abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146450762
Ik vind Kenneth Vermeer veel beter dan Cillessen.
Positioneren en duiken is net zo goed.
Maar de fucking reflexen.
Shit man, Kenneth, beest.

Ook kan Kenneth beter penalties pakken en heeft veel meer lef.
Kenneth > Jasper imo.
pi_146451069
Op dit moment zeker Kenneth
Cillessen veel domme fouten zowel in Oranje als bij Ajax en hij stopt NOOIT penalty.
blablablabla
pi_146451259
Kenneth.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_146451301
Vermeer is manlet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_146451680
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
Op dit moment zeker Kenneth
Cillessen veel domme fouten zowel in Oranje als bij Ajax en hij stopt NOOIT penalty.
Wat een opportunistische bullshit dit _O- . Cillessen maakt bijna nooit fouten, maar blijkbaar telt die ene tegen Barca voor tien ofzo . Vermeer beging vorig seizoen rond deze tijd de ene na de andere blunder, maar heeft nu weer een relatief goede periode. Blijft een ietwat wisselvallige keeper. Het kunnen stoppen van penalties wordt ook wel erg overgewaardeerd zeg :') Er zijn tig kwaliteiten die veel belangrijker zijn voor een keeper naar mijn mening. Dat Cillessen en penalties verhaal is echt een compleet eigen leven gaan leiden.
  zondag 9 november 2014 @ 01:00:05 #6
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_146451741
Jasper sowieso. De rust die hij uitstraalt _O_
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_146451792
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Wat een opportunistische bullshit dit _O- . Cillessen maakt bijna nooit fouten, maar blijkbaar telt die ene tegen Barca voor tien ofzo . Vermeer beging vorig seizoen rond deze tijd de ene na de andere blunder, maar heeft nu weer een relatief goede periode. Blijft een ietwat wisselvallige keeper. Het kunnen stoppen van penalties wordt ook wel erg overgewaardeerd zeg :') Er zijn tig kwaliteiten die veel belangrijker zijn voor een keeper naar mijn mening. Dat Cillessen en penalties verhaal is echt een compleet eigen leven gaan leiden.
Reflexen o.a. ja.
Zie het niet in Cillessen zitten heeft niks met Ajax of Feyenoord te maken op wk ook geen enkel punt gepakt voor ons.
blablablabla
pi_146451793
quote:
13s.gif Op zondag 9 november 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
Vermeer is manlet
lol
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 01:02:30 #9
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_146451795
Jasper is geweldig. alleen hij moet penals leren stoppen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_146451820
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jasper is geweldig. alleen hij moet penals leren stoppen
Ja echt geweldig, veel betere reflexen en duiken dan Vermeer.
  zondag 9 november 2014 @ 01:10:04 #12
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146452011
allebei slecht. Kenneth domme foutjes, Jasper kan geen pingels pakken.

Paupers
graag op anoniem
pi_146452072
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 01:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Reflexen o.a. ja.
Zie het niet in Cillessen zitten heeft niks met Ajax of Feyenoord te maken op wk ook geen enkel punt gepakt voor ons.
Dan heb je totaal niet opgelet tijdens het wk. Cruciale reddingen op Silva tegen Spanje en in de laatste minuut van de verlenging tegen Costa Rica om er maar een paar te noemen en sowieso weinig doelpunten tegen. Tot nu toe verkiest elke bondscoach hem ook boven Krul. Vermeer heeft goede reflexen maar is op veel andere vlakken een stuk minder dan Cillessen.
pi_146452119
quote:
14s.gif Op zondag 9 november 2014 01:03 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ja echt geweldig, veel betere reflexen en duiken dan Vermeer.
Jij vindt Vermeer beter in duiken? Vermeer duikt vaak niet eens :')
pi_146452143
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 01:12 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Dan heb je totaal niet opgelet tijdens het wk. Cruciale reddingen op Silva tegen Spanje en in de laatste minuut van de verlenging tegen Costa Rica om er maar een paar te noemen en sowieso weinig doelpunten tegen. Tot nu toe verkiest elke bondscoach hem ook boven Krul. Vermeer heeft goede reflexen maar is op veel andere vlakken een stuk minder dan Cillessen.
Silva deed zijn lobje verkeerd plaatsten.
Laatste minuut verlening was Krul.
  zondag 9 november 2014 @ 01:14:46 #16
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146452147
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 01:13 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is een hond een heel raar beest.
Want geen enkel beest is gelijksoortig, dus waar stamt het van af?
pi_146452168
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 01:13 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Komt omdat hij beter positioneert.
pi_146452236
Vermeer is te klein en Cilisen is fysiek nog een kind. Zou beide niet opstellen.
pi_146452321
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 01:12 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee...
blablablabla
  zondag 9 november 2014 @ 02:05:55 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_146453271
Ik werd altijd kaolo zenuwachtig van Kenneth en zijn onvermogen om de juiste keus te maken wanneer uit te komen.

Dus alleen al voor mijn gemoedsrust Jasper
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_146453528
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 02:05 schreef Catch22- het volgende:
Ik werd altijd kaolo zenuwachtig van Kenneth en zijn onvermogen om de juiste keus te maken wanneer uit te komen.

Dus alleen al voor mijn gemoedsrust Jasper
Jasper heeft idd wel de rust. Kan je zien aan zijn ogen.
pi_146453557
Vermeer
pi_146453688
quote:

[..]

Helemaal mee eens!

Cillessen>>Vermeer
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 01:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee...
_O-
pi_146453701
Vermeer is aardig, maar dan pakt ie knap een bal, schiet ie m uit recht in de voeten van de tegenstander. Das natuurlijk dweilen met de kraan open
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_146453711
Die gefrustreerde ajacieden ook...
  zondag 9 november 2014 @ 02:45:00 #26
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_146453721
Jasper _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_146454098
Als Kenneth blank was had de TS hem niet goed gevonden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_146454113
quote:
7s.gif Op zondag 9 november 2014 03:43 schreef Seam het volgende:
Als Kenneth blank was had de TS hem niet goed gevonden.
JONGUH :(
  zondag 9 november 2014 @ 04:09:49 #29
435587 LekkerMakkelijk
Wilders for President
pi_146454183
Mulder jonge
pi_146454971
Ed de Goey.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_146455103
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 01:14 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Laatste minuut verlening was Krul.
:')
pi_146455332
Een jaar geleden vond ik hem maar een blunderkeeper maar nu hij bij ons speelt ben ik van gedachten veranderd.. Goede reflexen en een rustige uitstraling. Hoe Cilissen het doet zou ik niet echt weten want ik let nooit op de beste man, alleen zijn trackrecord met penalty's is lachwekkend. Een beetje keeper houdt er af en toe eentje tegen maar hij dus niet. Ik zou Vermeer de voorkeur geven in Oranje.
pi_146455343
quote:

[..]
Dat Cillessen en penalties verhaal is echt een compleet eigen leven gaan leiden.
Dat is niet zo gek als je om precies te zijn 0x een pingel hebt gestopt in je carrière. Dat is geen toeval meer, dat is gewoon slecht.
  zondag 9 november 2014 @ 10:40:10 #34
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_146456260
Ja, Vermeer is veel beter. Daarom werd hij ook gepasseerd ten koste van Cillessen en is Cillessen eerste keeper van Oranje.

Oh wat hebben al die mensen er weinig verstand van zeg.
pi_146456338
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 02:44 schreef RetRy32 het volgende:
Die gefrustreerde ajacieden ook...
:')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_146456359
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 10:40 schreef Heeinz het volgende:
Ja, Vermeer is veel beter. Daarom werd hij ook gepasseerd ten koste van Cillessen en is Cillessen eerste keeper van Oranje.

Oh wat hebben al die mensen er weinig verstand van zeg.
http://www.parool.nl/paro(...)este-keeper-is.dhtml

En Van Gaal gaf Vermeer de voorkeur totdat hij bij Ajax bankte.
  zondag 9 november 2014 @ 10:51:37 #37
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_146456457
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 10:46 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

http://www.parool.nl/paro(...)este-keeper-is.dhtml

En Van Gaal gaf Vermeer de voorkeur totdat hij bij Ajax bankte.
Oh Vermeer is ook zeker een uitstekende keeper hoor, maar ik vind Cillessen toch net wat verder. Dat hij geen penalty's pakt, ja, jammer. Vermeer stelt daar weer zijn onzekerheid tegenover. Cillessen is ook nog drie jaar jonger dacht ik. Verder heb ik Cillessen op Barca afgelopen woensdag na nog niet op een echte fout kunnen betrappen, waar Vermeer natuurlijk genoeg fouten heeft gemaakt. Verder zie ik Vermeer zich niet echt meer ontwikkelen, en zie ik dat bij Cillessen wel, vooral in de 1-op-1 situaties is hij nu ijzersterk. Vermeer pakte in 1-op-1 nog wel eens een rode kaart.
pi_146456502
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 10:51 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Oh Vermeer is ook zeker een uitstekende keeper hoor, maar ik vind Cillessen toch net wat verder. Dat hij geen penalty's pakt, ja, jammer. Vermeer stelt daar weer zijn onzekerheid tegenover. Cillessen is ook nog drie jaar jonger dacht ik. Verder heb ik Cillessen op Barca afgelopen woensdag na nog niet op een echte fout kunnen betrappen, waar Vermeer natuurlijk genoeg fouten heeft gemaakt. Verder zie ik Vermeer zich niet echt meer ontwikkelen, en zie ik dat bij Cillessen wel, vooral in de 1-op-1 situaties is hij nu ijzersterk. Vermeer pakte in 1-op-1 nog wel eens een rode kaart.
Cillessen komt uit en blijft hangen, spelers schieten gewoon op hem.
Dat ligt echt niet aan de keeper maar matige afmakers.
Vermeer heeft daarentegen goddelijke reflexen en is veel behendiger.
Overigens heeft Vermeer wel eens rood gepakt omdat hij veel meer durft en zijn team redt.

Cillessen probeert het 1 keer en verneukt de hele wedstrijd tegen Barcelona grgr.

Overigens kan Vermeer ook beter meevoetballen.
  zondag 9 november 2014 @ 10:59:46 #39
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_146456576
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 10:54 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Cillessen komt uit en blijft hangen, spelers schieten gewoon op hem.
Dat ligt echt niet aan de keeper maar matige afmakers.
Vermeer heeft daarentegen goddelijke reflexen en is veel behendiger.
Overigens heeft Vermeer wel eens rood gepakt omdat hij veel meer durft en zijn team redt.

Cillessen probeert het 1 keer en verneukt de hele wedstrijd tegen Barcelona grgr.

Overigens kan Vermeer ook beter meevoetballen.
Ben benieuwd hoe je erachter komt dat het aan de afmakers ligt, waarom zou dat bij Vermeer niet zo zijn? Cillessen laat het zien in de top, in de CL dus. We zien Vermeer alleen in actie komen tegen clubs uit Kroatië in de EL en in de eredivisie natuurlijk. Een voorbeeld is de goal van Van Rhijn in de Klassieker, wat deed Vermeer daar?

Misschien als je wat beter zou letten op Cillessen dat je ook zijn kwaliteiten ziet. Normaal gesproken is 1-op-1 tegenover Suarez en Neymar een gegarandeerde goal, dat was afgelopen woensdag wel anders.

En 'beter' meevoetballen is ook weer zo makkelijk gezegd. Ik ben het daar niet mee eens. Hij is er zeker sterker in geworden dan een aantal jaar geleden, maar je kan mij niet wijsmaken dat iedereen zijn hart vasthoudt als de bal onder druk naar hem teruggespeeld wordt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146456635
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 10:59 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe je erachter komt dat het aan de afmakers ligt, waarom zou dat bij Vermeer niet zo zijn? Cillessen laat het zien in de top, in de CL dus. We zien Vermeer alleen in actie komen tegen clubs uit Kroatië in de EL en in de eredivisie natuurlijk. Een voorbeeld is de goal van Van Rhijn in de Klassieker, wat deed Vermeer daar?

Misschien als je wat beter zou letten op Cillessen dat je ook zijn kwaliteiten ziet. Normaal gesproken is 1-op-1 tegenover Suarez en Neymar een gegarandeerde goal, dat was afgelopen woensdag wel anders.

En 'beter' meevoetballen is ook weer zo makkelijk gezegd. Ik ben het daar niet mee eens. Hij is er zeker sterker in geworden dan een aantal jaar geleden, maar je kan mij niet wijsmaken dat iedereen zijn hart vasthoudt als de bal onder druk naar hem teruggespeeld wordt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gelezen want gefrustreerde ajacied, overigens had Higuain zo die bal gehad als hij niet als een pussy zijn rug naar de bal draaide maar gewoon frontaal erin ging.

Dan was Cillessen gelijk een domme hond geweest.
Wat hij alsnog is imo.
  zondag 9 november 2014 @ 11:04:44 #41
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_146456665
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 11:03 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Niet gelezen want gefrustreerde ajacied, overigens had Higuain zo die bal gehad als hij niet als een pussy zijn rug naar de bal draaide maar gewoon frontaal erin ging.

Dan was Cillessen gelijk een domme hond geweest.
Wat hij alsnog is imo.
Bedankt :)

Waarom zou ik gefrustreerd zijn eigenlijk
pi_146456727
Ik kan zo bij feyenoord alweer drie of vier typische vermeer tegendoelpunten bedenken. Natuurlijk is Cillessen beter.
pi_146456902
Poll: Wie is er beter?
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Redactie Sport zondag 9 november 2014 @ 11:26:01 #44
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146457054
Allebei geen geweldige keepers, maar Cillessen is meevoetballend en qua uitkomen et al wel een STUK beter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_146457290
Dadelijk gaat iemand nog verkondigen dat charisteas nog een goede spits was
  Redactie Sport zondag 9 november 2014 @ 11:38:39 #46
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146457306
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:38 schreef Adames het volgende:
Dadelijk gaat iemand nog verkondigen dat charisteas nog een goede spits was
Ik vond Charisteas beter dan Anastasiou.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 9 november 2014 @ 11:55:16 #47
67174 Dos37
Come on Twente
pi_146457730
Tim Krul
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 9 november 2014 @ 12:04:42 #48
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146457952
Vermeer want Feyenoorder.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_146458127
Jongens stop eens met het verkondigen van een mening met goede argumenten, dan ben je namelijk gefrustreerd volgens TS en durft hij er niet op in te gaan.
pi_146458321
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vond Charisteas beter dan Anastasiou.
Ik vond Anastasiou beter dan Sibon.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')