Je link werkt niet.quote:Op maandag 10 november 2014 17:43 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
PeZu
Is dat Poetin, nee natuurlijk niet, daar gaat het niet om
Jups!quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je link werkt niet.
Deze, toch?
[ afbeelding ]
Pearlbitch mag ook hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef IsitHeaven het volgende:
Poezeligding als isa weer eens in beeld is.
[ afbeelding ]
haaien moet je net zoals wolven niet temmenquote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toe nou... daar staat een streepje door.. het gaat om het beeldPezu de haaientemmer
quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Dit is meer Pearlbitch, als ze isa weer ziet
[ afbeelding ]
Ik heb zijn UI gecombineerd met een intelligente, ietwat achterdochtige blik.quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef mootie het volgende:
Maar Plupperd is gewoon een witterd. Al is hij in mijn hoofd ook nogal Afrikaansig.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt ie? Ik heb voor een beetje avontuurlijke look gekozen.
Goeie!quote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef PeZu het volgende:
deze raden jullie vast wel
[ afbeelding ]
Ik had deze voor jou en Gizmogirlquote:Op maandag 10 november 2014 19:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Daar had ook zo maar een andere naam bij kunnen staan ...
quote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had deze voor jou en Gizmogirl
[ afbeelding ]
Die is liefquote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had deze voor jou en Gizmogirl
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
Over een poos ben je dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoor es, ik ben dus ook de jongste niet meer, dan maar achter een luikje...
[ Bericht 12% gewijzigd door vuurvliegje5258 op 10-11-2014 20:50:17 ]
quote:Op maandag 10 november 2014 20:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Leuke foto, ben je het echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoor es, ik ben dus ook de jongste niet meer, dan maar achter een luikje...:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoor es, ik ben dus ook de jongste niet meer, dan maar achter een luikje...
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Top van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoor es, ik ben dus ook de jongste niet meer, dan maar achter een luikje...![]()
Leuk hoor gewoon je eigen foto plaatsen poep aan wat ze eventueel vinden.
You go girl
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
Er zijn best veel users met een fobo hoor...quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Top van je![]()
You go girl
Leuke reacties in ieder gevalquote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Top van je![]()
You go girl
Een de watte?quote:Op maandag 10 november 2014 23:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er zijn best veel users met een fobo hoor...
Fotoboek.. ik zit nu mobiel dus heb de link niet voor je maar bovenin de site staat het ergens. Kun je users opzoeken met een fotoboek.quote:
Aha... Jammer dat dat er op mobiel allemaal niet is. TR zou ook handig zijn op mobielquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
Of je klikt gewoon op het fotoboek icoontje rechtsboven in iemands post.
Niet iedereen heeft dat icoonje, zoals Baconbus bijvoorbeeld, maar gelukkig kunnen we toch nog alle pics in zijn FoBo checken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
Of je klikt gewoon op het fotoboek icoontje rechtsboven in iemands post.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Aww, ik voel me vereerd.quote:Op maandag 10 november 2014 22:22 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Je kent me, ik had deze nog voor jouw.
[ afbeelding ]
Disana
quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik lig in een deuk. Leuk topic.
![]()
Ik denk bij Jian zoiets:
[ afbeelding ]
Dit ben ik zelf met Halloween, niet te dichtbij, om oogaandoeningen te voorkomen
Kleed wel lekker af dat oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:36 schreef IsitHeaven het volgende:
Nou hup dan maar, ik was wel net wakker
Joepie, wat een lekker koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dank jequote:Op dinsdag 11 november 2014 10:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Joepie, wat een lekker koppie!
Kut klonen.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sorry, had deze natuurlijk moeten plaatsen onder een kloon naam van mij ...
quote:
Gelukkig zijn het geen bloemetjes jurkenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef IsitHeaven het volgende:
Kaleddi, chanel5, en oekaboe
[ afbeelding ]
Net niet hequote:Op woensdag 12 november 2014 14:37 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen bloemetjes jurken
Petit Fours.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:53 schreef IsitHeaven het volgende:
Kaleddi, chanel5, en oekaboe
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:36 schreef IsitHeaven het volgende:
Nou hup dan maar, ik was wel net wakker
Hé, wat een leuke foto. Sylvia Witteman, maar dan mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gotze joeziquote:
Dank je..moest wel even googelenquote:Op woensdag 12 november 2014 18:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hé, wat een leuke foto. Sylvia Witteman, maar dan mooier.
quote:Op maandag 10 november 2014 09:57 schreef kaya39 het volgende:
[ afbeelding ]
En om dan maar niet flauw te doen een van mezelf
quote:
Sprekendquote:Op woensdag 12 november 2014 18:19 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
onze voxs nadat ze een zonnebankje heeft genomen
Je was me voor.quote:
Deze is leukquote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel in vinden.
[ afbeelding ]
Is it heaven
welke? het horror poppen theater?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een gezond kleurtje noemen ze dat in de scene.
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een gezond kleurtje noemen ze dat in de scene.
LOL.quote:
Er zit een heel verschil tussen 'jouw' en 'mijn' renevanlaarenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Rene van Laaren.
Ach,ik sta er ook twee keer in.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zit een heel verschil tussen 'jouw' en 'mijn' renevanlaaren
Oeps.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef Cir het volgende:
[..]
dikke denis![]()
![]()
d8 dat irl foto's niet mocht
Ik was bang dat je het niet leuk zou vinden.quote:
Tuuk wel, Pezu is heel sportief maar zo'n terminale patient van Majoraan is dan gewoon niet leuk, snap ik! Pezuke!quote:Op donderdag 13 november 2014 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was bang dat je het niet leuk zou vinden.
Dat ging idd te ver.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Tuuk wel, Pezu is heel sportief maar zo'n terminale patient van Majoraan is dan gewoon niet leuk, snap ik! Pezuke!
Ik denk bij LS eerder aan de neusaap met kleine rode lans.quote:
Grappig dat je hiermee komt. Hij lijkt sprekend op opa Rico80. Wat erg bijzonder is aangezien ikzelf roomblank benquote:
Dan met respect voor Opa Rico 80.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
Grappig dat je hiermee komt. Hij lijkt sprekend op opa Rico80. Wat erg bijzonder is aangezien ikzelf roomblank ben
Ik zit nog steeds te wachten op jouw eigen antwoord... wie de user is met de slippersquote:Op donderdag 13 november 2014 22:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
Grappig dat je hiermee komt. Hij lijkt sprekend op opa Rico80. Wat erg bijzonder is aangezien ikzelf roomblank ben
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op jouw eigen antwoord... wie de user is met de slippers
quote:
quote:Je eigen foto plaatsen mag natuurlijk ook. Altijd leuk om te zien wie er achter de user zit. Een echte foto van een andere users mag niet !
Lachuh,quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zoiets... haha![]()
Had niet verwacht mezelf hier tegen te komen.
Om doodmoe van te worden
quote:
die van jou was gewoon grappig en leuk, precies waarvoor het topic bedoeld is, net zoal sde rest van je pics, top manquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk bij LS eerder aan de neusaap met kleine rode lans.
[ afbeelding ]
sprekendquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer,PeZu.
quote:
Flikker eens op met Rutger... Heb die bullebak jaren mee mogen maken op school, wat een hufter is datquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer,PeZu.
Sorry.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Flikker eens op met Rutger... Heb die bullebak jaren mee mogen maken op school, wat een hufter is dat![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
FreshFruit72 strijkt zijn eigen jas
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Oma Nijn (in haar wilde jaren)
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
FreshFruit72 strijkt zijn eigen jas
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:27 schreef Luna1956 het volgende:
Fruitje. Je bent geweldig. Klasse.![]()
Veel 'smoelen' vind ik heel treffend en hartstikke leuk.
ben je helderziend ofzoquote:
[ afbeelding ]
haha, ziet er niet onaardig uit maar ben wel enkele tientallen jaren ouder. leukquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:25 schreef heks29 het volgende:
[..]
haha, ziet er niet onaardig uit maar ben wel enkele tientallen jaren ouder. leuk
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik het eens helemaal heb doorgekeken, leuk!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:50 schreef sjampoeh het volgende:
wat een giller dit topic.. hear hear
Mooi.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wahaha![]()
ps: ben je dat echt in die pompoenpak ?
Zij is ook een Baas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |