2014 14:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar eh hoe kom jij in contact met meiden van Girlscene?
en genoeg meiden 12-15 op girlscene hoor
Ik zal voortaan maar zeggen dat ik op uitgelubberde granny`s val danquote:
kanquote:Op maandag 10 november 2014 14:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie juist veel 18+ op girlscene maar ja dat ligt aan de topics waar je kijkt
Hot, wanneer goed bijgehouden en niet compleet houthakker WoW spelende fatty-lookquote:Op maandag 10 november 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snow, wat vind je van baarden?
Lekker echo horen als je klaarkomt.quote:Op maandag 10 november 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal voortaan maar zeggen dat ik op uitgelubberde granny`s val dan
Ow.quote:Op maandag 10 november 2014 14:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hot, wanneer goed bijgehouden en niet compleet houthakker WoW spelende fatty-look
Je moet gewoon onder je kaaklijn wegscheren anders krijg je al zo snel een nekbaardquote:Op maandag 10 november 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow.
Dan stuur ik je maar geen foto van mijn baard.
Hoewel ik niet meer fatty ben.
Snow is niet minderjarig toch?quote:Op maandag 10 november 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
"ja wat doe jij zo op een dag??"
"ik stuur minderjarige meisjes foto's van mijn baard"
kaneelstokje, 2k14
Ja, klopt. Vanavond gaat nekbaard weer weg. Morgen even langs de dokter wegens een bobbel daar.quote:Op maandag 10 november 2014 14:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je moet gewoon onder je kaaklijn wegscheren anders krijg je al zo snel een nekbaard
quote:Op maandag 10 november 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
"ja wat doe jij zo op een dag??"
"ik stuur minderjarige meisjes foto's van mijn baard"
kaneelstokje, 2k14
Bijna 18 !!!quote:Op maandag 10 november 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snow is niet minderjarig toch?
Geen idee hoe oud Snow is eigenlijk17 toch?
Dan is ze toch minderjarig.quote:Op maandag 10 november 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bobbel?quote:Op maandag 10 november 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vanavond gaat nekbaard weer weg. Morgen even langs de dokter wegens een bobbel daar.
[..]
Beter dan die creeps die dickpics sturen.
17 dus feitelijk minderjarigquote:Op maandag 10 november 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seksueel gezien niet meer.quote:
JC komt deze week terug geloof ikquote:Op maandag 10 november 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoi allemaal
Zijn de gevallen strijders al terug?
Lr nog steeds niet en sommigen verdedigen dat hierquote:Op maandag 10 november 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoi allemaal
Zijn de gevallen strijders al terug?
Ja, had een maand geleden ofzo ineens een bobbel daar. Als een onderhuidse pukkel of een ontsteking. Die was best groot. Daarna langzaam afgenomen, maar er zit nog steeds iets. Even kijken of het kwaad kan.quote:Op maandag 10 november 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bobbel?
En is dat een diss richting fokit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |