Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Nee.quote:Op zondag 9 november 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn TT, Pakjesboot 13, was echt vele malen beter.
Ik post een gifje voor de eerste keer en jij zegt dat 1x wel genoeg is.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik post een gifje voor de eerste keer en jij zegt dat 1x wel genoeg is.
Maar ik ben hier achterlijk.![]()
![]()
Echt achterlijk dus.quote:
Je hebt het tegen tompsv.quote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik post een gifje voor de eerste keer en jij zegt dat 1x wel genoeg is.
Maar ik ben hier achterlijk.![]()
![]()
Dat is een ander gifje, dom varken.quote:
Mad Rene?quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het tegen tompsv.
Die debiel heeft nog nooit wat zinnigs gezegd.
[..]
Dat is een ander gifje, dom varken.
Ja Liesveld is al verkrachtquote:Op zondag 9 november 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Goed sfeertje hier, gaan we nog rellen of wat?
Ja, dus?quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is een ander gifje.
Tering wat ben jij zwakbegaafd.
Wat voor fout? 1x Frank de Boer die juicht lijkt me genoegquote:Op zondag 9 november 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef nou gewoon je fout toe en ga verder, nu zet je jezelf alleen maar meer voor lul.
Daar moet je sowieso niet mee gezien willen worden.quote:Op zondag 9 november 2014 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Daar kun je als ajacied dus helemaal niet mee gezien worden.
Zo'n 2 jaar terug al.quote:Op zondag 9 november 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie je Ziggo al opgezegd?
heb jij al je ABN Amro rekening opgezegd? en je TDK cassetebandjes de deur uit gedaan?quote:Op zondag 9 november 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie je Ziggo al opgezegd?
Guidetti is viesdikquote:Op zondag 9 november 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord had Guidetti voor 2 miljoen op kunnen halen.
Ik zat bij Fortis, dat is nu ABN.quote:Op zondag 9 november 2014 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb jij al je ABN Amro rekening opgezegd? en je TDK cassetebandjes de deur uit gedaan?
Hij is gezellig dik, en hij schiet ze er aan de lopende band in bij Sjeltic.quote:
kunnen ze beter ter Vrede in de spits zetten die kost minder en scoort ook 15-20 competitie doelpunten voor Feyenoordquote:Op zondag 9 november 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord had Guidetti voor 2 miljoen op kunnen halen.
Als Kazim 15 of meer doelpunten maakt neem ik een jaar lang een Tijl Beckand UIquote:
Zeggen ze in Amsterdam Sjeltic?? Dat sjal best danquote:Op zondag 9 november 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is gezellig dik, en hij schiet ze er aan de lopende band in bij Sjeltic.
quote:Op zondag 9 november 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Kazim 15 of meer doelpunten maakt neem ik een jaar lang een Tijl Beckand UI
Als dat niet zo is neemt Caland een jaar lang een Giel Beelen UI.
Dat doet me een beetje aan jou denken, toen je haxball speelde terwijl je pijn aan je duim had.quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef alors het volgende:
Kongolo blijft gewoon vol de duels ingaan ondanks de pijn
in het begin was iedereen nog lovend over Dordquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordrecht heeft alle vijf punten uit gepakt.
Hadden heel veel mazzel tegen Heerenveen en profiteerden van een slecht dagje van Go Ahead. Alleen de pot tegen Excelsior was wel een verdiend puntje.quote:Op zondag 9 november 2014 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in het begin was iedereen nog lovend over Dord
twitter:EricCorton twitterde op zondag 09-11-2014 om 19:32:23Misschien nog wel erger dan 'achter je hand' lullen.. Nederlandse voetballers die 'Vamos..vamos' gillen na het scoren... #rekik #psv reageer retweet
quote:
Bedankt Hans, dit hadden we niet willen missen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef Evertjan het volgende:
twitter:EricCorton twitterde op zondag 09-11-2014 om 19:32:23Misschien nog wel erger dan 'achter je hand' lullen.. Nederlandse voetballers die 'Vamos..vamos' gillen na het scoren... #rekik #psv reageer retweet
het is allemaal watquote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Daarna nog de kerstmanquote:Op zondag 9 november 2014 19:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Och jee, nu krijgen we weer de periode dat elke trainer het over Sinterklaar gaat hebben
Niet haten op Zankaquote:Op zondag 9 november 2014 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik mis je oude UI, deze ziet er niet uit.
Hallo Stylogod.
Alorsquote:
Ik ben het wel eens met zijn kritiek op je UIquote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet haten op Zanka
A4l
[..]
Alors
Arsenal heeft verloren
Wenger was madquote:Op zondag 9 november 2014 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met zijn kritiek op je UI![]()
Ja, het was weer een ontzettende flopshow
Zankagodquote:Op zondag 9 november 2014 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met zijn kritiek op je UI![]()
Ja, het was weer een ontzettende flopshow
misschien kan ie weer even geforceerd gaan janken, wat een idioot is dat zeg.quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand nog een keer dat gifje plaatsen van Kishna?
Oud seizoenskaarthouder van ajax. Onbegrijpelijk dat hij ajax mag fluiten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:58 schreef johnson555 het volgende:
Heeft Blom toevallig Ajax als tweede naam ofso
terechte klachtquote:
Wel iets meer hoor, maak jezelf maar niks wijsquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
3 mensen fluiten
'Striemend fluitconcert!'
Ik overdreef maar so did the commentatorquote:
Is goed man.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik overdreef maar so did the commentator
lukoki 2.0quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:06 schreef GGMM het volgende:
Boėtius (ooit door veel Feyenoorders bestempeld als het grootste talent van Nederland) wordt gewisseld omdat hij slecht speelt. Thuis tegen Dordrecht.
nou nou nouquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:07 schreef JedimindhaX het volgende:
KankerNOS man wtf is er met die stream fucking mongolen
Komende week gaan ze twee tikken krijgen. Thuis tegen Sevilla en uit bij PSV.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:07 schreef Ties02 het volgende:
Man man man wat is dat feyenoord ook een armoedige club
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:07 schreef JedimindhaX het volgende:
KankerNOS man wtf is er met die stream fucking mongolen
Bijna vergeten, thx!quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:22 schreef superniger het volgende:
VBL / Match of the Day #33 Ronald Koeman _O_
Tijd voor echt voetbal.
Ik respecteer Wazaaaaa als user dus ik denk dat het gelijk aan zijn zijde is.quote:Op zondag 23 november 2014 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Nu weet ik echt niet wat er gaat gebeuren.
weer? bedanktquote:Op zondag 23 november 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, volgende week gaat PSV weer punten verspelen.
Ze hebben dit seizoen al een keer punten verspeeld toch? Zou niet de eerste keer zijn.quote:
Mwah, Feyenoord..quote:Op zondag 23 november 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, volgende week gaat PSV weer punten verspelen.
Snel inzetten dan.quote:Op zondag 23 november 2014 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de eindstand al weet
quote:
quote:
Allemaal even lachen.quote:Op zondag 23 november 2014 19:09 schreef Shreyas het volgende:
Ik zie Groningen niet meer gelijk maken
Wissels in beeld brengen is nooit zonder ongegronde reden.quote:Op zondag 23 november 2014 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
Mahi, leuk dat die ook minuten mag maken.
Was Brenet toch?quote:Op zondag 23 november 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
Arias wordt voorbij gespeeld alsof het een b-junior is.
En dat was volgens Cavaliers de beste back uit de Eredivisie.
Wacht...is dit de kampioenswedstrijd?quote:Op zondag 23 november 2014 19:11 schreef opperkleurder het volgende:
Een kampioen wint ook dit soort duels. PSV scoort dus nog wel.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 23 november 2014 19:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wacht...is dit de kampioenswedstrijd?
AA Gentquote:Op zondag 23 november 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
Goeie keeper die Padt.
Door welke club is die opgeleid?
Tegen Heracles kreeg PSV iets te veel, over het gehele seizoen genomen sta je waar je hoort te staanquote:
Doe normaalquote:Op zondag 23 november 2014 19:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen Heracles kreeg PSV iets te veel
Subtopper zeggen ze.quote:Op zondag 23 november 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC - Twente is volgens de NOS een topper.
Jeetje, die uitslag weet ik ook alquote:Op zondag 23 november 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC - Twente is volgens de NOS een topper.
Wow, jij weet echt allesquote:Op zondag 23 november 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, die uitslag weet ik ook al
Uh, vast ja.quote:Op zondag 23 november 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren werd gezegd dat het een topper is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |