SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 11-11-2014 12:50:29 ]![]()
We waren synchroon aan het openen![]()
Ik had best een leuke OP
Maar Stream heeft het druk, dat is ook weer waar.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 13:19 schreef Quoi het volgende:
Maar Stream heeft het druk, dat is ook weer waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer Gup, maar verstandig. Hopelijk komen we elkaar nog wel even tegen! Heb geen zin in drukke whatsappgroepen en ga met mensen van de atletiekvereniging richting Nijmegen. En ben bang voor slecht bereik daar.quote:Op maandag 10 november 2014 10:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Komt goed.
Overigens kom ik zondag wel gewoon kijken hoor! Want m'n beste vriend loopt, en m'n moeder. En een hele bak Fok!kers natuurlijk ook nog! Dus ik ben er wel gewoon bij
Zelf net een laatste rondje gelopen voor zondag. Althans; heel misschien loop ik donderdag nog een kilometer of 3, maar dan zou ik 's avonds moeten en daar ben ik nooit zo dol op. Waarschijnlijk dus lekker rust tot dit weekend.![]()
En het mooie is: ik stap zo in de auto richting het werk. Dus mochten er 100.000 aanvragen voor het toevoegen van loopjes komen in de tussentijd: er zal tot morgen niks gebeuren. Workaround: topic volposten.quote:Op maandag 10 november 2014 13:19 schreef Quoi het volgende:
We waren synchroon aan het openen![]()
Ik had best een leuke OP
Maar Stream heeft het druk, dat is ook weer waar.![]()
Pijll en Murmeli jullie vakantie klinkt echt
Misschien moet ik toch ook maar eens op zoek naar een loopvriendje...of mijn eigen vent zo ver krijgen dat hij met me mee gaat hardlopen..."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Als ik dat laatste moet doen komt er nooit een websitequote:Op maandag 10 november 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
Je gaat een marathon-website bouwen voor personeel en studenten? of
Je gaat een marathon website-bouwen-instructie geven voor personeel en studenten?
Officieel moeten redacteurs dat doen, maar die zijn van dusdanig laag allooi dat ik de boel zelf maar even in elkaar zet.![]()
Wat een heerlijk loopje heb ik achter de rugGewoon even 4,2km aangetikt terwijl ik bij les 11 van Evy ben. Wel met loopmomenten, die ik gevoelsmatig nog wel nodig heb. Dus ik ga het programma van Evy wel afmaken.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Gewoon D aan het lopen krijgenquote:Op maandag 10 november 2014 13:26 schreef Nanook24 het volgende:
Pijll en Murmeli jullie vakantie klinkt echt
Misschien moet ik toch ook maar eens op zoek naar een loopvriendje...of mijn eigen vent zo ver krijgen dat hij met me mee gaat hardlopen...
Vakantie is heel erghet helpt dat we echt veel dezelfde dingen leuk vinden om te doen en dat pijll niet moeilijk doet als ik naar de Lush wil.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Voor alle PR lopers van afgelopen weekend![]()
Voor iedereen die geen PR heeft gelopen stiekem ook(als je maar lol hebt)
En eenvoor Hats' gesprek, succes alvast!
Ik heb zelf afgelopen zaterdag een dubbele training afgewerkt.
De eerste begon om 7.30 uur vanuit de plaatselijke Runnersworld. Urban trail of zo noemen ze het geloof ik, het was in ieder geval bootcampachtig. Lunges, squats, planken en tussen de oefeningen door stukjes lopen. Omdat we tussendoor steeds stil stonden en lagen maar gekozen voor lang-lang, ook gezien het tijdstip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna naar huis gelopen, douchen en omkleden, boterham eten en wat drinken en weer door naar de training met de loopgroep. Strakblauwe lucht, zonnetje en weinig wind en dus in kort-kort (op één na was de rest in lang-lang). Ik denk dat wij twee de enigen waren die achteraf géén spijt hadden van hun kledingkeus.![]()
Inlopen, rekken en strekken, nog 2,5 km op rustig tempo om goed warm te worden en daarna 5 km lopen op hoog tempo. Ik had me voorgenomen om niet helemaal volle bak te gaan i.v.m. de eerste training, richttijd was 5.30/km. Dankzij een negatieve split en een loper die ik langzaam binnen kon hengelen "gefinisht" in 26.30. Slechts 4 seconden boven mijn 5 km tijd die ik tijdens de Ekiden liep.![]()
Ik merk dus duidelijk vooruitgang in de tussenliggende vier maanden. Ik hoop in een 5 km wedstrijd in de buurt van de 25 minuten te komen, maar ik heb nog geen wedstrijd gepland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over drie weken de Vlasakkerloop (10 EM), die wil ik als test lopen voor de HM drie weken daarna. Onder de 1.30 zou heel mooi zijn, dan heb ik nog een half uur om die laatste 5 km te lopen (richttijd voor de HM is 2 uur).![]()
Goed zo!quote:Op maandag 10 november 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
Wat een heerlijk loopje heb ik achter de rugGewoon even 4,2km aangetikt terwijl ik bij les 11 van Evy ben. Wel met loopmomenten, die ik gevoelsmatig nog wel nodig heb. Dus ik ga het programma van Evy wel afmaken.
En maak evy vooral rustig af hoor!! Die eerste 5 km bouw je het beste langzaam op. Vinden je benen fijner.
Ik ben echt blij dat mijn conditie gewoon ruk was toen. Ik kon gewoon ook niet sneller opbouwen. En ik heb evy een keer of 3 gedaanwant ik hield het steeds maar net vol en als ik dan 3 weken niet liep was ik weer terug bij af.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ga ik ook zeker doen. Heb alle tijd van de wereld om rustig tot de 5km te komen (ok, niet helemaal waar.. heb tot eind februariquote:Op maandag 10 november 2014 13:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed zo!
En maak evy vooral rustig af hoor!! Die eerste 5 km bouw je het beste langzaam op. Vinden je benen fijner.
Ik ben echt blij dat mijn conditie gewoon ruk was toen. Ik kon gewoon ook niet sneller opbouwen. En ik heb evy een keer of 3 gedaanwant ik hield het steeds maar net vol en als ik dan 3 weken niet liep was ik weer terug bij af.
)
Dit is ook de 2e keer dat ik Evy doeWeet hoe je je voelt
Bazinquote:Op maandag 10 november 2014 13:37 schreef _Peach_ het volgende:
Goed bezig iedereen!
Ik heb net ook vijf km gehobbeld zonder pauze.. voor het eerst in 38:17whoppa!
Die DrechtStadLoop gaat helemaal goedkomen!
Goede timing ook wel voor Lush met alle kerstspullen nu.quote:Op maandag 10 november 2014 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gewoon D aan het lopen krijgen
Vakantie is heel erghet helpt dat we echt veel dezelfde dingen leuk vinden om te doen en dat pijll niet moeilijk doet als ik naar de Lush wil.
En een loopvriendje kan ook gewoon gezellig zijn natuurlijk hè.
Envoor Maraca en Peach zie ik nog voorbij komen. Netjes
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Die was toch 2 weken geleden?quote:Op maandag 10 november 2014 13:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
BazinDie DrechtStadLoop gaat helemaal goedkomen!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed bezig peach!!
@maraca: oja, eind feb! Dat red je wel!
@nanook: tuulk! Dat hardloopvriendje dat niet je eigen vent is bedoelde je toch alleen vriendschappelijk. Zou niet weten wat anders....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Peach en ik gaan trainen voor de HM bij de DrechtStadLoop in 2015quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
Goed bezig damesquote:Op maandag 10 november 2014 13:37 schreef _Peach_ het volgende:
Goed bezig iedereen!
Ik heb net ook vijf km gehobbeld zonder pauze.. voor het eerst in 38:17whoppa!
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Zeg, even een vraagje. Heeft iemand van jullie ook wel eens last van een slaapvoet? Bij mij is het eigenlijk altijd mijn linker voet, de ene keer wel de andre keer niet...
Ik heb vorig jaar schoenen aan laten meten waardoor ik nu een stuk minder tot eigenlijk geen last van shin splints heb, maar nu heb ik dus weer een slaapvoet :p Vraag me af wat jullie hier tegen gedaan hebben. Misschien toch maar eens een langere veter kopen zodst mijn schoen misschien ietsje losser kan?![]()
Je hebt nog 2,5 maand en zit al op de 4,2 km... gaat helemaal goedkomen!!!quote:Op maandag 10 november 2014 13:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen. Heb alle tijd van de wereld om rustig tot de 5km te komen (ok, niet helemaal waar.. heb tot eind februari)
Dit is ook de 2e keer dat ik Evy doeWeet hoe je je voelt
[..]
BazinDie DrechtStadLoop gaat helemaal goedkomen!
![]()
Nice, wellicht loop ik die ook welquote:Op maandag 10 november 2014 13:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Peach en ik gaan trainen voor de HM bij de DrechtStadLoop in 2015Maar dat is nog even ver weg...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Losser veteren zou inderdaad mijn eerste suggestie zijn. Altijd het proberen waard, mocht het niet werken zou ik er even mee terug gaan naar de winkel.quote:Op maandag 10 november 2014 14:06 schreef _Peach_ het volgende:
Zeg, even een vraagje. Heeft iemand van jullie ook wel eens last van een slaapvoet? Bij mij is het eigenlijk altijd mijn linker voet, de ene keer wel de andre keer niet...
Ik heb vorig jaar schoenen aan laten meten waardoor ik nu een stuk minder tot eigenlijk geen last van shin splints heb, maar nu heb ik dus weer een slaapvoet :p Vraag me af wat jullie hier tegen gedaan hebben. Misschien toch maar eens een langere veter kopen zodat mijn schoen misschien ietsje losser kan?![]()
Ik zat er al een tijdje op te azen en nu in de sale toch maar besteld.
http://www.wiggle.co.uk/mizuno-womens-drylite-active-skirt-ss14/
Run like a girl
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik heb gisteren tijdens mijn LDL weer eens met mijn gsm gelopen. Met muziek lopen vind ik niet fijn omdat ik dan telkens een andere tempo heb.
Daarom heb ik gisteren een audioboek (deze) geluisterd.
Een oor met oortje en de andere ook vrij zodat ik nog steeds moutainbikers e.d. aan hoor komen.
En ik moet zeggen... dit beviel mij erg goed. Ik vind dit een aanrader als je vaak alleen loopt en je hebt een keer minder zin.
De tijd vloog voorbij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: