Ik zou het nog even aankijken om te zien of ze met een waardige vervanger kunnen komen. (zoals met Frits van Houten toendertijd).quote:Op donderdag 13 november 2014 20:37 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Beste acteur van gtst, als Erik stopt met gtst stop ik ook![]()
Een GTST zonder Ludo is als een Sint zonder Piet.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik zou het nog even aankijken om te zien of ze met een waardige vervanger kunnen komen. (zoals met Frits van Houten toendertijd).
Laat hem nou alle problemen op kunnen lossen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:13 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Een GTST zonder Ludo is als een Sint zonder Piet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:40 schreef SAMBAM het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo stellig is dat Nick geen redenen heeft dit te doen. Zie hem nog zitten in de eetkamer tegenover de hele familie tijdens z'n laatste come back.. afgemaakt en uitgekotst. Wederzijds.
Hij deed alles altijd verkeerd in z'n aanpak... nu heeft hij er wat jaren op kunnen broeden. En pakt het voor de verandering eens goed aan.
Tevens hoog tijd dat hij in plaats van Maxime z'n echte frustratiebron eens zou aanpakken: de vader die hem altijd ontkende en schoffeerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef SAMBAM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:40 schreef SAMBAM het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo stellig is dat Nick geen redenen heeft dit te doen. Zie hem nog zitten in de eetkamer tegenover de hele familie tijdens z'n laatste come back.. afgemaakt en uitgekotst. Wederzijds.
Hij deed alles altijd verkeerd in z'n aanpak... nu heeft hij er wat jaren op kunnen broeden. En pakt het voor de verandering eens goed aan.
Tevens hoog tijd dat hij in plaats van Maxime z'n echte frustratiebron eens zou aanpakken: de vader die hem altijd ontkende en schoffeerde.Ik ben het met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Dat is hij al... de opa van Nola. Maar Erik en Caroline hebben vaste contracten, die gaan niet zomaar op deze leeftijd nog weg. Zelfs niet al worden ze behang zoals Jette en Bartho. De rekeningen moeten ook betaald worden en er is genoeg ruimte om er af en toe wat naast te doen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:13 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Een GTST zonder Ludo is als een Sint zonder Piet.
Het liefst hoop ik dat als Ludo er ooit uit gaat, dat hij samen met Janine Meerdijk verlaat vanwege een nieuwe woning en een flinke samenwerking van Sanders Inc. in het buitenland ofzo. Maar dan moet Ludo echt een opa zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:10 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:53 schreef GTFransST het volgende:
Ik moet zeggen dat ze het echt goed aanpakken. Hopelijk gaat de verhaallijn ook net zo geweldig verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze het echt goed aanpakken. Hopelijk gaat de verhaallijn ook net zo geweldig verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Veltman als opa Pietquote:Op donderdag 13 november 2014 22:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Laat hem nou alle problemen op kunnen lossen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Laat hem nou alle problemen op kunnen lossen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:53 schreef GTFransST het volgende:
Prachtige foto's van LucasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo mag hij jaren in de serie blijven (zonder tekst).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |