abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2014 @ 10:25:06 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_146491855
En even een hele grote *O* voor Geppie!
disclaimer
  maandag 10 november 2014 @ 10:25:32 #52
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146491862
Even een vraag; kan reflux ook pas na een paar weken zorgen voor pijn bij een baby? Er wordt me hier toch gespuugd en gehuild momenteel :{
pi_146491979
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moet er een dooky voor als ze slapen? Ik kan zelf niet zeggen dat ik er behoefte aan heb iig :D
Hij is nogal snel afgeleid :) Hij houdt ALLES in de gaten. Ik moet eerlijk bekennen dat we het al lang niet meer hebben uitgeprobeerd, maar zonder dooky sliep hij niet in de wagen en het hield de zon van zijn gezicht in de zomer.
pi_146492011
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zou me door één keer echt niet tegen laten houden om het nog eens zo te doen. Wat je zegt, misschien had hij last van tandjes en was hij anders ook aan het spoken geweest.

Dookies ben ik zelf geen fan van omdat het zo afschermt. Vooral in de zomer wordt het stuk wagen onder de kap dan een soort broedoven.
Dat is waar....ik voel me soms al een kluizenaar, wij vonden het ideaal dat we zo toch lekker met vrienden kunnen afspreken. Pfffff, al die keuzes en denken wat nou het beste voor hem is. Maar goed, dat hoef ik hier niet te vertellen.
  maandag 10 november 2014 @ 10:36:16 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146492076
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:32 schreef exode het volgende:

[..]

Dat is waar....ik voel me soms al een kluizenaar, wij vonden het ideaal dat we zo toch lekker met vrienden kunnen afspreken. Pfffff, al die keuzes en denken wat nou het beste voor hem is. Maar goed, dat hoef ik hier niet te vertellen.
Wij nemen kuiken gewoon overal mee naar toe (mits geschikt voor kinderen natuurlijk) of we geven er een draai aan zodat het kan. En het is natuurlijk een kip-ei discussie, want of kuiken nou zo makkelijk is omdat hij overal mee naartoe gaat, of dat hij overal mee naartoe kan omdat hij zo makkelijk is... als je het nooit doet, geef je hem ook niet de kans het te leren.

(En nu ben ik benieuwd hoeveel mensen hier over gaan struikelen :Y) zal ik vast koffie klaar zetten?)
KuikenGuppy
pi_146492155
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij nemen kuiken gewoon overal mee naar toe (mits geschikt voor kinderen natuurlijk) of we geven er een draai aan zodat het kan. En het is natuurlijk een kip-ei discussie, want of kuiken nou zo makkelijk is omdat hij overal mee naartoe gaat, of dat hij overal mee naartoe kan omdat hij zo makkelijk is... als je het nooit doet, geef je hem ook niet de kans het te leren.

(En nu ben ik benieuwd hoeveel mensen hier over gaan struikelen :Y) zal ik vast koffie klaar zetten?)
Het slapen daar ging gewoon heel goed, het was meer de onderbreking van slaap geloof ik...

Wij krijgen ook van iedereen te horen dat we zo relaxt en makkelijk met hem zijn. Geen moederkloek die constant op hem zitten bij wijze van spreken. Ook met oppassen etc, hij vindt alles goed. Het is net zijn andere moeder: is niet snel onder de indruk en kijkt de kat uit de boom. Ik ben ervan overtuigt dat het deels door ons komt en deels door zijn karakter.

Ik heb zelf ook in de instelling: als je het niet probeert, weet je het niet. En we hebben uiteraard de afspraak: als het niet gaat, gaan we meteen naar huis. Hij gaat voor....
pi_146492251
quote:

[..]

Mag ik +1 doen ipv struikelen? ;)
  maandag 10 november 2014 @ 10:46:59 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_146492307
quote:

[..]

+2 :D c_/
disclaimer
  maandag 10 november 2014 @ 10:49:30 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146492376
Jullie weten wel een potentiële maandagochtendrel vakkundig de kop in te drukken he :{w.
KuikenGuppy
pi_146492429
Ik zie hier ook geen reden in om te rellen. :D .

Hmm, ik baal ervan. Net als Soesa schrijft, is mijn vrije dag in de week, de maandag, belangrijk voor me om te genieten van I. Maar in plaats daarvan lig ik in bed en is mijn vriend met haar op stap.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 10 november 2014 @ 10:53:23 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146492457
Vader-dochterdagje O+.
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt hoor Franny, beterschap :*.
KuikenGuppy
pi_146492505
quote:

[..]

Wij nemen S vanaf het begin af aan ook overal mee naar toe. Gaat altijd goed.
Ze slaapt gelukkig overal :z
En als ze niet slaapt dan speelt ze wat of zit ze bij iemand op schoot.
pi_146492518
Ze zijn wel heel leuk samen, ja. Ze heeft echt zoveel pret met hem.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146492536
quote:
12s.gif Op maandag 10 november 2014 10:49 schreef Burdie het volgende:
Jullie weten wel een potentiële maandagochtendrel vakkundig de kop in te drukken he :{w.
Verzin ff wat anders dan :')
pi_146492602
Beterschap Franny!

En fijn van de goede nacht Geppie *O*
pi_146492606
Wij gaan nooit ergens heen :') Vrienden komen meestal naar ons (was ook al zo voor Stip ;)) en uit eten doen we sporadisch... Als we naar onze ouders gaan kan hij daar gewoon blijven slapen als het nodig is, want ze hebben allebei een ledikantje staan en dat gaat altijd prima.

Kan helaas dus niet meerellen, maar vanwege andere redenen :P
  maandag 10 november 2014 @ 11:01:52 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146492645
Uit eten O+ we zijn zaterdag nog bij een pannenkoekenrestaurant geweest. Waar kuiken uiteraard pasta at, want pannenkoeken zijn maar meh :').
KuikenGuppy
pi_146492781
Wat fijn, de goede nacht voor Geppie!

Tweede deel van onze nacht was ook prima, en J is vandaag overdag nog vrij, dus we staan net pas op :) Nog lekker chill 2 afleveringen Downton Abbey gekeken O+

Wij zijn nog weinig op pad geweest, maar hopen dat wel weer te gaan doen, met schildpad! We gaan vanzelf merken wat hij wel/niet tof vindt (en ik ben wel van de makkelijk-door-meenemen-afdeling geloof ik :))
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146492849
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:01 schreef Burdie het volgende:
Uit eten O+ we zijn zaterdag nog bij een pannenkoekenrestaurant geweest. Waar kuiken uiteraard pasta at, want pannenkoeken zijn maar meh :').
Ik zat daar laatst nog over te twijfelen, maar pannenkoeken kunnen in principe dus gewoon al? Ik weet dat ei idd mag, maar twijfelde over de melk.

Maar dat lijkt me idd ook wel eens leuk! We hebben laatst op terugreis van onze vakantie bij de Ikea gegeten met meneer en hij vond het zo interessant daar O+
  maandag 10 november 2014 @ 11:16:11 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146492913
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:12 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik zat daar laatst nog over te twijfelen, maar pannenkoeken kunnen in principe dus gewoon al? Ik weet dat ei idd mag, maar twijfelde over de melk.

Maar dat lijkt me idd ook wel eens leuk! We hebben laatst op terugreis van onze vakantie bij de Ikea gegeten met meneer en hij vond het zo interessant daar O+
Wij eten graag hier: http://www.dubbel-op.nl/
Daar kan je in de buurt ook heerlijk wandelen, dus eerst lekker wandelen en daarna bunkeren :9.
KuikenGuppy
pi_146492959
Oei beterschap zieke mama's!
Krampjes zijn waardeloos. Die van ons heeft het nu ook vaker heb ik het idee. Hebben jullie ook dat je na of tijdens de voeding het hoort borrelen in de buik van je baby?

Vannacht was waardeloos. Nu 3 nachten heeft man geen flesje gegeven op mijn verzoek. Ik lek dan nauwelijks, dus ook wel fijn. Maar hij blijft nu telkens klaarwakker na de borst pff. Op mijn buik erna wil soms helpen maar ben dus tijden bezig zo. Toch maar flesje vanavond. Hij poepte ook het aankleedkussen vol en plaste het rond. Die van ons heeft trouwens bijna altijd iets van poep in zijn luier...

Hij is ineens nu met 4 weken en 2 dagen veel meer wakker, ook overdag, maar wel gapen... Tijd om overdag in zijn kamer te leggen voor de rust, nee toch? Nu nog beneden in reiswieg, heel soms box. Oh en lachen is ineens aan de orde, vorige week al wat, nu duidelijk! :D
pi_146493118
Pas bij een Italiaans restaurant met hem gaan lucnhen. Eigen boterham mee, drinken mee. Geweldig, hele verhalen hield ie in zijn kinderstoel. Speelgoed vloog af en toe door de ruimte maar ja dat gebeurt thuis ook als hij aan tafel zit.

Leuk om te lezen hoe andere mama's (en papa's) het doen, geeft me toch een wat minder schuldgevoel over zaterdag. :@
pi_146493127
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij eten graag hier: http://www.dubbel-op.nl/
Daar kan je in de buurt ook heerlijk wandelen, dus eerst lekker wandelen en daarna bunkeren :9.
Hey dat is vlakbij :D goede tip!
  maandag 10 november 2014 @ 11:31:00 #74
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146493254
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef Burdie het volgende:
Dookies ben ik zelf geen fan van omdat het zo afschermt. Vooral in de zomer wordt het stuk wagen onder de kap dan een soort broedoven.
Ik snap idd niet dat mensen de wagen er helemaal mee afsluiten :D
Wij gebruiken het meer als een afdakje idee. Geen zon op het kind wel frisse lucht. O+

Ik kies er altijd heel bewust voor om de kinderen mee te nemen als dat kan.
En baby's gaan een stuk makkelijker mee dan grote (zeker in de doek) ;)
Zaterdag nog een housewarming feestje gehad en R. was ook mee.
Heeft daar lekker bij mij in de doek geslapen en toen hij dat zat was is Pax lekker buiten met hem in de tula gaan wandelen *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146493257
fijn dat je een goede nacht had Geppie!

wij gaan vandaag voor t eerst op avontuur: met de bus naar het consultatiebureau voor de hoortest. In de stad, dus misschien pikken we nog een rondje marks en spencers mee... ik vind t vet spannend. ben van plan hem te voeden vlak voor we weggaan, maar misschien raakt ie bij t cb wel overstuur ofzo en moet ik m voor t eerst wildvoeden... heb geen probleem met mn tiet te voorschijn halen in t openbaar, maar t lukt me gewoon nog niet zo goed zonder honderd kussens om me heen enzo :@

hij slaapt nu lief in de doek, denk dat hij zo wel wakker wordt voor eten, dan kan hij nog net een rondje tukken voor we weggaan...

(baby slaapt hier vanaf dag 1 in zijn wiegje, hij ligt uberhaupt nooit in de box, want wakker vindt hij dat niet leuk, en slapen wil ik graag dat hij in zijn wiegje blijft doen, of wanneer overstuur in de doek)
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')