SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha mad mensen opzoeken op twitter.quote:
Gelukkig hielp memphis PSV vandaag met de 1-2, oh wacht.quote:Op zondag 9 november 2014 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Al die huilies hierZe gaan nog wel wat punten verspelen, Memphis blijft niet altijd fit
Wie ben jij?quote:Op zondag 9 november 2014 18:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gelukkig hielp memphis PSV vandaag met de 1-2, oh wacht.
Alle kleine clubs worden genaaid tegen die gloeilampjesquote:Op zondag 9 november 2014 22:49 schreef hafcfan het volgende:
Heracles weer genaaid door de scheidsrechter.
Gras is groen
Leuk weekend inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
November 22
18:30 AZ Alkmaar ? - ? Vitesse
19:45 Feyenoord ? - ? FC Dordrecht
20:45 Ajax ? - ? SC Heerenveen
November 23
12:30 FC Groningen ? - ? PSV Eindhoven
14:30 PEC Zwolle ? - ? FC Twente
Goed verspreid.
En om 18:30 op zaterdag Arsenal v Man Unitedquote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
November 22
18:30 AZ Alkmaar ? - ? Vitesse
19:45 Feyenoord ? - ? FC Dordrecht
20:45 Ajax ? - ? SC Heerenveen
November 23
12:30 FC Groningen ? - ? PSV Eindhoven
14:30 PEC Zwolle ? - ? FC Twente
Goed verspreid.
Oh, kunnen we de eerste 2 doorstrepen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En om 18:30 op zaterdag Arsenal v Man United
Bohquote:Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En om 18:30 op zaterdag Arsenal v Man United
Wat verwacht je van de wedstrijd straks?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie blunder van NAC. Topshow.
Ik twijfelde nog om hem te nemen ipv Uthquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Aron Johannsson kopt AZ op voorsprong tegen Vitesse.
Uth kan er niks van, die scoort nooit volgens een of andere kenner hier.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog om hem te nemen ipv Uth
Van Ajax? 3-0 of 3-1.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de wedstrijd straks?
Uiteraard die van Ajax, op een voorspelling van Willem II - Excelsior zit ik namelijk niet te wachten. Het is wel doodstil geworden hier, zullen we op WZV verder gaan?quote:
kanquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uiteraard die van Ajax, op een voorspelling van Willem II - Excelsior zit ik namelijk niet te wachten. Het is wel doodstil geworden hier, zullen we op WZV verder gaan?
Dat talent die al die prijzen had gewonnen in de jeugd van Feyenoord en toen tijdens een Europese wedstrijd van alle kanten voorbij gelopen werd?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:58 schreef Cavaliers het volgende:
Het o-zo grote talent mag weer op rechtsback aantreden
Die ja, echt een toekomstige wereldtopper die jongen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat talent die al die prijzen had gewonnen in de jeugd van Feyenoord en toen tijdens een Europese wedstrijd van alle kanten voorbij gelopen werd?
Weet niet of dat al bekend mag worden gemaakt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer wordt nou eindelijk bekend gemaakt wanneer je me gaat opvolgen?
Kiezen voor NAC-spelers is wel een heel gewaagde keuze.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
Rijsdijk twijfelde ik ook nog overHeb ik voor Matic gekozen
Dat doet Depay ook wel eens hoor, dus ik weet niet waarom je dit zo nodig moet benoemen? Depay is echt niet beter ofzo hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Boëtius verprutst een enorme mogelijkheid.
Ik zie er 7 in het zestienmetergebied. De rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:34 schreef Tchock het volgende:
Voor de mensen die niet kijken (iedereen dus): kijk waar de spelers van NAC staan als de 2-0 valt.
[ afbeelding ]
Boëtius is by far de beste linksbuiten van Nederland, dan is Depay niet beter, nee.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Depay is echt niet beter ofzo hoor.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Boëtius is by far de beste linksbuiten van Nederland, dan is Depay niet beter, nee.
Ik weet nog dat jij zei dat die het beste voetbal van de Eredivisie speelde.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse pakt voor de vierde wedstrijd op rij weer geen overwinning sinds de geflatteerde overwinning op Willem II, 1-4 toen.
Van den Brom verliest voor de vierde wedstrijd op rij niet. De laatste keer dat ze verloren was uit bij PSV.
Ik weet het nog al te goed. Heel erg goed.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij zei dat die het beste voetbal van de Eredivisie speelde.
Dat zeggen heel veel mensen. Heel veel kansen missen is blijkbaar de allergrootste graadmeter voor kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik schat ze ongeveer gelijkwaardig. Kazim heeft denk ik meer techniek maar Siggy staat vaker op de goede plek.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het nog al te goed. Heel erg goed.
Ondertussen ga ik even een stelling in de groep gooien.
''Kolbeinn Sigthķrsson is beter dan Colin Kazim-Richards''
Terwijl iedereen weet dat dat de laatste maanden Feyenoord isquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan Vitesse ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat dat de laatste maanden Feyenoord is
En dan moet de na-winterstopse choke van Fred nog komen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord bakt er niks van tegen Dordrecht.
Alleen waar blijven die doelpunten. Had nu ook al 4-0 moeten staan als ze een beetje niet buitenspel lopen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kazim is zo snel als een goudvis in een rolstoelquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schat ze ongeveer gelijkwaardig. Kazim heeft denk ik meer techniek maar Siggy staat vaker op de goede plek.
Na de winter met een spitsquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Alleen waar blijven die doelpunten. Had nu ook al 4-0 moeten staan als ze een beetje niet buitenspel lopen.
haha jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zit in deze situatie de goudvis in een vissenkom of ligt die spartelend op het zitje?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kazim is zo snel als een goudvis in een rolstoel
En dan dapper nu al roepen dat je geen nieuwe gaat halen in de winterstopquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan Vitesse ja.
Jammer van dit spitsen
Mja, dat snap ik wel. Ten eerste is er weinig geld en ten tweede wil je tot aan de winterstop Kazim en Te Vrede Tevrede (hihi) houden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan dapper nu al roepen dat je geen nieuwe gaat halen in de winterstop
Ze fluiten elkaar uit? Of zichzelf?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
De mensen in de Kuip fluiten hun eigen publiek uit.
Beste publiek van Nederland.
Volgende week kraker soooowwquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
Ze fluiten zichzelf uit?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze fluiten elkaar uit? Of zichzelf?
Ja leuk, ik verspreek me.quote:
Geniale, liefdevolle tekstquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:33 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik hoorde het clublied van dordrecht ff. dordrecht dordrecht dordrecht
Wat was er in 10/11?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wint PSV met gemak ķf het wordt een soort PSV - Ajax van '10/11.
Toen was het echt ongelofelijk dat het slechts 0-0 bleef en PSV niet won. Weet je dat niet meer? Dat was de dag van Stekelenburg.quote:
Kan me die niet echt meer herinneren neequote:Op zaterdag 22 november 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was het echt ongelofelijk dat het slechts 0-0 bleef en PSV niet won. Weet je dat niet meer? Dat was de dag van Stekelenburg.
Zou mooi zijn als SCH zou toeslaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is rustig in dit topic
Stilte voor de storm
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als SCH zou toeslaan.
SPOILER: SpanjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeebuik nog met een enorme kans aan het einde van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was het echt ongelofelijk dat het slechts 0-0 bleef en PSV niet won. Weet je dat niet meer? Dat was de dag van Stekelenburg.
Ff kijken hoe het gaat op het andere forum, anders ga ik lekker mario karten ofzoquote:
ik mis zequote:Op zaterdag 22 november 2014 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ff kijken hoe het gaat op het andere forum, anders ga ik lekker mario karten ofzoZelfs davy trollt niet
Mario Kartquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ff kijken hoe het gaat op het andere forum, anders ga ik lekker mario karten ofzoZelfs davy trollt niet
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
Ga jij nu zeggen dat Messi beter? GA JIJ DAT NU ZEGGEN?SPOILER: SpanjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Immers is beter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga jij nu zeggen dat Messi beter? GA JIJ DAT NU ZEGGEN?
Zou ik mn vader ff moeten bellen want over het algemeen zit ze goed vast.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moeder is ook 2x ontsnapt haha
uit de keuken
Je hebt nooit een vader gehad joh seniele gekquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zou ik mn vader ff moeten bellen want over het algemeen zit ze goed vast.
Kan hij er niet een van jou lenen? Jij hebt er toch twee.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt nooit een vader gehad joh seniele gek
Mijn vader is ook mn moeder in het weekend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt nooit een vader gehad joh seniele gek
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan hij er niet een van jou lenen? Jij hebt er toch twee.
Ajax zijn die met die rood-witte shirtjes. Die net zeg maar bijna raak schoten. Tot twee keer toe.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax blijft maar ontsnappen
Dan zal zo wel de 1-0 vallen.
Heerenveen zet druk en ze zakken meteen door het ijsquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:05 schreef KingRoland het volgende:
wat is deze? kom ik terug 0-1
kutzooi
Het zou me niet verbazen als ze met veel mazzel geniepig winnen, en wij morgen onterecht onderuit gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uiteraard, maar laat mij even genieten.
Leven, ja...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
Eindelijk weer leven in dit topic.
Mooi.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat een slechte grap, krijg er spontaan ebola van
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
Veltman kan er ook echt geen reet van.
Die zit op de bank.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is de tegenstander een beetje Ondaan ja?
Daar hebben helaas meer keepers last van in de kuip bij de tegenpartij.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:15 schreef Brammess het volgende:
Die Kurto keept ook echt de wedstrijd van zijn leven
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daar hebben helaas meer keepers last van in de kuip bij de tegenpartij.
Hij is vanavond echt de slechtste van het Veltman.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
Veltman schiet de bal zo in de voeten van de tegenstander.
Je bent zelf een @##$@^@!$%^%$&!%$^&~!quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:20 schreef Wiebeldak het volgende:
WTF hoeveel kansen wil je hebben. @##$@^@!$%^%$&!%$^&~!
Zo voel ik mij ondertussen wel ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een @##$@^@!$%^%$&!%$^&~!
Man, man, manquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
Een punt voor Dordt zou wel een beetje Troost-Ekong geven.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog 0-0 tegen de laatste, maar wel beste voetbal.
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is vanavond echt de slechtste van het Veltman.
Dit is verschrikkelijk triest.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
Een punt voor Dordt zou wel een beetje Troost-Ekong geven.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe jij eens een poging.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is verschrikkelijk triest.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is verschrikkelijk triest.
Hij bezwijkt onder de druk van Syntix.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Kan Syntix ons even vertellen wat er met Veltheer aan de hand is?
Ik ben uiteraard niet voor Ajax. Al zou ik het voor de stand niet erg vinden als Heerenveen verliest.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is zeker voor Ajax, dan heb je een slechte avond.
Is goed man, hoeveel staat het daar nu?quote:
wat?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, als ik vanaf morgen niet meer kan posten... of in ieder geval niet online ben dan weten jullie waarom.
( Zie : WZV berichten )
Schaken kwam erin, toch iemand waar je voor gaat zitten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is goed man, hoeveel staat het daar nu?
Mooi.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, als ik vanaf morgen niet meer kan posten... of in ieder geval niet online ben dan weten jullie waarom.
( Zie : WZV berichten )
Domineren.quote:
Ruben geeft altijd een signaal af.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Schaken kwam erin, toch iemand waar je voor gaat zitten.
Mad?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik echt geen ene reet van je berichten snap.
Tot ziens Roland, misschien zien we elkaar ooit nog eens.quote:
Ik blijf hier gewoon onlinequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tot ziens Roland, misschien zien we elkaar ooit nog eens.
Achter?quote:
0-0quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is goed man, hoeveel staat het daar nu?
oh sorryquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:28 schreef Brammess het volgende:
wie zei hier dat van der bergh rood zou krijgen? goede gok
Ik, maar het is Slagveer.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:28 schreef Brammess het volgende:
wie zei hier dat van der bergh rood zou krijgen? goede gok
Jup. En ze hebben mazzel dat Slagveer al niet eerder mocht vertrekken voor slaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:29 schreef Ooku het volgende:
Heerenveen loopt al de hele wedstrijd te schoppen. Terechte kaarten stuk voor stuk
Vertel je later welquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik echt geen ene reet van je berichten snap.
Hey Guus, hoe is het nou?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben weer terug jongens, moest even iets teruglezen.
boehoehoequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax staat achter dus de tegenstander krijgt een rode kaart.
Gras is groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |