SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MILIK KLAASSEN MILIK EL GHAZI JALALALALAAHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Je mag je UI wel eens vervangen. Klaassen laat Eriksen vergetenquote:Op zondag 9 november 2014 14:39 schreef Tyron het volgende:
klaassen oh oh oh wat is die belangrijk he![]()
doe eens normaal johquote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag je UI wel eens vervangen. Klaassen laat Eriksen vergeten![]()
![]()
siggy had hem gemistquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Beiden waren enorme talenten, maar kwam er eigenlijk pas in het buitenland uit.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 14:48:12 ]![]()
Met Hiddink weet je het nooitquote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen gaat denk ik gewoon basisspeler worden bij Oranje komende week.![]()
Ik vraag me echt af wat tegen Heerenveen het excuus zal zijn om Sigthorsson in de basis te zetten :/![]()
Hiddink gaf aan dat "Nieuwe jongens krijgen speeltijd". Hij is gecharmeerd van Klaassen, dus hij gaat het proberen met hem.quote:![]()
grasquote:Op zondag 9 november 2014 14:52 schreef Brammess het volgende:
Ik vraag me echt af wat tegen Heerenveen het excuus zal zijn om Sigthorsson in de basis te zetten :/![]()
Als Fisher straks terug is Schone terug naar het middenveld halen, dan Moisander eruit en je hebt een prima team met veel potentie![]()
![]()
Schöne gewoon er naast of laten afwisselen met Fisher. Andersen en Klaassen op het middenveld is prima.quote:Op zondag 9 november 2014 14:54 schreef Class het volgende:
Als Fisher straks terug is Schone terug naar het middenveld halen, dan Moisander eruit en je hebt een prima team met veel potentie![]()
Leuk voor dat clubje dat ze er ook weer eens bij zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef Brammess het volgende:
Wat moeten we nou met clubs zoals Dorrecht in de Eredivisie man...![]()
FOX Sports
@FOXSportsnl
Davy Klaassen meldt zich af voor Oranje. 'Ik neem deze beslissing om mezelf in bescherming te nemen'. Interview straks op foxsports.nl
3:03pm · 9 Nov 2014 · TweetDeck![]()
Verstandige jongenquote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef Brammess het volgende:
FOX Sports
@FOXSportsnl
Davy Klaassen meldt zich af voor Oranje. 'Ik neem deze beslissing om mezelf in bescherming te nemen'. Interview straks op foxsports.nl
3:03pm · 9 Nov 2014 · TweetDeck
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef Brammess het volgende:
FOX Sports
@FOXSportsnl
3:03pm · 9 Nov 2014 · TweetDeck____!!!
![]()
Hij had sowieso in de basis gestaan, maar een goede keuze van hem!quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef Brammess het volgende:
FOX Sports
@FOXSportsnl
3:03pm · 9 Nov 2014 · TweetDeck![]()
Hopelijk is de liesblessure snel over, hij is wel erg belangrijk voor dit Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zie trouwens dat Tottenham weer eens met 0-2 achter staat tegen een laagvlieger, die trainer zal het niet lang meer maken vrees ik. Zullen ze wel weer uitkomen bij Frank, die vorig jaar ook bijna ja had gezegd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is denk ik niet zo'n extreem probleem als iedereen er van maakt als hij weg gaat. Jaap is een prima vervangerquote:Op zondag 9 november 2014 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Zie trouwens dat Tottenham weer eens met 0-2 achter staat tegen een laagvlieger, die trainer zal het niet lang meer maken vrees ik. Zullen ze wel weer uitkomen bij Frank, die vorig jaar ook bijna ja had gezegd.![]()
Ben ik met je eens, ik zie in Stam ook een prima opvolger. Al is het altijd maar afwachten hoe die zich gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is denk ik niet zo'n extreem probleem als iedereen er van maakt als hij weg gaat. Jaap is een prima vervangerAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar Jaap lijkt me wel zo een kerel die na 1 jaar al vertrekt mocht er een leuke club komen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik zie in Stam ook een prima opvolger. Al is het altijd maar afwachten hoe die zich gaat ontwikkelen.![]()
Dat hij eigenlijk hetzelfde zoals de Boer bij jong Ajax probeert toe te passen. En omdat deze man erg kritisch en hard voor de spelers is. Dat is de Boer ook, maar Jaap ietsje erger.quote:![]()
Nou... dat wordt weer genieten dan.quote:Op zondag 9 november 2014 15:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat hij eigenlijk hetzelfde zoals de Boer bij jong Ajax probeert toe te passen.![]()
Om moedeloos van te wordenquote:Op de vraag of De Boer nog om Milik heen kan zei De Boer: ‘Ja, gewoon om hem heen lopen. Ik ben blij dat hij het mij heel lastig maakt.’![]()
De Boer kritisch? Op bepaalde spelers wellicht, maar stokpaardjes Siggy, Moisander en eerder De Jong mochten altijd blijven falen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:22 schreef Brammess het volgende:
En omdat deze man erg kritisch en hard voor de spelers is. Dat is de Boer ook, maar Jaap ietsje erger.![]()
Blind ook.quote:Op zondag 9 november 2014 15:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De Boer kritisch? Op bepaalde spelers wellicht, maar stokpaardjes Siggy, Moisander en eerder De Jong mochten altijd blijven falen.![]()
Blijkbaar heeft Frank gezegd dat er weinig verschil zit tussen Sig en Milik. Een belediging naar Milik en hij maakt er zichzelf belachelijk mee, waarom zegt Frank dit? Milik is véél veelzijdiger en productiever dan die balletjesafwachter uit Ijsland.Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk![]()
1-0quote:Op zondag 9 november 2014 16:49 schreef DenXD het volgende:
Zo Feyenoord ook alweer puntjes verspeeld, nu PSV nog![]()
![]()
Feyenoord is sowieso geen concurrent voor de titelquote:Op zondag 9 november 2014 16:49 schreef DenXD het volgende:
Zo Feyenoord ook alweer puntjes verspeeld, nu PSV nogOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
bijnaquote:Op zondag 9 november 2014 16:49 schreef DenXD het volgende:
Zo Feyenoord ook alweer puntjes verspeeld, nu PSV nog![]()
Doe ff normaal.quote:Op zondag 9 november 2014 18:44 schreef DenXD het volgende:
Met Milik rollen we PSV ook met 0-7 op in die lampenkap![]()
zozo gedurfde uitspraak!quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja volgende keer drie punten meer verschil idd.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 18:44 schreef DenXD het volgende:
Met Milik rollen we PSV ook met 0-7 op in die lampenkap
Misschien is ajaxnetwerk wat voor je.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja volgende keer drie punten meer verschil idd.![]()
![]()
Speelde zich een paar keer prima onder de druk uit en veroverde snel de bal weer bij de 1-2.quote:
Eerder die idioten van een Sigthorsson en Moisander eruit flikkeren.Oh.![]()
Moisander is gewoon over ja .quote:Op zondag 9 november 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde zich een paar keer prima onder de druk uit en veroverde snel de bal weer bij de 1-2.
Eerder die idioten van een Sigthorsson en Moisander eruit flikkeren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lieder > Siegheilssonquote:Op zondag 9 november 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander en Sigthorsson lekker in een package deal naar Dordrecht sturen van de winter.RED ONS HENNIEGOD![]()
ah, jij bent er ook weer.quote:
Heb je nog een leuke woordgrap?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: