SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoor es, ik ben dus ook de jongste niet meer, dan maar achter een luikje...
[ Bericht 12% gewijzigd door vuurvliegje5258 op 10-11-2014 20:50:17 ]
quote:Op maandag 10 november 2014 20:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Leuke foto, ben je het echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoor es, ik ben dus ook de jongste niet meer, dan maar achter een luikje...:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoor es, ik ben dus ook de jongste niet meer, dan maar achter een luikje...
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Top van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoor es, ik ben dus ook de jongste niet meer, dan maar achter een luikje...![]()
Leuk hoor gewoon je eigen foto plaatsen poep aan wat ze eventueel vinden.
You go girl
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
Er zijn best veel users met een fobo hoor...quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Top van je![]()
You go girl
Leuke reacties in ieder gevalquote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Top van je![]()
You go girl
Een de watte?quote:Op maandag 10 november 2014 23:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er zijn best veel users met een fobo hoor...
Fotoboek.. ik zit nu mobiel dus heb de link niet voor je maar bovenin de site staat het ergens. Kun je users opzoeken met een fotoboek.quote:
Aha... Jammer dat dat er op mobiel allemaal niet is. TR zou ook handig zijn op mobielquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
Of je klikt gewoon op het fotoboek icoontje rechtsboven in iemands post.
Niet iedereen heeft dat icoonje, zoals Baconbus bijvoorbeeld, maar gelukkig kunnen we toch nog alle pics in zijn FoBo checken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
Of je klikt gewoon op het fotoboek icoontje rechtsboven in iemands post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |