Heb je een linkje ?quote:Op maandag 10 november 2014 09:51 schreef GwaiLow het volgende:
Het is een hoop poen idd. Toen hij in de zomer de final tabel bereikte heb ik al een soort gelijk topic geopend!
Ik begin er niet aan. Veel te verslavingsgevoelig. Knap dat je dit kunt bereiken en het geen toeval is. Gewoon strategisch je gang gaan terwijl je erg emphatisch bent.quote:Op maandag 10 november 2014 10:41 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het knap vinden dat mensen dit zoveel uren kunnen doen. Ik hou van poker met vrienden, maar heb na een paar maanden online drama wel ingezien dat het niks voor mij is. 12 uur per dag puur op statistiek spelen om ook maar een beetje verder te komen.
IRL spelen in een toernooi is veel leuker.
Seat Naam Land Chipsquote:Op maandag 10 november 2014 11:04 schreef GwaiLow het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar ik zie niet staan dat hij ook nog als chipleader aan de Finale tafel begint. Dat maakt dit juist zo extra bijzonder namelijk. Vorig jaar haalde voor het eerst een Nederlander de finale tafel maar die begon als 7e in chips.
Toch is het grotendeels wel toeval. Je moet geluk hebben op cruciale momenten. Het is niet voor niks dat de 'groten' maar heel af en toe een toernooi winnen. Als je op een bepaald niveau bent, dan heeft iedereen dezelfde basic skills.quote:Op maandag 10 november 2014 10:58 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je dit kunt bereiken en het geen toeval is.
precies, het is naast statistiek toch ook echt geluk hebben (met een coinflip situatie bijvoorbeeld). Soms hit je wel, soms net niet en lig je er uit.quote:Op maandag 10 november 2014 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch is het grotendeels wel toeval. Je moet geluk hebben op cruciale momenten. Het is niet voor niks dat de 'groten' maar heel af en toe een toernooi winnen. Als je op een bepaald niveau bent, dan heeft iedereen dezelfde basic skills.
Enige verschil is ervaring en budget. Niet bang zijn om 10k te verliezen in de ene hand zodat je de volgende hand 50k wint. Ik zou er van in de broek plassen.
Geen gelukssport, daarvoor is er teveel tactiek etc. En sport, tja zelfde niveau als darten en snooker etc; ik zou het iig wel onder sport classificeren.quote:Op maandag 10 november 2014 11:13 schreef tong80 het volgende:
Is Pokeren een sport ? Zo ja, is Pokeren een gelukssport.
Vind ik altijd zo raar dat ze dammen en schaken geen sport vinden en onderop liggen bij het dubbelrodelen je wel een sportman bent. Moet dan wel uitkijken geen stijfe te krijgen. Dan mis je de bocht.quote:Op maandag 10 november 2014 11:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen gelukssport, daarvoor is er teveel tactiek etc. En sport, tja zelfde niveau als darten en snooker etc; ik zou het iig wel onder sport classificeren.
Nah als diegene bovenop een stijfje krijgt en hij floept erin, dan is het extra verbonden, dus stabieler!quote:Op maandag 10 november 2014 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raar dat ze dammen en schaken geen sport vinden en onderop liggen bij het dubbelrodelen je wel een sportman bent. Moet dan wel uitkijken geen stijfe te krijgen. Dan mis je de bocht.
Banaan is natuurlijk voor de kromme baan.quote:Op maandag 10 november 2014 11:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nah als diegene bovenop een stijfje krijgt en hij floept erin, dan is het extra verbonden, dus stabieler!
Maargoed, dat ben ik bet je eens.
Godver tongquote:Op maandag 10 november 2014 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Banaan is natuurlijk voor de kromme baan.
Newhouse heeft back to back finaletabels nu in het WSOP main event. Kans daarop is 1 op 500.000 maar goed volgens jou is dat dan geluk... En de groten winnen meerdere toernooien per jaar.quote:Op maandag 10 november 2014 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch is het grotendeels wel toeval. Je moet geluk hebben op cruciale momenten. Het is niet voor niks dat de 'groten' maar heel af en toe een toernooi winnen. Als je op een bepaald niveau bent, dan heeft iedereen dezelfde basic skills.
Enige verschil is ervaring en budget. Niet bang zijn om 10k te verliezen in de ene hand zodat je de volgende hand 50k wint. Ik zou er van in de broek plassen.
Ah ok, dan is het geen geluk/toeval.quote:Op maandag 10 november 2014 12:00 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Newhouse heeft back to back finaletabels nu in het WSOP main event. Kans daarop is 1 op 500.000 maar goed volgens jou is dat dan geluk... En de groten winnen meerdere toernooien per jaar.
Daarnaast begin je over budget wat cash-games zijn wat een heel andere tak van sport is dan toernooipoker, en daar zijn de blinds alleen al 10k/20k in de grote macau-games.
Het is geen geluk.quote:Op maandag 10 november 2014 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
Dan heeft Billy Pappas goed z'n best gedaan. Nog 5 over Borisz ?
Wat heeft hij nu minimaal al aan prijzengeld?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:06 schreef Felagund het volgende:
[..], Jorryt heeft nu meer dan de helft van de chips.
2.1 miljoen dollar, voor de rest zie http://www.pokernews.com/(...)in-event/payouts.htm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu minimaal al aan prijzengeld?
2 toppers tegen elkaar met een coinflip. Noem het maar geen geluk.quote:Op maandag 10 november 2014 17:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is geen geluk.
Natuurlijk is het niet zoals bij tennis dat de beste speler bijna altijd wint. Maar over een lange termijn en een grote sample toernooien (handen) zal de goede speler altijd winst maken en de mindere speler verlies. Zo simpel is het gewoon.
Dat is wel heel veel. *jaloers*quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
2.1 miljoen dollar, voor de rest zie http://www.pokernews.com/(...)in-event/payouts.htm.
Pak je me daar nou net het verkeerde voorbeeldquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:18 schreef Kreator het volgende:
Ik kan nóóit een tenniswedstrijd winnen van Nadal.
Ze moeten gewoon allemaal all-in gaan voor de leuk. Voor de show. Wat boeit het nu of je 2.1 of 10 miljoen hebt, miljonair ben je toch al.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:11 schreef borisz het volgende:
1st$10,000,000
2nd$5,147,911
3rd$3,807,753
4th$2,849,763
5th$2,143,794
6th$1,622,471
7th$1,236,084
8th$947,172
9th$730,725
Jorryt nu 103m. De rest tussen de 22 en 29m. Blinden op 400k/800k en ante van 100k.
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:03 schreef borisz het volgende:
Pauze nu. Tussenstand in miljoenen
Jorryt 110
Pappas 30
Tonking 25
Stephensen 18
Jacobson 16
welke stream kijk jijquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:02 schreef glannie het volgende:
Zien we pas over een half uur op de stream :p
Die doet het helaas niet, geeft een error. Zal wel vol zitten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:08 schreef glannie het volgende:
Momenteel deze, tot Veronica weer terug is
http://castalba.tv/channel/11503
Loopt die stream zo erg achter dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:13 schreef SausDip het volgende:
Er moet er nog 1 uit, dan stoppen ze.
Nog 1 spoiler: van Hoof zit weer op de 100M. Ik ga even weg achter de pc succes jognens
Ohh ok, nu is tonking eruit inderdaad.Mentaal gezien zwak om met 20m all in te gaan met een 2-pair.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:08 schreef SausDip het volgende:
alle streams lopen 30 minuten achter.
Ja vond het ook een vreemde move. Pakte nog wel veel outs op maar river blankte (gelukkig). Beste hand wint.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:14 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ohh ok, nu is tonking eruit inderdaad.Mentaal gezien zwak om met 20m all in te gaan met een 2-pair.
Hij deed me denken aan Luigi van de Mario Brothers.quote:
Z'n chiplead is de laatste levels wat minder groot geworden...... Ben heel benieuwd, om eerlijk te zijn lijkt hij minder onaantastbaar dan eerder op de dag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:18 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan Luigi van de Mario Brothers.![]()
Alles even met één oog gevolgd vanaf 8.30 uur ongeveer... Damn, Jorryt was echt lekker aan het slopen! Dit is dé kans voor een Nederlander om dit te winnen. Only 3 left, ben erg benieuwd...
Hey jij was erg up to date he, welke twitteraccounts volg jij?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef SausDip het volgende:
Ik denk 20 of 21 uur plaatselijke tijd. Zal 1 of 2 uur snachts voor ons zijn denk ik? Weet het niet zeker, maar rond die tijden begon het eerste deel van de finale wel.
Zit 9 uur tijdsverschil in, is daar nu dus 5 uur snachts.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef SausDip het volgende:
Ik denk 20 of 21 uur plaatselijke tijd. Zal 1 of 2 uur snachts voor ons zijn denk ik? Weet het niet zeker, maar rond die tijden begon het eerste deel van de finale wel.
Volgens mij is het zes uur tijdsverschil, dus 3 uur 's nachts voor ons.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Zit 9 uur tijdsverschil in, is daar nu dus 5 uur snachts.
Als ze om 21.00 uur plaatselijke tijd beginnen is het 6 uur smorgens hier.
Dat is in New York en omgeving, Vegas zit aan de westkust.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:06 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Volgens mij is het zes uur tijdsverschil, dus 3 uur 's nachts voor ons.
Kijk dat heb ik dus niet gehoord, Plaatste iemand hier 21.00 uur plaatselijke tijd.. Dan ga ik uit van LVquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:10 schreef Gambetta het volgende:
Klopt, maar de commentator had het over 9u Eastern, dus tijdzone van New York.
Zie nu dat je het over plaatselijke tijd hebt ja, had ik even niet goed gelezenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk dat heb ik dus niet gehoord, Plaatste iemand hier 21.00 uur plaatselijke tijd.. Dan ga ik uit van LV
Er was een liveblog op de site van ESPN waarin verslag werd gedaan van elke move, die was echt enorm snel en duidelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hey jij was erg up to date he, welke twitteraccounts volg jij?
Lastig is vooral dat het totaal niet te voorspellen is m.i. hoe lang het gaat duren. Zou om 5 uur klaar kunnen zijn maar kan ook maar zo weer lang duren. Ik denk vroeg naar bed en vroeger uit, vanaf 5 uur ga ik kijken denk ik en dan hopen maar dat het nog bezig is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:15 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Zie nu dat je het over plaatselijke tijd hebt ja, had ik even niet goed gelezenmaar heb het nog even nagezocht en begint inderdaad 3u 's nachts. Dat wordt dus een latertje
Volgens mij begint het event om 02:30 en vanaf 03:00 de stream (denk ik). Of het event om 03:00 en de stream vanaf 03:30.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef SausDip het volgende:
[..]
Lastig is vooral dat het totaal niet te voorspellen is m.i. hoe lang het gaat duren. Zou om 5 uur klaar kunnen zijn maar kan ook maar zo weer lang duren. Ik denk vroeg naar bed en vroeger uit, vanaf 5 uur ga ik kijken denk ik en dan hopen maar dat het nog bezig is.
Stream loopt een half uur achter. Dat moet ook wel uit veiligheid voor de spelers.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:13 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Loopt die stream zo erg achter dan?
Overigens zet ik mn wekker gewoon om 03:00. Dan mis ik iig niks. Om 07:45 weer richting werk om daar evt nog verder te kijken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef SausDip het volgende:
[..]
Lastig is vooral dat het totaal niet te voorspellen is m.i. hoe lang het gaat duren. Zou om 5 uur klaar kunnen zijn maar kan ook maar zo weer lang duren. Ik denk vroeg naar bed en vroeger uit, vanaf 5 uur ga ik kijken denk ik en dan hopen maar dat het nog bezig is.
Dat geld ligt er puur voor de show.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:54 schreef Nober het volgende:
Handig dat je dat geld meteen krijgt, is ook maar 10 miljoen dat past makkelijk in je kofferbak.
Echtquote:Op woensdag 12 november 2014 09:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat geld ligt er puur voor de show.
Grappig.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:48 schreef Marcoss het volgende:
Die nummer 2 heeft z'n deelname aan Nederland te danken
http://ftw.usatoday.com/2(...)n-world-cup-prop-bet
Net als vroeger bij Lotte Weekend MIljonairs, waar Robert ten Brink het bedrag even uit z'n binnenzak haaldequote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Net als vroeger bij Lotte Weekend MIljonairs, waar Robert ten Brink het bedrag even uit z'n binnenzak haalde
Mooie post.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:08 schreef vaarsuvius het volgende:
Tsjonge, die Jorryt. Ik ken hem nog van de tijd dat hij een succesvolle Magic the Gathering kaarthandelaar was. Heeft duidelijk in gezien dat er met die andere kaartjes veel meer te verdienen is. En zijn uitspraken over de benodigde skillset zijn spot on. Ik mis sowieso het geduld voor poker. Erg knap als je dat wel hebt en dat gaat niet vanzelf, deze mensen werken jarenlang aan zichzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |