EttoGod.quote:
Texasquote:Op zondag 9 november 2014 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Welke Zuidelijke Amerikaanse staat scheidde zich in 1861 als LAATSTE af van de Unie t.t.v. de Amerikaanse Burgeroorlog (1861-1865)?
Vraag:
Welke Zuidelijke Amerikaanse staat scheidde zich in 1861 als LAATSTE af van de Unie t.t.v. de Amerikaanse Burgeroorlog (1861-1865)?
New-Mexico?quote:Op zondag 9 november 2014 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Vraag:
Ze komt je halen, mattie.quote:
Wel een staat, niet zuidelijk... bleef ook loyaal aan de Unie.quote:Op zondag 9 november 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
is kansas überhaupt een zuidelijke staat? Of überhaupt een staat?
Dit topic confronteert me keer op keer met mijn belabberde algemene kennis.quote:Op zondag 9 november 2014 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel een staat, niet zuidelijk... bleef ook loyaal aan de Unie.
Even denken hoorquote:Op zondag 9 november 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, je mag nu een vraag posten.
Herkenbaarquote:Op zondag 9 november 2014 23:27 schreef richolio het volgende:
Elke keer als ik weer op fok kijk is de vraag al beantwoordverdomme
Ottomanenquote:Op zondag 9 november 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat was de naam van de eerste Turkmeense stam die een rijk stichtte in Anatolië?
Anatolen?quote:Op zondag 9 november 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat was de naam van de eerste Turkmeense stam die een rijk stichtte in Anatolië?
Tennessee scheidde zich formeel pas op 8 juni af.quote:Op zondag 9 november 2014 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tennessee (7 mei 1861)
North Carolina (21 mei 1861)
Dit idd.quote:Op zondag 9 november 2014 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Post verdomme eens een voetbalvraag man
Je weet alleen iets over voetbal?quote:Op zondag 9 november 2014 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Post verdomme eens een voetbalvraag man
Vandalen.quote:Op zondag 9 november 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
En darten.quote:Op zondag 9 november 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet alleen iets over voetbal?Dan krijg je het hier slecht naar je zin
Nee niet weerquote:
Tuurlijk wel. Je mag zelf verzinnen wat. En het liefst zo divers mogelijkquote:Op zondag 9 november 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Geen historische vragen? Hehe. Ik kan ook wat anders verzinnen als dit te specifiek is.
quote:
Mag wel, alleen weten de meesten hier wss vrij weinig over die regio.quote:Op zondag 9 november 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Geen historische vragen? Hehe. Ik kan ook wat anders verzinnen als dit te specifiek is.
Turkmenen?quote:Op zondag 9 november 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Of als iedereen alleen kutantwoorden kan geven.
Grotendeels wat nu het moderne Turkije isquote:Op zondag 9 november 2014 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet niet eens waar anatolie ligt
Dit is goed. Al noemde EttovanBelgie wel eerst de Oghuzen waar de Seljoeken een tak van vormen. Wat nu?quote:
Geef maar aan Etto. Ik vroeg m'n paquote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is goed. Al noemde EttovanBelgie wel eerst de Oghuzen waar de Seljoeken een tak van vormen. Wat nu?
Dat is aan jouquote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is goed. Al noemde EttovanBelgie wel eerst de Oghuzen waar de Seljoeken een tak van vormen. Wat nu?
Zalallemaalwel wint.quote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is goed, punt gaat naar Etto.quote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geef maar aan Etto. Ik vroeg m'n pa
Gastquote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geef maar aan Etto. Ik vroeg m'n pa
Ja, en dus ook geen vervelia`s die domme antwoorden als Orang Oetan geven of lopen te huilen dat ze alleen maar dartvragen willen.quote:
Was fa2 joh.quote:Op zondag 9 november 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en dus ook geen vervelia`s die domme antwoorden als Orang Oetan geven of lopen te huilen dat ze alleen maar dartvragen willen.
Koning Willem Iquote:Op zondag 9 november 2014 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie was de eerste koning van Nederland?
Willem Iquote:Op zondag 9 november 2014 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Willem Iquote:Op zondag 9 november 2014 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dus omdat m'n pa een antwoord weet mag ik niet mee doen?quote:Op zondag 9 november 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en dus ook geen vervelia`s die domme antwoorden als Orang Oetan geven of lopen te huilen dat ze alleen maar dartvragen willen.
quote:Op zondag 9 november 2014 23:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Paxcon pls precies dezelfde tijd
Pax staat toch echt boven je.quote:Op zondag 9 november 2014 23:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Paxcon pls precies dezelfde tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |