SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had me gisteren voorgenomen om te hardlopen, maar was daarvoor te lui. Dus ik wilde vanochtend even 10km hardlopen...quote:
Je moeder.quote:Op maandag 10 november 2014 06:43 schreef pionnetje het volgende:
hoi ik ken een leuke turken mop!
bij ons in rotterdam heb je een turkse blokker en daar verkopen ze ook moppen om mee te dweilen, ze zijn niet duur, voor 6 euro heb je al eentje met emmer erbij!
Je hebt niets aan een dweil zonder de kraan dicht te draaien.quote:Op maandag 10 november 2014 06:43 schreef pionnetje het volgende:
hoi ik ken een leuke turken mop!
bij ons in rotterdam heb je een turkse blokker en daar verkopen ze ook moppen om mee te dweilen, ze zijn niet duur, voor 6 euro heb je al eentje met emmer erbij!
Van mij mag je. Wellicht dat Herr Wilders ook wil meeposten in jouw topic.quote:Op maandag 10 november 2014 06:54 schreef pionnetje het volgende:
hoi, mag ik nu ook hollands topic openen op fok dan? waar alle turken weggestuurd worden dan?
daar heb je wel een punt hoor, ik weet ook even niet wat ik moet zeggen,,,, ja zelf heb ik paar arabieren op mijn facebook maar ook blanke wilders mensen, ja volgens mij heeft elk volk wel een paar hitlersquote:Op maandag 10 november 2014 07:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Van mij mag je. Wellicht dat Herr Wilders ook wil meeposten in jouw topic
Ahzo, je staat normaliter niet zo vroeg op neem ik aan?quote:Op maandag 10 november 2014 06:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had me gisteren voorgenomen om te hardlopen, maar was daarvoor te lui. Dus ik wilde vanochtend even 10km hardlopen...
Zonder het weer te checken heb ik me lekker warm gekleed, in de veronderstelling dat het net zo koud als een paar dagen geleden zou zijn. NIET dus.
Het is nog geen tijd voor lange broek, t-shirt met lange mouwen en een thermo-shirt... Na een kilometer maar teruggelopen, want het was echt te warm.
Dan maar eerder naar m'n werk. Ga ik gewoon lekker eerder naar huis en kan ik vanavond weer een poging wagen...
Tussen 5.45u en 6.00uu.quote:Op maandag 10 november 2014 07:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ahzo, je staat normaliter niet zo vroeg op neem ik aan?
Misschien kwamen ze door deze postquote:Op maandag 10 november 2014 09:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goedemorgen.
Wat heeft jou eigenlijk naar het turkentopic gebracht?
Vrouwen van in de 30 nog bezig zijn topickapen en die dingenquote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverdomme nee zeg, die reeks is echt de anus van FOK. Eh. Geen idee. Maanden geleden al via dieet, toen jullie het topic gekaapt hadden. Sindsdien af en toe meegekeken.
Oh ik dacht sinds gisteravondquote:Op maandag 10 november 2014 09:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij postte deuce iets langer mee.
Ik zag dit topic voorbij komen in de Actieve Topics lijst, met Montelly als laatste poster. Helemaal overstuur kwam ik hier naartoe om te vragen waarom hij zijn vrinden in de GYM had verlaten.quote:Op maandag 10 november 2014 09:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goedemorgen.
Wat heeft jou eigenlijk naar het turkentopic gebracht?
Lurker.quote:Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien kwamen ze door deze post
[..]
Vrouwen van in de 30 nog bezig zijn topickapen en die dingen
quote:Op maandag 10 november 2014 10:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zag dit topic voorbij komen in de Actieve Topics lijst, met Montelly als laatste poster. Helemaal overstuur kwam ik hier naartoe om te vragen waarom hij zijn vrinden in de GYM had verlaten.
Toen ben ik blijven hangen.
Hahaha, zo herkenbaar. Gelukkig ken ik mijn grenzen wel en is standje 10mm toch echt het minimum.quote:Op maandag 10 november 2014 09:57 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb vanmiddag een gesprek, dus ik dacht 'laat ik m'n baard eens netjes trimmen.' Lekker voorzichtig uiteraard, maar op een gegeven moment vond ik het maar slordig worden. Dus ik zette de trimmer steeds een standje lager... Nu heb ik nog maar een veredelde stoppelbaard over. Was ik er maar van afgebleven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |