abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146476756
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 17% gewijzigd door Mabawa. op 09-11-2014 20:46:53 ]
pi_146476935
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 20:40 schreef BlueEyes het volgende:
:o een peuter??

En E is voor mijn gevoel ook nog mini :@
Leugens zeg ik je! Leugens!! :{w
pi_146476954
Jup, beentjes opgetrokken, af em toe overstrekken, en lage "auorgh" huiltjes en gillen afgewisseld. Gelukkig duurde het niet zo heel lang en is hij net op J's schoot in slaap gevallen en nu weer in bed.

En kiek nou, wat een charmer met zijn lachstuipjes!
Kwak
pi_146477008
Ahh kijk 'm nou met z'n rimpelvingertjes! O+
pi_146477093
Ooh wat een minitje O+

(Ha! Dat mag ik zeggen met m'n dikke beer)
pi_146477117
Oh Kwak! Je hebt een mooie gebakken O+

Vlees en yoghurt staan hier eigenlijk nog niet op het menu :@ Ik vind vlees zo'n stap en een toetje eten we zelf nooit en ik denk dat hij al wel voldoende zuivel binnen krijgt met roomboter op brood en z'n flessen. Of is yoghurt ook nog ergens anders voor? Hij dronk vandaag wel voor het eerst uit een rietjesbeker. Tuitbekers snapt hij niet maar dit ging meteen goed :)
pi_146477143
Kwak O+ En wat een tof dekentje.
  † In Memoriam † zondag 9 november 2014 @ 20:54:03 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_146477261
wat een echt jongenskoppie kwakz0r O+
pi_146477379
Ja dat dekentje ben ik echt verliefd op O+ ( en t mannetje eronder ook :P ) het is van fresk, heb m bij jut en juul in leiden gekocht (had een cadeaubon en dit was een van de weinige betaalbare dingen daar :X maar zó leuk allemaal!!)
Kwak
  zondag 9 november 2014 @ 21:03:51 #10
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_146477647
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dat dekentje ben ik echt verliefd op O+ ( en t mannetje eronder ook :P ) het is van fresk, heb m bij jut en juul in leiden gekocht (had een cadeaubon en dit was een van de weinige betaalbare dingen daar :X maar zó leuk allemaal!!)
Die winkel mijdt ik liever, veel te leuke dingen daar.. O+

En mijn E. is niet mini :P
Mijn grote meis is al bijna 7.5 maand *;
En vlees is maar een klein stukje hoor, gepureerd met groente en bataat gaat dat heel aardig hier.. :)

En ze kriigt het ook niet elke dag hoor..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_146477839
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Zat dat vroeger in dat zijstraatje van de Haarlemmerstraat richting de Dirgos? Daar zat namelijk ook een tof kinderwinkeltje (waarvan ik de naam dus niet meer weet) maar die is weg zag ik laatst.
  zondag 9 november 2014 @ 21:29:57 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_146478743
Doh, wat een humpie, kwak O+
disclaimer
pi_146478828
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Zat dat vroeger in dat zijstraatje van de Haarlemmerstraat richting de Dirgos? Daar zat namelijk ook een tof kinderwinkeltje (waarvan ik de naam dus niet meer weet) maar die is weg zag ik laatst.
Hmmm nee, die ken ik niet. Dit zit aan de Nieuwe Rijn, het stukjr bij de Griek en Terpentijn (voorbij de Beschuitsteeg/sns bank/bakker Jacobs, richting de Hooigracht).

Zit op die hoek daar richting de Korevaarstraat/Breestraat nu ook een Franse bakker met lekker desembrood en fijn stokbrood enzo. O+

Mijn laatste rondje stad was alleen maar die hoek: kinderwinkel, gevukd speculaas bij bakker jacobs, stokbrood bij de fransman, thee en uitrusten bij Anne en Max, meergranen pavé kopen bij t Vlaams Broodhuys en weer naar huis toe. Moe dat ik was van die vier winkels en een uurtje theedrinken!

Maar ik O+ zo van Leiden. Mis t soms echt na drie jaar Den Haag...
Kwak
pi_146478830
Volgens mij wel Nikki! Toen ik daar om de hoek woonde zat daar idd een kinderwinkel, maar ja, toen had ik nog niets met kinderen :')

Kwak, wat lief O+

Hier is de koorts weg *O* Bij F ook *O*
pi_146478909
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hmmm nee, die ken ik niet. Dit zit aan de Nieuwe Rijn, het stukjr bij de Griek en Terpentijn (voorbij de Beschuitsteeg/sns bank/bakker Jacobs, richting de Hooigracht).

Zit op die hoek daar richting de Korevaarstraat/Breestraat nu ook een Franse bakker met lekker desembrood en fijn stokbrood enzo. O+

Mijn laatste rondje stad was alleen maar die hoek: kinderwinkel, gevukd speculaas bij bakker jacobs, stokbrood bij de fransman, thee en uitrusten bij Anne en Max, pavé kooen bij t Vlaams Broodhuys en weer naar huis toe. Moe dat ik was van die vier winkels en een uurtje theedrinken!

Maar ik O+ zo van Leiden. Mis t soms echt na drie jaar Den Haag...
O+ Welk frans bakkertje bedoel jij dan? Er zit er 1e net na de brug, in de straat van Anne&Max maar ik dacht dat die pas net open was :?

Gelukkig is het maar 10 min treinen toch ;)
pi_146479029
Die baby in de OP moet wel gefotosjopt zijn toch?? :o
pi_146479140
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:33 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

O+ Welk frans bakkertje bedoel jij dan? Er zit er 1e net na de brug, in de straat van Anne&Max maar ik dacht dat die pas net open was :?

Gelukkig is het maar 10 min treinen toch ;)
Ja die, die is net open! (Ben er een week of twee voor de bevalling geweest). Ik had een broodcraving dus ben alle bakkers afgeweest in die hoek :')

Ja het is dichtbij, maar merk dat ik er weinig meer kom. In t centrum van DH kom ik ook weinig overigens, we zitten toch wat aan de rand en ik werk in een buitenwijk dus kom vaker in Rijswijk in de Bogaard...
Kwak
pi_146479574
Wij waren er afgelopen zaterdag, koffie & quiches gegeten aan het tafeltje er voor O+ Zijn ze al langer open dan ik dacht! :)
pi_146479811
Ik heb even op de webshop geklikt. Ik denk dat het wel die winkel is, maar dat ze inderdaad verhuisd zijn. Het was toen een heel klein winkeltje, nu ziet het er wat groter uit. En nog even tof. O+

Amsel die baby in de OP was me nog niet opgevallen. Ik ben alleen bang dat ie niet geshopt is. :X
pi_146480601
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef Fazzoletti het volgende:

Hier is de koorts weg *O* Bij F ook *O*
Gelukkig. Hier ben ik ineens ook de pineut. Kom aan het eind van de middag thuis en begin toch te rillen, kon amper op mijn benen staan. Koorts en voel me alsof geraakt door een vrachtwagen. I heeft nergens last van, thank God.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146480863
Buh rot Franny, goed uitzieken voordat de schoolbacterieën je nog zieker maken :*

Hier heb ik de diarreechachacha. Bijzonder ironisch als je net een spuitluier van je dochter staat te verschonen en je je man moet roepen dat hij NU moet komen omdat je zelf anders het toilet niet meer haalt :') .
pi_146480890
Kwak, je mannetje O+
pi_146480912
Sterkte voor de zieke mama's :*
Kwak
  zondag 9 november 2014 @ 22:16:48 #24
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_146481079
Beterschap allen te saam .. :*

Hier is moppie uit logeren, dus het is stil in huis.. :{

Ik ga maar een oogje toedoen, morgen om 07:00 uur gaat de wekker weer!
Bohhhh :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_146481219
Razz en Franny beterschap. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')