Tasjkent.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je vraagt erom
Hoofdstad van Tadzjikistan ?
Toto69: 34quote:Op zondag 9 november 2014 19:52 schreef Toto69 het volgende:
I
[..]
Ik weet niet hoe je het precies schrijft, maar ik wil graag doezjanbe laten noteren
Even kijken wie googledquote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef aight1 het volgende:
Hoe moet je dat ooit weten manheb opgezocht want wist het toch niet dusja
Zonder Google te gebruiken?quote:
Volgens mij heeft hij het over je goede antwoordquote:
Ja. Weet ik.quote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over je goede antwoord
Wtf?quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it kom harry potter quiz spelen op quizup
Nee man natuurlijk nietquote:
Hoe wist je die?quote:
Ik dacht al, zou wel sick zijn als je dat uit je hoofd weetquote:
Tjaquote:
Nee.quote:Op zondag 9 november 2014 20:11 schreef HPLC het volgende:
Kingstown
Ik ken weinig Afrikaanse hoofdsteden
waarom datquote:
Correct.quote:
Ik doe uit verveling wel eens van die topospelletjes op het internetquote:
Hansie van Mierloquote:Op zondag 9 november 2014 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke politicus had als bijnaam 'Hafmo'?
ok Hansquote:Op zondag 9 november 2014 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke politicus had als bijnaam 'Hafmo'?
Chauffeur.quote:Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat voor bijbaantje had Stalin tijdens de revolutie in Rusland ?
Was wel goed met de vrouwtjes jaquote:Op zondag 9 november 2014 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Stalin was ook gewoon de allereerste hipster he
het was een dwerg met putten in zijn gezicht, maar deze foto is goed geretoucheerd jaquote:Op zondag 9 november 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was wel goed met de vrouwtjes ja
ding ding ding dingquote:
maar zijn hosselskills waren formidabelquote:Op zondag 9 november 2014 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
het was een dwerg met putten in zijn gezicht, maar deze foto is goed geretoucheerd ja
600 kg en Mexico.quote:Op zondag 9 november 2014 20:37 schreef houdjemond het volgende:
" Hey you, Mrs. too-good-to-look-my-way and that's cool you want nothing at all to do with me "
Is een hele bekende zin uit Eat you alive van Limp Bizkit.
Maar hoe heet de zang--- HAHA nee dat is Fred Durst en live zijn ze heel erg vet.
Nu we het toch over vet hebben, hoe zwaar woog de de zwaarste mens allertijden en uit welk land kwam hij ?
Verrassend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |