SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lachman voor Bengtsson.quote:Op zondag 9 november 2014 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
verdediger ingebracht om de overwinning te consolideren?
je bent zelf een flikkertjequote:Op zondag 9 november 2014 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kappen met die sneue act, flikkertje.
Deze act.quote:Op zondag 9 november 2014 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
je bent zelf een flikkertje
met nadruk op TJE
en ga nu maar naar de buren idioot.........
0-3, ze spelen uitquote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef Momo... het volgende:
Zo ik kom net thuis staat twente 3-0 voor
Vertel mij wat. Het stikt daar van de knappe meiden.quote:Op zondag 9 november 2014 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonde! Lekkere wijven daar op die tribune zeg
En rood voor Dordrechtquote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef Momo... het volgende:
Zo ik kom net thuis staat twente 3-0 voor
Die is ook wel leuk jaquote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Milikshake zou ik ervan gemaakt hebben. Maar ja...wie ben ik?
Ja mooi!! Niks mis meequote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Het stikt daar van de knappe meiden.
En Heracles-PSV? Hou ons niet langer in spanning.quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse-Feyenoord wordt 0-0 denk ik.
Tmiquote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Tyron het volgende:
ik heb geen onderbroek aan
maar wel een broek
Is nog eens wat anders als je figuren als Barbie gewend bent natuurlijk.quote:
Ik vind niet snel users vervelend inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Als zelfs Mexicanobakker je vervelend begint te vinden moet je echt even normaal gaan doen.
1-3quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Heracles-PSV? Hou ons niet langer in spanning.
Wie?quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit wordt een geweldige wedstrijd. Dordt zakt in en Twente kan domineren op de middellijn met Lachman en Bjelland.
TIETEN!!!quote:Op zondag 9 november 2014 15:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is nog eens wat anders als je figuren als Barbie gewend bent natuurlijk.
Je kan toch wel lezen davy?quote:
Die vies dikke boerinnen uit Enschede zijn lekker wou je zeggenquote:Op zondag 9 november 2014 15:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is nog eens wat anders als je figuren als Barbie gewend bent natuurlijk.
2 spelers. Mensen die een beetje verstand van voetbal hebben weten misschien wie.quote:
Dan ben ik aan het foute adres.quote:Op zondag 9 november 2014 15:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
2 spelers. Mensen die een beetje verstand van voetbal hebben weten misschien wie.
Geen idee. Kom zelden in Enschede. Moet me maar met het vrouwenoverschot in Leeuwarden bedruipen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die vies dikke boerinnen uit Enschede zijn lekker wou je zeggen
mwah ik weet ook niet alle spelers van Dordrecht uit mijn hoofd bijvoorbeeld, dat heb je nou eenmaal met matige clubjesquote:Op zondag 9 november 2014 15:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
2 spelers. Mensen die een beetje verstand van voetbal hebben weten misschien wie.
Wij hielden vorige week redelijk stand. Was niet de beste wedstrijd van psv. Jullie spelen nu thuis. Met een beetje vocaal geweld van de tribunes kan allesquote:Op zondag 9 november 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk ook zoiets als het al niet erger is
Hopelijk parkeren ze de bus dan kan PSV niet counterenquote:Op zondag 9 november 2014 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hielden vorige week redelijk stand. Was niet de beste wedstrijd van psv. Jullie spelen nu thuis. Met een beetje vocaal geweld van de tribunes kan alles
quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TIETEN!!!
Nep, dat dan wel, maar ado speelt ook op nepgras. Niks mis mee
Rots in de branding dit dat.quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef Momo... het volgende:
Kurto die ballen wegkopt gaat vast goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |