hier wel....ze wees ook een keer naar de trap, dat daar een spookje was. en bij mn nicht was een "klein spookje", ze heeft het wel vaker over spoken. Ik ga dr maar gewoon in mee, ze hoeft er niet bang voor te zijn. ik vind het wel erg apart, want ja, is het nou echt, of fantasie? Blijft lastig. Ik kan niet zeggen dat ze er niet zijn, want zij 'ziet' blijkbaar wel iets vanuit haar beleving (of fantasie...)quote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef DJMO het volgende:
en spoken .. hier gelukkig nog niet meegemaakt
Ik hoor mijn kind hier uit. Hij zegt dat ook heel vaak. Ik verheug me erop dat ze het straks in koor zeggenquote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef Phaidra het volgende:
I: Nee mama, moet toch vliegen?! (Hij rolt nog net niet met zijn ogen, maar zegt wel vaak erachteraan: Dat is raar!)
ik kan lang rustig blijven,maar er zijn ook dagen als ik bv moe ben of rot dag heb,dan kan ik minder verdragen minder hebben.quote:[b]Op woensdag 19 november 2014 22:23 schreef PureEvil het volgende:[/
Bar, wat een heftige dag zeg. En dan kan je gewoon rustig blijven? Ik zou denk ik compleet uit mn plaat gaan....(geen verwijt of wat dan ook, begrijp me niet verkeerd ajb)
springen haalt hier alleen de ergste drukke eraf.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef Solagratia het volgende:
Oh Bar heel herkenbaar met kleuter. Het zuigt je zo leeg he? Op een gegeven moment heb je te weinig reserve om het op te kunnen vangen. Ik wilde dat ik tips had, maar wij zijn ook nog erg aan het zoeken. Als ik opgeladen ben dan ben ik heel rustig maar na drie van zulke dagen dan is het gewoon zo op. Een goede dag is als ze maar twee of drie keer mij of V slaat. En de bijna peuter kopieert het gedrag. Wij zijn nu aan het denken aan een trampoline zodat ze frustraties eruit kan springen en ze vindt springen ook leuk. Maar of het helpt? Sterkte met het er erdoorheen zitten
Precies dat. Alleen dan over ons en haar babybroertje.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef Solagratia het volgende:
Een goede dag is als ze maar twee of drie keer mij of V slaat.
de gooidoos is een doos vol zachte ballen en blokken en die komt alleen tevoorschijn als Roy uit frustratie met zijn speelgoed bewust moet gooien.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:19 schreef Solagratia het volgende:
Een gooidoos is een doos met spullen waar hij mee mag gooien? Wij overwegen ook een bokszak. Maar daar ben ik nog niet helemaal enthousiast over, want ik wil haar niet stimuleren om te slaan. Hebben jullie daar misschien ervaring mee?
Nee net geen foto van zijn traktatie gemaakt.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:42 schreef bitterend het volgende:
TJ heb je een foto?? ik heb geen idee wat je bedoeld met je fruit traktatie![]()
Dankjewel hoor !quote:Op donderdag 20 november 2014 18:57 schreef Susie het volgende:
TJ nog gefeliciteerd met je peuter!Zie net dat het gisteren was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |