Het probleem is het m.i. dat bedrijven te vaak overeind worden gehouden door de overheid. Bedrijven die sociaal onmenselijk gedrag (gezien vanuit de maatschappij) vertonen kunnen gewoon grandioos afgestraft worden door het volk door die dienst/product niet meer af te nemen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
Bedrijven geven geen neuk om mensen of lange termijn alleen maar sales sales sales.
Thatcher qua politici.quote:Op maandag 10 november 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt
Geen politici of mensen van tv of zo?
Hij was idd echt baasquote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had altijd Lance wel als een idool, maar toen was ik nog jong en wist ik niet van z`n dopingshit natuurlijk
Was inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was idd echt baas
Ze willen hem weer kans geven he
Heeft geen nut man. Hij kwam toen een keer terug toen hij in hetzelfde team als Contador reedquote:Op maandag 10 november 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
http://m.wielerupdate.nl/wielernieuws/29551/
Thatcher was ook matties met Manson toch.quote:Op maandag 10 november 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gorbatsjov en Thatcher waren ook matties
Iddquote:Op maandag 10 november 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft geen nut man. Hij kwam toen een keer terug toen hij in hetzelfde team als Contador reed
Was een grote flop die Tour.
En verdet gaat alles goed ????quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
My dream is to be a successful musician.
Some people don’t believe in me, but maybe you will!
Although I’m only 17, music has really helped me get through some rough
times
Please give me a chance by checking out a video of mine!
If you love my videos, please subscribe(:
Thank you so much!<3 Katy Perry has an amazing voice! Her career is incredible!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |