Voor mij staat hij gelijk aan een hele rits pijlen naar de 2e kabelbrug. Deze pijltjesautomaat komt meteen in actie als de informatie teveel een andere kant op dreigt te wijzen.quote:Op maandag 10 november 2014 16:27 schreef Gorraay het volgende:
Ik heb nooit iets van "sturing" gemerkt. ****** acht een misdrijfscenario minder waarschijnlijk. Big deal, ik denk er ook zo over.
Vooral de laatste zin is cruciaal om te onderschrijven.quote:Op maandag 10 november 2014 09:24 schreef Poekje01 het volgende:
"als je toch gelooft in verdwaling/ongeluk wat doe je dan nog in deze threads in WS en FOK? Wat overblijft zijn namelijk alleen nog de misdrijf trein aanhangers. Zij laten zich niet meer wegjagen of overdonderen met mistige kloonconstructries en ellenlange non-debates.
En als je denkt dat het niet uitzinniger kan.quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef 11en30 het volgende:
Foto 542: slachthuis
Foto 550: 5
In het verboden boek van Kurt Vonnegut staan aanwijzingen die zullen leiden naar de dader(s).
De vreemd aangeklede tak zal beschreven zijn. Maar op welke blz?
Is het een soort kleinvee/pluimvee opjager?
Het verhaal speelt zich toevallig af in ... Duitsland.![]()
:-) Ah joh, dan heb jij ook 's de mogelijkheid om hier een berichtje te plaatsen. :-)quote:Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als je denkt dat het niet uitzinniger kan.
Het zal je wellicht verbazen, maar die mogelijkheid heb ik sowieso.quote:Op maandag 10 november 2014 20:10 schreef Lutalo het volgende:
:-) Ah joh, dan heb jij ook 's de mogelijkheid om hier een berichtje te plaatsen. :-)
The cattle are lowing,quote:Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als je denkt dat het niet uitzinniger kan.
Misschien had ik 'aanleiding' moeten schijven ?quote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal je wellicht verbazen, maar die mogelijkheid heb ik sowieso.
Zie hier het bewijs! En zoek nu de aanwijzing in Capote's In Cold Blood ...
;-) The meat locker was a very safe shelter.quote:Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef 11en30 het volgende:
[..]
The cattle are lowing,
The Baby awakes,
But the little Lord Jesus
No crying He makes.
There must be tons of human bone meal in the ground.
Geen speld tussen te krijgen. Belezen criminelen die wel van een gewaagd puzzeltje houden. Moorden om het moorden (of de organen) wordt immers ook saai op den duur.quote:Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef 11en30 het volgende:
The cattle are lowing,
The Baby awakes,
But the little Lord Jesus
No crying He makes.
There must be tons of human bone meal in the ground.
• meat locker which was hollowed in living rock under the slaughterhouse.quote:Op maandag 10 november 2014 20:22 schreef Lutalo het volgende:
[..]
;-) The meat locker was a very safe shelter.
Sorry maar ik begrijp er niets van.quote:Op maandag 10 november 2014 22:22 schreef 11en30 het volgende:
Hoe ik er in het vorige topic bij kwam heb ik daar geschreven, de titel van het boek. Vanavond ging ik de video nog eens kijken op zoek naar nieuwe feiten omdat ik ervan overtuigd ben dat de nachtfoto's hier gemaakt zijn. Ineens zag ik het slachtvarken liggen, daarna de kraal. In het vorige topic wist ik niet dat hier een slachterij zit, we hadden het toen over bloed op foto 542 (suggestie van schusch). Ik dacht misschien van een geslachtte kip vanwege de kringeltjes (slagader pulse) en dat linkte ik aan de 5 op foto 550. Slaughterhouse five.![]()
Oh, dat had ik dus allemaal niet mee gekregenquote:Op maandag 10 november 2014 22:22 schreef 11en30 het volgende:
Hoe ik er in het vorige topic bij kwam heb ik daar geschreven, de titel van het boek. Vanavond ging ik de video nog eens kijken op zoek naar nieuwe feiten omdat ik ervan overtuigd ben dat de nachtfoto's hier gemaakt zijn. Ineens zag ik het slachtvarken liggen, daarna de kraal. In het vorige topic wist ik niet dat hier een slachterij zit, we hadden het toen over bloed op foto 542 (suggestie van schusch). Ik dacht misschien van een geslachtte kip vanwege de kringeltjes (slagader pulse) en dat linkte ik aan de 5 op foto 550. Slaughterhouse five.![]()
Volgens mij ligt M huis aan de andere kant van de weg stukje terug.quote:Op maandag 10 november 2014 22:38 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Sorry maar ik begrijp er niets van.
Kun je me in Jip en Janneke-taal uitleggen wat het huis van M. te maken heeft met foto 505 en welke dingen je bedoelt?
Klopt.quote:Op maandag 10 november 2014 22:49 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt M huis aan de andere kant van de weg stukje terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |