SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MILIK KLAASSEN MILIK EL GHAZI JALALALALAAHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Je mag je UI wel eens vervangen. Klaassen laat Eriksen vergetenquote:Op zondag 9 november 2014 14:39 schreef Tyron het volgende:
klaassen oh oh oh wat is die belangrijk he![]()
doe eens normaal johquote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag je UI wel eens vervangen. Klaassen laat Eriksen vergeten![]()
![]()
siggy had hem gemistquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Beiden waren enorme talenten, maar kwam er eigenlijk pas in het buitenland uit.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 14:48:12 ]![]()
Met Hiddink weet je het nooitquote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen gaat denk ik gewoon basisspeler worden bij Oranje komende week.![]()
Ik vraag me echt af wat tegen Heerenveen het excuus zal zijn om Sigthorsson in de basis te zetten :/![]()
Hiddink gaf aan dat "Nieuwe jongens krijgen speeltijd". Hij is gecharmeerd van Klaassen, dus hij gaat het proberen met hem.quote:![]()
grasquote:Op zondag 9 november 2014 14:52 schreef Brammess het volgende:
Ik vraag me echt af wat tegen Heerenveen het excuus zal zijn om Sigthorsson in de basis te zetten :/![]()
Als Fisher straks terug is Schone terug naar het middenveld halen, dan Moisander eruit en je hebt een prima team met veel potentie![]()
![]()
Schöne gewoon er naast of laten afwisselen met Fisher. Andersen en Klaassen op het middenveld is prima.quote:Op zondag 9 november 2014 14:54 schreef Class het volgende:
Als Fisher straks terug is Schone terug naar het middenveld halen, dan Moisander eruit en je hebt een prima team met veel potentie![]()
Leuk voor dat clubje dat ze er ook weer eens bij zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef Brammess het volgende:
Wat moeten we nou met clubs zoals Dorrecht in de Eredivisie man...![]()
FOX Sports
@FOXSportsnl
Davy Klaassen meldt zich af voor Oranje. 'Ik neem deze beslissing om mezelf in bescherming te nemen'. Interview straks op foxsports.nl
3:03pm · 9 Nov 2014 · TweetDeck![]()
Verstandige jongenquote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef Brammess het volgende:
FOX Sports
@FOXSportsnl
Davy Klaassen meldt zich af voor Oranje. 'Ik neem deze beslissing om mezelf in bescherming te nemen'. Interview straks op foxsports.nl
3:03pm · 9 Nov 2014 · TweetDeck
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef Brammess het volgende:
FOX Sports
@FOXSportsnl
3:03pm · 9 Nov 2014 · TweetDeck____!!!
![]()
Hij had sowieso in de basis gestaan, maar een goede keuze van hem!quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef Brammess het volgende:
FOX Sports
@FOXSportsnl
3:03pm · 9 Nov 2014 · TweetDeck![]()
Hopelijk is de liesblessure snel over, hij is wel erg belangrijk voor dit Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zie trouwens dat Tottenham weer eens met 0-2 achter staat tegen een laagvlieger, die trainer zal het niet lang meer maken vrees ik. Zullen ze wel weer uitkomen bij Frank, die vorig jaar ook bijna ja had gezegd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is denk ik niet zo'n extreem probleem als iedereen er van maakt als hij weg gaat. Jaap is een prima vervangerquote:Op zondag 9 november 2014 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Zie trouwens dat Tottenham weer eens met 0-2 achter staat tegen een laagvlieger, die trainer zal het niet lang meer maken vrees ik. Zullen ze wel weer uitkomen bij Frank, die vorig jaar ook bijna ja had gezegd.![]()
Ben ik met je eens, ik zie in Stam ook een prima opvolger. Al is het altijd maar afwachten hoe die zich gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is denk ik niet zo'n extreem probleem als iedereen er van maakt als hij weg gaat. Jaap is een prima vervangerAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar Jaap lijkt me wel zo een kerel die na 1 jaar al vertrekt mocht er een leuke club komen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik zie in Stam ook een prima opvolger. Al is het altijd maar afwachten hoe die zich gaat ontwikkelen.![]()
Dat hij eigenlijk hetzelfde zoals de Boer bij jong Ajax probeert toe te passen. En omdat deze man erg kritisch en hard voor de spelers is. Dat is de Boer ook, maar Jaap ietsje erger.quote:![]()
Nou... dat wordt weer genieten dan.quote:Op zondag 9 november 2014 15:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat hij eigenlijk hetzelfde zoals de Boer bij jong Ajax probeert toe te passen.![]()
Om moedeloos van te wordenquote:Op de vraag of De Boer nog om Milik heen kan zei De Boer: ‘Ja, gewoon om hem heen lopen. Ik ben blij dat hij het mij heel lastig maakt.’![]()
De Boer kritisch? Op bepaalde spelers wellicht, maar stokpaardjes Siggy, Moisander en eerder De Jong mochten altijd blijven falen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:22 schreef Brammess het volgende:
En omdat deze man erg kritisch en hard voor de spelers is. Dat is de Boer ook, maar Jaap ietsje erger.![]()
Blind ook.quote:Op zondag 9 november 2014 15:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De Boer kritisch? Op bepaalde spelers wellicht, maar stokpaardjes Siggy, Moisander en eerder De Jong mochten altijd blijven falen.![]()
Blijkbaar heeft Frank gezegd dat er weinig verschil zit tussen Sig en Milik. Een belediging naar Milik en hij maakt er zichzelf belachelijk mee, waarom zegt Frank dit? Milik is véél veelzijdiger en productiever dan die balletjesafwachter uit Ijsland.Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk![]()
1-0quote:Op zondag 9 november 2014 16:49 schreef DenXD het volgende:
Zo Feyenoord ook alweer puntjes verspeeld, nu PSV nog![]()
![]()
Feyenoord is sowieso geen concurrent voor de titelquote:Op zondag 9 november 2014 16:49 schreef DenXD het volgende:
Zo Feyenoord ook alweer puntjes verspeeld, nu PSV nogOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
bijnaquote:Op zondag 9 november 2014 16:49 schreef DenXD het volgende:
Zo Feyenoord ook alweer puntjes verspeeld, nu PSV nog![]()
Doe ff normaal.quote:Op zondag 9 november 2014 18:44 schreef DenXD het volgende:
Met Milik rollen we PSV ook met 0-7 op in die lampenkap![]()
zozo gedurfde uitspraak!quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja volgende keer drie punten meer verschil idd.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 18:44 schreef DenXD het volgende:
Met Milik rollen we PSV ook met 0-7 op in die lampenkap
Misschien is ajaxnetwerk wat voor je.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja volgende keer drie punten meer verschil idd.![]()
![]()
Speelde zich een paar keer prima onder de druk uit en veroverde snel de bal weer bij de 1-2.quote:
Eerder die idioten van een Sigthorsson en Moisander eruit flikkeren.Oh.![]()
Moisander is gewoon over ja .quote:Op zondag 9 november 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde zich een paar keer prima onder de druk uit en veroverde snel de bal weer bij de 1-2.
Eerder die idioten van een Sigthorsson en Moisander eruit flikkeren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lieder > Siegheilssonquote:Op zondag 9 november 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander en Sigthorsson lekker in een package deal naar Dordrecht sturen van de winter.RED ONS HENNIEGOD![]()
ah, jij bent er ook weer.quote:
Heb je nog een leuke woordgrap?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
indrukwekkendquote:Op zondag 9 november 2014 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn wc-papier na een diarreeuitbraak > Streepje VoorssonRED ONS HENNIEGOD![]()
Altijd.quote:Op zondag 9 november 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, jij bent er ook weer.
Heb je nog een leuke woordgrap?Oh.![]()
sigthorsson lekker aan feyenoord verkopenquote:Op zondag 9 november 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander en Sigthorsson lekker in een package deal naar Dordrecht sturen van de winter.![]()
Leuk en aardig dat Milik indruk maakt, Siggy speelt straks toch weer![]()
Godver wat was die eerst goal lekker ingeschoten.Snelle Egel![]()
Sigthorsson lekker zijn voetballerlicentie ontnemen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:51 schreef Adames het volgende:
[..]
sigthorsson lekker aan feyenoord verkopenOh.![]()
''agressieve spits''quote:Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef S0nic het volgende:
Leuk en aardig dat Milik indruk maakt, Siggy speelt straks toch weer![]()
Godver wat was die eerst goal lekker ingeschoten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je leeft nog!!quote:Op zondag 9 november 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde zich een paar keer prima onder de druk uit en veroverde snel de bal weer bij de 1-2.
Eerder die idioten van een Sigthorsson en Moisander eruit flikkeren.![]()
Ik word langzamerhand een beetje moe van Cillessen. bij de 1-0 had hij die bal makkelijk nog goed kunnen afspelen, was er niks aan de hand geweest. Maar ik hoor alleen maar dat t een fout van van Rhijn was. En natuurlijk stopt hij die penalty ook weer niet. Hij zal eens wel een penalty stoppen. Zucht. Ik ben Ajacied maar heb nooit begrepen waarom Krul niet in de basis stond bij het Nederlands elftal. Bah.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik word langzamerhand een beetje moe van Cillessen. bij de 1-0 had hij die bal makkelijk nog goed kunnen afspelen, was er niks aan de hand geweest. Maar ik hoor alleen maar dat t een fout van van Rhijn was. En natuurlijk stopt hij die penalty ook weer niet. Hij zal eens wel een penalty stoppen. Zucht. Ik ben Ajacied maar heb nooit begrepen waarom Krul niet in de basis stond bij het Nederlands elftal. Bah.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Is Vermeer nu opeens de beste keeper van Nederland? Niemand durfde dat te zeggen toen hij prima bij Ajax speelde. Toen was hij te kort, onzeker etc![]()
Geweldig tochquote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef wieisboos het volgende:
Is Vermeer nu opeens de beste keeper van Nederland? Niemand durfde dat te zeggen toen hij prima bij Ajax speelde. Toen was hij te kort, onzeker etcdie feyenoorders zijn zo hypocriet als de pest.
Snelle Egel![]()
Van Gaal is voor gek verklaard toen hij zei dat Vermeer het beste in zijn profielschets paste. Nu zijn de kenners bij SV er over uit dat Vermeer de beste keeper van Nederland is nadat hij een paar weken (!) goed speelt. Het begin bij Feyenoord was zeker niet vlekkeloosquote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
Geweldig tochdie feyenoorders zijn zo hypocriet als de pest.
![]()
Jij bekijkt Krul wekelijks dus?quote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik word langzamerhand een beetje moe van Cillessen. bij de 1-0 had hij die bal makkelijk nog goed kunnen afspelen, was er niks aan de hand geweest. Maar ik hoor alleen maar dat t een fout van van Rhijn was. En natuurlijk stopt hij die penalty ook weer niet. Hij zal eens wel een penalty stoppen. Zucht. Ik ben Ajacied maar heb nooit begrepen waarom Krul niet in de basis stond bij het Nederlands elftal. Bah.![]()
![]()
Ik zou Adriaanse en Van Gaal toch niet echt willen kwalificeren als Feyenoorders maar okay.quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Had wel liever gehad dat we toen Van Dijk hadden gehaald i.p.v. Hoorn.quote:Op zondag 9 november 2014 23:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat doet bijna niemand maar wel keihard roepen dat hij beter is. Zelfde met Van Dijk![]()
Net alsof ik iets raars zeg.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ jou, mongooltje.
heb hem vaak genoeg gezien om te weten dat een goede krul een stuk beter is dan een goede cillessenquote:![]()
![]()
Is vaak weinig van te zien. Krul zit er ook zeer regelmatig naastquote:Op zondag 9 november 2014 23:47 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Net alsof ik iets raars zeg.@ jou, mongooltje.
[..]
heb hem vaak genoeg gezien om te weten dat een goede krul een stuk beter is dan een goede cillessen![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik word langzamerhand een beetje moe van Cillessen. bij de 1-0 had hij die bal makkelijk nog goed kunnen afspelen, was er niks aan de hand geweest. Maar ik hoor alleen maar dat t een fout van van Rhijn was. En natuurlijk stopt hij die penalty ook weer niet. Hij zal eens wel een penalty stoppen. Zucht. Ik ben Ajacied maar heb nooit begrepen waarom Krul niet in de basis stond bij het Nederlands elftal. Bah.Deze twee posts, echt genietenquote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
Daar doe je het voor!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 10-11-2014 om 00:14:30Vandaag in De #Telegraaf opvallend nieuws over de spits van #Ajax @arekmilik9 reageer retweet
![]()
Watskeburt?quote:Op maandag 10 november 2014 00:17 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 10-11-2014 om 00:14:30Vandaag in De #Telegraaf opvallend nieuws over de spits van #Ajax @arekmilik9 reageer retweet
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Frank had ruzie met onze IJslandse superspits![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Feyenoord_af__.html
vanaf 2.30Oh.![]()
JAAAAquote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
vanaf 2.30![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
vanaf 2.30![]()
![]()
En nu heeft niemand gezien wat ze zeiden?quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
vanaf 2.30When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik ben die 1-2 aan het terugkijken en die loopactie van Milik (plus hakje) is toch wel briljant hoor.
Hij trekt een verdediger mee waardoor Klaassen vrij komt te staan (nadat zijn man op Schöne af móét gaan)
In welk aspect kan Sig dan beter zijn dan Milik? De loopacties zitten er bij Milik in, de goals maakt hij, hij tikt veel makkelijker mee etc.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Milik heeft iets geflikt bij Frank![]()
![]()
Misschien heeft Sig de dochter van Frank wel zwanger gemaakt. Vandaar dat streepje voor.quote:Op maandag 10 november 2014 00:42 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben die 1-2 aan het terugkijken en die loopactie van Milik (plus hakje) is toch wel briljant hoor.
Hij trekt een verdediger mee waardoor Klaassen vrij komt te staan (nadat zijn man op Schöne af móét gaan)
In welk aspect kan Sig dan beter zijn dan Milik? De loopacties zitten er bij Milik in, de goals maakt hij, hij tikt veel makkelijker mee etc.Oh.![]()
Die dochter mag er best zijn dacht ik.. Ik mag hopen dat het nu wel klaar is met onze grote vriend Siggy...man man man wat is hij slechtquote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft Sig de dochter van Frank wel zwanger gemaakt. Vandaar dat streepje voor.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax akkoord met Milik, contract tot 2018. Transfersom 2,5 miljoen.![]()
![]()
"Marc Overmars bekijkt handenwrijvend de komeetachtige ontwikkeling van huurling Arek Milik (20), die met twee treffers een groot aandeel had in de zege van Ajax op SC Cambuur (2-4).quote:Op maandag 10 november 2014 01:57 schreef bjanaan het volgende:
Milik vastleggen? Was toch met optie tot koop?
De directeur voetbalzaken bedong bij Bayer Leverkusen niet alleen een optie tot koop, maar blijkt met de Pool en zijn zaakwaarnemer al schriftelijk een meerjarig contract (naar verluidt tot de zomer van 2018) te zijn overeengekomen. Overmars moet Leverkusen begin 2015 alleen laten weten óf hij de optie licht en Milik voor het op papier vastgelegde schijntje van 2,5 miljoen euro koopt."![]()
Kijk dat zijn goede zaken.quote:Op maandag 10 november 2014 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax akkoord met Milik, contract tot 2018. Transfersom 2,5 miljoen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Er is maar 1 reden dat Siggy steeds speelt >>> eventuele transfer.quote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft Sig de dochter van Frank wel zwanger gemaakt. Vandaar dat streepje voor.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
vanaf 2.30![]()
![]()
Niet meer uit de basis dus die jongen!quote:Op maandag 10 november 2014 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
"Marc Overmars bekijkt handenwrijvend de komeetachtige ontwikkeling van huurling Arek Milik (20), die met twee treffers een groot aandeel had in de zege van Ajax op SC Cambuur (2-4).
De directeur voetbalzaken bedong bij Bayer Leverkusen niet alleen een optie tot koop, maar blijkt met de Pool en zijn zaakwaarnemer al schriftelijk een meerjarig contract (naar verluidt tot de zomer van 2018) te zijn overeengekomen. Overmars moet Leverkusen begin 2015 alleen laten weten óf hij de optie licht en Milik voor het op papier vastgelegde schijntje van 2,5 miljoen euro koopt."
Siggy -->![]()
![]()
![]()
Dat denk ik niet. Frank de Boer houdt zich daar niet mee bezig en Marc Overmars zal het weinig kunnen schelen als hij op Sigthorsson 4 miljoen verlies moet pakken. Ik ben er echt van overtuigd dat Frank de Boer de meest ideale spits opstelt voor zijn elftal en hij denkt dat Sigthorsson beter in het systeem past. Maar ja, soms heeft hij dat, ik bedoel Bojan kreeg ook 25 kansen terwijl hij Jupiler League niveau had, dat geldt ook voor de gehypte Andersen, waardeloze flutspeler, maar toch steeds weer in de basis.quote:Op maandag 10 november 2014 02:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden dat Siggy steeds speelt >>> eventuele transfer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax1: Het is pas november, maar er is morgen dubbel transfernieuws. Een voormalig rechtsbuiten van #Ajax helpt Overmars tijdelijk uit de brand.![]()
God nee, wat is er mis met El Ghazi.quote:Op maandag 10 november 2014 06:52 schreef Heeinz het volgende:
Ajax1: Het is pas november, maar er is morgen dubbel transfernieuws. Een voormalig rechtsbuiten van #Ajax helpt Overmars tijdelijk uit de brand.![]()
Welkom Ebicilio !quote:Op maandag 10 november 2014 06:52 schreef Heeinz het volgende:
Ajax1: Het is pas november, maar er is morgen dubbel transfernieuws. Een voormalig rechtsbuiten van #Ajax helpt Overmars tijdelijk uit de brand.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax akkoord met Milik, contract tot 2018. Transfersom 2,5 miljoen.![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dennis rommedahl!quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Misschien een oud voetballer?quote:Op maandag 10 november 2014 07:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
God nee, wat is er mis met El Ghazi.![]()
Goed nieuws over Milik.
Nu Sigthorsson z.s.m. lozen want interesse was er afgelopen zomer genoeg. Duarte, Ligeon, Sana krijg je er gratis bij.
Probeer je Urby of Anita terug te halen. Fischer komt terug. 5e titel binnen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Als je Milik niet vastlegt is het tijd om te stoppen Marc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Volgens mij is hij op voorspraak van Overmars gekomen.quote:Op maandag 10 november 2014 10:08 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wie heeft Milik gescout? Beste scoutingswerk in de laatste 5 jaar volgens mij.![]()
iedereen zat te haten dat marc eigenwijs was en Milik wilde halen tegen advies van de scouting inquote:Op maandag 10 november 2014 10:10 schreef S15 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij op voorspraak van Overmars gekomen.![]()
Andries Ulderinkquote:Op maandag 10 november 2014 10:08 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wie heeft Milik gescout? Beste scoutingswerk in de laatste 5 jaar volgens mij.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik vraag me nog steeds af waarover.quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
vanaf 2.30When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik hoop dat het zo erg was dat hij nu tweede spits isquote:Op maandag 10 november 2014 13:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarover.![]()
Het zal er wel over gaan dat hij (Siggy) daar niet zo blij mee wasquote:Op maandag 10 november 2014 13:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo erg was dat hij nu tweede spits is![]()
Milik is dus beter op kunstgras dan Siggy. Conclusie Siggy speelt volgende keer weer op normaal gras![]()
![]()
Als dat echt gebeurd is Frank gewoon opzettelijk de boel aan het verkloten.quote:Op maandag 10 november 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milik is dus beter op kunstgras dan Siggy. Conclusie Siggy speelt volgende keer weer op normaal grasReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij zei er nog wat bij hoor, iets van dat Milik ook speeltijd moet krijgen, dus de kans dat hij een tijdje blijft staan acht ik toch wel aanwezigquote:Op maandag 10 november 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milik is dus beter op kunstgras dan Siggy. Conclusie Siggy speelt volgende keer weer op normaal gras![]()
Dit is toch veelzeggend. Frank lijkt boos
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik wil nu ook wel een reeks zien met Milik. Helemaal overtuigd ben ik namelijk nog niet maar hij kan het moeilijk slechter doen dan Siggy.quote:Op maandag 10 november 2014 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zei er nog wat bij hoor, iets van dat Milik ook speeltijd moet krijgen, dus de kans dat hij een tijdje blijft staan acht ik toch wel aanwezig![]()
Dat zegt bij Frank natuurlijk niet zo veel.quote:Op maandag 10 november 2014 13:16 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
iemand die het fragment heeft ipv een plaatje?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
is hierboven gepostquote:Op maandag 10 november 2014 13:20 schreef mokkiemok het volgende:
iemand die het fragment heeft ipv een plaatje?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
daarom, hij verdient nu wel het vertrouwenquote:Op maandag 10 november 2014 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil nu ook wel een reeks zien met Milik. Helemaal overtuigd ben ik namelijk nog niet maar hij kan het moeilijk slechter doen dan Siggy.![]()
Interlands toch?quote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef j95 het volgende:
Als Siggy volgende week speelt ga ik denk ik niet kijken.![]()
De volgende wedstrijd dan.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik bedoel meer een video waaruit het plaatje is ontstaan.quote:
dat wat hierboven gepost is is een fragment over het plaatje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dit was nog tijdens de wedstrijd net voordat hij erin kwam of zo? Zou het gaan over het geen zin hebben om erin te komen als het al 1-3 of 1-4 staat?quote:Op maandag 10 november 2014 13:16 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ja die postte ik zelf. De telegraaflijn staat hierboven ergensquote:Op maandag 10 november 2014 13:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik bedoel meer een video waaruit het plaatje is ontstaan.
dat wat hierboven gepost is is een fragment over het plaatje.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat zou echt helemaal een schande zijnquote:Op maandag 10 november 2014 13:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit was nog tijdens de wedstrijd net voordat hij erin kwam of zo? Zou het gaan over het geen zin hebben om erin te komen als het al 1-3 of 1-4 staat?![]()
Sig moet blij zijn met iedere minuut, na de winter kan die lekker bij een B team gaan spelen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Henk de Jong:quote:SC Cambuur verloor zondag met 2-4 van Ajax en Arek Milik had met twee doelpunten een groot aandeel in die overwinning. Henk de Jong was onder de indruk van de aanvaller: hij stelde na afloop dat hij liever 'die andere' in de spits had zien staan bij Ajax. Daarmee doelde de coach van de Friezen op Kolbeinn Sigthórsson, die nu genoegen moest nemen met een invalbeurt van een kwartier.![]()
Henk de Jong![]()
![]()
Echt alleen Frank ziet nog iets in Siggyquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Siggy is in de winterstop opgerot...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!![]()
De hetze tegen Siggy neemt nu wel heel grote vormen aan. Eigenlijk is dat maar aan één man te danken en dat is De Boer. Als hij aan het begin van het seizoen had gezegd dat ze voor Milik als eerste spits gingen, had elke supporter er vrede mee gehad als hij af en toe 20-30 minuten zou invallen of zou spelen bij afwezigheid/blessures van Milik. Nu wil elke fan (en terecht) Milik in de spits en krijgt onze IJslandse vriend wekelijks een fluitconcert over zich heen omdat de fans denken ook hun statement te moeten maken. Jammer...![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 13:52 schreef Fargo het volgende:
De hetze tegen Siggy neemt nu wel heel grote vormen aan. Eigenlijk is dat maar aan één man te danken en dat is De Boer. Als hij aan het begin van het seizoen had gezegd dat ze voor Milik als eerste spits gingen, had elke supporter er vrede mee gehad als hij af en toe 20-30 minuten zou invallen of zou spelen bij afwezigheid/blessures van Milik. Nu wil elke fan (en terecht) Milik in de spits en krijgt onze IJslandse vriend wekelijks een fluitconcert over zich heen omdat de fans denken ook hun statement te moeten maken. Jammer...![]()
![]()
Blijft vreemd dat Sigthorsson de hele voorbereiding linksbuiten bij de B ploeg moest spelen en na Vitesse thuis ineens weer terug was als eerste spits.![]()
Klopt, het is dan ook niet dat ik Siggy haat ofzo, de beste man werkt hard en doet zijn best, hij is alleen niet goed genoeg en het is Frank's fout dat hij hem te lang heeft laten staan.quote:Op maandag 10 november 2014 13:52 schreef Fargo het volgende:
De hetze tegen Siggy neemt nu wel heel grote vormen aan. Eigenlijk is dat maar aan één man te danken en dat is De Boer. Als hij aan het begin van het seizoen had gezegd dat ze voor Milik als eerste spits gingen, had elke supporter er vrede mee gehad als hij af en toe 20-30 minuten zou invallen of zou spelen bij afwezigheid/blessures van Milik. Nu wil elke fan (en terecht) Milik in de spits en krijgt onze IJslandse vriend wekelijks een fluitconcert over zich heen omdat de fans denken ook hun statement te moeten maken. Jammer...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
twitter:bart_sanders twitterde op zondag 09-11-2014 om 20:55:58De enige reden voor De Boer om #Sigthorsson opnieuw op te stellen is als hij een spits wil die duels wint. #ajax http://t.co/LLm4vEoT8H reageer retweet
![]()
![]()
Het aantal duels dat Milik gisteren verloor viel inderdaad wel op. Daar staat tegenover dat hij in ieder geval wel een bal kan aannemen en kan scorenquote:Op maandag 10 november 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bart_sanders twitterde op zondag 09-11-2014 om 20:55:58De enige reden voor De Boer om #Sigthorsson opnieuw op te stellen is als hij een spits wil die duels wint. #ajax http://t.co/LLm4vEoT8H reageer retweet
![]()
![]()
Een spits die scoort is net ff net belangrijker. Leuk hoor dat hij hard werkt en een aanspeelpunt is en beter kan koppen daar hebben wij weinig aan als hij keer op keer kansen verneukt.quote:Op maandag 10 november 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bart_sanders twitterde op zondag 09-11-2014 om 20:55:58De enige reden voor De Boer om #Sigthorsson opnieuw op te stellen is als hij een spits wil die duels wint. #ajax http://t.co/LLm4vEoT8H reageer retweet
[ Bericht 0% gewijzigd door RensAjacied op 10-11-2014 14:18:23 ]AFCA!![]()
En we smachten al tijden naar iemand die gewoon die ballen erin trapt. Milik kan de nieuwe Pantelic worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is me nooit zo opgevallen dat Milik veel duels verliest, vooral in de luchtduels vind ik hem zeker niet slechtquote:Op maandag 10 november 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:
![]()
Idd, gewoon alleen die eerste goal al, 0,0 kans dat siggy die gemaakt had, zo nonchalant ingeschoten, maar wel echt perfect.quote:Op maandag 10 november 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
En we smachten al tijden naar iemand die gewoon die ballen erin trapt. Milik kan de nieuwe Pantelic worden.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ongeveer 1 op de 3 wint hij dus dat is best aardig inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 14:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is me nooit zo opgevallen dat Milik veel duels verliest, vooral in de luchtduels vind ik hem zeker niet slecht
Milik heeft ook een veel mooiere stijl van voetballen. Het oog wil ook wat.![]()
daarbij komt wel dat Milik nog moet "wennen" siggy loopt al een tijdje mee.quote:Op maandag 10 november 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:
als Milik een reeks van een aantal wedstrijden in de basis staat en blijft scoren komt de zekerheid en het vertrouwen vanzelf wel en dan ga je duels beter inFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zegt ook niet alles, 1,2 doelpunt per wedstrijd is dan toch wel prettiger dan 0,5quote:Op maandag 10 november 2014 14:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is me nooit zo opgevallen dat Milik veel duels verliest, vooral in de luchtduels vind ik hem zeker niet slecht![]()
34% is zo slecht nog niet, daarnaast telt het duel als gewonnen als de bal op zijn hoofd stuitert naar de tegenstander, dit zijn echt waardeloze statistieken.quote:Op maandag 10 november 2014 14:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is me nooit zo opgevallen dat Milik veel duels verliest, vooral in de luchtduels vind ik hem zeker niet slecht![]()
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 10-11-2014 om 14:54:38Tscheu La Ling helpt Overmars een handje door twee jeugdspelers voor een half jaar onder zijn hoede te nemen. #Ajax (1/3) reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 10-11-2014 om 14:55:01Dit weekend was La Ling in Jamaica om Kyle Butler en Leon Bailey te contracteren voor Trencin AS. #Ajax (2/3) http://t.co/2OcpL0keNb reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 10-11-2014 om 14:55:31Als de twee talenten in september meerderjarig zijn, dan zijn ze gerechtigd om naar Ajax te vertrekken. #Ajax (3/3) (via @bart_sanders) reageer retweet
![]()
Dat is me wel opgevallen ja.quote:Op maandag 10 november 2014 14:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is me nooit zo opgevallen dat Milik veel duels verliest, vooral in de luchtduels vind ik hem zeker niet slecht
Milik kan toch wel tijden lang onzichtbaar zijn, waar je Siggie wel ziet. Het probleem is alleen dat hij voornamelijk in beeld is door kneuzige acties. Ik heb liever een spits die je 10 minuten niet ziet en daarna levensgevaarlijk is, dan 1 die continu de bal kan bijhouden maar er vervolgens geen goal uit komt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Telt die tackle op Veltman ook mee als 'gewonnen tackle'?quote:Op maandag 10 november 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:
![]()
Suarez zag je ook een hele wedstrijd niet en prikte er dan 1tje in, heb ik ook liever als een spits die je 90min ziet en er niks mee doetquote:Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is me wel opgevallen ja.
Milik kan toch wel tijden lang onzichtbaar zijn, waar je Siggie wel ziet. Het probleem is alleen dat hij voornamelijk in beeld is door kneuzige acties. Ik heb liever een spits die je 10 minuten niet ziet en daarna levensgevaarlijk is, dan 1 die continu de bal kan bijhouden maar er vervolgens geen goal uit komt.![]()
![]()
Kinderhandel.quote:Op maandag 10 november 2014 15:06 schreef Heeinz het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 10-11-2014 om 14:54:38Tscheu La Ling helpt Overmars een handje door twee jeugdspelers voor een half jaar onder zijn hoede te nemen. #Ajax (1/3) reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 10-11-2014 om 14:55:01Dit weekend was La Ling in Jamaica om Kyle Butler en Leon Bailey te contracteren voor Trencin AS. #Ajax (2/3) http://t.co/2OcpL0keNb reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 10-11-2014 om 14:55:31Als de twee talenten in september meerderjarig zijn, dan zijn ze gerechtigd om naar Ajax te vertrekken. #Ajax (3/3) (via @bart_sanders) reageer retweet
Lijkt op de werkwijze van die Polen- uitzendbureau's.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
behalve dat deze boys over een halfjaar een ton per jaar gaan verdienen.quote:Op maandag 10 november 2014 15:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Kinderhandel.
Lijkt op de werkwijze van die Polen- uitzendbureau's.
Mag hopen dat ze echt goed zijn trouwens, gezien de moeite die er al in is gestokenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Klopt weinig vanquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef zealot het volgende:
[..]
Suarez zag je ook een hele wedstrijd niet en prikte er dan 1tje in, heb ik ook liever als een spits die je 90min ziet en er niks mee doet![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)komt-er-weer-aan.htm
Nouri, Van de Beek en Cerny trainden mee met de selectie![]()
Al die haat tegen Sigthorsson. Milik had geluk dat hij op kunstgras kon spelen, op gras is hij waardeloos vergelijken met Sigthorsgod
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Die eerste goal van Milik gisteren was er een zoals Suarez ze ook maakte. Randje buitenspel starten en net iets eerder schieten dan dat de keeper verwacht. Echt een klasse goal.quote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef zealot het volgende:
[..]
Suarez zag je ook een hele wedstrijd niet en prikte er dan 1tje in, heb ik ook liever als een spits die je 90min ziet en er niks mee doet![]()
HOESENquote:Op maandag 10 november 2014 16:19 schreef gniffie het volgende:
Al die haat tegen Sigthorsson. Milik had geluk dat hij op kunstgras kon spelen, op gras is hij waardeloos vergelijken met Sigthorsgod
![]()
Was gewoon kut gekeept.quote:Op maandag 10 november 2014 17:39 schreef OntzettendeJan het volgende:
[..]
Die eerste goal van Milik gisteren was er een zoals Suarez ze ook maakte. Randje buitenspel starten en net iets eerder schieten dan dat de keeper verwacht. Echt een klasse goal.![]()
Geniaal toch dat jochies zoals Nouri, Van de Beek en Cerny dan mogen luisteren en trainen met zo'n baas als Bergkampquote:Op maandag 10 november 2014 16:14 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)komt-er-weer-aan.htm
Nouri, Van de Beek en Cerny trainden mee met de selectie![]()
![]()
Siggy mag er ook mee trainenquote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geniaal toch dat jochies zoals Nouri, Van de Beek en Cerny dan mogen luisteren en trainen met zo'n baas als Bergkamp
ripRED ONS HENNIEGOD![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/199070/De-Boer-Mooie-toekomst-voor-Milik.htm
"Hij maakt het me steeds moeilijker". JohSnelle Egel![]()
Baas Bergkamp? Is dat die ene die niet in een vliegtuig durfde te stappen?quote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geniaal toch dat jochies zoals Nouri, Van de Beek en Cerny dan mogen luisteren en trainen met zo'n baas als Bergkamp![]()
Dat heeft bijzonder veel met z'n voetbalkwaliteiten te maken inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 18:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Baas Bergkamp? Is dat die ene die niet in een vliegtuig durfde te stappen?
Mijn hemel, áls je het probeert kom dan met iets goeds.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 18:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Baas Bergkamp? Is dat die ene die niet in een vliegtuig durfde te stappen?![]()
![]()
Ik heb daar sinds vandaag ook wel mijn twijfels bij hoor. Voor je het weet staat Marco Borsato op je herdenking te zingen. Dat gun je niemand.quote:Op maandag 10 november 2014 18:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Baas Bergkamp? Is dat die ene die niet in een vliegtuig durfde te stappen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik mag toch hopen dit Siggy inmiddels de invalbeurtjes en bekerwedstrijden toebedeeld krijgt in plaats van de basisplaatsen in de competitie en Europa.quote:Op maandag 10 november 2014 18:12 schreef S0nic het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/199070/De-Boer-Mooie-toekomst-voor-Milik.htm
"Hij maakt het me steeds moeilijker". JohVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
trollquote:Op maandag 10 november 2014 16:19 schreef gniffie het volgende:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Heerenveen, ADO, Willem II, Utrecht en Excelsior nog tot de winter. We lopen vast wel in op die lampjes.
Die krijgen fey en twe nog.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Fixedquote:Op maandag 10 november 2014 18:31 schreef Planga het volgende:
Heerenveen, ADO, Willem II, Utrecht en Excelsior nog tot de winter. Milik eindelijk een paar wedstrijden basis. We lopen vast wel in op die lampjes.
Die krijgen fey en twe nog.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 18:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Baas Bergkamp? Is dat die ene die niet in een vliegtuig durfde te stappen?quote:![]()
Ik wou net zeggen. Ik erger me vaak meer aan wat Siggy wel doet dan wat hij niet doet. Dat hij weinig scoort is nog niet zo'n ramp, als hij nou eens niet zoveel goede aanvallen om zeep zou helpen in een poging mee te voetballen.quote:Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is me wel opgevallen ja.
Milik kan toch wel tijden lang onzichtbaar zijn, waar je Siggie wel ziet. Het probleem is alleen dat hij voornamelijk in beeld is door kneuzige acties. Ik heb liever een spits die je 10 minuten niet ziet en daarna levensgevaarlijk is, dan 1 die continu de bal kan bijhouden maar er vervolgens geen goal uit komt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mensen die hier haten op SiggthorGod.
Zonder SiggthorGod win je de CL niet. Wat een bazenspits is die gast.![]()
![]()
Dat durfde BA ook niet, dat was ook een baas!quote:Op maandag 10 november 2014 18:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Baas Bergkamp? Is dat die ene die niet in een vliegtuig durfde te stappen?![]()
Heb je als nabestaande ineens twee dingen om te verwerken.quote:Op maandag 10 november 2014 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar sinds vandaag ook wel mijn twijfels bij hoor. Voor je het weet staat Marco Borsato op je herdenking te zingen. Dat gun je niemand.![]()
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op maandag 10-11-2014 om 13:35:54Ziggo: '22 klanten kwijt door Ajax-deal' #AJAX reageer retweet
Geen daden maar wooooorden![]()
Kunnen wij Siggod niet gewoon in JA opstellen zodat hij ze kampioen kan maken?quote:Op maandag 10 november 2014 18:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dit Siggy inmiddels de invalbeurtjes en bekerwedstrijden toebedeeld krijgt in plaats van de basisplaatsen in de competitie en Europa.![]()
![]()
Ik kreeg net een reactie op mijn post in het PSV topic en die was dat hoe wij denken in te lopen als PSV geen punten meer verspeelt.quote:Op maandag 10 november 2014 18:31 schreef Planga het volgende:
Heerenveen, ADO, Willem II, Utrecht en Excelsior nog tot de winter. We lopen vast wel in op die lampjes.
Die krijgen fey en twe nog.Alsof PSV zo sterk is dat ze geen punten meer zullen morsen?
Dan hebben ze duidelijk niet opgelet hoe ons aller Ajax functioneerde in de 2de seizoenshelft toen men begon warm te draaien de afgelopen jaren en de tegenstanders (w.o. PSV) alsnog punten morsten.![]()
Tweede seizoenshelft met Milik in de basis en Fischer erbij op de flanken betekent gewoon weer kampioen op het einde van het seizoen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik kreeg net een reactie op mijn post in het PSV topic en die was dat hoe wij denken in te lopen als PSV geen punten meer verspeelt.Alsof PSV zo sterk is dat ze geen punten meer zullen morsen?
Dan hebben ze duidelijk niet opgelet hoe ons aller Ajax functioneerde in de 2de seizoenshelft toen men begon warm te draaien de afgelopen jaren en de tegenstanders (w.o. PSV) alsnog punten morsten.
Ik ben bang dat Frank de komende maand Siggy alsnog kansen blijft geven.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 18:53 schreef Brammess het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op maandag 10-11-2014 om 13:35:54Ziggo: '22 klanten kwijt door Ajax-deal' #AJAX reageer retweet
Geen daden maar wooooorden
Dafuq
'Wish I was old and a little sentimental'
Gaan ze in Rotterdam vragen of mensen ziggo hebben. Echt snugger zijn ze bij dat pownews ook niet echt.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Soort zoekt soort inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze in Rotterdam vragen of mensen ziggo hebben. Echt snugger zijn ze bij dat pownews ook niet echt.'Wish I was old and a little sentimental'
als ze nou gevraagd hadden of ze upc hadden oke. Maar in Rotterdam naar ziggo vragen is toch vrij dom. Of ze moeten toevallig mensen uit capelle vragen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een sneu figuur ben je tochquote:Op maandag 10 november 2014 18:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Baas Bergkamp? Is dat die ene die niet in een vliegtuig durfde te stappen?
Ik ben inmiddels overleden![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat een sneu figuur ben je toch![]()
![]()
PSV zie ik ook nog wel punten verliezen. Misschien niet meer dan Ajax maar dat zullen we eind het einde van het seizoen weten.
Ik zie iig bij Ajax een bredere selectie, op hetzelfde niveau, dan bij PSV en dat is toch belangrijk op de lange termijn. PSV is nog steeds afhankelijk van een beperkt aantal spelers, als die een dip krijgen ga je punten morsen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Gewaagde uitspraak dit hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef MouzurX het volgende:
PSV zie ik ook nog wel punten verliezen. Misschien niet meer dan Ajax maar dat zullen we eind het einde van het seizoen weten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Soms denk ik ook: ben ik niet te gewaagd bezig nu? Maar iemand moet toch zulke statements maken.quote:
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En ondertussen wel gebruik maken van 4G waarvan de apparatuur van Huawei komt. Liep vandaag nog langs hun Stadhuisplein, gaan ze ook dit jaar weer niet vullen met ongediertequote:![]()
![]()
Elke avond weer hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 21:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En ondertussen wel gebruik maken van 4G waarvan de apparatuur van Huawei komt. Liep vandaag nog langs hun Stadhuisplein, gaan ze ook dit jaar weer niet vullen met ongedierte![]()
Wat ben ik blij dat Eto'o uiteindelijk niet is gekomen trouwens. Je ziet toch tien keer liever zo'n baas als Milik zich ontwikkelen in de spits bij Ajax dan dat Eto'o, die eigenlijk alleen maar kan tegenvallen, daar staat.![]()
Dit hebben we wel moeten missen..quote:Op maandag 10 november 2014 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
Wat ben ik blij dat Eto'o uiteindelijk niet is gekomen trouwens. Je ziet toch tien keer liever zo'n baas als Milik zich ontwikkelen in de spits bij Ajax dan dat Eto'o, die eigenlijk alleen maar kan tegenvallen, daar staat.
![]()
Met Eto'o in de spits hadden we in de CL en ook straks (hopelijk) in de EL veel meer een rol van betekenis kunnen spelen. Maar inderdaad wel goed om te zien dat Milik het gewoon goed doet.quote:Op maandag 10 november 2014 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
Wat ben ik blij dat Eto'o uiteindelijk niet is gekomen trouwens. Je ziet toch tien keer liever zo'n baas als Milik zich ontwikkelen in de spits bij Ajax dan dat Eto'o, die eigenlijk alleen maar kan tegenvallen, daar staat.![]()
Alsof Eto'o Sigthorsson uit de basis had gespeeldquote:Op maandag 10 november 2014 22:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Met Eto'o in de spits hadden we in de CL en ook straks (hopelijk) in de EL veel meer een rol van betekenis kunnen spelen. Maar inderdaad wel goed om te zien dat Milik het gewoon goed doet.
Oh.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 10 november 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Eto'o Sigthorsson uit de basis had gespeeld![]()
Frank als rasNederlander heeft het niet zo op die zwarte pieten, onze kindsoldaat speelt ook alleen maar om zieltjes te winnen in Afrika. Nee, Siggod had Eto'o gemakkelijk uit de basis gehouden met zijn doelpunten, assists, goede aannames, technische hoogstandjes en ik kan zo nog wel even doorgaan over de kwaliteiten van Siggod..quote:![]()
![]()
Eigenlijk is Sigthorgod gewoon té goed voor dit Ajax.quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Frank als rasNederlander heeft het niet zo op die zwarte pieten, onze kindsoldaat speelt ook alleen maar om zieltjes te winnen in Afrika. Nee, Siggod had Eto'o gemakkelijk uit de basis gehouden met zijn doelpunten, assists, goede aannames, technische hoogstandjes en ik kan zo nog wel even doorgaan over de kwaliteiten van Siggod..Oh.![]()
Haha, dat was eigenlijk wel schitterend geweest. Eto'o die bijna een half seizoen op de bank zit omdat Siggy "een streepje voor heeft".![]()
"Eto'o moet zich eerst een halfjaar bewijzen bij Jong Ajax".![]()
Gaat helemaal mooi worden, de Milik is een baas en de Zivko begint lekker te lopen bij Jong. Genoeg keuze![]()
![]()
Wut? Suarez had er ook wedstrijden tussen zitten dat je em niet ziet. En toch prikt ie er dan 1tje in.quote:
Ik zeg niet dat je em elke wedstrijd niet ziet![]()
![]()
Suarez is wat dat betreft echt een heel slecht voorbeeld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:19 schreef zealot het volgende:
[..]
Wut? Suarez had er ook wedstrijden tussen zitten dat je em niet ziet. En toch prikt ie er dan 1tje in.
Ik zeg niet dat je em elke wedstrijd niet ziet![]()
Mja daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Suarez is wat dat betreft echt een heel slecht voorbeeld.. Het ging mij ook meer om dat Siggy wel hard werkt, maar er gewoon vrijwel niks mee doet. Dan heb ik liever een spits die je de hele wedstrijd niet ziet maar wel 1-2x scoort.
Ik heb Milik zelf te weinig gezien om te zeggen of ie de nieuwe Zlatan/Suarez etc word, maar hij heeft momenteel wel een stuk hoger rendement.![]()
Ach er zijn zoveel spitsen die ik liever zie dan Sigthorsson. Ik vind zelfs Kazim beterquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:27 schreef zealot het volgende:
[..]
Mja daar heb je wel een punt. Het ging mij ook meer om dat Siggy wel hard werkt, maar er gewoon vrijwel niks mee doet. Dan heb ik liever een spits die je de hele wedstrijd niet ziet maar wel 1-2x scoort.
Ik heb Milik zelf te weinig gezien om te zeggen of ie de nieuwe Zlatan/Suarez etc word, maar hij heeft momenteel wel een stuk hoger rendement.
Maar als je een goed voorbeeld wil voor een soort speler dat je bedoelt: Makaay. "Das Phantom" werd hij bij Bayern genoemd. Je zag hem soms 89 minuten niet, maar hij schoot wel die belangrijke goal binnen. Niet mijn type spits overigens.
En laten we Milik maar onze Milik noemen, in plaats van de nieuwe "Suarez/Zlatan". Geen onnodige druk op zo'n jongen leggen, lekker laten ontwikkelen, en we zien wel wat hij kan en waar hij belandt.![]()
Ik geloof dat het niemands echte type spits is, maar het is wel lekker om te weten dat je spits die niet in de wedstrijd zit, toch een goaltje kan makenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel spitsen die ik liever zie dan Sigthorsson. Ik vind zelfs Kazim beter
Maar als je een goed voorbeeld wil voor een soort speler dat je bedoelt: Makaay. "Das Phantom" werd hij bij Bayern genoemd. Je zag hem soms 89 minuten niet, maar hij schoot wel die belangrijke goal binnen. Niet mijn type spits overigens.
En laten we Milik maar onze Milik noemen, in plaats van de nieuwe "Suarez/Zlatan". Geen onnodige druk op zo'n jongen leggen, lekker laten ontwikkelen, en we zien wel wat hij kan en waar hij belandt.![]()
Als Klaassen geen last had gekregen van zijn lies had hij zo makkelijk een basisplaats bij Oranje kunnen krijgen.![]()
ik denk het ook, maar gelukkig is hij verstandigquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:20 schreef Syntix het volgende:
Als Klaassen geen last had gekregen van zijn lies had hij zo makkelijk een basisplaats bij Oranje kunnen krijgen.![]()
Tsja, heel veel valt er nu niet echt te bewijzen bij het Nederlands Elftal. Daar ben je alleen maar het slachtoffer van de mediahetze tegen Oranje. Lekker kijken wat er mogelijk is als de interlandperiode in maart aanbreekt.![]()
Sowieso.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel spitsen die ik liever zie dan Sigthorsson. Ik vind zelfs Kazim beter
En laten we Milik maar onze Milik noemen, in plaats van de nieuwe "Suarez/Zlatan". Geen onnodige druk op zo'n jongen leggen, lekker laten ontwikkelen, en we zien wel wat hij kan en waar hij belandt.
Milik is wel beter dan Sig, maar dat is een potplant nog. Daarvan weet je iig zeker dat het je verdediger niet onderuit schopt. Hoe Milik zich nog verder gaat ontwikkelen valt nog te bezien. Er is wel weer hoop op wat beters, toch leuker voor de fans dan stilstand met Sig.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Onze enige echte aanvoerder ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen is de beste middenvelder uit de Eredivisie.![]()
Zoals hij El Ghazi meetrok na zijn goal naar van Rhijn toe. En eerder ook toen hij El Ghazi niet op zijn kop gaf toen hij voor zichzelf ging na een mooie solo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onze enige echte aanvoerder ook
Ik was vroeger bang dat Klaassen een nieuwe de Jong zou worden maar Davy is echt 20 klasses beter.Oh.![]()
Guardado natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen is de beste middenvelder uit de Eredivisie.![]()
Niemand bij Ajax wellicht. Bij veel clubs zal het ze een rotzorg zijn of een spits 85 minuten volkomen onzichtbaar is als hij maar gewoon blijft scoren. Denk niet dat ze bij NAC over een spits die er gemiddeld 1.5 per wedstrijd inlegt zullen zeggen: "Ja leuke spits, maar meevoetballend te zwak en ook zijn verdedigende taken voert hij niet naar behoren uit".quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof dat het niemands echte type spits is, maar het is wel lekker om te weten dat je spits die niet in de wedstrijd zit, toch een goaltje kan maken
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Qua spelinzicht wordt Klaassen een hele grote, maar wat het vooral afmaakt is dat hij voorop gaat in de strijd. Beetje een kruising tussen VDV en Kuijt.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Kuijtquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:38 schreef iPat het volgende:
Qua spelinzicht wordt Klaassen een hele grote, maar wat het vooral afmaakt is dat hij voorop gaat in de strijd. Beetje een kruising tussen VDV en Kuijt.![]()
![]()
![]()
Dat maakt Ajax nou zo speciaal. Vorig jaar kampioen maar niemand was tevreden door het spel, heerlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niemand bij Ajax wellicht. Bij veel clubs zal het ze een rotzorg zijn of een spits 85 minuten volkomen onzichtbaar is als hij maar gewoon blijft scoren. Denk niet dat ze bij NAC over een spits die er gemiddeld 1.5 per wedstrijd inlegt zullen zeggen: "Ja leuke spits, maar meevoetballend te zwak en ook zijn verdedigende taken voert hij niet naar behoren uit".Ga je mond spoelen man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:38 schreef iPat het volgende:
Qua spelinzicht wordt Klaassen een hele grote, maar wat het vooral afmaakt is dat hij voorop gaat in de strijd. Beetje een kruising tussen VDV en Kuijt.![]()
Terecht. Voetbal is toch ook amusement, anders kan je net zo goed aan het eind van het seizoen controleren op teletekst of Ajax kampioen is geworden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat maakt Ajax nou zo speciaal. Vorig jaar kampioen maar niemand was tevreden door het spel, heerlijk.Oh.![]()
het kwartje gaat vallen bij Frankquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
''Hij maakt het me heel moeilijk''
Nou, ik heb hem (Frank) in tijden niet zo zien juichen om een doelpunt.
[ afbeelding ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lol, Frank wist dat altijd al. Maar Kolbein moest toch nog even in de uitverkoop. Dat is ook de taak van Frank om aan te denken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het kwartje gaat vallen bij Frank![]()
Milik heeft ook de beschikking over de sextape van Frank zijn dochter?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Oh.![]()
Maar was dat door Milik of door de aanval in zijn geheel?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
ik begreep van wat Frank ervan zei dat het de aanval an sich wasquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar was dat door Milik of door de aanval in zijn geheel?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ja klopt ook wel maar ik kon de "grap" met kwartje niet laten liggenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lol, Frank wist dat altijd al. Maar Kolbein moest toch nog even in de uitverkoop. Dat is ook de taak van Frank om aan te denken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
een nieuwe gemaaktquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik heeft ook de beschikking over de sextape van Frank zijn dochter?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
de speler die zoiets had was Andy met Co, alleen was dat z'n moederquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik heeft ook de beschikking over de sextape van Frank zijn dochter?![]()
Zal je trouwens net zien dat Milik geblesseerd raakt in de interlands en Kolbeinn alsnog weer een hele reeks mag beuken en struikelen.Oh.![]()
tegen wie moet Polen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je trouwens net zien dat Milik geblesseerd raakt in de interlands en Kolbeinn alsnog weer een hele reeks mag beuken en struikelen.![]()
En nog een oefenwedstrijd.quote:
Milik
ECQ Georgië - Polen 14/11/14
FRL Polen - Zwitserland 18/11/14
Sigthorsson
FRL België - IJsland 12/11/14
ECQ Tsjechië - IJsland 16/11/14![]()
Fuck, Milik speelt 2 dagen later. Ik zie alweer een excuus verschijnen om Kolbeinn op te stellen tegen Heerenveen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nog een oefenwedstrijd.
Milik
ECQ Georgië - Polen 14/11/14
FRL Polen - Zwitserland 18/11/14
Sigthorsson
FRL België - IJsland 12/11/14
ECQ Tsjechië - IJsland 16/11/14Oh.![]()
Bedenk wel, het is een vriendschappelijke wedstrijd die Milik op 18 november speelt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fuck, Milik speelt 2 dagen later. Ik zie alweer een excuus verschijnen om Kolbeinn op te stellen tegen Heerenveen.![]()
Dat maakt niet zoveel uit, kan hij nog steeds spelen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedenk wel, het is een vriendschappelijke wedstrijd die Milik op 18 november speelt.Oh.![]()
Lewandovski is toch weer fit of spelen ze samen in de spits?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, kan hij nog steeds spelen.![]()
laten we het hopenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je trouwens net zien dat Milik geblesseerd raakt in de interlands en Kolbeinn alsnog weer een hele reeks mag beuken en struikelen.
sinds wanneer post jij weer?
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 16:42:56 ]![]()
Ze spelen samen volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lewandovski is toch weer fit of spelen ze samen in de spits?Oh.![]()
Sinds een paar dagen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
laten we het hopen
sinds wanneer post jij weer?Oh.![]()
Spelen 4-4-2 volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lewandovski is toch weer fit of spelen ze samen in de spits?![]()
Dan is het te hopen dat Zivkovich de overstap snel maakt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je trouwens net zien dat Milik geblesseerd raakt in de interlands en Kolbeinn alsnog weer een hele reeks mag beuken en struikelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En alweer sinds 31 augustus ongeslagen in de vaderlandse competitie. Vorig seizoen waren we vanaf november tegen Vitesse (0-1) ongeslagen.![]()
Gewoon weer kampioen, het middenveld begint te lopen i.c.m. de aanval. Nu de verdediging nog.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
En alweer sinds 31 augustus ongeslagen in de vaderlandse competitie. Vorig seizoen waren we vanaf november tegen Vitesse (0-1) ongeslagen.![]()
Moisander eruit knikkeren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gewoon weer kampioen, het middenveld begint te lopen i.c.m. de aanval. Nu de verdediging nog.Oh.![]()
Ongeslagen is altijd zo'n onzinnige statistiek. Je kunt doorgaans beter 4x winnen en 2x verliezen dan 6x gelijk spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat Alfred Schreuder dat steeds zegt in de camera als trainer van FC Twente boeit mij niet zo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Monolith het volgende:
Ongeslagen is altijd zo'n onzinnige statistiek. Je kunt doorgaans beter 4x winnen en 2x verliezen dan 6x gelijk spelen.![]()
Gewoon Denswil erin zetten. Veel slechter dan Moisander kan hij het niet doen, en hij heeft in elk geval wat meer lef vooruit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan? Denswil bakt er ook maar weinig van voorlopig. Viergever?
Zo geergerd aan die Moisander die altijd meteen terugdraait om hem veilig terug te tikken op de keeper of op Veltman
Oh.![]()
Goede redenatie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Denswil erin zetten. Veel slechter dan Moisander kan hij het niet doen, en hij heeft in elk geval wat meer lef vooruit.
Zo geergerd aan die Moisander die altijd meteen terugdraait om hem veilig terug te tikken op de keeper of op Veltman![]()
Denswil is echt zo'n domme kracht. Die is echt niet verder dan Moisander.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdedigend is hij sowieso niet slechter, dat kan niet.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 18:22:19 ]![]()
Denswil kan prima verdedigen en voetballen. Zijn minpunt is zijn gemakzucht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denswil is echt zo'n domme kracht. Die is echt niet verder dan Moisander.Oh.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Monolith het volgende:
Ongeslagen is altijd zo'n onzinnige statistiek. Je kunt doorgaans beter 4x winnen en 2x verliezen dan 6x gelijk spelen.
Ik haat die term gewoon.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Oké man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denswil kan prima verdedigen en voetballen. Zijn minpunt is zijn gemakzucht.![]()
Hij had zondag wel een mooie actie waarop Zimling besloot om de bal eens keihard over te trappen, stond toen al 1-4.![]()
En dat verneukt hij daarna door nog even een strafschop weg te geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij had zondag wel een mooie actie waarop Zimling besloot om de bal eens keihard over te trappen, stond toen al 1-4.Oh.![]()
mwah, hij pakte hem even vast dat gebeurt zo 300x tijdens een cornerquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat verneukt hij daarna door nog even een strafschop weg te geven.![]()
Dat heeft ons overwinteren in de CL gekost (van der Hoorn)quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, hij pakte hem even vast dat gebeurt zo 300x tijdens een cornerWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
eigenlijk wel, als hij nauwelijks verschilt met Moisander, kan je beter voor de jonge speler gaan die nog snel kan groeien dan het oudje dat weg wilquote:![]()
Maar dit was niet bij een corner en dus word het makkelijker gezien en bestraft.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, hij pakte hem even vast dat gebeurt zo 300x tijdens een cornerOh.![]()
quote:Internazionale blijft erg gecharmeerd van Frank de Boer. In november 2013 kwam Erick Thohir aan de macht bij de Italianen en in de maanden die volgden, werd al gezegd en geschreven dat hij het zou zien zitten in De Boer als nieuwe trainer. Toch hield hij vast aan Walter Mazzarri, die sinds mei 2013 de scepter zwaait bij de club. Na dit seizoen wil Thohir de trainerswissel toch graag definitief doorvoeren, weet Sky Italia.
Mazzarri stapte meteen na het seizoen 2012/13 binnen in Milaan en kreeg het hele seizoen 2013/14 de kans zichzelf te bewijzen. Onder zijn leiding finishte Inter echter slechts als vijfde in de competitie en de Coppa Italia werd in ronde vijf verlaten. Europees voetbal was er in zijn debuutjaar in het Giuseppe Meazza niet. Dit seizoen plaatste Inter zich via de play-offronde voor de Europa League, maar de resultaten zijn niet geweldig.
In de Serie A gaat het al niet veel beter: Inter staat na elf speelronden op plaats negen. Thohir denkt dat Mazzarri lang genoeg de kans heeft gekregen om te laten zien uit welk hout hij gesneden is. De Maleisische baas van i Nerazzurri wil de coach wel het seizoen 2014/15 laten afmaken, maar daarna is het genoeg geweest. Thohir heeft in zijn zoektocht naar een opvolger de naam van De Boer hoog op zijn lijstje gezet. Hij zou graag eens van gedachten wisselen met de coach.
De voorzitter denkt dat de trainer van Ajax veel waarden vertegenwoordigt, zoals hij die zelf ook graag terug wil zien bij Inter. Aandacht voor spelers uit de jeugdacademie is daarbij een voorname eigenschap. De Boer staat nog tot medio 2017 onder contract in Amsterdam en Ajax wil hem niet kwijt. De oud-verdediger, die zijn club vier jaar op rij kampioen van Nederland maakte, gaf na vorig seizoen echter wel aan dat hij zichzelf inmiddels rijp genoeg acht voor een stap hogerop.
Sinds De Boer in december 2010 aan het roer kwam bij Ajax, veranderde er het nodige. Andere clubs merkten al dat De Boer het goed doet in de Amsterdam ArenA: zo benaderden Liverpool en Tottenham Hotspur hem al eens. Beide clubs haalden echter bakzeil bij De Boer. In een eerder stadium waagde ook Spartak Moskou al een poging, met een jaarsalaris van zes miljoen euro per jaar. De Boer weigerde de Russische aanbieding echter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: