SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lachman voor Bengtsson.quote:Op zondag 9 november 2014 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
verdediger ingebracht om de overwinning te consolideren?
je bent zelf een flikkertjequote:Op zondag 9 november 2014 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kappen met die sneue act, flikkertje.
Deze act.quote:Op zondag 9 november 2014 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
je bent zelf een flikkertje
met nadruk op TJE
en ga nu maar naar de buren idioot.........
0-3, ze spelen uitquote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef Momo... het volgende:
Zo ik kom net thuis staat twente 3-0 voor
Vertel mij wat. Het stikt daar van de knappe meiden.quote:Op zondag 9 november 2014 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonde! Lekkere wijven daar op die tribune zeg
En rood voor Dordrechtquote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef Momo... het volgende:
Zo ik kom net thuis staat twente 3-0 voor
Die is ook wel leuk jaquote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Milikshake zou ik ervan gemaakt hebben. Maar ja...wie ben ik?
Ja mooi!! Niks mis meequote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Het stikt daar van de knappe meiden.
En Heracles-PSV? Hou ons niet langer in spanning.quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse-Feyenoord wordt 0-0 denk ik.
Tmiquote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Tyron het volgende:
ik heb geen onderbroek aan
maar wel een broek
Is nog eens wat anders als je figuren als Barbie gewend bent natuurlijk.quote:
Ik vind niet snel users vervelend inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Als zelfs Mexicanobakker je vervelend begint te vinden moet je echt even normaal gaan doen.
1-3quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Heracles-PSV? Hou ons niet langer in spanning.
Wie?quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit wordt een geweldige wedstrijd. Dordt zakt in en Twente kan domineren op de middellijn met Lachman en Bjelland.
TIETEN!!!quote:Op zondag 9 november 2014 15:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is nog eens wat anders als je figuren als Barbie gewend bent natuurlijk.
Je kan toch wel lezen davy?quote:
Die vies dikke boerinnen uit Enschede zijn lekker wou je zeggenquote:Op zondag 9 november 2014 15:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is nog eens wat anders als je figuren als Barbie gewend bent natuurlijk.
2 spelers. Mensen die een beetje verstand van voetbal hebben weten misschien wie.quote:
Dan ben ik aan het foute adres.quote:Op zondag 9 november 2014 15:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
2 spelers. Mensen die een beetje verstand van voetbal hebben weten misschien wie.
Geen idee. Kom zelden in Enschede. Moet me maar met het vrouwenoverschot in Leeuwarden bedruipen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die vies dikke boerinnen uit Enschede zijn lekker wou je zeggen
mwah ik weet ook niet alle spelers van Dordrecht uit mijn hoofd bijvoorbeeld, dat heb je nou eenmaal met matige clubjesquote:Op zondag 9 november 2014 15:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
2 spelers. Mensen die een beetje verstand van voetbal hebben weten misschien wie.
Wij hielden vorige week redelijk stand. Was niet de beste wedstrijd van psv. Jullie spelen nu thuis. Met een beetje vocaal geweld van de tribunes kan allesquote:Op zondag 9 november 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk ook zoiets als het al niet erger is
Hopelijk parkeren ze de bus dan kan PSV niet counterenquote:Op zondag 9 november 2014 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hielden vorige week redelijk stand. Was niet de beste wedstrijd van psv. Jullie spelen nu thuis. Met een beetje vocaal geweld van de tribunes kan alles
quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TIETEN!!!
Nep, dat dan wel, maar ado speelt ook op nepgras. Niks mis mee
Rots in de branding dit dat.quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef Momo... het volgende:
Kurto die ballen wegkopt gaat vast goed
Haha echt? Wat had hij uitgevreten?quote:Op zondag 9 november 2014 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is nog permanenter gebanned dan HMF
Nee idd, dan kan PSV alleen maar prijsschieten.quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk parkeren ze de bus dan kan PSV niet counteren![]()
Ruzie met Dannyquote:Op zondag 9 november 2014 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha echt? Wat had hij uitgevreten?
Madquote:Op zondag 9 november 2014 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee idd, dan kan PSV alleen maar prijsschieten.
Heel veel, laten we het erop houden dat ik tijdens mijn ban precies wist wie mij had aangegeven (hallo Drizztquote:Op zondag 9 november 2014 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha echt? Wat had hij uitgevreten?
Jellyquote:
Spaarrekening er zo juist opgezet.quote:Op zondag 9 november 2014 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik zweer het je.. dit wordt 0-0.
Kan niet. Want dat is het al.quote:Op zondag 9 november 2014 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik zweer het je.. dit wordt 0-0.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan niet. Want dat is het al.
Woohoeeehaaahaaaa.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heel veel, laten we het erop houden dat ik tijdens mijn ban precies wist wie mij had aangegeven (hallo Drizzt)
Haaa!! Ik keek net, dacht dat het 41-15 was. Dacht dat ik naar basketbal keek maar bleek de gespeelde tijd te zijnquote:Op zondag 9 november 2014 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan niet. Want dat is het al.
Woohoeeehaaahaaaa.
LR liet zijn ruwe kant zien.quote:
Goed idee. Ik pak er zo ook eentje bij.quote:Op zondag 9 november 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
Ik zit aan de koffie.
Heerlijk zo'n eerste bakkie.
Zijn hele onderbuik en schaamstreek is ruw.quote:Op zondag 9 november 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LR liet zijn ruwe kant zien.
Hee, dit wist ik nog niet.quote:Op zondag 9 november 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iets met zwarte piet, dms en een uitgelekte note.
Zwarte Piet gaf hem een note bij Sinterklaas en toen heeft LR een DM aan Zwarte Piet gestuurd en dat mocht niet? Of zoiets?quote:Op zondag 9 november 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iets met zwarte piet, dms en een uitgelekte note.
Gewoon MED volgen hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee, dit wist ik nog niet.
Het wordt steeds heftiger.
Ja, bedankt.quote:Op zondag 9 november 2014 15:18 schreef blup het volgende:
[..]
Gewoon MED volgen hoor.
MED / Littlerabbit stopt met modden.
ik dacht al. LR heeft helemaal geen ruwe schaamstreek.quote:Op zondag 9 november 2014 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
God, LR. Ik had 't natuurlijk over JR.
Ties nog trager internet dan Drizzt.quote:
Nieuw matras.quote:Op zondag 9 november 2014 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
God, LR. Ik had 't natuurlijk over JR.
Ik kijk een foxsports stream op de laptop, loopt nog meer achter dan janlulquote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ties nog trager internet dan Drizzt.![]()
Are you madquote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
En zoals je ziet houdt TomPSV zich nog steeds niet aan zijn weddenschappen.
Al pauze daar dan?quote:Op zondag 9 november 2014 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kijk een foxsports stream op de laptop, loopt nog meer achter dan janlul
Ik respecteer helemaal niets aan jou.quote:Op zondag 9 november 2014 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie respecteren mijn minuut van stilte niet!
Oh ja joh? Vertel me meerquote:Op zondag 9 november 2014 15:24 schreef blup het volgende:
[..]
jij zit dadelijk wel weer mad op de kast. :-)
Is dat een nieuwe speler?quote:
Yep, crewbash.quote:Op zondag 9 november 2014 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind jou een lul! Krijg ik nu een ban?
Internet op de laptop is altijd trager idd.quote:Op zondag 9 november 2014 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kijk een foxsports stream op de laptop, loopt nog meer achter dan janlul
tot dinsdagquote:Op zondag 9 november 2014 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind jou een lul! Krijg ik nu een ban?
Zo, die zit!!quote:Op zondag 9 november 2014 15:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk mod? Zeker zo'n nietszeggend forumdeel
BAM! TOM IS IN VORM JONGENSquote:Op zondag 9 november 2014 15:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk mod? Zeker zo'n nietszeggend forumdeel
0-5quote:Op zondag 9 november 2014 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Guardado, Maher; Narsingh, De Jong en Memphis.
Uh, okequote:Op zondag 9 november 2014 15:30 schreef blup het volgende:
[..]
Nee, tegendeel deze keer, moest wel lachen om de ironie.
Dat zal dan een mooi staaltje bouwkunst geweest zijn, als dat zomaar valt.quote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
25 jaar geleden viel de muur. Ik weet het nog goed.
28,5 jaar geleden braken mijn moeders vliezen.......quote:Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
25 jaar geleden viel de muur. Ik weet het nog goed.
Ik was 1.5quote:Op zondag 9 november 2014 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
28,5 jaar geleden braken mijn moeders vliezen.......
Russische kwaliteit.quote:Op zondag 9 november 2014 15:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zal dan een mooi staaltje bouwkunst geweest zijn, als dat zomaar valt.
Die Duitsers konden wel bouwen enzo hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 15:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
trabant kwaliteitquote:Op zondag 9 november 2014 15:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan denk ik dat dit toch door de Russen gebouwd is. Anders was het wel blijven staan.quote:Op zondag 9 november 2014 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die Duitsers konden wel bouwen enzo hoor.
Niets over de tweede plaats van Feyenoord? Kans gemist dit.quote:Op zondag 9 november 2014 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch was het volksfeest bij de huldiging van Oranje in 2010 groter dan het feestje in Berlijn in 1989.
kan alleen die van 88 herinnerenquote:Op zondag 9 november 2014 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch was het volksfeest bij de huldiging van Oranje in 2010 groter dan het feestje in Berlijn in 1989.
Er staan nog wel stukkenquote:Op zondag 9 november 2014 15:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan denk ik dat dit toch door de Russen gebouwd is. Anders was het wel blijven staan.
Ja in Berlijn konden ze niet met een boot langs die muur varen....quote:Op zondag 9 november 2014 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is geen toevalquote:Op zondag 9 november 2014 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja in Berlijn konden ze niet met een boot langs die muur varen....
Heeft hij wel vaker last van heb ik gehoord van zijn vrouw.quote:
OOOOOOOHHHHHH!!!quote:Op zondag 9 november 2014 15:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft hij wel vaker last van heb ik gehoord van zijn vrouw.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
Kunnen ze de EO Jongerendag niet een keer combineren met een wedstrijd van Vitesse? Zit het daar ook een keer vol.
Godverdommequote:Op zondag 9 november 2014 15:40 schreef Zorro het volgende:
Ik weet het nog goed, stukje fietsen, kom je in Berlijn. Zet even je fiets tegen de muur om in de kroeg even wat te drinken voor je weer naar huis fietst. Kom je terug, ja hoor.
Muur weg.
Voor Piet net zo handig. Kan dat mooi in 1 keer.quote:Op zondag 9 november 2014 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
Kunnen ze de EO Jongerendag niet een keer combineren met een wedstrijd van Vitesse? Zit het daar ook een keer vol.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, jongens.. mijn lieftallige vriendin, zij is blond, komt net thuis van boodschappen doen. Heeft zij voor een gerecht 1/8 slagroom nodig. Heeft zij, jaja, nu komt het.... 6x 500 opgeklopte slagroom gekocht omdat ze dacht dat ze ergens tussen de 1 en 8 liter slagroom nodig had
Oké...
Fijne toekomst gewenst samen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, jongens.. mijn lieftallige vriendin, zij is blond, komt net thuis van boodschappen doen. Heeft zij voor een gerecht 1/8 slagroom nodig. Heeft zij, jaja, nu komt het.... 6x 500 opgeklopte slagroom gekocht omdat ze dacht dat ze ergens tussen de 1 en 8 liter slagroom nodig had
Oké...
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 9 november 2014 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké...
Had je zelf geen slagroom kunnen kloppen?quote:Op zondag 9 november 2014 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké...
Eet smakelijkquote:Op zondag 9 november 2014 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké...
Jij hebt tenminste een vriendinquote:Op zondag 9 november 2014 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké...
Hij heeft geen vrouw.quote:Op zondag 9 november 2014 15:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft hij wel vaker last van heb ik gehoord van zijn vrouw.
Oké...
Oké...
Begin alsjeblieft niet aan kinderen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké...
Die heeft haar vriend net zo uitgezocht als de slagroom.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft haar vriend net zo uitgezocht als de slagroom.
..quote:Op zondag 9 november 2014 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké...
Ouwe viespeukquote:Op zondag 9 november 2014 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gebruik de overige slagroom maar voor andere doeleinden....
Mooi manquote:Op zondag 9 november 2014 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké...
Zonde om weg te gooien man..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:45 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:45 schreef hafcfan het volgende:
Die staan voor tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zonder wrijving geen glans
Beter was je gestopt bij slagroom..quote:Op zondag 9 november 2014 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonde om weg te gooien man..
De dreft gebruik ik ook altijd tot het laatste druppeltje, want...
Een druppeltje dreft tussen piemel en pruim... garandeert een vlotte liefde en een bed vol schuim
Ik was nog niet klaar met mijn verhaal... de chocolade mousse komt er nog bij...quote:Op zondag 9 november 2014 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter was je gestopt bij slagroom..
Dat is een nr 10 van oorsprong..quote:Op zondag 9 november 2014 15:50 schreef Heeinz het volgende:
Haha wie is die druif op rechtsback is zeker eentje uit die fantastische jeugdopleiding!!!!!!!!
Wist ik schatjequote:Op zondag 9 november 2014 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is een nr 10 qua oorsprong..
Zitten als insecten zich op te hopen in hun eigen topicquote:Op zondag 9 november 2014 15:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wist ik schatje
Ik wou Feyenoorders pesten maar die zitten hier niet
quote:Op zondag 9 november 2014 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]Alles wat die gast roept is voorbarig. Die wist al na één helft in de eerste speelronde wie er kampioen zou worden, wie de playoffs zou winnen en wie er indirect zou degraderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 9 november 2014 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zei dat blonde meisje nou: Flikker op man?
Geen idee. Ze had geen microfoon aangesloten.quote:Op zondag 9 november 2014 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zei dat blonde meisje nou: Flikker op man?
Bijna naar Dordtquote:Op zondag 9 november 2014 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
Als Kongolo zo ligt lijkt hij wel een beetje op Andwele Slory. Wat zou daar nog van terecht gekomen zijn?
Zal ze dat ook zeggen als haar eigen vriend last heeft van zijn paalquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Ze had geen microfoon aangesloten.
Bedankt Davyquote:
jellyquote:Op zondag 9 november 2014 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit plaatje zou best goed zijn als die linker schaal niet gesloopt was.
liever een gesloopte dan geen schaalquote:Op zondag 9 november 2014 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit plaatje zou best goed zijn als die linker schaal niet gesloopt was.
Geef die jongen wat tijd. Hij gaat gewoon 15 goals maken.quote:Op zondag 9 november 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Kazim weer niet gescoord trouwens. merk nu pas dat hij er niet eens meer instaat. Kan je nagaan hoeveel balcontacten hij in de eerste helft heeft gehad.
Caland Caland Caland
Wat een wereldtip van Pi-Air, die hem zelfs de afgelopen weken nog de hemel in prees. Wat een koekenbakker.quote:Op zondag 9 november 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Kazim weer niet gescoord trouwens. merk nu pas dat hij er niet eens meer instaat. Kan je nagaan hoeveel balcontacten hij in de eerste helft heeft gehad.
Caland Caland Caland
Zag je niet aankomen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:11 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.voetbalflitsen(...)m-milik-heen-video-/
Of hoe goed jij oplet, want hij is al een paar keer in beeld geweest terwijl ie op de bank zitquote:Op zondag 9 november 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Slim gedaan ja, Dordrecht thuis wint Feyenoord makkelijk en hij is er nu zeker bij tegen PSVquote:
Kan me niet voorstellen dat Clasie expres de bal pakt om een gele kaart te krijgenquote:Op zondag 9 november 2014 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slim gedaan ja, Dordrecht thuis wint Feyenoord makkelijk en hij is er nu zeker bij tegen PSV
Zo slim is ie niet iddquote:Op zondag 9 november 2014 16:17 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Clasie expres de bal pakt om een gele kaart te krijgen
tuurlijk wel, anders een schop in de 90' uitdelenquote:Op zondag 9 november 2014 16:17 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Clasie expres de bal pakt om een gele kaart te krijgen
Uh, ja.quote:Op zondag 9 november 2014 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt wel PSV, maar 1 helft goed spelen.
LOLquote:
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso heeft die jongen een hele vreemde kop.
huahahaahaquote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso heeft die jongen een hele vreemde kop.
Twente boven Feyenoordquote:
Zoals het hoort.quote:
Tegen PSV?quote:Op zondag 9 november 2014 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Clasie is er wel bij tegen Feyenoord.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |