SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swek
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Eerder mad jelly.quote:Op zondag 9 november 2014 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Triest om Willems uit de OP te halen, vorige TS is triest.
Haha je zei "goed spel"quote:Op zondag 9 november 2014 16:31 schreef Roland010 het volgende:
Het is volgens mij nu alweer duidelijk, Feyenoord speelt dit jaar weer het zoveelste nutteloze 'tussenseizoen' op rij met een 2e of 3e plek als eindklassering ondanks goed spel, omdat ze een punt of 6 a 7 volledig onnodig laten liggen. Hoe vaak kan een ezel zich aan een zelfde steen stoten zeg?
Zeg je nu dat Feyenoord vol met ezels zit?quote:Op zondag 9 november 2014 16:31 schreef Roland010 het volgende:
Het is volgens mij nu alweer duidelijk, Feyenoord speelt dit jaar weer het zoveelste nutteloze 'tussenseizoen' op rij met een 2e of 3e plek als eindklassering ondanks goed spel, omdat ze een punt of 6 a 7 volledig onnodig laten liggen. Hoe vaak kan een ezel zich aan een zelfde steen stoten zeg?
ga huilenquote:Op zondag 9 november 2014 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Triest om Willems uit de OP te halen, vorige TS is triest.
Zowel vorig jaar als dit jaar speelde Feyenoord gemiddeld gezien beter voetbal (op de eerste 2 a 3 wedstrijden na) dan Ajax en PSV. Feyenoord - Ajax was hiervan het ultieme voorbeeld. Feyenoord speelt Ajax grote delen van de wedstrijd van het veld af, maar verliezen toch. Op de een of andere manier de kwaliteit van De Boer als trainer: nauwelijks beter of zelfs slechter zijn dan een tegenstander, maar toch extreem efficiënt met doelpunten zijn.quote:
Noord-Koreaanse praktijken?quote:Op zondag 9 november 2014 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar mocht ik blijkbaar niet denken in het PSV topic.
Die keek toe en deed niks. Dat kost wat puntjes in mijn FOK! buddies lijst.quote:Op zondag 9 november 2014 16:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat deed Mexicano dan? gewoon toekijken? beetje minder dit.
madquote:Op zondag 9 november 2014 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar een woordenschat van 10 woorden ofniet?
quote:Op zondag 9 november 2014 16:39 schreef Herqules het volgende:
[..]
mad
jelly
ga huilen
het zit diep
je hebt gelijk
In dit opzicht wel ja. Zo'n Kazim of Immers gaat bijna week in week uit met kansen om alsof het allemaal niet zo erg is. Bij Ajax behandelen ze elke kans alsof het bijna om leven of dood gaat.quote:Op zondag 9 november 2014 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Feyenoord vol met ezels zit?
Stijn, rot op met je fm.quote:
mad?quote:Op zondag 9 november 2014 16:46 schreef blup het volgende:
Ah, de mooie chansons van PSV zijn weer van stal gehaald.
"Boeren Boeren"
"Come on PSV Come on PSV"
10 seconden na de aftrap al mad. Geweldig.quote:Op zondag 9 november 2014 16:46 schreef blup het volgende:
"Boeren Boeren"
Dat 'boeren' heb ik nooit begrepen bij PSV. Eindhoven is een van de meest (technologisch) hoog opgeleide en stedelijke gebieden van Nederlandquote:Op zondag 9 november 2014 16:46 schreef blup het volgende:
"Boeren Boeren"
quote:Op zondag 9 november 2014 16:49 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat 'boeren' heb ik nooit begrepen bij PSV. Eindhoven is een van de meest technologisch opgeleide en stedelijke gebieden van Nederland
Overgenomen omdat de tegenstanders dat altijd riep naar het PSV publiek.quote:Op zondag 9 november 2014 16:49 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat 'boeren' heb ik nooit begrepen bij PSV. Eindhoven is een van de meest technologisch opgeleide en stedelijke gebieden van Nederland
quote:Op zondag 9 november 2014 16:46 schreef blup het volgende:
"Boeren Boeren"
Met al die technologie zijn ze toch vergeten er wat moois van te makenquote:Op zondag 9 november 2014 16:49 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat 'boeren' heb ik nooit begrepen bij PSV. Eindhoven is een van de meest (technologisch) hoog opgeleide en stedelijke gebieden van Nederland
Goeie goals.quote:Op zondag 9 november 2014 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vond je van de countergoals van Ajax?
Uh, niet gezien.quote:Op zondag 9 november 2014 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
vooral de 1-3 was mooi inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha okéquote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de goals wel gezien, alleen geen countergoals.
Wat klopt er niet aan? Eindhoven doet qua mate van stedelijkheid niets onder aan een stad als Utrecht. Sterker nog: qua hoge criminaliteit (meer een stedelijk kenmerk dan een dorps kenmerk) halen ze Amsterdam, Rotterdam en Den Haag in. Niet dat dat een positief iets is, maar boeren? Die heb je in de achterhoek en Drenthe.quote:
http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.htmlquote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan? Eindhoven doet qua mate van stedelijkheid niets onder aan een stad als Utrecht. Sterker nog: qua hoge criminaliteit (meer een stedelijk kenmerk dan een dorps kenmerk) halen ze Amsterdam, Rotterdam en Den Haag in. Niet dat dat een positief iets is, maar boeren? Die heb je in de achterhoek en Drenthe.
quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax kwam goed weg met die overwinning.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)en-met-autisme.dhtmlquote:Op zondag 9 november 2014 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Overgenomen omdat de tegenstanders dat altijd riep naar het PSV publiek.
Eindhoven is en blijft een groot dorp.quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan? Eindhoven doet qua mate van stedelijkheid niets onder aan een stad als Utrecht. Sterker nog: qua hoge criminaliteit (meer een stedelijk kenmerk dan een dorps kenmerk) halen ze Amsterdam, Rotterdam en Den Haag in. Niet dat dat een positief iets is, maar boeren? Die heb je in de achterhoek en Drenthe.
Precies, zie m'n vorige post. Eerder autisten dan boeren dusquote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.html
madquote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef Syntix het volgende:
De bal aan Heracles geven en wachten op een foutje zodat je er snel kan uitkomen
psv_____________!!!
Jijquote:
Ze hebben een goede TU hoor, dat moet gezegd worden, maar dat is het dan ook welquote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eindhoven is best een leuke stad als je doofblind bent.
Eindhoven hoofdleverancier Fok-users.quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Roland010 het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)en-met-autisme.dhtml
AUTISTEN! AUTISTEN! zou dan misschien een toepasselijker geuzennaam zijn
is meer een soort verzameling van dorpenquote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Eindhoven is en blijft een groot dorp.
quote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eindhoven is best een leuke stad als je doofblind bent.
Dat doen ze bijna wekelijks. Maar aangezien ze dat al 4 jaar op rij doen lijkt dat eerder een kwaliteit dan mazzel.quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax kwam goed weg met die overwinning.
Ik heb geen brood meer in huis en ik ga gelijk wat beleg kiezen. Verder wat groente voor de komende week.quote:
Vergeet niet je bonuskaartquote:Op zondag 9 november 2014 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen brood meer in huis en ik ga gelijk wat beleg kiezen. Verder wat groente voor de komende week.
Groente eet je versquote:Op zondag 9 november 2014 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen brood meer in huis en ik ga gelijk wat beleg kiezen. Verder wat groente voor de komende week.
Nee, het is de 4e of 5e stad van Nederland. Zwolle, Enschede en Groningen zijn dan eerder grote dorpenquote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Eindhoven is en blijft een groot dorp.
Laat ze nou maar.quote:Op zondag 9 november 2014 17:00 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee, het is de 4e of 5e stad van Nederland. Zwolle, Enschede en Groningen zijn dan eerder grote dorpen
Heb je alleen wat aan als je op de counter speelt.quote:
Hahaquote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eindhoven hoofdleverancier Fok-users.
uh als adames dat een grote dorp vindt dan is dat gewoon zoquote:Op zondag 9 november 2014 17:00 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee, het is de 4e of 5e stad van Nederland. Zwolle, Enschede en Groningen zijn dan eerder grote dorpen
Amsterdammers vinden New York zelfs nog een groot dorp.quote:Op zondag 9 november 2014 17:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh als adames dat een grote dorp vindt dan is dat gewoon zo
Oke, bedankt Roland.quote:Op zondag 9 november 2014 17:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Amsterdammers vinden New York zelfs nog een groot dorp.
Oké, wist ik niet.quote:Op zondag 9 november 2014 17:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Is toch ook 'the Village'?quote:Op zondag 9 november 2014 17:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Slap aftreksel van Amsterdam natuurlijk, niet voor niets moesten ze zichzelf New-Amsterdam noemen.quote:
Kom fegtuh dan, dikke.quote:
quote:
wow doe eens rustig johquote:Op zondag 9 november 2014 17:06 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Steek jou in de brand ofzo. Mafkees.
Wat was zijn/haar naam?quote:Op zondag 9 november 2014 17:07 schreef GGMM het volgende:
Dat was geen fret.
Ik heb vroeger een fret gehad.
Kunnen we bij jou ook doen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow doe eens rustig joh
tevens tr gemacht vanwege doodsbedreiging
Rustug, Tyron, denk aan je hartquote:
hoezo zou ik ademen in een zakje wtfquote:Op zondag 9 november 2014 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tyron, rustig. Adem even in een zakje ofzo. Dit soort gedrag is niet gepast.
Jaquote:Op zondag 9 november 2014 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat publiek is steeds boos omdat hun spelers niet de kwaliteit hebben om de PSV spelers normaal te stoppen.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow doe eens rustig joh
tevens tr gemacht vanwege doodsbedreiging
Duidelijke screenshot wel. Kan ook opgevoerde vleermuis zijn op deze pica.quote:
Eriksen heeft weer niks laten zien. Dat zal het zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 17:10 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
Boehoe, mama. Zeggen dat je een dier in de fik moet steken is zeker wel prima, en (als reactie daarop) zeggen dat je iemand die dat vindt zelf maar in de hens mag steken is onacceptabel?
Ik zou er anders even heel serieus op ingaan.quote:Op zondag 9 november 2014 17:10 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
Boehoe, mama. Zeggen dat je een dier in de fik moet steken is zeker wel prima, en (als reactie daarop) zeggen dat je iemand die dat vindt zelf maar in de hens mag steken is onacceptabel?
ik had het over die nog niet aangestoken sigaret van die supporterquote:Op zondag 9 november 2014 17:10 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
twitter:GoalsAndMore twitterde op zondag 09-11-2014 om 17:08:39VIDEO | HUH? Wat rent er nu door het Polman Stadion?#eredivisie #herpsv https://t.co/i1rra4sisv reageer retweet
Daarom rent ie ook wegquote:Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat doet zo'n beest trouwens op kunstgras?
boodschappen doenquote:Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat doet zo'n beest trouwens op kunstgras?
Eriksen in de fik steken dan maar.quote:Op zondag 9 november 2014 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eriksen heeft weer niks laten zien. Dat zal het zijn.
TR gemacht.quote:Op zondag 9 november 2014 17:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
boodschappen doen
wat denk je nou zelf??
quote:Op zondag 9 november 2014 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat publiek is steeds boos omdat hun spelers niet de kwaliteit hebben om de PSV spelers normaal te stoppen.
doe normaal niet vriendelijk persoon dat je bentquote:Op zondag 9 november 2014 17:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Eriksen in de fik steken dan maar.
Hij kon hem hebbenquote:Op zondag 9 november 2014 17:15 schreef Cavaliers het volgende:
Was het een blunder? Dat is aan anderen om te bepalen.
Niet overdrijven.quote:Op zondag 9 november 2014 17:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Haha, Zoet. Zelfs Cillessen is nog beter.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heracles ontsnapt
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik weet niet of ie serieus een TR heeft gedaan en of jullie deze dan serieus zouden nemen, vandaar.quote:Op zondag 9 november 2014 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou er anders even heel serieus op ingaan.
allemaal even lachenquote:Op zondag 9 november 2014 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heracles ontsnapt
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
heb ook even yvonne gemaild dus ja je zal het binnenkort wel horen.....................quote:Op zondag 9 november 2014 17:17 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie serieus een TR heeft gedaan en of jullie deze dan serieus zouden nemen, vandaar.
Befmaat.quote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb ook even yvonne gemaild dus ja je zal het binnenkort wel horen.....................
Doe d'r de groetjes.quote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb ook even yvonne gemaild dus ja je zal het binnenkort wel horen.....................
wat betekend dat?quote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Drie extra woorden in je vocabulaire.
quote:
als ik aids ben dan ben jij de pestquote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Syntix, blup, Herqules, Tyron, alle aids is er
Nu ga je te verquote:Op zondag 9 november 2014 17:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
als ik aids ben dan ben jij de pest
met die kut hond van je
TR-waardig dit wel.quote:Op zondag 9 november 2014 17:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
met die kut hond van je
Je bent een beetje boos.quote:Op zondag 9 november 2014 17:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
met die kut hond van je
quote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Syntix, blup, Herqules, Tyron, alle aids is er
Ik plaats zelden een TR, behalve als 't om jouw posts gaat. Heb scriptje lopen waardoor bij elke post van jou automatisch een TR gemaakt wordt.quote:Op zondag 9 november 2014 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
zou typisch iets voor jou zijn....
beetje tr's plaatsen....
lafaard
Dochter van itjeer gedate.quote:Op zondag 9 november 2014 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie heb jij gepijpt om mod te worden eigenlijk?
Oei, iemand komt hier een beetje.. hoe zal ik het zeggen.. een beetje.. tja.. MAD over.quote:Op zondag 9 november 2014 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie heb jij gepijpt om mod te worden eigenlijk?
Je hoeft hem niet te verdedigen hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, iemand komt hier een beetje.. hoe zal ik het zeggen.. een beetje.. tja.. MAD over.
ja of dat ajax gewoon beter isquote:Op zondag 9 november 2014 17:22 schreef Roland010 het volgende:
Het lijkt onderhand wel of PSV en Feyenoord geen kampioen WILLEN worden, de laatste 4 jaar.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te verdedigen hoor.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:22 schreef Roland010 het volgende:
Het lijkt onderhand wel of PSV en Feyenoord geen kampioen WILLEN worden, de laatste 4 jaar.
Ligt allemaal aan mentaliteit!!quote:Op zondag 9 november 2014 17:22 schreef Roland010 het volgende:
kampioenvreesquote:Op zondag 9 november 2014 17:22 schreef Roland010 het volgende:
Misschien moet je maar ophouden met happen op blup...quote:Op zondag 9 november 2014 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een mod die alleen maar offtopic gifjes post. Hmmm.
MAD?quote:Op zondag 9 november 2014 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een mod die alleen maar offtopic gifjes post. Hmmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |