abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2014 @ 17:24:08 #226
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_146713893
edit:laat maar
pi_146713895
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef tfors het volgende:
Toelichting: Ik kreeg gewoon het gevoel dat sommigen hier Rusland als de good guys zagen, en dat zou ook niet zo heel vreemd zijn als je gelooft dat UA een verkeersvliegtuig moedwillig uit de lucht schiet, maar blijkbaar heb ik het mis. Blijkbaar voelen wel veel mensen hier zich aangesproken.
Er zijn hier een paar die niet alles aannemen dat er op het nieuws verteld wordt, die dan meteen als Poetin lovers worden aangeduid.

Bijvoorbeeld, het zal niet de eerste keer zijn dat het leger van Oekraïne een vliegtuig per ongeluk uit de lucht schiet, zie Siberia Airlines Flight 1812:

http://www.independent.co(...)in-2001-9615560.html

Het is dus niet zo heel gek om duidelijkheid te willen en niet op voorhand te oordelen over alles.
pi_146713915
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef tfors het volgende:
Nederland is leider van het onderzoek, dat willen ze heel gedegen en nauwkeurig doen, dat kost tijd en in 2016 komen ze met conclusies.

In de tussentijd lijkt me de kans dat de rebellen per ongeluk een Buk hebben afgeschoten veruit de meest waarschijnlijke conclusie. De kans dat we in de Matrix leven (zie film the Matrix voor de jongeren onder ons) is bijna net zo groot dat UA het neerschoot met een gevechtsvliegtuig: De geloofwaardigheid van Russisch nieuws is namelijk niet zo heel groot als je alles meeneemt (persvrijheid index bijna onderaan het lijst van de wereld, Putin zegt eerst geen Russen op de Krim, dan weer wel, enz).
Ik denk inderdaad dat Rutte het over de verkiezingen gaat tillen :)

Maak die overduidelijke sattelietbeelden die er zijn gewoon openbaar, hoe moeilijk is dat? Tenzij het Westen er een belang bij heeft de onzekerheid te melken?

Good vs. bad, dat werkt zo niet, maar ik begrijp oprecht niet dat mensen het nog pikken om zo belazerd en bespeeld te worden.
so long and thanks for all the fish
pi_146713927
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef tfors het volgende:
laat maar
Je zag zelf op tijd in dat je post niet erg overtuigend was?
  zondag 16 november 2014 @ 17:26:17 #230
369021 tfors
pi_146713949
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:25 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je zag zelf op tijd in dat je post niet erg overtuigend was?
ja, krijg je alleen maar welles nietes gezeik van
pi_146713981
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:26 schreef tfors het volgende:

[..]

ja, krijg je alleen maar welles nietes gezeik van
Dat was toch ook de bedoeling van je orginele zondagmiddag post?
pi_146714002
Zullen we dan maar weer ontopic gaan, over het Russisch elftal en dat Putin Vodka zuipt?

- of is dat ook weer arrogant, deelnemer?
  zondag 16 november 2014 @ 17:30:24 #233
369021 tfors
pi_146714076
Zeker niet, vond het alleen wel voer voor gedachten om te zien dat in Rusland 80% zo denkt en in NL waarschijnlijk 80% precies het omgekeerde. En ja, ik heb veel meer vertrouwen in wat de gemiddelde Nederlander voor informatie krijgt dan de gemiddelde Rus, maar goed, misschien ben ik wel naïef, je kunt ook zeggen dat ik en de gemiddelde Nederlander andere waarden er op na houden dan de gemiddelde Rus en vandaar meer vatbaar zijn voor het één of het ander. Uiteindelijk denk ik dat democratie zal overwinnen, de tijd zal het leren.
pi_146714080
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:27 schreef crashbangboom het volgende:
Zullen we dan maar weer ontopic gaan, over het Russisch elftal en dat Putin Vodka zuipt?
Ik drink dadelijk ook een vodka als de wedstrijd begint (bij het bier natuurlijk).

Ik zal niet nog maar eens aanhalen dat ik twee weken terug met mensen heb gesproken die het Joodse geloof aanhangen die zeggen dat er veel mensen uit de Oekraïne zijn gegaan omdat ze daar zichzelf moesten registreren en werden bedreigd?
pi_146714148
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef tfors het volgende:
Zeker niet, vond het alleen wel voer voor gedachten om te zien dat in Rusland 80% zo denkt en in NL waarschijnlijk 80% precies het omgekeerde. En ja, ik heb veel meer vertrouwen in wat de gemiddelde Nederlander voor informatie krijgt dan de gemiddelde Rus, maar goed, misschien ben ik wel naïef, je kunt ook zeggen dat ik en de gemiddelde Nederlander andere waarden er op na houden dan de gemiddelde Rus en vandaar meer vatbaar zijn voor het één of het ander. Uiteindelijk denk ik dat democratie zal overwinnen, de tijd zal het leren.
nogmaals, welke informatie heeft de gemiddelde Nederlander dan gekregen, anders dat het onderzoek wel over de verkiezingen getild wordt om moverende redenen?

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat Rutte het over de verkiezingen gaat tillen :)

Maak die overduidelijke sattelietbeelden die er zijn gewoon openbaar, hoe moeilijk is dat? Tenzij het Westen er een belang bij heeft de onzekerheid te melken?

Good vs. bad, dat werkt zo niet, maar ik begrijp oprecht niet dat mensen het nog pikken om zo belazerd en bespeeld te worden.
Maak het openbaar, hoe moeilijk is dat in een democratie waar niet gespind wordt?

Elke authoriteit in het Westen roept dat ze sluitend bewijs hebben voor vanalles, niemand laat wat zien. En dat in een tijd dat alles wat ik doe en zeg geregistreerd wordt, en elk plekje van de aarde in het kader van "veiligheid" gemonitord wordt door de grote machten (en zeker Ukraine).
pi_146714188
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef tfors het volgende:
Zoals in Irak, Afghanistan en Libië zeker? '

Jij snapt toch ook wel dat door het invallen van (bepaalde) NAVO landen in gebieden een precedent is geschapen m.b.t. internationaal recht etc.?

Dat diezelfde landen nu schande spreken van een mogelijke inval van Rusland vindt jij niet een beetje hypocriet?
pi_146714193
Holy shit :') Wat een propaganda oorlog tegen Rusland is hier gaande :r

Rusland Über allesch
  zondag 16 november 2014 @ 17:43:06 #238
369021 tfors
pi_146714502
De Duitse veiligheidsdienst heeft al hun onderzoek openbaar gemaakt, waarin ze de rebellen als dader aanwijzen.

Dat argument over Libië etc, nogmaals, de situatie was daar HEEEEEEEELLL anders, zo veel anders dat je niet kunt spreken van precedent scheppen. Dat heeft een andere poster een tijdje geleden heel goed uitgelegd, noem me lui maar ik heb nu geen zin om dat weer terug op te zoeken.
pi_146714525
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef tfors het volgende:
De Duitse veiligheidsdienst heeft al hun onderzoek openbaar gemaakt, waarin ze de rebellen als dader aanwijzen.

Mooi, waar kunnen we het bewijs inzien?
pi_146714538
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef tfors het volgende:

Dat argument over Libië etc, nogmaals, de situatie was daar HEEEEEEEELLL anders, zo veel anders dat je niet kunt spreken van precedent scheppen. Dat heeft een andere poster een tijdje geleden heel goed uitgelegd, noem me lui maar ik heb nu geen zin om dat weer terug op te zoeken.
Nee, daar is later op terug gekomen.

Ga je nu in op de andere posts of bevallen die je niet?
  zondag 16 november 2014 @ 17:44:48 #241
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_146714552
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef vigen98 het volgende:
Holy shit :') Wat een propaganda oorlog tegen Rusland is hier gaande :r

Rusland Über allesch
De pro-russen gooien (net als Rusland zelf) hun eigen glazen in, door zichzelf te overschreeuwen.
The view from nowhere.
  zondag 16 november 2014 @ 17:44:50 #242
369021 tfors
pi_146714553
Maar de conclusie was zo'n beetje, de navo is heel terughoudend geweest in bijna alle conflicten waar zed bij betrokken waren.. IN Ukraine was Rusland er vanaf het begin bij, die bezettingen van gemeentehizen etc waren juist vaak door de greone mannetjes gestuurd door Rusland.
pi_146714562
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Smack10 op 16-11-2014 17:46:01 ]
pi_146714585
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef tfors het volgende:
Toelichting: Ik kreeg gewoon het gevoel dat sommigen hier Rusland als de good guys zagen, en dat zou ook niet zo heel vreemd zijn als je gelooft dat UA een verkeersvliegtuig moedwillig uit de lucht schiet, maar blijkbaar heb ik het mis. Blijkbaar voelen wel veel mensen hier zich aangesproken.
Er zijn hier een paar die niet alles aannemen dat er op het nieuws verteld wordt, die dan meteen als Poetin lovers worden aangeduid.

Bijvoorbeeld, het zal niet de eerste keer zijn dat het leger van Oekraïne een vliegtuig per ongeluk uit de lucht schiet, zie Siberia Airlines Flight 1812:

Het is dus niet zo heel gek om duidelijkheid te willen en niet op voorhand te oordelen over alles.
  zondag 16 november 2014 @ 17:46:09 #245
369021 tfors
pi_146714596
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee, daar is later op terug gekomen.

Ga je nu in op de andere posts of bevallen die je niet?
welke andere posts, ik ben volgens mij op alle posts ingegaan.
pi_146714616
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:45 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En is overtuigend omonstootbaar bewijs, he. Alleen laten 'we' dat niet zien. Waarom niet vraagt niemand.
pi_146714635
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:46 schreef tfors het volgende:

[..]

welke andere posts, ik ben volgens mij op alle posts ingegaan.
Heb je een balk in je oog? Of is het een buk?
pi_146714680
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef Smack10 het volgende:

Dat diezelfde landen nu schande spreken van een mogelijke inval van Rusland vindt jij niet een beetje hypocriet?
Leven dit soort naïviteit nog steeds? Dacht dat ik en deelnemer het er een paar maanden geleden al uitgestoten hadden.
pi_146714698
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:44 schreef tfors het volgende:
Maar de conclusie was zo'n beetje, de navo is heel terughoudend geweest in bijna alle conflicten waar zed bij betrokken waren.. IN Ukraine was Rusland er vanaf het begin bij, die bezettingen van gemeentehizen etc waren juist vaak door de greone mannetjes gestuurd door Rusland.
En wat vindt je van de odessa massacre, waar extreem rechtse personen een gebouw in de brand zetten en de uitgangen blokkeren?

http://en.wikipedia.org/wiki/2_May_2014_Odessa_clashes

Laat me raden, van deze slachting heb je niet gehoord?
  zondag 16 november 2014 @ 17:50:53 #250
369021 tfors
pi_146714749
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En wat vindt je van de odessa massacre, waar extreem rechtse personen een gebouw in de brand zetten en de uitgangen blokkeren?

http://en.wikipedia.org/wiki/2_May_2014_Odessa_clashes

Laat me raden, van deze slachting heb je niet gehoord?
wel van gehoord, wil jij de navo daarvan de schuld geven of zo? ik snap je argument niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')