SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swek
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Eerder mad jelly.quote:Op zondag 9 november 2014 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Triest om Willems uit de OP te halen, vorige TS is triest.
Haha je zei "goed spel"quote:Op zondag 9 november 2014 16:31 schreef Roland010 het volgende:
Het is volgens mij nu alweer duidelijk, Feyenoord speelt dit jaar weer het zoveelste nutteloze 'tussenseizoen' op rij met een 2e of 3e plek als eindklassering ondanks goed spel, omdat ze een punt of 6 a 7 volledig onnodig laten liggen. Hoe vaak kan een ezel zich aan een zelfde steen stoten zeg?
Zeg je nu dat Feyenoord vol met ezels zit?quote:Op zondag 9 november 2014 16:31 schreef Roland010 het volgende:
Het is volgens mij nu alweer duidelijk, Feyenoord speelt dit jaar weer het zoveelste nutteloze 'tussenseizoen' op rij met een 2e of 3e plek als eindklassering ondanks goed spel, omdat ze een punt of 6 a 7 volledig onnodig laten liggen. Hoe vaak kan een ezel zich aan een zelfde steen stoten zeg?
ga huilenquote:Op zondag 9 november 2014 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Triest om Willems uit de OP te halen, vorige TS is triest.
Zowel vorig jaar als dit jaar speelde Feyenoord gemiddeld gezien beter voetbal (op de eerste 2 a 3 wedstrijden na) dan Ajax en PSV. Feyenoord - Ajax was hiervan het ultieme voorbeeld. Feyenoord speelt Ajax grote delen van de wedstrijd van het veld af, maar verliezen toch. Op de een of andere manier de kwaliteit van De Boer als trainer: nauwelijks beter of zelfs slechter zijn dan een tegenstander, maar toch extreem efficiënt met doelpunten zijn.quote:
Noord-Koreaanse praktijken?quote:Op zondag 9 november 2014 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar mocht ik blijkbaar niet denken in het PSV topic.
Die keek toe en deed niks. Dat kost wat puntjes in mijn FOK! buddies lijst.quote:Op zondag 9 november 2014 16:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat deed Mexicano dan? gewoon toekijken? beetje minder dit.
madquote:Op zondag 9 november 2014 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar een woordenschat van 10 woorden ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |