Euh is dat niet omdat ze erg dichtbij Lee zit? Terwijl vorig jaar iedereen nog moest doorkomen bij de 100 meter toen Lee al gefinisht wasquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fatkulina toch wel 'aardig'
De commentator vindt Kodaira een verrassingDie had ik wel opgeschreven voor top 5 hoor, sjongejonge
Mwah, Lee rijdt gewoon geen toptijd hier hoor. Kodaira en Fatkulina horen onder de 38.5 te rijden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh is dat niet omdat ze erg dichtbij Lee zit? Terwijl vorig jaar iedereen nog moest doorkomen bij de 100 meter toen Lee al gefinisht was
Vierde of vijfde, /carequote:Op vrijdag 14 november 2014 08:45 schreef Max23 het volgende:
Hesse uiteindelijk 0,002 sneller dan Boer en dus vierde, Boer 5e
Beste tijd in de B-groep was 35.25, dus dit lijkt er een stuk meer op dan bij de vrouwen. Met wat geluk zien we zo nog wel een 34'erquote:
Pieken ze wel mooi net te laatquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Ihle en Haga best oké. Maar opnieuw een verrassende Rus aan de leiding.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Rusland de grote concurrent van Nederland gaat worden de komende jaren
Lekker vrijquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:01 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ook lekker aan het werk iedereen hier!
KPN kleurenquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:03 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij is er iets mis met de livestream, Nederland heeft daarop blauw met groene pakken
Mad?quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:01 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ook lekker aan het werk iedereen hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |