SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
cuadrado en di maria kosten dit TOTW 45Kquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:59 schreef Kiid het volgende:
Je boy pullde IF Rodriguez, kostte me alleen 600kPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja wat wil je er tegen doen?quote:
Waarom zou ik er wat aan willen doen?quote:
Ik vind het alleen maar mooi hoe jij de gefrustreerde Ali uithangt sinds ik je 50.000 coins afhandig had gemaakt![]()
![]()
Ik werd vandaag in de rust door een Turk helemaal de kanker gescholden. Letterlijk. Was een hele normale eerste helft, en opeens in de rust een salvo van kankersquote:![]()
Dat was ook de wedstrijd dat ik quitte op 0-0 en de penalty in de laatste minuut. Maar jij was het niet?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik vind het mooi dat je denkt dat het daardoor komt en nog mooier dat je er nog steeds trots op bent. 50 hele K'tjes met een straatwaarde van 17 euro cent.quote:Op zondag 9 november 2014 00:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wat aan willen doen?
Ik vind het alleen maar mooi hoe jij de gefrustreerde Ali uithangt sinds ik je 50.000 coins afhandig had gemaaktKan die mooi de pot in voor je Alfa Romeotje 157.
Nee vandaag geen FIFA gedaan. Druk geweest met Football Manager.quote:Op zondag 9 november 2014 00:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik werd vandaag in de rust door een Turk helemaal de kanker gescholden. Letterlijk. Was een hele normale eerste helft, en opeens in de rust een salvo van kankers![]()
Dat was ook de wedstrijd dat ik quitte op 0-0 en de penalty in de laatste minuut. Maar jij was het niet?Maar die Turk had zo te horen wel gelijk, wat een kut streek.
Nou, nee, het was een reactie op het zomaar mij de tyfes schelden in de rust. Er was echt niks raars gebeurd de eerste helft. Toen hij de pingel kreeg in de 90e minuut dacht ik ook: krijg maar dequote:Op zondag 9 november 2014 00:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee vandaag geen FIFA gedaan. Druk geweest met Football Manager.Maar die Turk had zo te horen wel gelijk, wat een kut streek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ben pleiteMaar diep van binnen lach ik.![]()
Pak je popcorn maar vast.quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
het gaat er weer heftig aan toe hier zo te zienOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, nee, het was een reactie op het zomaar mij de tyfes schelden in de rust. Er was echt niks raars gebeurd de eerste helft. Toen hij de pingel kreeg in de 90e minuut dacht ik ook: krijg maar deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ben pleite
Nee, als ik zou moeten kiezen tussen het douwen van Ozz's moeder met ebola of een uur CoD spelen dan kies ik voor eerstgenoemde.quote:![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 00:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, als ik zou moeten kiezen tussen het douwen van Ozz's moeder met ebola of een uur CoD spelen dan kies ik voor eerstgenoemde.![]()
![]()
Moet je ook een grote vent zijn en me vertellen waar je zit. Kijken of je dan ook zo'n grote bek kan trekken.quote:Op zondag 9 november 2014 00:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, als ik zou moeten kiezen tussen het douwen van Ozz's moeder met ebola of een uur CoD spelen dan kies ik voor eerstgenoemde.
shit is aanquote:Op zondag 9 november 2014 00:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, als ik zou moeten kiezen tussen het douwen van Ozz's moeder met ebola of een uur CoD spelen dan kies ik voor eerstgenoemde.![]()
Ja, zeker net als bij Litmanen en Suarez. Dat soort internet dates zouden nooit plaats vinden. Ben niet zo snel onder de indruk, zeker niet van die beta Turkjes met hun handtasjes.quote:Op zondag 9 november 2014 00:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet je ook een grote vent zijn en me vertellen waar je zit. Kijken of je dan ook zo'n grote bek kan trekken.![]()
Feit is dat Litmanen wel mans genoeg was/is om zijn gegevens te geven.quote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, zeker net als bij Litmanen en Suarez. Dat soort internet dates zouden nooit plaats vinden. Ben niet zo snel onder de indruk, zeker niet van die beta Turkjes met hun handtasjes.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jouw achtergrond kennende is straks de hele inboedel verdwenen.quote:Op zondag 9 november 2014 00:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Feit is dat Litmanen wel mans genoeg was/is om zijn gegevens te geven.
Op wie probeer je nou indruk te maken met je loze dreigementen?___!
![]()
Ik hoef op niemand indruk te maken, jij blijkbaar wel omdat je het nodig vindt om over m'n moeder te beginnen. Wees dan ook zo stoer en en durf die confrontatie gewoon aan te gaan in plaats van er omheen te lullen.quote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jouw achtergrond kennende is straks de hele inboedel verdwenen.
Je hebt toch een vriendin? Dan snap ik niet dat je de voorkeur geeft om dit tijdstip zulke simpele teksten op een forum te gooienquote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Als je wat wilt dan kan je je adres dm'en. Voor de rest geen zin in dit soort kinderachtige geneuzel.quote:Op zondag 9 november 2014 00:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik hoef op niemand indruk te maken, jij blijkbaar wel omdat je het nodig vindt om over m'n moeder te beginnen. Wees dan ook zo stoer en en durf die confrontatie gewoon aan te gaan in plaats van er omheen te lullen.![]()
als dit geen neuken wordtquote:Op zondag 9 november 2014 01:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je wat wilt dan kan je je adres dm'en. Voor de rest geen zin in dit soort kinderachtige geneuzel.![]()
Waarom draai je nu de rollen om?quote:Op zondag 9 november 2014 01:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je wat wilt dan kan je je adres dm'en. Voor de rest geen zin in dit soort kinderachtige geneuzel.
Ik hoef verder geen paupers voor de deur die met een full time baantje maanden moeten sparen voor een Alfa Romeo 157.
Maar kan je wel een adresje geven in de buurt spreken we een tijdstip af.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom draai je nu de rollen om?
Ik hoef verder geen paupers voor de deur die met een full time baantje maanden moeten sparen voor een Alfa Romeo 157.
Maar kan je wel een adresje geven in de buurt spreken we een tijdstip af.#olieophetvuur #tochteamozzquote:Op zondag 9 november 2014 00:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Feit is dat Litmanen wel mans genoeg was/is om zijn gegevens te geven.![]()
POTS en Toefjes hebben toen best op een nette manier ruzie gemaakt eigenlijk.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Niet zo stoer doen he.quote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
![]()
Nog meer van jullie soort kan ik alleen maar toe juichen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn terugkeer zou een aanwinst zijn voor deze reeks. De Feyenoord/Ajax ratio is scheef![]()
Hij heeft wel in het rechtentopic gepostquote:Op zondag 9 november 2014 01:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon elke newguy vandermar noemen tot er eentje breekt?en hij heeft steenpuisten
![]()
Tuurlijk, als je de hele dag omgeven bent met ajacieden dan snak je weer om met mensen te praten die verstand hebben van voetbal.quote:Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog meer van jullie soort kan ik alleen maar toe juichen.![]()
Je zou zeggen dat al die feyenoorders met hun verstand van voetbal toch wel wat meer prijzen hadden gepakt de afgelopen 15 jaar. Maar kan het ook gewoon mis hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 01:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je de hele dag omgeven bent met ajacieden dan snak je weer om met mensen te praten die verstand hebben van voetbal.![]()
al een afspraak gemaakt met ozz of wat?quote:Op zondag 9 november 2014 01:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je de hele dag omgeven bent met ajacieden dan snak je weer om met mensen te praten die verstand hebben van voetbal.![]()
We hebben eindeloze kennis en inzicht wat betreft voetbal, maar helaas bepalen we niet het aankoopbeleid evenals de opstellingen. Anders ging het hier dagelijks over #15oprijquote:Op zondag 9 november 2014 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat al die feyenoorders met hun verstand van voetbal toch wel wat meer prijzen hadden gepakt de afgelopen 15 jaar. Maar kan het ook gewoon mis hebben.![]()
Genoeg Oud Feyenoorders die geld genoeg hebben en overlopen van de clubliefde om er wat geld in te pompen toch? Oh nee wachtquote:Op zondag 9 november 2014 01:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hebben eindeloze kennis en inzicht wat betreft voetbal, maar helaas bepalen we niet het aankoopbeleid evenals de opstellingen. Anders ging het hier dagelijks over #15oprij![]()
![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
al een afspraak gemaakt met ozz of wat?
Waar wacht je op? Op het moment dat je je realiseert dat je alleen maar onzin uitkraamt?quote:Op zondag 9 november 2014 01:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Genoeg Oud Feyenoorders die geld genoeg hebben en overlopen van de clubliefde om er wat geld in te pompen toch? Oh nee wacht
Iedereen weet dat jongens als VdM barsten van de voetbalkennis. Hij plaatst wekelijks pareltjes op het EA forum![]()
Ik heb het niet over VDM. Mooie kerel vind ik dat uren naar dat irritante Friese gebrabbel tussen hem en zijn ouders moeten luisteren.quote:Op zondag 9 november 2014 01:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Op het moment dat je je realiseert dat je alleen maar onzin uitkraamt?
Iedereen weet dat jongens als VdM barsten van de voetbalkennis. Hij plaatst wekelijks pareltjes op het EA forum![]()
Wij hebben VdM, jullie Dreetje. Dat is precies het verschilquote:Op zondag 9 november 2014 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het niet over VDM. Mooie kerel vind ik dat uren naar dat irritante Friese gebrabbel tussen hem en zijn ouders moeten luisteren.![]()
Dreetje is voor Barca, sukkel.quote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij hebben VdM, jullie Dreetje. Dat is precies het verschil![]()
Die is niet voor Ajax hoorquote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij hebben VdM, jullie Dreetje. Dat is precies het verschil![]()
ik 1 kk bronze packquote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daily gifts vandaag: 2x bronze gift pack, 1x silver gift pack en 1k.
geef me dan niks joh gierige eikeltelers bij ea![]()
Gegeven paard...quote:Op zondag 9 november 2014 01:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
1000 coins hier. Druppel op een gloeiende plaat. Geef dan niks.![]()
gvd lekkerquote:Op zondag 9 november 2014 02:41 schreef DutchSL het volgende:
Kut, een bronze pack als daily gift.
[ afbeelding ]![]()
Ga eens slapen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik sla geen broeders.quote:Op zondag 9 november 2014 02:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Tunnel onder station Heerenveen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja man, wat moet je hebben?quote:Op zondag 9 november 2014 03:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
One love
Kun jij http://www.flamingtoast.com laden?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vaag. Ik kwam vanmiddag tot aan de custom lightbar stickers en sindsdien wil niks meer laden op die site, ook niet in Chromequote:![]()
![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 03:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vaag. Ik kwam vanmiddag tot aan de custom lightbar stickers en sindsdien wil niks meer laden op die site, ook niet in Chrome
HeyHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Gruwelijke party gehad net. Zo maar even een potje FIFA spelen om heel mijn weekend alsnog te vergallen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bohhh kansloze shit gisterenavond zag ik.Allemaal gasten die hun e-pen0r willen meten.
O en Litmanen zat ook weer stoer te doen zag ik.. die denkt ook dat hij de man is he met zijn straatskills![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zat net ook vol verbazing terug te lezen. Nergens voor nodig allemaalquote:Op zondag 9 november 2014 08:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh kansloze shit gisterenavond zag ik.Allemaal gasten die hun e-pen0r willen meten.
O en Litmanen zat ook weer stoer te doen zag ik.. die denkt ook dat hij de man is he met zijn straatskills![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aghja ze zullen wel allemaal een sneeuwwitje gedronken hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat net ook vol verbazing terug te lezen. Nergens voor nodig allemaalRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb gisteravond bier op. Ook om mijn verdriet te verdrinken. En dat voel ik nuquote:Op zondag 9 november 2014 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aghja ze zullen wel allemaal een sneeuwwitje gedronken hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook maar Joy had niet hetzelfde idee als ik om uit te slapen.quote:Op zondag 9 november 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond bier op. Ook om mijn verdriet te verdrinken. En dat voel ik nu
+1.quote:Op zondag 9 november 2014 09:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ook maar Joy had niet hetzelfde idee als ik om uit te slapen.
Half 6
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh jij was wel heel vroeg.want ik moest er om kwart voor 7 uit.quote:
Ben al een paar uur bezig met de weekelijkse indoctrinatie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Indoctrinatie? Krijgt ze dan beelden te zien van de laatste gewonnen Europese prijs door een Nederlandse club ofzo?quote:Op zondag 9 november 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh jij was wel heel vroeg.want ik moest er om kwart voor 7 uit.
Ben al een paar uur bezig met de weekelijkse indoctrinatie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Indoctrinatie? Krijgt ze dan beelden te zien van de laatste gewonnen Europese prijs door een Nederlandse club ofzo?op repeat.
Met op de achtergrond de prachtige Feyenoord liederen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee johquote:Op zondag 9 november 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Jij wilt er zo eentje Trapz?Ze vindt de bubble guppies nu interessanter.
Sen schreeuwt de hele dag om Bumbaquote:Op zondag 9 november 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee johZe vindt de bubble guppies nu interessanter.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
O dat is ook dikke stront ja.quote:Op zondag 9 november 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sen schreeuwt de hele dag om Bumba![]()
Joy wilt deze ook de hele tijd horen.. spijt dat ik die ooit een keer heb aangezet.
Godver, ellendequote:Op zondag 9 november 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dat is ook dikke stront ja.
Joy wilt deze ook de hele tijd horen.. spijt dat ik die ooit een keer heb aangezet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bazen zijn datquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 08:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Weet iemand een formatie waarin de LM en RM niet voor spek en bonen meedoen? In 442 en 41212 spelen ze namelijk alleen maar verstoppertje.![]()
4231(2)quote:Op zondag 9 november 2014 10:23 schreef DeWesp het volgende:
Weet iemand een formatie waarin de LM en RM niet voor spek en bonen meedoen? In 442 en 41212 spelen ze namelijk alleen maar verstoppertje.![]()
Moggûh boys.Au mijn hoofd.
Duidelijk iets gemist gisteren? Terugleeswaardig?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
je hoofdquote:Op zondag 9 november 2014 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
Duidelijk iets gemist gisteren? Terugleeswaardig?![]()
Agh een e-pis competitie.quote:Op zondag 9 november 2014 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
Duidelijk iets gemist gisteren? Terugleeswaardig?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nopequote:Op zondag 9 november 2014 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
Duidelijk iets gemist gisteren? Terugleeswaardig?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Morrie
silver giftpack. Met n barca cv van 80 pace zal wel geen drol waard zijnPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet niet of er hier iemand verstand van CV's heeft. Jij was meer van de kunststof kozijnen, toch?quote:Op zondag 9 november 2014 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie
silver giftpack. Met n barca cv van 80 pace zal wel geen drol waard zijnMaar diep van binnen lach ik.![]()
beetje repetitief gedrag en herhaling van zetten vind je niet?quote:Op zondag 9 november 2014 11:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik weet niet of er hier iemand verstand van CV's heeft. Jij was meer van de kunststof kozijnen, toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sorry, ik post hier net mee. Ik zal er in het vervolg op letten.quote:Op zondag 9 november 2014 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beetje repetitief gedrag en herhaling van zetten vind je niet?Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 11:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Sorry, ik post hier net mee. Ik zal er in het vervolg op letten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
500 hele coinsquote:Op zondag 9 november 2014 11:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar wat was hij nou waard uiteindelijk?
james is wel hard gestegen vannacht
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom zou je IF James willen hebben voor dat bedrag?quote:Op zondag 9 november 2014 11:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
500 hele coins
james is wel hard gestegen vannachtMaar diep van binnen lach ik.![]()
een cb uit CAR (?) met 70 pace in mn bronze gift packFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
J Rodriguez nog maar 255k bin op de xbox (verkocht voor 390k)
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Aguero is ook flink gestegen vannachtquote:Op zondag 9 november 2014 12:05 schreef rolls-reus het volgende:
Griezman in gelukkig ook weer flink gestegen vannacht
Jumbo packs zijn massaal geopend en nu stijgt alles weer.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik drink nooit meer bier
Freire was je er nou gisteren eigenlijk?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja hij postte nog waar hij was en wat voor shirt hij aanhad. Raar trouwens, nog nooit een stoomlocomotief met een t-shirt gezien maar OK.quote:Op zondag 9 november 2014 12:22 schreef el-blanchito het volgende:
Ik drink nooit meer bier
Freire was je er nou gisteren eigenlijk?
Tevens goedemiddag/morgen mensjes![]()
![]()
Goal Cambuur.quote:Op zondag 9 november 2014 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq gebeurde er? Nog voordat ik de stream aanzette was het al 1-0.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Serero liet z'n man lopen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq gebeurde er? Nog voordat ik de stream aanzette was het al 1-0.![]()
JBGS Tosic is een held in mijn 442quote:Op zondag 9 november 2014 10:23 schreef DeWesp het volgende:
Onderste omdat geen 433quote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef Henrys het volgende:
Welke van deze twee squads is beter?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat zal Cambuur niet erg vinden.quote:Op zondag 9 november 2014 12:56 schreef The_Yakuza het volgende:
waaaaaar zijn die Friezen nou zingen ze daar![]()
Niet in het Cambuurstadion kan ik je vertellenquote:Op zondag 9 november 2014 12:56 schreef The_Yakuza het volgende:
waaaaaar zijn die Friezen nou zingen ze daarDomme ajacieden
![]()
![]()
Haten op Cuadrado, en zelf met Walcott aankomenquote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat ben jij een hypocriet kereltje
Maar diep van binnen lach ik.![]()
inb4 een opmerking over pace.quote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: net te laat.![]()
Onderste met balo, ramires, paulinho en filipe luisquote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Alleen ik gebruik hem als winger en niet als spits. En ik quit niet de 90e minuut omdat ik een penalty tegen krijg en mijn tegenstanders geen punten gunquote:Op zondag 9 november 2014 12:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haten op Cuadrado, en zelf met Walcott aankomenWat ben jij een hypocriet kereltje
![]()
![]()
Wie zegt dat ik hem als spits gebruik? Geen dingen verzinnen hequote:Op zondag 9 november 2014 12:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Alleen ik gebruik hem als winger en niet als spits. En ik quit niet de 90e minuut omdat ik een penalty tegen krijg en mijn tegenstanders geen punten gunMaar diep van binnen lach ik.![]()
Je gebruikt nog steeds Ibarbo, dat zegt al genoegquote:Op zondag 9 november 2014 12:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem als spits gebruik? Geen dingen verzinnen he![]()
Veel plezier met Walcott, maar ga dan niet anderen afzeiken dat ze niet origineel zouden zijn. Kneus.quote:Op zondag 9 november 2014 13:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je gebruikt nog steeds Ibarbo, dat zegt al genoegMaar diep van binnen lach ik.![]()
Bohh ze hebben zelfs gevochten met PEC supporters nu. Wat een helden.
De neuzenorganisatie van een NOS hebben het nog steeds niet op de site staan.quote:Op zondag 9 november 2014 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh ze hebben zelfs gevochten met PEC supporters nu. Wat een helden.
Feyenoord Rotterdam![]()
Wie kan mij die chemistry styles eens uitleggen? Stel je hebt Sniper op een speler zitten, zijn dan al z'n attributes die onder Shooting and Dribbling vallen +3? Of denk ik nu verkeerd?![]()
Komt er niet op ook of met de kop "Supporters gaan met elkaar op de vuist" ipv hooligans.quote:Op zondag 9 november 2014 13:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De neuzenorganisatie van een NOS hebben het nog steeds niet op de site staan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
#cut4kiid #leavekiidalone #girotrapz4kiidRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar had jij die controller besteld? Wehkamp is zo'n beetje de goedkoopste die 'morgen in huis' beloven, maar bij hun geloof ik het nietquote:Op zondag 9 november 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
#cut4kiid #leavekiidalone #girotrapz4kiid![]()
![]()
Wehkamp gewoon de volgende dag in huis.quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waar had jij die controller besteld? Wehkamp is zo'n beetje de goedkoopste die 'morgen in huis' beloven, maar bij hun geloof ik het niet
Leveren die ook op maandag?quote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wehkamp gewoon de volgende dag in huis.![]()
Nee.quote:
Wat word je snel boos, ben je weer ongesteld?quote:Op zondag 9 november 2014 13:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Veel plezier met Walcott, maar ga dan niet anderen afzeiken dat ze niet origineel zouden zijn. Kneus.![]()
![]()
Ja voor 22:00 besteld volgende dag in huis.quote:
Je kan op futwiz wel opzoeken welke stats omhoog gaan door de verschillende chem styles.quote:Op zondag 9 november 2014 13:17 schreef DannyDeko het volgende:
Wie kan mij die chemistry styles eens uitleggen? Stel je hebt Sniper op een speler zitten, zijn dan al z'n attributes die onder Shooting and Dribbling vallen +3? Of denk ik nu verkeerd?![]()
Ja maar maandag is geen normale leverdag. Bol.com levert dan wel, die hebben een aparte deal met PostNL maar die is duur.quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja voor 22:00 besteld volgende dag in huis.![]()
Op zondag en zaterdag bestellen is nooit maandag leveren.quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja voor 22:00 besteld volgende dag in huis.
Volgens mij niet wat ik bedoel hoor? Ik wil zeg maar weten welke ingame stats worden geboost, niet de stats op het kaartje zelf.quote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan op futwiz wel opzoeken welke stats omhoog gaan door de verschillende chem styles.![]()
Bij Bol.com staat het er altijd bijquote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op zondag en zaterdag bestellen is nooit maandag leveren.![]()
![]()
Ja, dat kun je daar dus vinden.. maar geen idee met hoeveel die stats omhoog gaan.quote:Op zondag 9 november 2014 13:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Volgens mij niet wat ik bedoel hoor? Ik wil zeg maar weten welke ingame stats worden geboost, niet de stats op het kaartje zelf.![]()
Dat is wel nissa, afgelopen woensdag nog iets besteld en werd netjes volgende dag geleverd bij bol.com.quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij Bol.com staat het er altijd bij
[ afbeelding ]
prachtige aanvalquote:Op zondag 9 november 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
MILIKIk heb wel de goal gemist omdat de stream vastliep.
![]()
Ik had AC Unity preordered bij One More Level, krijg ik nu dagen later een mail dat ze het niet kunnen leveren en dat ik gewoon de standaard versie zonder pre-order bonus krijg toegestuurd (voor dezelfde prijs)![]()
![]()
![]()
Daarom nooit pre-orderenquote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik had AC Unity preordered bij One More Level, krijg ik nu dagen later een mail dat ze het niet kunnen leveren en dat ik gewoon de standaard versie zonder pre-order bonus krijg toegestuurd (voor dezelfde prijs)![]()
![]()
![]()
Stuur dat ze de tyfus kunnen krijgen dan.quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef DutchSL het volgende:
![]()
Kun je niet meer cancellen dan? Dit lijkt me geen normale gang van zaken..quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef DutchSL het volgende:
![]()
In de winkel is die sowieso nog 10 euro duurder.quote:
In b4 "niet bij Mediamarkt", maar die hebben we hier niet in Nijmegen![]()
![]()
Ik heb ze een mail gestuurd dat ik de order wil annuleren en mijn geld terug ja.quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je niet meer cancellen dan? Dit lijkt me geen normale gang van zaken..![]()
Ja veel meer kun je niet doen idd. Wel kut dat je nu weinig kans meer hebt om zon pre-order versie nog te vinden denk ik?quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb ze een mail gestuurd dat ik de order wil annuleren en mijn geld terug ja.![]()
Digitaal is altijd een optie, maar dan zit je natuurlijk er wel mee dat je het niet kan verkopenquote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In de winkel is die sowieso nog 10 euro duurder.
In b4 "niet bij Mediamarkt", maar die hebben we hier niet in Nijmegen![]()
Fifa 15 en GTA V must have voor PS4. De rest boeit me niet en geen tijd..
Weet iemand waar je het beste GTA V kunt pre orderen? (First person modus)
ps: wie kan er nu op de webapp?
Server Full
Sorry, we are currently experiencing high volumes of traffic on the FUT Web App. Please wait and try refreshing your browser in a few minutes.![]()
Volgens mij is het gewoon het goedkoopst als ik een controller in de fysieke winkel bij Gamemania haal![]()
![]()
Ze reageerden in elk geval wel snel op mijn mail en gaan mijn geld nu terug storten.quote:Op zondag 9 november 2014 14:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja veel meer kun je niet doen idd. Wel kut dat je nu weinig kans meer hebt om zon pre-order versie nog te vinden denk ik?
Even kijken of ik die pre order versie nog ergens kan scoren voor vergelijkbaar bedrag.![]()
Moet zeggen dat ik de ps4 controller wel steeds minder begin te waarderen. Mijn vingers glijden steeds van de analog stick af als ik aan het sprinten ben en die batterij is zo leeg door dat gigantische rode zoeklicht aan de bovenkant![]()
Van de 25 mag je er toch wel minimaal 5 pakken als je bij de topkeepers wil gaan horen tochquote:Op zondag 9 november 2014 14:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Andere keepers pakken elke penalty ja![]()
![]()
koop thumbgrips bij Gamemania. Kwaliteit is goed en meer grip. Meestal scheuren de thumbgrips.quote:Op zondag 9 november 2014 14:24 schreef Henrys het volgende:
Moet zeggen dat ik de ps4 controller wel steeds minder begin te waarderen. Mijn vingers glijden steeds van de analog stick af als ik aan het sprinten ben en die batterij is zo leeg door dat gigantische rode zoeklicht aan de bovenkant![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
koop thumbgrips bij Gamemania. Kwaliteit is goed en meer grip. Meestal scheuren de thumbgrips.![]()
pfff
Server Full
Sorry, we are currently experiencing high volumes of traffic on the FUT Web App. Please wait and try refreshing your browser in a few minutes.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van de 25 mag je er toch wel minimaal 5 pakken als je bij de topkeepers wil gaan horen toch
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 9 november 2014 14:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Andere keepers pakken elke penalty ja![]()
Als jij het niet pakken van een penalty op zich 'falen' noemt, zeg je dat.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit dusquote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van de 25 mag je er toch wel minimaal 5 pakken als je bij de topkeepers wil gaan horen toch![]()
![]()
Nee het niet pakken van 1 v/d 20 (of meer) penaltys noem ik falen. Elke penalty die hij nu niet pakt faalt hij weer.quote:Op zondag 9 november 2014 14:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als jij het niet pakken van een penalty op zich 'falen' noemt, zeg je dat.![]()
Oke.quote:Op zondag 9 november 2014 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee het niet pakken van 1 v/d 20 (of meer) penaltys noem ik falen. Elke penalty die hij nu niet pakt faalt hij weer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Unity Special Edition nu voor 55 euro bij allyourgames.nl besteld, hopelijk daar geen annulering/omzetting naar gewone versie![]()
![]()
Ja toevallig welquote:Op zondag 9 november 2014 14:29 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
hoeist reus al zlatan uit pakket?is wel alweer een tijdje terug
![]()
![]()
ik zie dat Zlatan nu 800k isquote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja toevallig welis wel alweer een tijdje terug
ik had coins gekocht voor Fifa 14.. Zlatan was toen 700k maar daarna weer boven de 1 mil. Zit te twijfelen of ik coins koop voor Fifa 15..
![]()
Ach, als je plezier heb ik fifa en het veel speelt, waarom zou je dan geen coins kopen? Heb op het begin heel veel coins verkocht en van dat geld koop ik zo nu en dan ook wel eens coinsquote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ik zie dat Zlatan nu 800k isik had coins gekocht voor Fifa 14.. Zlatan was toen 700k maar daarna weer boven de 1 mil. Zit te twijfelen of ik coins koop voor Fifa 15..
![]()
dat dacht haddad wel inderdaadquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
aidscod.quote:Op zondag 9 november 2014 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Digitaal is altijd een optie, maar dan zit je natuurlijk er wel mee dat je het niet kan verkopen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
kutventquote:
had Begin Again gisteravond gezien op popcornt, 7.5je. wel leuk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar ff checken dan, had m al binnenquote:Op zondag 9 november 2014 15:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kutvent
had Begin Again gisteravond gezien op popcornt, 7.5je. wel leuk![]()
![]()
er speelt wel een aziaat inquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 15:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had laatst boyhood gezien. Die Mason deed me een beetje denken aan jou. Ook zo'n suckermooie film
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
7-3 gewonnen![]()
mijn team Bernard - Costa - Marlos - Taison - Melo - Hernanes - Sandro - Silva - Cesar - Luiz - Maicon en tegenstander BPL team met Aguero,Costa etc.![]()
road to division1.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 15:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had laatst boyhood gezien. Die Mason deed me een beetje denken aan jou. Ook zo'n sucker![]()
![]()
Godver poker, die dochter van m speelde ook in die film die ik vorige week keek. Toen was ze ook de dochter die langzaam naar haar vader toegroeide![]()
![]()
Welke opstelling is aan te raden met een RM ? ( geen 3-5-2 )Hala Madrid !
quote:Op zondag 9 november 2014 15:47 schreef Zhano het volgende:
Godver poker, die dochter van m speelde ook in die film die ik vorige week keek. Toen was ze ook de dochter die langzaam naar haar vader toegroeidewtf
Geen. Gewoon een RF van maken en in de spits pompen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:50 schreef BDIL het volgende:
Welke opstelling is aan te raden met een RM ? ( geen 3-5-2 )![]()
mochtie willenquote:Op zondag 9 november 2014 15:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gaat Ozz leuk vinden dat je zn zus hebt gehosseld.![]()
Je vader ook.quote:Op zondag 9 november 2014 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Kongolo loopt er bij alsof hij gisteravond wat nieuws heeft uitgeprobeerd![]()
IF JanmaatAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lichtsteiner goal en assist en tot nu toe ook clean sheet. Speelt volgens whoscored rechtsback.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Stadionweg 11quote:Op zondag 9 november 2014 16:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet over mijn vader beginnen he. Durf je adres te geven dan kom op je ff opzoeken
8448 EA, HEERENVEEN![]()
EAquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo te zien is ze voor Ajaxquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ok thnxquote:Op zondag 9 november 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Lichtsteiner goal en assist en tot nu toe ook clean sheet. Speelt volgens whoscored rechtsback.![]()
Grote neus? Gastankhouder achterop? que?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is gewoon de zus van Jan Joost ditquote:Op zondag 9 november 2014 16:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Grote neus? Gastankhouder achterop? que?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heet Adam Levine en hij is fucking lekkerquote:Op zondag 9 november 2014 16:05 schreef Zhano het volgende:
Godver die zanger van Maroon 5 speelt in die film![]()
okquote:Op zondag 9 november 2014 16:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij heet Adam Levine en hij is fucking lekker![]()
Zou raken. no homoquote:Op zondag 9 november 2014 16:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij heet Adam Levine en hij is fucking lekker![]()
Juve heeft er zin in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 9 november 2014 16:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nooit kloppen dit![]()
Lichtsteiner een IF als RB zou wel nice zijn.
Hoop idd op Lichtsteiner
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 9 november 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop idd op Lichtsteiner
IF Llorente zou ik ook wel nice vinden![]()
Hala Madrid !
repostquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:bartsmitcom twitterde op zondag 09-11-2014 om 15:53:08Call of Duty: Advanced Warfare telt deze week ook mee in de kortingsweek. 10% korting op alle games! http://t.co/UwhbGiskX5 reageer retweet
![]()
afraderquote:Op zondag 9 november 2014 16:44 schreef Zhano het volgende:
twitter:bartsmitcom twitterde op zondag 09-11-2014 om 15:53:08Call of Duty: Advanced Warfare telt deze week ook mee in de kortingsweek. 10% korting op alle games! http://t.co/UwhbGiskX5 reageer retweet
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad. Mijn broertje kon hem via mijn account ook downloaden op zijn PS3, dus heb hem er wel blij mee gemaakt.quote:![]()
SIF De BruyneHala Madrid !
2?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: