abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146502224
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:27 schreef Gorraay het volgende:

Ik heb nooit iets van "sturing" gemerkt. ****** acht een misdrijfscenario minder waarschijnlijk. Big deal, ik denk er ook zo over.
Voor mij staat hij gelijk aan een hele rits pijlen naar de 2e kabelbrug. Deze pijltjesautomaat komt meteen in actie als de informatie teveel een andere kant op dreigt te wijzen.

Hij acht het trouwens niet waarschijnlijk dat de meiden de nachtfoto's hebben gemaakt. Dat is dan wel weer opmerkelijk en sluit mooi aan bij mijn scenario's.
  maandag 10 november 2014 @ 16:33:38 #52
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146502255
Volgens mij heeft poekie een andere reden om aan zijn integriteit te twijfelen. Volgens mij kwam ze daarmee hier op het forum binnen.
pi_146503480
Als ze met de bus zijn gegaan zou het deze zijn denk ik;

Arco Iris / El Bajo, minibus, 7 days a week, until 8 PM, approximately every half hour, $.70 to $1. The loop starts in El Bajo, heads north past Café Ruiz, just before the baseball stadium it takes the Arco Iris right branch, winds up the hill and around past Il Pianista and Princesa Janca, past the Boquete Garden Inn, past the Rock, past the Feria, and right over the bridge back into Boquete downtown. Full loop about 30 minutes.
http://www.boqueteguide.com/?page_id=10822
pi_146504694
Als de meiden de nachtfoto's niet zelf hebben gemaakt, waarom doen de B-volgers dan toch zoveel moeite om ook de foto's bij de tweede kabelbrug te plaatsen?
pi_146507365
Wat voor kleur stofwolk zou het geven als je hier met een 4x4 overheen ging raggen?

maandag 10 november 2014 @ 19:00:35 #56
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146507428
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 09:24 schreef Poekje01 het volgende:
"als je toch gelooft in verdwaling/ongeluk wat doe je dan nog in deze threads in WS en FOK? Wat overblijft zijn namelijk alleen nog de misdrijf trein aanhangers. Zij laten zich niet meer wegjagen of overdonderen met mistige kloonconstructries en ellenlange non-debates.
Vooral de laatste zin is cruciaal om te onderschrijven.

Het is nu al lange tijd gangbaar, dat iemand veel tijd kan steken in plaatsen en locaties achterhalen, accurate kaarten zelf maken en scenario's samenstellen en polijsten, of data uitzoeken.

Maar dat dan een aanvalskloon van één van de gespleten persoonlijkheden hier zonder blijk te geven zelf van de hoed of de rand te weten, zoveel stampij en gehakt van bevindingen maakt, dat de goedwillende users hier die neutraal tegen dingen aankijken denken:

"oww, daar zal dan wel vanalles mee mis zijn, met die post, dus die user nemen we ook een volgende keer dan maar niet meer serieus".

Dat is iets heel anders dan dat een "verdwaler" het hartgrondig oneens is met een "misdrijver" en met opmerkingen dwingt de misdrijver scherper te formuleren of te wijzen op mogelijke dingen die niet kloppen, zonder er op in te hakken.

Feit blijft ook, als ik voor mezelf spreek, dat ik maar een liter energie en zin per dag heb. En de constatering, dat het misselijkmakende klonenleger hier ook de mogelijke oplossing ooit, aan gort zal schieten, met hun superieure dedain, maakt dat mij en anderen de zin wordt tegen gemaakt om hier ook nog maar iets onderbouwd nieuws te delen.

Niemand heeft zin om dagelijks strijd te voeren, vrijwillig, over futiele dingen.
pi_146508094
ATTENTIE AUB... VRAAGJE ! :7

Wat is de constructie rechts op de foto?
En wat ligt daar links op zijn buik aan de poten vastgebonden?

Ik denk dat die constructie een laden/lossen station / tweede wereld slachthuis is voor kleinvee zoals schapen, geiten, varkens. De dieren worden op een vrachtwagentje of pickup geladen, die rijdt vervolgens achteruit tegen de kopse kant aan. De autobanden hangen daar als stootkussens. Als de klep weggehaald is, wordt het vee uit de wagen gedreven, de smalle lange rechte kraal in.

1:07

[ Bericht 11% gewijzigd door 11en30 op 10-11-2014 19:42:19 ]
pi_146509362
Foto 542: slachthuis
Foto 550: 5

In het verboden boek van Kurt Vonnegut staan aanwijzingen die zullen leiden naar de dader(s).

De vreemd aangeklede tak zal beschreven zijn. Maar op welke blz?
Is het een soort kleinvee/pluimvee opdrijver?

Het verhaal speelt zich toevallig af in ... Duitsland. :X

[ Bericht 6% gewijzigd door 11en30 op 10-11-2014 21:23:32 ]
pi_146509789
Als gedacht wordt dat K en L de nachtfoto's hebben gemaakt en tevens hebben geflitst om aandacht te trekken van de nachtelijke zoekteams, moet het toch bekend zijn waar gezocht werd ( welke routes.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  maandag 10 november 2014 @ 20:05:43 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146509902
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef 11en30 het volgende:
Foto 542: slachthuis
Foto 550: 5

In het verboden boek van Kurt Vonnegut staan aanwijzingen die zullen leiden naar de dader(s).

De vreemd aangeklede tak zal beschreven zijn. Maar op welke blz?
Is het een soort kleinvee/pluimvee opjager?

Het verhaal speelt zich toevallig af in ... Duitsland. :X
En als je denkt dat het niet uitzinniger kan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146510108
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

:-) Ah joh, dan heb jij ook 's de mogelijkheid om hier een berichtje te plaatsen. :-)
  maandag 10 november 2014 @ 20:14:37 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146510228
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:10 schreef Lutalo het volgende:

:-) Ah joh, dan heb jij ook 's de mogelijkheid om hier een berichtje te plaatsen. :-)
Het zal je wellicht verbazen, maar die mogelijkheid heb ik sowieso.
Zie hier het bewijs! En zoek nu de aanwijzing in Capote's In Cold Blood ...
pi_146510246
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

The cattle are lowing,
The Baby awakes,
But the little Lord Jesus
No crying He makes.

There must be tons of human bone meal in the ground.
pi_146510453
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het zal je wellicht verbazen, maar die mogelijkheid heb ik sowieso.
Zie hier het bewijs! En zoek nu de aanwijzing in Capote's In Cold Blood ...
Misschien had ik 'aanleiding' moeten schijven ?
pi_146510543
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef 11en30 het volgende:

[..]

The cattle are lowing,
The Baby awakes,
No crying He makes.

;-) The meat locker was a very safe shelter.
  maandag 10 november 2014 @ 20:25:03 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146510635
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef 11en30 het volgende:

The cattle are lowing,
The Baby awakes,
No crying He makes.

Geen speld tussen te krijgen. Belezen criminelen die wel van een gewaagd puzzeltje houden. Moorden om het moorden (of de organen) wordt immers ook saai op den duur.
pi_146511080
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:22 schreef Lutalo het volgende:

[..]

;-) The meat locker was a very safe shelter.
• meat locker which was hollowed in living rock under the slaughterhouse.

• It was naturally cool. There was no refrigeration.

• The locker was whitewashed and smelled of carbolic acid.

[ Bericht 29% gewijzigd door 11en30 op 10-11-2014 20:59:51 ]
pi_146512284
GEVONDEN!

'Hell no,' said Kilgore Trout. 'You think money grows on trees?' Trout, incidentally, had written a book about a money tree. It had twenty-dollar bills for leaves. Its flowers were government bonds. Its fruit was diamonds. It attracted human beings who killed each other around the roots and made very good fertilizer. So it goes.
pi_146513058
The girls that Billy had seen naked were all being killed, too, in a much shallower shelter in another part of the stockyards.

[ Bericht 75% gewijzigd door 11en30 op 10-11-2014 21:30:37 ]
pi_146515434
11en30: hoe kom je ineens bij dat verboden boek (je had in vorig topic Wikipedia link gepost toch)? En ben je serieus of aan het trollen?
pi_146515767
Hoe ik er in het vorige topic bij kwam heb ik daar geschreven, de titel van het boek. Vanavond ging ik de video nog eens kijken op zoek naar nieuwe feiten omdat ik ervan overtuigd ben dat de nachtfoto's hier gemaakt zijn. Ineens zag ik het slachtvarken liggen, daarna de kraal. In het vorige topic wist ik niet dat hier een slachterij zit, we hadden het toen over bloed op foto 542 (suggestie van schusch). Ik dacht misschien van een geslachtte kip vanwege de kringeltjes (slagader pulse) en dat linkte ik aan de 5 op foto 550. Slaughterhouse five. :7
pi_146516450
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:22 schreef 11en30 het volgende:
Hoe ik er in het vorige topic bij kwam heb ik daar geschreven, de titel van het boek. Vanavond ging ik de video nog eens kijken op zoek naar nieuwe feiten omdat ik ervan overtuigd ben dat de nachtfoto's hier gemaakt zijn. Ineens zag ik het slachtvarken liggen, daarna de kraal. In het vorige topic wist ik niet dat hier een slachterij zit, we hadden het toen over bloed op foto 542 (suggestie van schusch). Ik dacht misschien van een geslachtte kip vanwege de kringeltjes (slagader pulse) en dat linkte ik aan de 5 op foto 550. Slaughterhouse five. :7
Sorry maar ik begrijp er niets van.
Kun je me in Jip en Janneke-taal uitleggen wat het huis van M. te maken heeft met foto 505 en welke dingen je bedoelt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 10-11-2014 23:07:04 ]
pi_146516720
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:22 schreef 11en30 het volgende:
Oh, dat had ik dus allemaal niet mee gekregen ;) En als ik dan je posts met quotes en foto's lees, denk ik: hè?! :D
pi_146516960
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:38 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Sorry maar ik begrijp er niets van.
Kun je me in Jip en Janneke-taal uitleggen wat het huis van M. te maken heeft met foto 505 en welke dingen je bedoelt?
Volgens mij ligt M huis aan de andere kant van de weg stukje terug.

[ Bericht 21% gewijzigd door Lavenderr op 10-11-2014 23:07:23 ]
pi_146517289
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:49 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Volgens mij ligt M huis aan de andere kant van de weg stukje terug.
Klopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')