Nee.quote:Op zondag 9 november 2014 19:23 schreef Landysh het volgende:
Stimo post eens een pic van bootybody.
Dan doe ik het ook.
Dit is mijn droomquote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/BIkRxqSCMAATzVE.jpg
Zo iets is het. Niks mis mee
Ik ook. Of ja, ik ben niet tevreden en ik weet dat het lichaam dat ik wil niet in trek is bij mannen. Maar het boeit mij allemaal niet meer.quote:Op zondag 9 november 2014 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.
Serieus. Wat betreft lichaam ben ik onzeker. En om mij heen hoor ik van mannen wel positieve dingen, maar vrouwen zijn daar heel vals in.
Hoe vaak ik de afgelopen weken heb gehoord: goh, wat ben jij dik geworden. Echt. Go Fuck Yourself.
BMI 24-25 is perfect bij mijquote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. Of ja, ik ben niet tevreden en ik weet dat het lichaam dat ik wil niet in trek is bij mannen. Maar het boeit mij allemaal niet meer.
Jij hebt, zoals gezegd, een figuur waar je makkelijk een paar extra kilo's zou hebben. Mijn BMI zou jou wss perfect staan. Maar mij staat het veel minder goed.
doe is ff normaal imbecielquote:Op zondag 9 november 2014 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie jou en krijg weer de ads van penis enlargement. Ga weg.
Wintervet is wel een grappige fenomeen. Ik val juist altijd in de winter afquote:Op zondag 9 november 2014 19:29 schreef Montelly het volgende:
ik ben nu ook best wel chubby, wintervet
Wat voor een lichaam wil jij dan graag hebben?quote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. Of ja, ik ben niet tevreden en ik weet dat het lichaam dat ik wil niet in trek is bij mannen. Maar het boeit mij allemaal niet meer.
Jij hebt, zoals gezegd, een figuur waar je makkelijk een paar extra kilo's zou hebben. Mijn BMI zou jou wss perfect staan. Maar mij staat het veel minder goed.
Bulking life vriend. Ben nu ook al bijna 6 maanden bezig.quote:Op zondag 9 november 2014 19:29 schreef Montelly het volgende:
ik ben nu ook best wel chubby, wintervet
Doe je verwarming dan hoger.quote:Op zondag 9 november 2014 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wintervet is wel een grappige fenomeen. Ik val juist altijd in de winter af
Ik zie fat titties als een zegen. Maar goed, ik hoef ze niet de hele dag mee te slepen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel mij nu zo lomp. Ik ben al groot, nu nog groter. En dan die fat titties. Ik moet ze bedekken, omdat ze overal in your face zeggen.
En het aller aller aller aller ergste is: ik kan niet shoppen in normale winkels. Vind ik zo erg. Loserleven gewoon.
Kijk dit lekkertje dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door kou verbrandt men meer kcal.Neuh. Tis irritant.quote:Op zondag 9 november 2014 19:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zie fat titties als een zegen. Maar goed, ik hoef ze niet de hele dag mee te slepen.
Agree. Alleen die luier aan haar reet is minder.quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef mrstylo het volgende:
Kim Kardashian heeft de perfectste lichaam
/mijn mening. Rustig dames.
Dit ben ik nu:quote:Op zondag 9 november 2014 19:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat voor een lichaam wil jij dan graag hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik wil![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit ben ik nu:Zoals je nu bent is prima toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik wil
[ afbeelding ]
Niet liever een natuurlijke asser vriend?quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef mrstylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dit ben ik nu:Ik kan niet veel zien in die raamfoto, maar wat ik zie vind ik leuker dan die foto eronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik wil
[ afbeelding ]
Maar goed, het gaat er natuurlijk om wat jij mooi vindt.
[..]
Dit ben ik nu:Naw. Ik zou niks veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik wil
[ afbeelding ]quote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet liever een natuurlijke asser vriend?True. Haar kont is ook beetje 'te'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heerlijk. Zulke wijvenquote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10203953904906414
wattttttttttttttt de nuek gebeurt hier ook echtm
quote:Op zondag 9 november 2014 19:39 schreef Scorpie het volgende:
Alle mannen vinden het prima, de vrouwen zijn ontevreden over hun lichaam. Typisch
goede titties ookquote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef mrstylo het volgende:
Was in de GYM ook al voorbij gekomen. Raar mens.quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 11:43 schreef Deuce92 het volgende:
Grote bek tegen iedereen, twee keer een telefoon uit iemands handen slaan, en dan nog iemand meppen. Moet je niet raar opkijken als je dan zelf wordt geklapt.
[..]
Dit ben ik nu:Ehm... Ik zie eerste foto niet veel, maar onder is wel anorexia hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik wil
[ afbeelding ]
Jij denkt ik plaats een hele duidelijke foto?quote:Op zondag 9 november 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehm... Ik zie eerste foto niet veel, maar onder is wel anorexia hoor?
Crip kom deze ghettosoap vertalen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
deze guyyyy..quote:
Goed uit ervaring zeg ik: kan praten als brugman, het is wat jij er van vindt.quote:Op zondag 9 november 2014 19:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij denkt ik plaats een hele duidelijke foto?
Nee, onder is perfect voor mij.
[..]
Dit ben ik nu:ZondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik wil
[ afbeelding ]
ik dacht precies hetzelfdequote:
WIe slaat die neger nou? Is dat een gay op het einde of een chick?quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Preciesquote:Op zondag 9 november 2014 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
Nou, krijg inene zin mijn verslag af te maken. Al die salaglar hier. Bok nerde var sa konuyorlar aq.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |