SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
cuadrado en di maria kosten dit TOTW 45Kquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:59 schreef Kiid het volgende:
Je boy pullde IF Rodriguez, kostte me alleen 600kPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja wat wil je er tegen doen?quote:
Waarom zou ik er wat aan willen doen?quote:
Ik vind het alleen maar mooi hoe jij de gefrustreerde Ali uithangt sinds ik je 50.000 coins afhandig had gemaakt![]()
![]()
Ik werd vandaag in de rust door een Turk helemaal de kanker gescholden. Letterlijk. Was een hele normale eerste helft, en opeens in de rust een salvo van kankersquote:![]()
Dat was ook de wedstrijd dat ik quitte op 0-0 en de penalty in de laatste minuut. Maar jij was het niet?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik vind het mooi dat je denkt dat het daardoor komt en nog mooier dat je er nog steeds trots op bent. 50 hele K'tjes met een straatwaarde van 17 euro cent.quote:Op zondag 9 november 2014 00:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wat aan willen doen?
Ik vind het alleen maar mooi hoe jij de gefrustreerde Ali uithangt sinds ik je 50.000 coins afhandig had gemaaktKan die mooi de pot in voor je Alfa Romeotje 157.
Nee vandaag geen FIFA gedaan. Druk geweest met Football Manager.quote:Op zondag 9 november 2014 00:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik werd vandaag in de rust door een Turk helemaal de kanker gescholden. Letterlijk. Was een hele normale eerste helft, en opeens in de rust een salvo van kankers![]()
Dat was ook de wedstrijd dat ik quitte op 0-0 en de penalty in de laatste minuut. Maar jij was het niet?Maar die Turk had zo te horen wel gelijk, wat een kut streek.
Nou, nee, het was een reactie op het zomaar mij de tyfes schelden in de rust. Er was echt niks raars gebeurd de eerste helft. Toen hij de pingel kreeg in de 90e minuut dacht ik ook: krijg maar dequote:Op zondag 9 november 2014 00:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee vandaag geen FIFA gedaan. Druk geweest met Football Manager.Maar die Turk had zo te horen wel gelijk, wat een kut streek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ben pleiteMaar diep van binnen lach ik.![]()
Pak je popcorn maar vast.quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
het gaat er weer heftig aan toe hier zo te zienOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, nee, het was een reactie op het zomaar mij de tyfes schelden in de rust. Er was echt niks raars gebeurd de eerste helft. Toen hij de pingel kreeg in de 90e minuut dacht ik ook: krijg maar deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ben pleite
Nee, als ik zou moeten kiezen tussen het douwen van Ozz's moeder met ebola of een uur CoD spelen dan kies ik voor eerstgenoemde.quote:![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 00:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, als ik zou moeten kiezen tussen het douwen van Ozz's moeder met ebola of een uur CoD spelen dan kies ik voor eerstgenoemde.![]()
![]()
Moet je ook een grote vent zijn en me vertellen waar je zit. Kijken of je dan ook zo'n grote bek kan trekken.quote:Op zondag 9 november 2014 00:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, als ik zou moeten kiezen tussen het douwen van Ozz's moeder met ebola of een uur CoD spelen dan kies ik voor eerstgenoemde.
shit is aanquote:Op zondag 9 november 2014 00:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, als ik zou moeten kiezen tussen het douwen van Ozz's moeder met ebola of een uur CoD spelen dan kies ik voor eerstgenoemde.![]()
Ja, zeker net als bij Litmanen en Suarez. Dat soort internet dates zouden nooit plaats vinden. Ben niet zo snel onder de indruk, zeker niet van die beta Turkjes met hun handtasjes.quote:Op zondag 9 november 2014 00:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet je ook een grote vent zijn en me vertellen waar je zit. Kijken of je dan ook zo'n grote bek kan trekken.![]()
Feit is dat Litmanen wel mans genoeg was/is om zijn gegevens te geven.quote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, zeker net als bij Litmanen en Suarez. Dat soort internet dates zouden nooit plaats vinden. Ben niet zo snel onder de indruk, zeker niet van die beta Turkjes met hun handtasjes.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jouw achtergrond kennende is straks de hele inboedel verdwenen.quote:Op zondag 9 november 2014 00:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Feit is dat Litmanen wel mans genoeg was/is om zijn gegevens te geven.
Op wie probeer je nou indruk te maken met je loze dreigementen?___!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: