Ook door zoiets? Sterkte in ieder geval...quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Mijn vriendin is 9 dagen na haar trouwdag overleden, bizar hoe snel zoiets kan gaan.
Zit wel wat in ja, maar aan de andere kant weet je ook niet hoe het gegaan is. Misschien heeft ze zelf wel gezegd dat ze het op wilde geven ofzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een slechte woordkeuze over het overlijden van Sylvia: Ze kon het niet langer opbrengen te vechten tegen de kanker.
Alsof ze daar een keuze in had en het puur om haar wilskracht ging.
die kan je zelf uitzoeken hoor, dus de man zal best zijn capaciteiten gehad hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2014 05:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
God dan probeer je het allemaal hip and happening te doen op de manier zoals Mark was en dan krijg je zo'n zaaddodend voorganger type op je uitvaart
Het zou ook wat zijn als Bassie er zou staan nietwaar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 05:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
God dan probeer je het allemaal hip and happening te doen op de manier zoals Mark was en dan krijg je zo'n zaaddodend voorganger type op je uitvaart
Tevens denk ik niet dat zijn vrienden dit uitgekozen hebben, ik denk persoonlijk dat dit een favoriet liedje was van Max? Ik bekeek net de lyrics en ik kan ook zo 1, 2, 3, niet zeggen waar het precies over gaat, wil je mij dit uitleggen? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:53 schreef golfer het volgende:
Mooie terugblik en ode aan Max.
Hoewel ik de keuze voor de Pianoman van Billy Joël niet helemaal mee heb gekregen en mij afvraag of die studentikoze vriendjes van hem wel weten waar dat lied precies over gaat.
Laten we eerst nog maar even "genieten" van de kunde van Patrick. Die man past perfect bij dit programma, maar ik snap wel dat het emotioneel te zwaar voor hem is geworden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 02:26 schreef LekkerMakkelijk het volgende:
En Valerio moet het stokje volgend seizoen overnemen?
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piano_Man_%28lied%29quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Tevens denk ik niet dat zijn vrienden dit uitgekozen hebben, ik denk persoonlijk dat dit een favoriet liedje was van Max? Ik bekeek net de lyrics en ik kan ook zo 1, 2, 3, niet zeggen waar het precies over gaat, wil je mij dit uitleggen? Ben wel benieuwd.
Sylvia had aangegeven niet over de kanker te willen praten op haar trouwdag en toen Patrick vroeg "hoe zien jullie de toekomst" had ik wel weer even eenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pfff dat positivisme over Patrick! Ik heb me weer een paar keer rot zitten ergeren juist!
Ik vind het geen verkeerde gozer, zéker niet, maar het geophemel vind ik ook weer niet nodig. Die Valeriodude gaat 't vast ook gewoon heel goed doen. Ik vond yvonne ook gewoon goed. Want wat moet je hier nou eigenlijk helemaal 'goed' aan doen. Het is ook gewoon lastig. En dan maak je 'foutjes', en je doet dingen goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pfff dat positivisme over Patrick! Ik heb me weer een paar keer rot zitten ergeren juist!
Dat!quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:42 schreef Serinde het volgende:
[..]
Sylvia had aangegeven niet over de kanker te willen praten op haar trouwdag en toen Patrick vroeg "hoe zien jullie de toekomst" had ik wel weer even een![]()
-momentje.
Volgens mij weet Patrick prima bij wie hij zoiets wel en niet kan doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat!
Maar ook eerder al "we gaan het er niet over hebben? Diepe, indringende, effectbejagblik...
"Nee."
2 zinnen later "dus we gaan het er niet over hebben?" *staar*
Daarom bij mij ook de vraag waarom dit Max z'n nummer was en wat z'n vrienden daarbij denken?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:40 schreef computergirl het volgende:
[..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piano_Man_%28lied%29
Je overdrijft, sorry.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat!
Maar ook eerder al "we gaan het er niet over hebben? Diepe, indringende, effectbejagblik...
"Nee."
Max bracht graag mensen samen en vrolijkte mensen op?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom bij mij ook de vraag waarom dit Max z'n nummer was en wat z'n vrienden daarbij denken?
Odageefni!quote:
Ik zie die maniertjes nu ook steeds meer. En inderdaad dat staren. Begint me tegen te staan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat!
"Nee."
Precies, dat dacht ik ook na het lezen van de Wiki.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Max bracht graag mensen samen en vrolijkte mensen op?
Kende de tekst en achtergrond niet, maar begrijp het wel nu ik het gelezen heb. Past toch precies bij Max?
Wat moet je dan doen als je op antwoord wacht? Blik afwenden en ongeïnteresseerd de andere kant op kijken? Vind dat hij het heel goed doet, ik zou niet weten op welke 'goede' manier je dit wel zou kunnen doen. Het is en blijft moeilijk, ook voor Patrick, heb veel respect voor hem sowieso.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie die maniertjes nu ook steeds meer. En inderdaad dat staren. Begint me tegen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |