One-Issue partij is alleen beetje jammer dat het op 1 ding sterke punten heeft maar voor de rest een beetje met alle winden meevaart.quote:
Ja ok maar gewoon voor Ancilla tochquote:Op maandag 10 november 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
One-Issue partij is alleen beetje jammer dat het op 1 ding sterke punten heeft maar voor de rest een beetje met alle winden meevaart.
Wat die Ancilla doet daar behalve promoten met d`r tieten zal niet bijster veel zijnquote:Op maandag 10 november 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok maar gewoon voor Ancilla toch
Politici liegen toch allemaal van Wilders tot Rutten tot Diederik.
Daarom beter geen overheid.quote:Op maandag 10 november 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok maar gewoon voor Ancilla toch
Politici liegen toch allemaal van Wilders tot Rutten tot Diederik.
Klopt ze weet ook echt niks van internet af en shitquote:Op maandag 10 november 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat die Ancilla doet daar behalve promoten met d`r tieten zal niet bijster veel zijn
Dat is het nu ook al als je zo gaat redeneren.quote:Op maandag 10 november 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan.
Gewoon recht van de sterksten?
Liever dat dan verplichte solidariteit.quote:Op maandag 10 november 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Vrijwillige solidariteit kan natuurlijk al snel omslaan in helemaal geen solidariteit meer denk ik.
Krijg je toch totale chaos man.quote:Op maandag 10 november 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is het nu ook al als je zo gaat redeneren.
Ideale vrije markt.![]()
Geen overheid
Geen verplichte roofbelastingen meer
Vrijwillige solidariteit ipv verplichte solidariteit
Wegen sowieso wel. Als ze financieel aantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
Niemand gaat vrijwillig wegen onderhouden of boeven vangen.
Gaat niet werken man je krijgt burgeroolog met gewapende milities die elkaar af gaan slachten.quote:Op maandag 10 november 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wegen sowieso wel. Als ze financieel aantrekkelijk zijn.
En jij zou niet vrijwillig betalen voor een politiewacht?
Het moet ook een geleidelijk proces zijn in plaats van het opeens wegvallen van de overheid, ik denk dat dat in stabiele west europa landen best mogelijk zou zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat niet werken man je krijgt burgeroolog met gewapende milities die elkaar af gaan slachten.
Zijn genoeg landen zonder regering of waar de regering onvoldoende grip heeft krijg je Nigeriaanse shizzle
Beckham en ronaldo.quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
Wie is jullie grote voorbeeld van bekende mensen
Vrije markt en verdere liberalisering ben ik met je eens maar teveel vrijheid is risico zie die kredietcrisis.quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het moet ook een geleidelijk proces zijn in plaats van het opeens wegvallen van de overheid, ik denk dat dat in stabiele west europa landen best mogelijk zou zijn.
Ik had altijd Lance wel als een idool, maar toen was ik nog jong en wist ik niet van z`n dopingshit natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
Wie is jullie grote voorbeeld van bekende mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |