SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lachman voor Bengtsson.quote:Op zondag 9 november 2014 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
verdediger ingebracht om de overwinning te consolideren?
je bent zelf een flikkertjequote:Op zondag 9 november 2014 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kappen met die sneue act, flikkertje.
Deze act.quote:Op zondag 9 november 2014 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
je bent zelf een flikkertje
met nadruk op TJE
en ga nu maar naar de buren idioot.........
0-3, ze spelen uitquote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef Momo... het volgende:
Zo ik kom net thuis staat twente 3-0 voor
Vertel mij wat. Het stikt daar van de knappe meiden.quote:Op zondag 9 november 2014 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonde! Lekkere wijven daar op die tribune zeg
En rood voor Dordrechtquote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef Momo... het volgende:
Zo ik kom net thuis staat twente 3-0 voor
Die is ook wel leuk jaquote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Milikshake zou ik ervan gemaakt hebben. Maar ja...wie ben ik?
Ja mooi!! Niks mis meequote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Het stikt daar van de knappe meiden.
En Heracles-PSV? Hou ons niet langer in spanning.quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse-Feyenoord wordt 0-0 denk ik.
Tmiquote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Tyron het volgende:
ik heb geen onderbroek aan
maar wel een broek
Is nog eens wat anders als je figuren als Barbie gewend bent natuurlijk.quote:
Ik vind niet snel users vervelend inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Als zelfs Mexicanobakker je vervelend begint te vinden moet je echt even normaal gaan doen.
1-3quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Heracles-PSV? Hou ons niet langer in spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |