SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MILIK KLAASSEN MILIK EL GHAZI JALALALALAAHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Je mag je UI wel eens vervangen. Klaassen laat Eriksen vergetenquote:Op zondag 9 november 2014 14:39 schreef Tyron het volgende:
klaassen oh oh oh wat is die belangrijk he![]()
doe eens normaal johquote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag je UI wel eens vervangen. Klaassen laat Eriksen vergeten![]()
![]()
siggy had hem gemistquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Beiden waren enorme talenten, maar kwam er eigenlijk pas in het buitenland uit.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 14:48:12 ]![]()
Met Hiddink weet je het nooitquote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen gaat denk ik gewoon basisspeler worden bij Oranje komende week.![]()
Ik vraag me echt af wat tegen Heerenveen het excuus zal zijn om Sigthorsson in de basis te zetten :/![]()
Hiddink gaf aan dat "Nieuwe jongens krijgen speeltijd". Hij is gecharmeerd van Klaassen, dus hij gaat het proberen met hem.quote:![]()
grasquote:Op zondag 9 november 2014 14:52 schreef Brammess het volgende:
Ik vraag me echt af wat tegen Heerenveen het excuus zal zijn om Sigthorsson in de basis te zetten :/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: