Hij is nogal snel afgeleidquote:Op maandag 10 november 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moet er een dooky voor als ze slapen? Ik kan zelf niet zeggen dat ik er behoefte aan heb iig
Dat is waar....ik voel me soms al een kluizenaar, wij vonden het ideaal dat we zo toch lekker met vrienden kunnen afspreken. Pfffff, al die keuzes en denken wat nou het beste voor hem is. Maar goed, dat hoef ik hier niet te vertellen.quote:Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou me door één keer echt niet tegen laten houden om het nog eens zo te doen. Wat je zegt, misschien had hij last van tandjes en was hij anders ook aan het spoken geweest.
Dookies ben ik zelf geen fan van omdat het zo afschermt. Vooral in de zomer wordt het stuk wagen onder de kap dan een soort broedoven.
Wij nemen kuiken gewoon overal mee naar toe (mits geschikt voor kinderen natuurlijk) of we geven er een draai aan zodat het kan. En het is natuurlijk een kip-ei discussie, want of kuiken nou zo makkelijk is omdat hij overal mee naartoe gaat, of dat hij overal mee naartoe kan omdat hij zo makkelijk is... als je het nooit doet, geef je hem ook niet de kans het te leren.quote:Op maandag 10 november 2014 10:32 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is waar....ik voel me soms al een kluizenaar, wij vonden het ideaal dat we zo toch lekker met vrienden kunnen afspreken. Pfffff, al die keuzes en denken wat nou het beste voor hem is. Maar goed, dat hoef ik hier niet te vertellen.
Het slapen daar ging gewoon heel goed, het was meer de onderbreking van slaap geloof ik...quote:Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij nemen kuiken gewoon overal mee naar toe (mits geschikt voor kinderen natuurlijk) of we geven er een draai aan zodat het kan. En het is natuurlijk een kip-ei discussie, want of kuiken nou zo makkelijk is omdat hij overal mee naartoe gaat, of dat hij overal mee naartoe kan omdat hij zo makkelijk is... als je het nooit doet, geef je hem ook niet de kans het te leren.
(En nu ben ik benieuwd hoeveel mensen hier over gaan struikelenzal ik vast koffie klaar zetten?)
Mag ik +1 doen ipv struikelen?quote:Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij nemen kuiken gewoon overal mee naar toe (mits geschikt voor kinderen natuurlijk) of we geven er een draai aan zodat het kan. En het is natuurlijk een kip-ei discussie, want of kuiken nou zo makkelijk is omdat hij overal mee naartoe gaat, of dat hij overal mee naartoe kan omdat hij zo makkelijk is... als je het nooit doet, geef je hem ook niet de kans het te leren.
(En nu ben ik benieuwd hoeveel mensen hier over gaan struikelenzal ik vast koffie klaar zetten?)
+2quote:Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij nemen S vanaf het begin af aan ook overal mee naar toe. Gaat altijd goed.quote:Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Verzin ff wat anders danquote:Op maandag 10 november 2014 10:49 schreef Burdie het volgende:
Jullie weten wel een potentiële maandagochtendrel vakkundig de kop in te drukken he.
Ik zat daar laatst nog over te twijfelen, maar pannenkoeken kunnen in principe dus gewoon al? Ik weet dat ei idd mag, maar twijfelde over de melk.quote:Op maandag 10 november 2014 11:01 schreef Burdie het volgende:
Uit etenwe zijn zaterdag nog bij een pannenkoekenrestaurant geweest. Waar kuiken uiteraard pasta at, want pannenkoeken zijn maar meh
.
Wij eten graag hier: http://www.dubbel-op.nl/quote:Op maandag 10 november 2014 11:12 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst nog over te twijfelen, maar pannenkoeken kunnen in principe dus gewoon al? Ik weet dat ei idd mag, maar twijfelde over de melk.
Maar dat lijkt me idd ook wel eens leuk! We hebben laatst op terugreis van onze vakantie bij de Ikea gegeten met meneer en hij vond het zo interessant daar
Hey dat is vlakbijquote:Op maandag 10 november 2014 11:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij eten graag hier: http://www.dubbel-op.nl/
Daar kan je in de buurt ook heerlijk wandelen, dus eerst lekker wandelen en daarna bunkeren.
Ik snap idd niet dat mensen de wagen er helemaal mee afsluitenquote:Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef Burdie het volgende:
Dookies ben ik zelf geen fan van omdat het zo afschermt. Vooral in de zomer wordt het stuk wagen onder de kap dan een soort broedoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |