SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Moet hij Barca binnenkort ook maar eens gaan inruilen. Dat wordt ook niks dit jaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roepen dat hij geen ajacied meer is na een verloren wedstrijd. En Barca ging supporten.
Depay en Maher, jwt.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Cambuut, Twente en PSV (laatste omdat manager).
Wat een badass ben je toch.quote:Op zondag 9 november 2014 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse-Feyenoord lijkt me leuk, die ga ik kijken. De rest interesseert me niet.
wat? Vitesse en leuk in één zin?quote:Op zondag 9 november 2014 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse-Feyenoord lijkt me leuk, die ga ik kijken. De rest interesseert me niet.
Dat had ik meer bij Feyenoord eigenlijkquote:Op zondag 9 november 2014 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat? Vitesse en leuk in één zin?
Feyenoordquote:Op zondag 9 november 2014 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat? Vitesse en leuk in één zin?
Cambuur wint echt nietquote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou het niet tof zijn als PSV 7 en 10 punten los zou staan van Ajax en Feyenoord?
Om dat vervolgens na de winterstop weer volledig te verspelen?quote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou het niet tof zijn als PSV 7 en 10 punten los zou staan van Ajax en Feyenoord?
Hahah ja man xDquote:Op zondag 9 november 2014 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om dat vervolgens na de winterstop weer volledig te verspelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |