Kijkend naar jouw andere topic ben je niet bepaald enthousiast over je nieuwe werk. Waarom heb je er voor gekozen om uitgerekend daar te gaan werken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef Kuvira het volgende:
Ik ben nu officieel 'Assistent Medewerker Fastfood'..Morgen eerste werkdag 17 tot 23
Enthousiast ben ik wel hoor haha, dat ik t meeste eten niet lekker vind, de naam assistent medewerker fastfood een beetje apart vind etc, betekend niet dat ik meteen niet enthousiast ben. Redenen: Ik heb geld nodig + iemand die daar werkt zei dat het team heel gezellig was enzo. Van het werk zelf weet ik nog niet veel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:40 schreef 1410 het volgende:
[..]
Kijkend naar jouw andere topic ben je niet bepaald enthousiast over je nieuwe werk. Waarom heb je er voor gekozen om uitgerekend daar te gaan werken?
Klopt, tijdelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:30 schreef Kuvira het volgende:
Las ik het nou goed, de milkshake banaan terug? Daar ga ik van genieten haha, heb die zo erg gemist!!
Jammer dat het tijdelijk is tho hahahquote:
Die schoenen zijn ook niet allesquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:02 schreef Kuvira het volgende:
Vanavond eerste werkdag en ik ga straks meteen even aan die manager vragen voor schoenen? K las dat McDonalds ook schoenen verkoopt waar je niet mee uitglijdt, wilde gister iets te hard achter die man aanlopen en lag bijna op de grond. ;p
Klopt, ze glijden ook nog wel maar veel minder dan mn Vans.. Had ze van iemand gepast en geprobeerd haha.quote:
Zullen dan denk ik wel genoeg aanmeldingen hebben? Zie geen reden waarom ze mensen zoeken zonder werkervaring.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:33 schreef dutch79 het volgende:
En nu ik nog een bijbaan bij de McDonald's 😓,
Ik kom maar niet aan een baan bij de Mac. Ik heb een nette Cv met werkervaring bij verschillende bedrijven. en ik ben 18jaar. Is het nou zo dat de Mac met opzet mensen zonder werkervaring of lijkt dat mij zo..
Wil echt graag aan een bijbaan bij de Mcdonalds komen. Iemand misschien tips? Regio rotterdam!
Oude of nieuwe systeem?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef Kuvira het volgende:
4 uur counter gestaan, was wel leuk. Woensdag en vrijdag weer een 17-23 en zondag een 13-17.
Hah zie, meisjes mogen bijna altijd counter staan of drive-through terwijl jongens al het zware beunhazenwerk op zich moeten nemen. Emancipatie mijn reet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef Kuvira het volgende:
4 uur counter gestaan, was wel leuk. Woensdag en vrijdag weer een 17-23 en zondag een 13-17.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hah zie, meisjes mogen bijna altijd counter staan of drive-through terwijl jongens al het zware beunhazenwerk op zich moeten nemen. Emancipatie mijn reet.
Kan je wel zo doen als meisje, maar het is wel zo. Heb nog nooit een vrouw hamburgers zien flippenquote:
Oh gebeurd bij ons vaak genoegquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan je wel zo doen als meisje, maar het is wel zo. Heb nog nooit een vrouw hamburgers zien flippen
Ik wéét dat het anders is. Genoeg heren bij ons aan de kassa en genoeg dames in de keuken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan je wel zo doen als meisje, maar het is wel zo. Heb nog nooit een vrouw hamburgers zien flippen
De keuken is niet harder werken dan de kassa , haha wat een lachertje (zegt de kassamiep zeker)quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wéét dat het anders is. Genoeg heren bij ons aan de kassa en genoeg dames in de keuken.
Daarbij is keuken echt niet per definitie harder werken dan aan de counter. Plus 'de heren in de keuken' krijgen het gezeik van gasten niet over zich heen en hoeven geen constante fakesmile op te zetten.
Eerst even naar feiten kijken voor je random rare dingen gaat roepen, meneer
Zegt de managerquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
De keuken is niet harder werken dan de kassa , haha wat een lachertje (zegt de kassamiep zeker)
ja jij zal wel fulltime bij de mc werkenquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zegt de manager![]()
En zeker weten, maar geeft niet, je zal wel jong zijn
Parttime naast mijn studie. Maar ik hoef mij niet te verklaren aan jou. Ik heb overal gestaan, dus ook keuken, ook batch, ook grill, ook friet, maar ook kassa. Ik weet dondersgoed dat de werkdruk bij drukte overal hetzelfde ligt. Is dat bij jouw restaurant niet het geval, ligt dat aan jou, je collega's of je managementquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja jij zal wel fulltime bij de mc werken
gaat niet om de werkddruk maar om de zwaartequote:Op dinsdag 1 september 2015 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Parttime naast mijn studie. Maar ik hoef mij niet te verklaren aan jou. Ik heb overal gestaan, dus ook keuken, ook batch, ook grill, ook friet, maar ook kassa. Ik weet dondersgoed dat de werkdruk bij drukte overal hetzelfde ligt. Is dat bij jouw restaurant niet het geval, ligt dat aan jou, je collega's of je management
Er is meer fysiek werk, ja. Maar mentaal wordt je aan de kassa juist meer uitgedaagd. De meeste heren die 'alleen maar keuken staan' weten bijvoorbeeld niet eens dat gasten over het algemeen retelastig kunnen zijn en dat je ondanks hun lastige gedrag ontzettend vriendelijk moet blijven. Het is maar net naar welk aspect je kijkt en welke je vergelijkt. Maar het totaal plaatje, daar zit geen verschil in, qua zwaarte van het soort werkquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gaat niet om de werkddruk maar om de zwaarte
ga mij niet vertellen dat achter een hete grill staan, en dozen hamburgers aanslepen niet zwaarder is dan knopjes indrukken bij de kassa
ik denk dat het voor zwakbegaafden wel mentaal uitdagend is jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er is meer fysiek werk, ja. Maar mentaal wordt je aan de kassa juist meer uitgedaagd. De meeste heren die 'alleen maar keuken staan' weten bijvoorbeeld niet eens dat gasten over het algemeen retelastig kunnen zijn en dat je ondanks hun lastige gedrag ontzettend vriendelijk moet blijven. Het is maar net naar welk aspect je kijkt en welke je vergelijkt. Maar het totaal plaatje, daar zit geen verschil in, qua zwaarte van het soort werk
Met jou valt geen fatsoenlijk woordje te wisselen of wel? Gelijk een persoonlijke aanval, gelijk komen met 'voor zwakbegaafden blabla'.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik denk dat het voor zwakbegaafden wel mentaal uitdagend is ja
Niet ervoor, wel erachter. ik zie al dat nederlands niet je sterkste punt isquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met jou valt geen fatsoenlijk woordje te wisselen of wel? Gelijk een persoonlijke aanval, gelijk komen met 'voor zwakbegaafden blabla'.
Heb jij zelf eigenlijk ooit wel eens kassa gestaan?
Ik zeg nergens 'ervoor' of 'erachter'.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet ervoor, wel erachter. ik zie al dat nederlands niet je sterkste punt is
ik werk niet eens meer bij de mc , hihihiquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg nergens 'ervoor' of 'erachter'.
En wederom een persoonlijke aanval. Ik kap met deze discussie, met mensen die direct op de persoon gaan ga ik niet in discussie. Als jij wil denken dat je het zwaarder hebt, dan moet je dat vooral denken, jochie
Wat kom je dan zeuren, als je er toch niet meer werkt?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik werk niet eens meer bij de mc , hihihi
ik kom hier alleen om te klessebessen
en dan ga jij meteen in de persoonlijke aanval
dat gaat nergens over dus
ik heb nog last van mijn nachtmerriesquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat kom je dan zeuren, als je er toch niet meer werkt?
Ach kindje. Succes daarmee. Ze hebben vast wel ergens een 'Ik heb nachtmerries' topic in R&Pquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik heb nog last van mijn nachtmerries
Ik werk zelf al vijf jaar bij McDonald's en de vraag was meer bedoelt zo van: als je het eigelijk niets vindt (al van te voren), waarom begin je daar dan?quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:46 schreef Iwanius het volgende:
Leuk dit.
Wil toch er dit aan toevoegen inzake een opmerking van iemand zoals 1410 die vroeg waarom iemand juist bij Mc Donalds gaat werken.
Simpel: Mc Donalds is als Amerikaans bedrijf uitstekend om je een basis te geven inzake hoe te opereren in de F&B industrie. Je leert namelijk theorie en praktijk tegelijkertijd en je leert het een beetje op de Amerikaanse manier i.c.m met je Hollandse eigenschappen. Dat maakt dat een hoop mensen die daar tijdelijk carrière maken op den duur een goed basis leggen om later eventueel zelfstandig verder te gaan in de horeca.
Dus de opmerking die sommigen ventileren als ze horen dat iemand bij Mc Donalds werkt: "Oh...hamburgers flippen" doet zij die er werken te kort, want het is veel meer dan dat! Maar dat kan je leken nooit wijsmaken die denken dat hun werk zoveel meer of beter is op den lange duur.
Denk je dat banen voor het oprapen liggenquote:Op zondag 6 september 2015 16:02 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik werk zelf al vijf jaar bij McDonald's en de vraag was meer bedoelt zo van: als je het eigelijk niets vindt (al van te voren), waarom begin je daar dan?
Bedrijfsleider van locatie in kwestie staat bekend om het intimideren van de werknemers. Verder is het gewoon geen baan voor een 22-jarige met een afgeronde opleiding.quote:Op maandag 4 april 2016 22:41 schreef Yannick567 het volgende:
Dat minderwaardige gedoe altijd... jammer.
Een 'baard' van 6-7 mm wordt niet toegestaan.
Niks is toegestaan inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Xetran het volgende:
[..]
Bedrijfsleider van locatie in kwestie staat bekend om het intimideren van de werknemers. Verder is het gewoon geen baan voor een 22-jarige met een afgeronde opleiding.
Wat dan wel? Helemaal niks?
Belachelijk als je kijkt naar hoe menig crewlid zijn/haar kapsel heeft onder die hoofddeksel die je moet dragen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |