abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146460196
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

pi_146460237
Waar ik "ohai" zei omdat ik al een week en een dag een peuter heb en gelijk het topic dichtgooide. :')
pi_146460250
Nog gefeliciteerd met je peuter Ophelia!
  zondag 9 november 2014 @ 13:12:49 #4
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146460251
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 13:05 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik nu ook. Zodat ik zeker weet dat ik haar hoor. :)
Maar als je naar beneden gaat hoor je haar niet meer denk ik?
Daar ligt voor mij dan de grens.

(Ik woon gelijkvloers dus ben niet bekend met de reikwijdte van geluiden een verdieping lager hoor)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146460327
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 13:12 schreef laziness het volgende:

[..]

Maar als je naar beneden gaat hoor je haar niet meer denk ik?
Daar ligt voor mij dan de grens.

(Ik woon gelijkvloers dus ben niet bekend met de reikwijdte van geluiden een verdieping lager hoor)
Ja, dan blijf ik met haar praten / laat ik haar een liedje zingen.
Make my day!
pi_146460346
Ik blijf inderdaad wel op dezelfde verdieping. Bij het maken van koffie zou ik voor mijn gevoel te lang weg zijn.

Maar dan ga ik inderdaad uit van ons eigen huis.
pi_146460425
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2014 13:15 schreef Kyara het volgende:
Ik blijf inderdaad wel op dezelfde verdieping. Bij het maken van koffie zou ik voor mijn gevoel te lang weg zijn.

Maar dan ga ik inderdaad uit van ons eigen huis.
Niet het maken van koffie. Maar alleen op de koffieknop drukken van het apparaat. Denk zo'n 1 minuut.

Vanaf hoe oud zou je ze wel wat langer alleen durven laten?
Make my day!
  zondag 9 november 2014 @ 13:18:28 #8
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146460478
Alle eengezinswoningen die ik ken liggen keuken en badkamer toch wel zodanig van elkaar af met trap etc dat je niet meer voldoende kan communiceren.
Pas als hij op zwemles heeft geleerd verstandig met water om te gaan zou ik er geruster op zijn.

Noh Otje alweer twee. De tijd vliegt ook maar door.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146460501
Denk dat dat heel erg afhankelijk is van kind en situatie. Hier zitten ze met z'n drietjes in bad en kan het er best hard/lomp aan toe gaan bijvoorbeeld.
pi_146460819
Troeta, ik denk dat het.van de reclame komt. Geen idee :D heb het zelf nog nooit gezien :') nou let ik ook slecht op reclame hoor :P

Bad hebben we thuis niet, maar wel vaak op vakantie. En dan laat ik ze wel eens alleen om iets uit een slaapkamer te pakken, maar verder niet.
pi_146460863
Hier mogen kleuter en bijna peuter niet samen in bad. Dat werkt echt niet. We hebben een biba bad. Ze gaan nu achter elkaar aan.

Toen we nog op de flat woonden hadden we de badkamer naast de keuken. Toen ging ik wel wat aan rommelen in de keuken.
pi_146463010
Gefeliciteerd en welkom Ophelia.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_146463919
Gefeliciteerd en welkom Otje O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_146473540
Ik loop wel eens naar zolder om een nieuwe was in te zetten ofzo. Maar dat is een open ruimte/verbinding. En nouja, mijn kleinste is bijna 4 al. Een jaar geleden deed ik dat echt niet.

Andere vraag... heeft iemand van jullie ervaring met muziekles (viool in dit geval) volgens de Suzuki methode?
Ik overweeg dat voor E. maar ben wel op zoek naar ervaringen van andere ouders nog.
:)
  zondag 9 november 2014 @ 19:40:47 #15
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_146474379
Gefeliciteerd Ophelia!

Ik pak meestal de was en ga deze opvouwen. Of ik ga douchen, terwijl zij in bad zit. Ik laat haar wel even alleen, deur open en dan ben ik in de slaapkamer (aankleden dus) en hoor ik haar gillen en plonsen O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 november 2014 @ 19:45:06 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146474544
Tegenwoordig staan de mijnesse altijd onder de douche, maar ze zaten ook wel samen in bad (ikea badje, toen dat te klein werd voor twee, extra badje bijgehaald) en ik liet ze gerust vijf minuten alleen oid. Maar nou maken die van mij wel een dusdanig kabaal dat stilte meteen zou opvallen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_146474648
Haai Ophelia :W gefeliciteerd met je peuter! Men wat moet ik er self nog aan wennen :o :+ :@ .. gaat veul te hard

Toevallig had ik gister zo'n situatie. Djen in bad .. Boaz die het opeens op een brullen zette. Deur van de badkamer zodat ik haar kon horen spetteren en spatteren.. als de wiedeweerga bij Boaz zijn speen erin gefrot en weer terug naar Djenna. Vond het maar niks maar ik moest wat. Denk dat ik er pas vertrouwen in heb inderdaad zodra ze bezig is met haar zwemdiplona. Tot die tijd voorzichtig. Better safe than sorry.
pi_146496561
Verse peuter! Welkom Ophelia.

Ik blijf meestal wel op de verdieping als Daan in bad zit. Dat is dan zo'n babybadje. Soms even snel naar beneden om iets te pakken. Niet langer dan de koffie aanzetten. Of naar de wc onderaan de trap, onder de douche. Maar dan hoor ik hem nog wel lawaai maken.
In een groter bad zou ik wel in de buurt blijven. Dat is toch glader en meer ruimte om uit te glijden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 november 2014 @ 20:13:28 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146510177
morgen voor de eerste keer Sint Maarten lopen met de kinderen.. Geert kent de liedjes nu ook en durft ze heel zachtjes en voorzichtig (met wat aansporing en het begin van de zin maken zeg maar) ook te zingen als vreemde mensen hem kunnen horen O+

(ik kan de liedjes zo langzamerhand niet meer horen, Jan blijft ze tot in den treure herhalen, zelfs tot een half uur na bedtijd hoorde ik hem nog zingen _O- )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_146511145
Vanavond een oververmoeide peuter. Zo zielig om het minste of geringste kan hij dan vreselijk huilen. En protest ophouden als het erom gaat, dat hij niet naar bed wil, maar dan om 19 uur (normaal is bedtijd rond 20 uur) zonder problemen overgaan naar dromenland.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_146511699
Roy laat ik niet alleen douchen,die haalt zulke toeren uit onder de douche daar moet je bij blijven. Al is het maar om de douche deuren dicht te houden
:')
Roy danst en gymt onder de douche :') en als je er niet bij blijft gaat hij al dansend de douche uit :7
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_146513924
Wij doen morgen ook voor de eerste keer mee met Sint Maarten *O*
Het lampje hebben we .. maar een lampion vinden is drama in onze woonplaats. Dus morgen zelf maar even aan de knutsel denk ik :')
  maandag 10 november 2014 @ 21:44:00 #23
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146514030
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Wij doen morgen ook voor de eerste keer mee met Sint Maarten *O*
Het lampje hebben we .. maar een lampion vinden is drama in onze woonplaats. Dus morgen zelf maar even aan de knutsel denk ik :')
action
pi_146514147
Man zegt net dat ook daar alles uitverkocht was ;( .. xenos big bazaar hema kruidvat marskramer blokker .. you name it ;(

En ik ben al zon crea bea *not*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 november 2014 @ 21:47:16 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146514192
hier liggen ze gewoon bij de AH

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')